-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (33191000-5 Обладнання стерилізаційне, дезінфекційне та санітарно-гігієнічне) Код НК 024:2019 - 38671 Стерилізатор паровий, 35364 Стерилізатор сухожаровий
Завершена
1 115 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 11 150.00 UAH
мін. крок: 1% або 11 150.00 UAH
Період оскарження:
15.04.2020 09:00 - 30.04.2020 00:00
Скарга
Відхилено
Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель СКАРГА що стосується тендерної документації (в порядку абз. 1 ч. 8 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»)
Номер:
7c82ee65e2a24922bf13e386e29ce7c3
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-15-000200-b.a2
Назва:
Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель СКАРГА що стосується тендерної документації (в порядку абз. 1 ч. 8 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»)
Скарга:
СКАРГА
що стосується тендерної документації
(в порядку абз. 1 ч. 8 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»)
Комунальним некомерційним підприємством «Сєвєродонецька міська багатопрофільна лікарня» Северодонецької міської ради, здійснено оголошення закупівлі в електронній системі PROZORRO ідентифікатор закупівлі UA-2020-04-15-000200-b, дата створення 2020-04-15, 09:00:32, щодо предмету код ДК 021:2015 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (33191000-5 Обладнання стерилізаційне, дезінфекційне та санітарно-гігієнічне) Код НК 024:2019 - 38671 Стерилізатор паровий, 35364 Стерилізатор сухожаровий.
ТОВ «Полтавський завод медичного обладнання та інструментів» (надалі-потенційний Учасник) має намір прийняти участь у процедурі закупівлі шляхом подання тендерної пропозиції щодо предмета зазначеної вище закупівлі Парового стерилізатора на 100 л. Але Тендерна документація (надалі – ТД) Замовника не відповідає вимогам законодавства та потребує внесення змін до неї, з наступних причин:
По перше:
ТД замовника в частині Медико-технічних вимог (додаток № б/н) містить посилання на відповідність медичного виробу що являється предметом цієї закупівлі на - «Клас потенційного ризику ІІб для дезінфекції хірургічних інструментів згідно технічного регламенту щодо медичних виробів. Проте дана Тендерна документація не має жодного обгрунтування практичної необхідності у закупівлі медичного виробу саме за цим класом так як у медико-технічних вимогах даної ТД замовник зазначає технічні характеристики яким відповідають Стерилізатори парові що відносяться до класу ІІа.
При цьому майбутній учасник виробляє аналогічний за технічними характеристиками стерилізатор паровий на 100 л. що відповідає заявленим у Тендерній документації технічним вимогам але за класифікацією ІІа, що не являється погіршенням процесу стерилізації (дезінфекції) хірургічних інструментів, адже ще раз підкреслюю, що технічні можливості замовленого та запропонованого будуть однаковими. Також варто зазначити що клас ІІа і ІІб одночаснот існуют у класифікації «неінвазивних медичних виробах» так і у «івазивних медичних виробах», проте замовник не уточнює у ТД для яких саме умов стерилізаці (дезінфекції) хірургічних інструментів буде використовуватися закуповуємий стерилізатор паровий, що мало б обумовлювати його практичне застосування.
Отже дані положення ТД в розумінні ст. ст. 26, 28, 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі-Закон) ставить майбутнього учасника в нерівні умови із іншими учасниками, що як наслідок матиме на стадії розгляду та оцінки пропозиції Учасника невідповідність пропозиції останнього тендерній документації Замовника та матиме наслідки передбачені п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону.
Водночас, видалення Замовником у Медико-технічних вимогах до ТД конкретизації щодо «класифікації медичного виробу» шляхом внесення змін до неї в порядку ч. 2 ст. 24 Закону надасть змогу даному потенційному учаснику та іншим учасником реалізувати своє законодавчо врегульоване право участі в публічних закупівлях прийнявши безпосередню участь у даній процедурі закупівлі на підставі змінених умов тендерної документації. Адже це буде належним забезпеченням ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, розвитку добросовісної конкуренції.
По друге:
Замовником у останньому абзаці ч. 1 розділу «Оцінка тендерних пропозицій» своєї ТД поставив всіх потенційних учасників та майбутнього переможця у достатньо невизначене положення, адже вказав: З метою дотримання вимог частини 4 статті 36 Закону, уникнення порушень статті 37 Закону, переможець торгів, до дати укладання договору, надає (шляхом завантаження на веб-портал Уповноваженого органу) Замовнику перераховану ціну тендерної пропозиції (в тому числі ціну за одиницю) з урахуванням результатів аукціону і з урахуванням вимог до формування ціни. Тобто є незрозумілим яку «перераховану ціну тендерної пропозиції (в тому числі ціну за одиницю)» має надати переможець в той час як дана норма має різні виключні випадки зміни ціни що передбачені пунктами 2, 5, 6, 7 ч. 4 цієї статті, або ( п. п. 2, 5, 6, 7 ч. 5 ст. 41 нової редакції цього Закону № 114-ІХ від 19.09.2019 р.)
Тому такі положення тендерної документації Замовника обмежують конкуренцію та частково дискримінують майбутнього учасника, адже за такою документацію особа яка має правові і технічні можливості бути учасником цих торгів, не матиме змоги скласти конкуренцію іншим учасникам процедури закупівлі запропонувавши імовірно найбільш економічно вигідну пропозицію щодо предмету закупівлі.
По третє:
Замовником у Медико-технічних вимогах до стерилізаторів Додатку 4 до ТД зобов’язано Учасників надати в складі Тендерної пропозиції (надалі – ТП) Протокол результатів контролю зварних з'єднань стерилізатора парового методом радіографічної (RT) дефектоскопії та візуально-оптичної (VT) дефектоскопії.
Дане положення є також незрозумілим, адже подібні випробування мають здійснюватись як під час виготовлення окремих вузлів (стерилізатора парового), що виготовляються способом зварювання, а також під час контрольних випробуваннях готового медичного виробу. Проте замовник вимагає дану процедуру провести вже на час подачі ТП, що не можливо без існування вже виготовленої його основної частини або виробу вцілому, що є само по собі абсурдним. Адже ТД замовника не містить умов щодо зобов’язання учасників які виявили бажання приймати участь в даній процедурі закупівлі, на час розгляду їхніх Тендерних пропозицій мати в наявності вже виготовлені Стерилізатори парові всіх моделей, що визначені предметом цієї закупівлі.
По четверте:
Предмет закупівлі згідно ТД складається з трьох окремих медичних виробів, які за своїми технічними параметрами являються різними та не являються сукупністю складових одного обладнання або єдиного технічного комплексу, але Замовник не визначив їх як окремі частини закупівлі та не розділив їх на лоти, що є також дискримінаційним до інших потенційних учасників. Адже не кожне підприємство має потужності які обумовлюють одночасне виготовлення Стерилізаторів парових з об’ємом камери на 400 літрів, або на 100 і 20 літрів. Тому коли немає розділення на «Лоти» той учасник який міг би виготовити дані медичні вироби з меншим об’ємом взагалі позбавлений можливості приймати участь у даній закупівлі адже не може запропонувати весь спектр замовлення.
Дане окрім іншого має відповідати Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 року № 454.
Відповідно до п. 37 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» - Частина предмета закупівлі (лот) – визначена замовником частина товарів, робіт чи послуг, на яку в межах єдиної процедури закупівлі учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції...
Відповідно до абз. 3 ч. 1 ст. 25 Закону України «Про публічні закупівлі» - Кожен учасник має право подати одну тендерну пропозицію (у тому числі до визначеної в тендерній документації частини предмета закупівлі (лота)...
По п’яте:
Медико-технічні вимоги до кожного із Стерилізаторів парових що зазначені в Додатку 4 до ТД, є дискримінаційними, тобто такими, що порушують права нашого підприємства, як потенційного учасника торгів. Адже дані вимоги прописані під одного виробника товару. В заявлених характеристиках чітко зазначені:
- габаритні розміри товару;
- розміри камери;
- точна маса стерилізаторів.
Дане свідчить про наявне посилання на конкретну конструкцію. Що призводить до того, що учасники фактично не можуть надати пропозиції інших виробників з іншими габаритними розмірами та масою, оскільки не вказано, що дані параметри «орієнтовні».
Проте замовник на подану (суб’єктом оскарження) через електронну систему закупівель письмову Вимогу про внесення змін до ТД, - зазначені вище дискримінаційні умови що містяться в ній, - не усунув. Хоча у відповідності до ч. 2 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» - Замовник мав право з власної ініціативи або..., за результатами звернень або на підставі рішення (органу оскарження) внести зміни до тендерної документації.
Відповідно до а ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» - Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників...
Частиною 3 ст. 5 цього Закону визначено, що замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Відповідно до ст. 3 даного Закону одними з принципів здійснення закупівель є добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників.
Відповідно до абз. 1 ч. 8 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» - Скарги, що стосуються тендерної документації..., що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій.
На підставі вище викладеного, керуючись п. 30 ч. 1 ст. 1, п. 2 ч. 18 ст.18, ст. ст. 22, 23 Закону України «Про публічні закупівлі»,-
ПРОШУ:
1. Прийняти дану скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати замовника - Комунальне некомерційне підприємство «Сєвєродонецька міська багатопрофільна лікарня» Северодонецької міської ради – усунути дискримінаційні умови та привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, шляхом внесення змін до Тендерної документації щодо процедури закупівлі код ДК 021:2015 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (33191000-5 Обладнання стерилізаційне, дезінфекційне та санітарно-гігієнічне) Код НК 024:2019 - 38671 Стерилізатор паровий, 35364 Стерилізатор сухожаровий, а саме зобов’язати:
- видалити із Медико-технічних вимог у Додатку 4 до ТД інформацію щодо
«класифікації медичного виробу» а, саме «Клас потенційного ризику ІІб для
дезінфекції хірургічних інструментів згідно технічного регламенту щодо
медичних виробів.
- визначити у пункті 1 розділу «Оцінка тендерних пропозицій» до ТД
«перераховану ціну тендерної пропозиції (в тому числі ціну за одиницю)» з
посиланням на конкретний (конкретні) пункти передбачені ч. 4 статті 36 Закону
України «Про публічні закупівлі»;
- визначити предмет даної процедури закупівлі на окремі (Лоти);
- виключити із переліку Медико-технічних вимог у Додатку 4 до ТД зобов’язання Учасників надати в складі Тендерної пропозиції,- Протокол результатів контролю зварних з'єднань стерилізатора парового методом радіографічної (RT) дефектоскопії та візуально-оптичної (VT) дефектоскопії, визначивши в проекті Договору поставки в Додатку 3 до ТД обо’язок надати даний документ під час передачі товару замовнику.
- виключити з переліку Медико-технічних вимог Додатку 4 до ТД точні габаритні розміри, масу (медичних виробів), що являються предметом закупівлі.
Додатки:
- Платіжне доручення що підтверджує плату за подання скарги в сумі 5000,00 грн.
Пов'язані документи:
Учасник
- СКАРГА що стосується ТД.docx 29.04.2020 22:32
- нп 001.jpg 29.04.2020 22:32
- рішення від 05.05.2020№8656+лист замовнику.pdf 05.05.2020 23:29
- Інформація про перенесення розгляду скарги від 29.02.2020 № UA-2020-04-15-000200-b.a2.pdf 15.05.2020 00:28
- Інформація про резолютивну частину рішення від 18.05.2020№9630.pdf 19.05.2020 15:31
- рішення від 18.05.2020 №9630.pdf 21.05.2020 20:46
- Пояснення по суті скарги UA-2020-04-15-000200-b.a2.docx 08.05.2020 14:10
- Пояснення по суті скарги UA-2020-04-15-000200-b.a2.pdf 08.05.2020 14:10
- ПАСПОРТ ГК-100 ТОВ завод лабораторного оборудования.pdf 17.05.2020 15:52
- Необхідні технічні, якісні х-ки згідно Додатка 4 порівняльна табл.docx 17.05.2020 15:52
- ПАСПОРТ ГК-400 ТОВ завод лабораторного оборуд.pdf 17.05.2020 15:59
- стерилизатор ГП 20 ГП 40.pdf 17.05.2020 15:59
- Паспорт і керівництво з експлуатації стерилізатора парового М4-ST-НА ТОВ ПМ.pdf 17.05.2020 15:59
- Паспорт і керівництво з експлуатації стерилізатора парового М1-ST-НU ТОВ ПМ.pdf 17.05.2020 15:59
Дата прийняття скарги до розгляду:
29.04.2020 22:33
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
05.05.2020 23:29
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
21.05.2020 20:47
Вимога
Відхилено
Голові тендерного комітету Комунального некомерційного підприємства «Сєвєродонецька міська багатопрофільна лікарня» Северодонецької міської ради. ВИМОГА про внесення змін до тендерної документації (в порядку ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі»)
Номер:
f0ed971f68dd4d6597673a7da424309e
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-15-000200-b.a1
Назва:
Голові тендерного комітету Комунального некомерційного підприємства «Сєвєродонецька міська багатопрофільна лікарня» Северодонецької міської ради. ВИМОГА про внесення змін до тендерної документації (в порядку ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі»)
Вимога:
Комунальним некомерційним підприємством «Сєвєродонецька міська багатопрофільна лікарня» Северодонецької міської ради, здійснено оголошення закупівлі в електронній системі PROZORRO ідентифікатор закупівлі UA-2020-04-15-000200-b, дата створення 2020-04-15, 09:00:32, щодо предмету код ДК 021:2015 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (33191000-5 Обладнання стерилізаційне, дезінфекційне та санітарно-гігієнічне) Код НК 024:2019 - 38671 Стерилізатор паровий, 35364 Стерилізатор сухожаровий.
Отже потенційний Учасник має намір прийняти участь у процедурі закупівлі шляхом подання тендерної пропозиції щодо предмета зазначеної вище закупівлі Парового стерилізатора на 100 л. Але Тендерна документація (надалі – ТД) Замовника потребує роз’яснень та внесення змін до неї, з наступних причин:
По перше:
ТД замовника в частині Медико-технічних вимог (додаток № б/н) містить посилання на відповідність медичного виробу що являється предметом цієї закупівлі на - «Клас потенційного ризику ІІб для дезінфекції хірургічних інструментів згідно технічного регламенту щодо медичних виробів. Проте дана Тендерна документація не має жодного обгрунтування практичної необхідності у закупівлі медичного виробу саме за цим класом так як у медико-технічних вимогах даної ТД замовник зазначає технічні характеристики яким відповідають Стерилізатори парові що відносяться до класу ІІа.
При цьому майбутній учасник виробляє аналогічний за технічними характеристиками стерилізатор паровий на 100 л. що відповідає заявленим у Тендерній документації технічним вимогам але за класифікацією ІІа, що не являється погіршенням процесу стерилізації (дезінфекції) хірургічних інструментів, адже ще раз підкреслюю що технічні можливості замовленого та запропонованого будуть однаковими. Також варто зазначити що клас ІІа і ІІб одночаснот існуют у класифікації «неінвазивних медичних виробах» так і у «івазивних медичних виробах», проте замовник не уточнює у ТД для яких саме умов стерилізаці (дезінфекції) хірургічних інструментів буде використовуватися закуповуємий стерилізатор паровий, що мало б обумовлювати його практичне застосування.
Отже дані положення ТД в розумінні ст. ст. 25, 28 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі-Закон) ставить майбутнього учасника в нерівні умови із іншими учасниками, що як наслідок матиме на стадії розгляду та оцінки пропозиції Учасника невідповідність пропозиції останнього тендерній документації Замовника та матиме наслідки передбачені п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону.
Водночас, видалення Замовником у Медико-технічних вимогах до ТД конкретизації щодо «класифікації медичного виробу» шляхом внесення змін до неї в порядку ч. 2 ст. 23 Закону надасть змогу даному потенційному учаснику та іншим учасником реалізувати своє законодавчо врегульоване право участі в публічних закупівлях прийнявши безпосередню участь у даній процедурі закупівлі на підставі змінених умов тендерної документації. Адже це буде належним забезпеченням ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, розвитку добросовісної конкуренції.
По друге:
Замовником у останньому абзаці ч. 1 розділу «Оцінка тендерних пропозицій» своєї ТД поставив всіх потенційних учасників та майбутнього переможця у достатньо невизначене положення, адже вказав: З метою дотримання вимог частини 4 статті 36 Закону, уникнення порушень статті 37 Закону, переможець торгів, до дати укладання договору, надає (шляхом завантаження на веб-портал Уповноваженого органу) Замовнику перераховану ціну тендерної пропозиції (в тому числі ціну за одиницю) з урахуванням результатів аукціону і з урахуванням вимог до формування ціни. Тобто є незрозумілим яку «перераховану ціну тендерної пропозиції (в тому числі ціну за одиницю)» має надати переможець в той час як дана норма має різні виключні випадки зміни ціни що передбачені пунктами 2, 5, 6, 7 ч. 4 цієї статті.
Тому такі положення тендерної документації Замовника обмежують конкуренцію та частково дискримінують майбутнього учасника, адже за такою документацію особа яка має правові і технічні можливості бути учасником цих торгів, не матиме змоги скласти конкуренцію іншим учасникам процедури закупівлі запропонувавши імовірно найбільш економічно вигідну пропозицію щодо предмету закупівлі.
По третє:
Замовником у Медико-технічних вимогах до стерилізаторів Додатку 4 до ТД зобов’язує Учасників надати в складі Тендерної пропозиції (надалі – ТП) Протокол результатів контролю зварних з'єднань стерилізатора парового методом радіографічної (RT) дефектоскопії та візуально-оптичної (VT) дефектоскопії.
Дане положення є також незрозумілим, адже подібні випробування мають здійснюватись як під час виготовлення окремих вузлів (стерилізатора парового), що виготовляються способом зварювання, а також під час контрольних випробуваннях готового медичного виробу. Проте замовник вимагає дану процедуру провести вже на час подачі ТП, що не можливо без існування вже виготовленої його основної частини або виробу вцілому, що є само по собі абсурдним. Адже ТД замовника не містить умов щодо зобов’язання учасників які виявили бажання приймати участь в даній процедурі закупівлі, на час розгляду їхніх Тендерних пропозицій мати в наявності вже виготовлені Стерилізатори парові всіх моделей, що визначені предметом цієї закупівлі.
По четверте:
Предмет закупівлі згідно ТД складається з трьох окремих медичних виробів, які за своїми технічними параметрами являються різними та не являються сукупністю складових одного обладнання або єдиного технічного комплексу, але Замовник не визначив їх як окремі частини закупівлі та не розділив їх на лоти, що є також дискримінаційним до інших потенційних учасників. Адже не кожне підприємство має потужності які обумовлюють одночасне виготовлення Стерилізаторів парових з об’ємом камери на 400 літрів, або на 100 і 20 літрів. Тому коли немає розділення на «Лоти» той учасник який міг би виготовити дані медичні вироби з меншим об’ємом взагалі позбавлений можливості приймати участь у даній закупівлі адже не може запропонувати весь спектр замовлення.
Дане окрім іншого має відповідати Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 року № 454
Відповідно до п. 37 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» - Частина предмета закупівлі (лот) – визначена замовником частина товарів, робіт чи послуг, на яку в межах єдиної процедури закупівлі учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції...
Відповідно до абз. 3 ч. 1 ст. 25 Закону України «Про публічні закупівлі» - Кожен учасник має право подати одну тендерну пропозицію (у тому числі до визначеної в тендерній документації частини предмета закупівлі (лота)...
Відповідно до а ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» - Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Відповідно до абз. 1 ч. 2 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» - Скарги, що стосуються тендерної документації..., що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій.
Відповідно до ч. 2 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» - Замовник має право з власної ініціативи або..., за результатами звернень або на підставі рішення (органу оскарження) внести зміни до тендерної документації.
На підставі вище викладеного, керуючись ст. ст. 1, 18, 22, 23 Закону України «Про публічні закупівлі»,-
П Р О Ш У:
1. Замовника - Комунальне некомерційне підприємство «Сєвєродонецька міська багатопрофільна лікарня» Северодонецької міської ради - Внести зміни до Тендерної документації щодо процедури закупівлі код ДК 021:2015 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (33191000-5 Обладнання стерилізаційне, дезінфекційне та санітарно-гігієнічне) Код НК 024:2019 - 38671 Стерилізатор паровий, 35364 Стерилізатор сухожаровий, а саме:
- видалення із Медико-технічних вимог до ТД інформації щодо «класифікації
медичного виробу» а, саме «Клас потенційного ризику ІІб для дезінфекції
хірургічних інструментів згідно технічного регламенту щодо медичних
виробів;
- визначити у абзаці ч. 1 розділу «Оцінка тендерних пропозицій» своєї ТД
«перераховану ціну тендерної пропозиції (в тому числі ціну за одиницю)» в
частині зміни ціни має надати переможець торгів згідно пунктів 2, 5, 6, 7 ч. 4
статті 36 ЗУ «Про публічні закупівлі»;
- визначити предмет даної процедури закупівлі на окремі (Лоти);
- виключити із переліку Медико-технічних вимог Додатку 4 до ТД зобов’язання Учасників надати в складі Тендерної пропозиції,- Протокол результатів контролю зварних з'єднань стерилізатора парового методом радіографічної (RT) дефектоскопії та візуально-оптичної (VT) дефектоскопії.
Пов'язані документи:
Учасник
- ВИМОГА про внес. змін до ТД.docx 23.04.2020 23:11
Дата подачі:
23.04.2020 23:16
Вирішення:
1. Стосовно першого пункту вимоги повідомляємо наступне. Хірургічні інструменти є інвазивним медичним виробом, тому згідно Технічного регламенту щодо медичного обладнання затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 02.10.2013 р №753 клас медичного виробу визначено вірно – ІІб.
Таким чином, вимога щодо внесення змін до тендерної документації в цій частині є безпідставною і такою, що не підлягає задоволенню.
2. Стосовно другого пункту вимоги повідомляємо наступне. Дана вимога в тендерній документації стосується лише переможця торгів, який повинен надати до дати укладання договору перераховану (оновлену цінову пропозицію), яка сформується за результатами електронного аукціону. Такі положення тендерної документації Замовника жодним чином не обмежують конкуренцію та не дискримінують майбутніх учасників.
Таким чином, вимога щодо внесення змін до тендерної документації в цій частині є безпідставною і такою, що не підлягає задоволенню.
3. Стосовно третього пункту вимоги повідомляємо наступне. У МТВ зазначено Аналог Протоколу результатів контролю зварних з'єднань стерилізатора парового методом радіографічної (RT) дефектоскопії та візуально-оптичної (VT) дефектоскопії, що свідчить про те, що виробник взагалі їх проводить. Звертаємо увагу, що згідно з ч. 3 ст. 22 Закону, тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Таким чином, вимога щодо внесення змін до тендерної документації в цій частині є безпідставною і такою, що не підлягає задоволенню.
4. Стосовно четвертого пункту вимоги повідомляємо наступне. Відповідно до порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України №454 від 17.03.2016 року зі змінами, під час здійснення закупівлі медичних виробів предмет закупівлі визначається за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника із зазначенням у дужках коду та назви медичного виробу відповідно до національного класифікатора НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 05 лютого 2019 року № 159.
Таким чином і Стерилізатор паровий об'ємом камери не менше 400 л (38671) і Стерилізатор паровий об'ємом камери не менше 100 л (38671) і Стерилізатор повітряний об'ємом камери не менше 20 л (35364), визначено відповідно за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника, а саме за ДК 021:2015: 33190000-8 - Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні.
Акцентуємо увагу на тому, що поділ предмету закупівлі на лоти є виключним правом Замовника та жодним чином не обмежують конкуренцію та не дискримінують майбутніх учасників.
Таким чином, вимога щодо внесення змін до тендерної документації в цій частині є безпідставною і такою, що не підлягає задоволенню.
Статус вимоги:
Відхилено