-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДБН А.2.2-3:2014 – Поточний ремонт місць загального користування в ЗДО № 169, вул. Кирило-Мефодіївська, 4А, м. Київ (ДК 021:2015 - 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)
Завершена
650 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.3% або 2 000.00 UAH
мін. крок: 0.3% або 2 000.00 UAH
Період оскарження:
14.04.2020 19:47 - 26.04.2020 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога про скасування рішень протоколів №1та №2 від 21.05.2020р. (щодо засідання Комітету Замовника про відхилення пропозиції Учасника відкритих торгів ТОВ «Рітейлбуд» та визнання переможцем Учасника відкритих торгів ФОП «Ткаченко Дениса Олексійовича»).
Номер:
43389f002daa4b42af974f0e9bf95fd0
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-14-003851-a.a2
Назва:
Вимога про скасування рішень протоколів №1та №2 від 21.05.2020р. (щодо засідання Комітету Замовника про відхилення пропозиції Учасника відкритих торгів ТОВ «Рітейлбуд» та визнання переможцем Учасника відкритих торгів ФОП «Ткаченко Дениса Олексійовича»).
Вимога:
Замовником торгів було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі UA-2020-04-14-003851-a: Поточний ремонт місць загального користування в ЗДО № 169, вул. Кирило-Мефодіївська, 4А, м. Київ (ДК 021:2015 - 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт). ТОВ «Рітейлбуд» виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно тендерної документації (ТД) подало тендерну пропозицію.
За результатами розгляду пропозиції Підприємства, Замовником було прийнято рішення про відхилення пропозиції ТОВ «Рітейлбуд» (протокол розгляду тендерної пропозиції №1 від 21.05.2020р.).
Підставою для відхилення тендерної пропозиції зазначено, що відповідно п. 4 ст. 30 Закону України «Про Публічні закупівлі» а саме: відсутнє документальне підтвердження досвіду виконання робіт, які зазначені в технічних вимогах (Додаток № 2 до ТД) – договори, що надав Учасник не є аналогічними (відсутні роботи по ремонту санвузлів).
ТОВ «Рітейлбуд» не погоджується з таким рішенням та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, а також ці дії порушують норми Закону України «Про Публічні закупівлі». Вважаємо, що Замовник не об’єктивно та упереджено оцінив пропозицію ТОВ "Рітейлбуд».
ТОВ «Рітейлбуд» надало довідку, щодо виконання аналогічних договорів (договір №254, Поточний ремонту приміщення (пральня), проспект Науки, 42/1, корп.2, Голосіївського р-ну, м.Києва. ЗДО№312; договір №123, Капітальний ремонт по громадському проекті №858 (Модернізація спортивного залу гімназії №59) по вулиці Велика Китаївська, 85 у Голосіївському р-ні м. Києва) в об’єктах соціальної інфраструктури та копії договорів із кошторисною документацією та актами виконаних робіт. Склад робіт, що був виконаний ТОВ «Рітейлбуд», на даних об’єктах аналогічний складу робіт, що міститься в тендерній документації закупівлі ДБНА.2.2-3:2014 – Поточний ремонт місць загального користування в ЗДО № 169, вул. Кирило-Мефодіївська, 4А, м. Київ (код ДК 021:2015 (CPV) - 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт).
Закон України «Про Публічні закупівлі» встановлює право Замовника вимагати аналогічні договори, а не ідентичні. І ця позиція закріплена практикою розгляду скарг колегії АМКУ. Так з рішень колегії АМКУ вбачається, що з метою реалізації принципу не дискримінації учасників закупівлі коло визначення “аналогічних договорів” не слід звужувати. Тож “аналогічні” договори не означає “повністю тотожні” у зв'язку з тим, що в умовах вільної економіки де-факто не можливо знайти повністю тотожний договір, це зумовлюється свободою договору. З урахуванням правової природи договору аналогічним може бути визнаний будь який договір подібний за змістом, своєю правовою природою та предметом закупівлі.
Отже! У ТД закупівлі зазначено, що учасник повинен надати довідку про виконання аналогічних договорів. Тобто, в ТД відсутні вимоги щодо необхідності надання підтвердження учасниками Процедури закупівлі виконання аналогічного договору саме по ремонту санвузлів.
Помилкове відхилення нашої пропозиції призвело до незаконного визначення переможцем ФОП «Ткаченко Дениса Олексійовича», який, до речі, не надав в складі своєї тендерної пропозиції аналогічні договори по ремонту санвузлів. В тендерній пропозиції ФОП «Ткаченко Дениса Олексійовича», а саме в довідці виконання аналогічних договорів, копії аналогічних договорів (договір № 439, Поточний ремонт приміщень та внутрішніх інженерних мереж з заміною санітарно-технічного приладдя в ЗДО №112; договір № 492, Поточний ремонт підлоги в ЗДО №74; договір №341, Поточний ремонт внутрішніх приміщень в ЗДО №154), кошторисній документації аналогічних договорів не має підтвердження виконання робіт по ремонту санвузлів.
Вимагаємо переглянути рішення тендерного комітету (протокол №1 від 21.05.2020р. та протокол №2 від 21.05.2020р.), щодо відхилення нашої тендерної пропозиції та визначення переможцем ФОП «Ткаченко Дениса Олексійовича»
Шановний Замовнику, також наголошуємо, що Закон України «Про Публічні закупівлі» не забороняє Учаснику закупівлі надавати інші документи підтверджуючи кваліфікацію Учасника саме згідно переліку видів робіт, технічних умов закупівлі, та норм чинного законодавства України. Згідно закону про ліцензування, підприємство, що планує виконувати господарську діяльність на об'єктах за класом наслідків (відповідальності) середні наслідки - СС2 категорії складності повинно мати ліцензію на виконання робіт. ТОВ «Рітейлбуд» в складі своєї тендерної пропозиції надало таку ліцензію, щодо виконання робіт в закладі об’єкту за класом наслідків(відповідальності) середні наслідки - СС2 категорії складності, отриманої в ДАБІ України від 21 листопада 2018року, наказ № 68-Л, реєстраційний запис 2013056269, початок дії ліцензії з 14 листопада 2018року, безстрокова (оскільки поточний ремонт виконується в дошкільному навчальному закладі, об’єкту за класом наслідків (відповідальності) середні наслідки - СС2 категорії складності.). Надання такої ліцензії вважаємо перевагою серед інших учасників даної закупівлі.
Згідно Закону України від 17.01.2017 №1817-VIII «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо удосконалення містобудівної діяльності» (далі -Закон). З дня набрання чинності цим Законом об'єкти будівництва (крім об'єктів будівництва, які є комплексами, тобто складаються з декількох будинків, будівель, споруд, кожний з яких має власний клас наслідків ): III та IV категорій складності належать відповідно до об'єктів з середніми (СС2) наслідками; V категорії складності належать відповідно до об'єктів із значними (ССЗ) наслідками.
З набуттям чинності Закону відбулось розширення сфери ліцензування виду господарської діяльності і, починаючи з 10.06.2017, ліцензуванню підлягає господарська діяльність з будівництва об'єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об'єктів з середніми та значними наслідками. Крім того, пунктом 2 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з будівництва об'єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об'єктів із середніми та
значними наслідками (затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 30.03.2016 № 256), встановлено, що господарська діяльність з будівництва об'єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об'єктів із середніми та значними наслідками, підлягає ліцензуванню за переліком видів робіт із провадження господарської діяльності з будівництва об'єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об'єктів із середніми та значними наслідками, які підлягають ліцензуванню, затвердженим Кабінетом Міністрів України.
Цей перелік теж затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 30.03.2016 №256 (далі - Перелік видів робіт). Норма щодо визначення Кабінетом Міністрів України Переліку видів робіт також встановлена положеннями статей 2, 8, 9 Закону України «Про основи містобудування».
Відповідно до Закону про ліцензування, ліцензуванню підлягає господарська діяльність з будівництва об'єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об'єктів з середніми та значними наслідками, - з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про архітектурну діяльність». Частиною другою статті 17 Закону України «Про архітектурну діяльність» встановлено, що порядок ліцензування господарської діяльності, пов'язаної із створенням об'єктів архітектури (далі – Порядок ліцензування), визначається Кабінетом Міністрів України. Зазначений Порядок ліцензування затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 05.12.2007 № 1396 (із змінами).
На виконання Закону про ліцензування постановою Кабінету Міністрів України від 30.03.2016 № 256 затверджено Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з будівництва об'єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об'єктів із середніми та значними наслідками (далі - Ліцензійні умови) та Перелік видів робіт із провадження господарської діяльності з будівництва об'єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об'єктів із середніми та значними наслідками, які підлягають ліцензуванню (далі - Перелік видів робіт).
При цьому зазначеним Переліком видів робіт окремо не передбачені роботи із встановлення вікон, улаштування покрівель, опорядження фасадів, встановлення приладів вимірювання в житлових будинках тощо.
Разом з цим такі роботи можуть бути технологічною складовою або виконуватися відповідно до проектної документації у складі робіт, які підлягають ліцензуванню. Тобто у разі, якщо проектом будівництва об'єкта (реконструкції, капітального та поточного ремонту, технічного переоснащення) передбачено встановлення вікон, улаштування покрівель, опорядження фасадів, встановлення приладів вимірювання в житлових будинках тощо, і такий об'єкт віднесено до об'єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об'єктів із середніми або значними наслідками, суб'єкт господарювання, який виконує зазначені роботи, має отримати ліцензію згідно з відповідним розділом Переліку видів робіт - «1.00.00. Будівельні та монтажні роботи загального призначення» або «2.00.00. Будівництво об'єктів інженерної інфраструктури».
Звертаємо Вашу увагу на те, що Розрахунок класу наслідків визначається за функціональним призначенням об'єкту. Незалежно від того, зачиняється заклад на канікули або карантин, або з інших причин - свого функціонального призначення він не змінює.
Таким чином, згідно переліку видів робіт, а також умов даної закупівлі наявність ліцензії є обов’язковою, оскільки поточний ремонт виконується в дошкільному навчальному закладі, об’єкту за класом наслідків(відповідальності) середні наслідки - СС2 категорії складності. Іншого законом не передбачено.
Вважаємо, що Замовник не об’єктивно та упереджено оцінив пропозицію ТОВ «Рітейлбуд», адже наша тендерна пропозиція економічно вигідніша та кваліфікація повністю відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами. Вимагаємо переглянути рішення тендерного комітету (протокол №1 від 21.05.2020р. та протокол №2 від 21.05.2020р.), щодо відхилення нашої тендерної пропозиції та визначення переможцем ФОП «Ткаченко Дениса Олексійовича»
Директор
ТОВ “РІТЕЙЛБУД” В.В. Зозульчак
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога №2905 ТОВ Рітейлбуд.pdf 29.05.2020 17:28
Дата подачі:
29.05.2020 17:29
Вирішення:
Щодо скасування протоколу про відхилення
Статус вимоги:
Відхилено
Дата виконання рішення Замовником:
02.06.2020 03:15
Підтвердження вирішення:
Закупівля здійснюється на підставі Закону України "Про публічні закупівлі" Тому відповідно до п. 4 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція Учасника була відхилена так як пропозиція не відповідала тендерній документації. В протоколі засідання тендерного комітету зазначено який документ саме відсутнє.
Вимога
Є відповідь
Вимога про скасування рішень протоколів №1та №2 від 21.05.2020р. (щодо засідання Комітету Замовника про відхилення пропозиції Учасника відкритих торгів ТОВ «Рітейлбуд» та визнання переможцем Учасника відкритих торгів ФОП «Ткаченко Дениса Олексійовича»).
Номер:
1a65e47a5f874641aceca3060be7f410
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-14-003851-a.a1
Назва:
Вимога про скасування рішень протоколів №1та №2 від 21.05.2020р. (щодо засідання Комітету Замовника про відхилення пропозиції Учасника відкритих торгів ТОВ «Рітейлбуд» та визнання переможцем Учасника відкритих торгів ФОП «Ткаченко Дениса Олексійовича»).
Вимога:
Замовником торгів було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі UA-2020-04-14-003851-a: Поточний ремонт місць загального користування в ЗДО № 169, вул. Кирило-Мефодіївська, 4А, м. Київ (ДК 021:2015 - 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт). ТОВ «Рітейлбуд» виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно тендерної документації (ТД) подало тендерну пропозицію.
За результатами розгляду пропозиції Підприємства, Замовником було прийнято рішення про відхилення пропозиції ТОВ «Рітейлбуд» (протокол розгляду тендерної пропозиції №1 від 21.05.2020р.).
Підставою для відхилення тендерної пропозиції зазначено, що відповідно п. 4 ст. 30 Закону України «Про Публічні закупівлі» а саме: відсутнє документальне підтвердження досвіду виконання робіт, які зазначені в технічних вимогах (Додаток № 2 до ТД) – договори, що надав Учасник не є аналогічними (відсутні роботи по ремонту санвузлів).
ТОВ «Рітейлбуд» не погоджується з таким рішенням та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, а також ці дії порушують норми Закону України «Про Публічні закупівлі». Вважаємо, що Замовник не об’єктивно та упереджено оцінив пропозицію ТОВ "Рітейлбуд».
ТОВ «Рітейлбуд» надало довідку, щодо виконання аналогічних договорів (договір №254, Поточний ремонту приміщення (пральня), проспект Науки, 42/1, корп.2, Голосіївського р-ну, м.Києва. ЗДО№312; договір №123, Капітальний ремонт по громадському проекті №858 (Модернізація спортивного залу гімназії №59) по вулиці Велика Китаївська, 85 у Голосіївському р-ні м. Києва) в об’єктах соціальної інфраструктури та копії договорів із кошторисною документацією та актами виконаних робіт. Склад робіт, що був виконаний ТОВ «Рітейлбуд», на даних об’єктах аналогічний складу робіт, що міститься в тендерній документації закупівлі ДБНА.2.2-3:2014 – Поточний ремонт місць загального користування в ЗДО № 169, вул. Кирило-Мефодіївська, 4А, м. Київ (код ДК 021:2015 (CPV) - 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт).
Закон України «Про Публічні закупівлі» встановлює право Замовника вимагати аналогічні договори, а не ідентичні. І ця позиція закріплена практикою розгляду скарг колегії АМКУ. Так з рішень колегії АМКУ вбачається, що з метою реалізації принципу не дискримінації учасників закупівлі коло визначення “аналогічних договорів” не слід звужувати. Тож “аналогічні” договори не означає “повністю тотожні” у зв'язку з тим, що в умовах вільної економіки де-факто не можливо знайти повністю тотожний договір, це зумовлюється свободою договору. З урахуванням правової природи договору аналогічним може бути визнаний будь який договір подібний за змістом, своєю правовою природою та предметом закупівлі.
Отже! У ТД закупівлі зазначено, що учасник повинен надати довідку про виконання аналогічних договорів. Тобто, в ТД відсутні вимоги щодо необхідності надання підтвердження учасниками Процедури закупівлі виконання аналогічного договору саме по ремонту санвузлів.
Помилкове відхилення нашої пропозиції призвело до незаконного визначення переможцем ФОП «Ткаченко Дениса Олексійовича», який, до речі, не надав в складі своєї тендерної пропозиції аналогічні договори по ремонту санвузлів. В тендерній пропозиції ФОП «Ткаченко Дениса Олексійовича», а саме в довідці виконання аналогічних договорів, копії аналогічних договорів (договір № 439, Поточний ремонт приміщень та внутрішніх інженерних мереж з заміною санітарно-технічного приладдя в ЗДО №112; договір № 492, Поточний ремонт підлоги в ЗДО №74; договір №341, Поточний ремонт внутрішніх приміщень в ЗДО №154), кошторисній документації аналогічних договорів не має підтвердження виконання робіт по ремонту санвузлів.
Вимагаємо переглянути рішення тендерного комітету (протокол №1 від 21.05.2020р. та протокол №2 від 21.05.2020р.), щодо відхилення нашої тендерної пропозиції та визначення переможцем ФОП «Ткаченко Дениса Олексійовича»
Шановний Замовнику, також наголошуємо, що Закон України «Про Публічні закупівлі» не забороняє Учаснику закупівлі надавати інші документи підтверджуючи кваліфікацію Учасника саме згідно переліку видів робіт, технічних умов закупівлі, та норм чинного законодавства України. Згідно закону про ліцензування, підприємство, що планує виконувати господарську діяльність на об'єктах за класом наслідків (відповідальності) середні наслідки - СС2 категорії складності повинно мати ліцензію на виконання робіт. ТОВ «Рітейлбуд» в складі своєї тендерної пропозиції надало таку ліцензію, щодо виконання робіт в закладі об’єкту за класом наслідків(відповідальності) середні наслідки - СС2 категорії складності, отриманої в ДАБІ України від 21 листопада 2018року, наказ № 68-Л, реєстраційний запис 2013056269, початок дії ліцензії з 14 листопада 2018року, безстрокова (оскільки поточний ремонт виконується в дошкільному навчальному закладі, об’єкту за класом наслідків (відповідальності) середні наслідки - СС2 категорії складності.). Надання такої ліцензії вважаємо перевагою серед інших учасників даної закупівлі.
Згідно Закону України від 17.01.2017 №1817-VIII «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо удосконалення містобудівної діяльності» (далі -Закон). З дня набрання чинності цим Законом об'єкти будівництва (крім об'єктів будівництва, які є комплексами, тобто складаються з декількох будинків, будівель, споруд, кожний з яких має власний клас наслідків ): III та IV категорій складності належать відповідно до об'єктів з середніми (СС2) наслідками; V категорії складності належать відповідно до об'єктів із значними (ССЗ) наслідками.
З набуттям чинності Закону відбулось розширення сфери ліцензування виду господарської діяльності і, починаючи з 10.06.2017, ліцензуванню підлягає господарська діяльність з будівництва об'єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об'єктів з середніми та значними наслідками. Крім того, пунктом 2 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з будівництва об'єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об'єктів із середніми та
значними наслідками (затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 30.03.2016 № 256), встановлено, що господарська діяльність з будівництва об'єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об'єктів із середніми та значними наслідками, підлягає ліцензуванню за переліком видів робіт із провадження господарської діяльності з будівництва об'єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об'єктів із середніми та значними наслідками, які підлягають ліцензуванню, затвердженим Кабінетом Міністрів України.
Цей перелік теж затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 30.03.2016 №256 (далі - Перелік видів робіт). Норма щодо визначення Кабінетом Міністрів України Переліку видів робіт також встановлена положеннями статей 2, 8, 9 Закону України «Про основи містобудування».
Відповідно до Закону про ліцензування, ліцензуванню підлягає господарська діяльність з будівництва об'єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об'єктів з середніми та значними наслідками, - з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про архітектурну діяльність». Частиною другою статті 17 Закону України «Про архітектурну діяльність» встановлено, що порядок ліцензування господарської діяльності, пов'язаної із створенням об'єктів архітектури (далі – Порядок ліцензування), визначається Кабінетом Міністрів України. Зазначений Порядок ліцензування затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 05.12.2007 № 1396 (із змінами).
На виконання Закону про ліцензування постановою Кабінету Міністрів України від 30.03.2016 № 256 затверджено Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з будівництва об'єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об'єктів із середніми та значними наслідками (далі - Ліцензійні умови) та Перелік видів робіт із провадження господарської діяльності з будівництва об'єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об'єктів із середніми та значними наслідками, які підлягають ліцензуванню (далі - Перелік видів робіт).
При цьому зазначеним Переліком видів робіт окремо не передбачені роботи із встановлення вікон, улаштування покрівель, опорядження фасадів, встановлення приладів вимірювання в житлових будинках тощо.
Разом з цим такі роботи можуть бути технологічною складовою або виконуватися відповідно до проектної документації у складі робіт, які підлягають ліцензуванню. Тобто у разі, якщо проектом будівництва об'єкта (реконструкції, капітального та поточного ремонту, технічного переоснащення) передбачено встановлення вікон, улаштування покрівель, опорядження фасадів, встановлення приладів вимірювання в житлових будинках тощо, і такий об'єкт віднесено до об'єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об'єктів із середніми або значними наслідками, суб'єкт господарювання, який виконує зазначені роботи, має отримати ліцензію згідно з відповідним розділом Переліку видів робіт - «1.00.00. Будівельні та монтажні роботи загального призначення» або «2.00.00. Будівництво об'єктів інженерної інфраструктури».
Звертаємо Вашу увагу на те, що Розрахунок класу наслідків визначається за функціональним призначенням об'єкту. Незалежно від того, зачиняється заклад на канікули або карантин, або з інших причин - свого функціонального призначення він не змінює.
Таким чином, згідно переліку видів робіт, а також умов даної закупівлі наявність ліцензії є обов’язковою, оскільки поточний ремонт виконується в дошкільному навчальному закладі, об’єкту за класом наслідків(відповідальності) середні наслідки - СС2 категорії складності. Іншого законом не передбачено.
Вважаємо, що Замовник не об’єктивно та упереджено оцінив пропозицію ТОВ «Рітейлбуд», адже наша тендерна пропозиція економічно вигідніша та кваліфікація повністю відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами. Вимагаємо переглянути рішення тендерного комітету (протокол №1 від 21.05.2020р. та протокол №2 від 21.05.2020р.), щодо відхилення нашої тендерної пропозиції та визначення переможцем ФОП «Ткаченко Дениса Олексійовича»
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога №2905 ТОВ Рітейлбуд.pdf 29.05.2020 17:26
Дата подачі:
29.05.2020 17:27
Вирішення:
Щодо скасування протоколів засідання тендерного комітету
Статус вимоги:
Відхилено
Дата виконання рішення Замовником:
02.06.2020 03:17
Підтвердження вирішення:
Закупівля здійснюється на підставі Закону України "Про публічні закупівлі" Тому відповідно до п. 4 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція Учасника була відхилена так як пропозиція не відповідала тендерній документації. В протоколі засідання тендерного комітету зазначено який документ саме відсутнє.