-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (НК 024:2019: 37645 - Система рентгенівська діагностична стаціонарна загального призначення, цифрова (комплекс рентгендіагностичний на 2 робочих місця), НК 024:2019: 37679 - Стаціонарна флюороскопічна рентгенівська система загального призначення, цифрова (флюорограф з цифровою обробкою зображення), НК 024:2019: 37617 - Інтраоральна універсальна стоматологічна рентгенівська система, цифрова (комплекс рентгендіагностичний дентальний)
Торги відмінено
214 930 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 100 000.00 UAH
мін. крок: 0% або 100 000.00 UAH
Період оскарження:
14.04.2020 19:30 - 16.09.2020 00:00
Скарга
Залишено без розгляду
Скарга на наявність в тендерній документації дискримінаційних вимог в порядку ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі»
Номер:
c27559ba2ece453eba4fd50975de545b
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-14-002158-c.b4
Назва:
Скарга на наявність в тендерній документації дискримінаційних вимог в порядку ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі»
Скарга:
Ознайомившись із тендерною документацією Замовника, виявили дискримінаційні вимоги, які не відповідають чинним стандартам та законодавству України, розроблені задля штучного перешкоджання потенційним учасникам взяти участь в торгах, чим продукують обмеження конкуренції.
Пов'язані документи:
Учасник
- Технічна частина лот 2.pdf 11.09.2020 12:48
- 2020-09-11 Скарга.pdf 11.09.2020 12:48
- Платіжний документ.pdf 11.09.2020 12:48
- рішення від 15.09.2020 № 17277.pdf 15.09.2020 21:08
Дата прийняття скарги до розгляду:
11.09.2020 12:48
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
15.09.2020 21:09
Вимога
Вирішена
Bank Guarantee
Номер:
ad3995309e864f74b1af3dd006715b3a
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-14-002158-c.b3
Назва:
Bank Guarantee
Вимога:
Dear Buyer,
There is no instruction in Section III.2 to secure the offer to open a bank guarantee from a non-resident bank. This can lead to misunderstandings, which can potentially lead to conflict, as it automatically distracts all non-resident participants from competition.
According to the current Ukrainian legislation, especially by the Resolution of the Board of the National Bank of Ukraine of December 15, 2004 № 639 (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0041-05#Text) non-resident banks are allowed to provide bank guarantees residents of Ukraine in foreign currency, through advising Ukrainian banks.
Therefore, we ask you to add to section III.2 of your tender document a formula used by other government buyers. Attach it below.
Sincerely,
___________________________________________________________________
Шановний Покупець,
У Розділі III.2 щодо забезпечення пропозиції відсутня інструкція щодо відкриття банківської гарантії з банку-нерезиденту. Це може спричинити непорозуміння, яке потенційно може розвинутися конфліктом, оскільки автоматично відхиляє всіх учасників, які не є резидентами, від конкуренції.
Відповідно до чинного українського законодавства, особливо Постановою Правління Національного Банку України від 15 грудня 2004 р. № 639 (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0041-05#Text) банкам-нерезидентам дозволяється надавати банківські гарантії резидентам України в іноземній валюті, через авізуючі українські банки.
Тому ми просимо вас додати до розділу III.2 вашого тендерного документа таку формулу, яку використовують інші державні покупці. Прикладаємо її нижче.
З повагою,
-------------------------------------------------------------------------------------------------
“Банківська гарантія надана банком-нерезидентом та долучена Учасником до своєї тендерної пропозиції, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою (Uniform Rulesfor Demand Guarantees, ICC Publication 758 — URDG758 або International Standby Practices, ICC Publication 590 — ISP98). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі тендерної пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням ЕЦП/КЕП авізуючого банку.”
Пов'язані документи:
Учасник
- Про затвердження Положення про п... _ від 15.12.2004 № 639.pdf 30.08.2020 17:00
Дата подачі:
30.08.2020 17:00
Вирішення:
Шановний учаснику! Тендерний комітет ЦОЗ ДКВС України, розглянувши ваше звернення щодо вимог до банківської гарантії, повідомляє, що найближчим часом до тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Статус вимоги:
Задоволено
Скарга
Залишено без розгляду
Скарга щодо порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації
Номер:
d56099ce94e14d68b799dc4220603b09
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-14-002158-c.a2
Назва:
Скарга щодо порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації
Скарга:
Замовником встановлено дискримінаційні вимоги в тендерній документації, в частині мкдикотехнічних вимог під конкретні найменування обладнання та конкретних виробників, а також об'єднано різні найменування товарів в єдину закупівлю, що унеможливлює участь у торгах окремих учасників торгів.
Пов'язані документи:
Учасник
- Платіжне доручення.pdf 22.07.2020 19:19
- Скарга.pdf 22.07.2020 19:19
- Підтверджуючі документи_1.pdf 22.07.2020 19:19
- Підтверджуючі документи_2.pdf 22.07.2020 19:19
- рішення від 27.07.2020№14468.pdf 28.07.2020 10:04
Дата прийняття скарги до розгляду:
22.07.2020 19:19
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
28.07.2020 10:04
Скарга
Відхилено
Скарга про порушення законодавства у сфері державних закупівель
Номер:
e3cba39f570f4196a4c820502fb03f1c
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-14-002158-c.a1
Назва:
Скарга про порушення законодавства у сфері державних закупівель
Скарга:
Приватне підприємство «Будоптторг-М» (надалі – Скаржник) має намір прийняти участь у даній закупівлі.
Однак після ознайомлення із тендерною документацією Скаржник виявив порушення Замовником законодавства у сфері публічних закупівель, внаслідок яких порушуються його права та охоронювані законом інтереси.
Враховуючи положення частини 4 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга_БудоптТоргМ.pdf 18.05.2020 10:14
- ПлатіжкаБудопторг-М.pdf 18.05.2020 10:16
- рішення від 21.05.2020 № 9942 + лист Замовнику .pdf 21.05.2020 18:49
- Інформація про перенесення дати розгляду скарги UA-2020-04-14-002158-c.a1.pdf 05.06.2020 21:00
- Інформація про резолютивну частину рішення від 09.06.2020 № 11304.pdf 10.06.2020 17:05
- рішення від 09.06.2020 № 11304.pdf 12.06.2020 23:02
- Пояснення по суті скарги.pdf 29.05.2020 14:47
- пояснення по суті скарги 29.05.2020 14:47
Дата прийняття скарги до розгляду:
18.05.2020 10:20
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
21.05.2020 18:49
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
12.06.2020 23:02