-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Прикордонній, ж/м «Чорноморка», с. Лиманка Овідіопольського району, Одеська область » (ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг)
Завершена
2 994 565.40
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 29 945.65 UAH
мін. крок: 1% або 29 945.65 UAH
Період оскарження:
14.04.2020 18:59 - 10.05.2020 00:00
Скарга
Відхилено
СКАРГА на рішення про відхилення пропозиції учасника конкурсних торгів
Номер:
993b5eac2d71452784e088134e849b0c
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-14-005595-b.b3
Назва:
СКАРГА на рішення про відхилення пропозиції учасника конкурсних торгів
Скарга:
14 квітня 2020 року Замовником Таїровська селищна рада Овідіопольського району Одеської області було надано оголошення про проведення закупівлі за процедурою відкритих торгів ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Прикордонній, ж/м «Чорноморка», с. Лиманка Овідіопольського району, Одеська область » (ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг) номер номер оголошення UA-2020-04-14-005595-b..
Відповідно до п. 5 Перехідних та прикінцевих положень ЗУ «Про публічні закупівлі» в редакції від 19.04.2020 року процедури закупівель товарів, робіт і послуг, розпочаті до введення в дію цього Закону, завершуються відповідно до порядку, що діяв до введення в дію цього Закону.
Тому подаючи дану скарга ТОВ «ПРОГРЕСДОРБУД» керується положеннями ЗУ «Про публічні закупівлі» в редакції від 02.04.2020 року.
Пов'язані документи:
Учасник
- Банківська гарантія №0G0204355-IL(нова редакція) від 13 травня 2020р..rar 04.06.2020 16:31
- Вимога Прикордонна.PDF 04.06.2020 16:32
- Квитанція про сплату.pdf 04.06.2020 16:32
- Копія листів гарантійних.pdf 04.06.2020 16:32
- Копія протоколу розгляду тендерної пропозиції .rar 04.06.2020 16:33
- Письмова погодження з формальними помилками.pdf 04.06.2020 16:33
- Розрахунки.rar 04.06.2020 16:33
- Скарга до АМКУ.PDF 04.06.2020 16:33
- Заява про відкладення розгляду скарги.PDF 18.06.2020 19:07
- Пояснення.PDF 22.06.2020 12:19
- Пояснення Прикордонна.PDF 22.06.2020 16:34
- рішення від 09.06.2020 № 11199+лист Замовнику.pdf 09.06.2020 16:47
- Інформація про перенесення розгляду скарги від 04 червня 2020 № UA-2020-04-14-005595-b.b3 .pdf 22.06.2020 22:43
- Інформація про резолютивну частину рішення від 23.06.2020 №12435 .pdf 24.06.2020 23:08
- рішення від 23.06.2020 №12435 .pdf 26.06.2020 15:32
- пояснення по суті скарги (Прикордонна).docx 15.06.2020 16:48
- прикордонна.pdf 15.06.2020 16:48
Дата прийняття скарги до розгляду:
04.06.2020 16:33
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
09.06.2020 16:47
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
26.06.2020 15:32
Вимога
Є відповідь
неправомірне рішення Замовника
Номер:
0a3c0157dffe42a0b0f8f18dce83a3b2
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-14-005595-b.c2
Назва:
неправомірне рішення Замовника
Вимога:
Доводимо до Вашого відома, що наша тендерна пропозиція не містить файл «Гарантія_203636_ГР_1314_14 000.zip». Файл, який підтверджує наявність забезпечення тендерної пропозиції «Гарант_я 355 н.р.2 pdf» зміст банківської гарантії №0G0204355/IL (нова редакція) від 13 травня 2020р. повністю відповідає вимогам п.2 розділу 3 тендерної документації. З тексту банківської гарантії «Цим ми, ПАТ “МТБ БАНК”, безвідклично зобов'язуємося протягом трьох банківських днів з дати отримання вимоги виплатити Бенефіціару повну суму 14 000,00 грн. (Чотирнадцять тисяч гривень 00 копійок) згідно аб. першого частини першої ст. 566 Цивільного кодексу України, за першою письмовою вимогою Бенефіціара до нас, незважаючи на будь-які опротестування збоку Принципала або третьої сторони».
По-друге, звертаємо Вашу увагу, що Вами, як Замовником неуважно прочитано наш лист-гарантію, оскільки в ньому наявна інформація про Указ Президента України від 14 травня 2018 року №126/2018, який з ваших слів «ВІДСУТНІЙ» в вищезазначеного документі, а щодо Указу Президента №924 від 20.12.2019р., так дійсно, ми, як Учасник не зазначили його в листі-гарантії, тому що вищезазначений Указ не існує, є Указ Президента України №924/2019 від 20.12.2019р який зазначено в листі-гарантії. Враховуючи вищевикладене, вважаємо що наданий нами ЛИСТ-ГАРАНТІЯ у складі нашої тендерної пропозиції повністю відповідає вимогам п.2 розділу 5 тендерної документації.
По–трете щодо ненадання у складі пропозиції технічного та економічного обґрунтування у зв’язку з заміною будівельних машин та механізмів повідомляємо наступне.
При розрахунку ціни пропозиції заміна будівельних машин та механізмів не проводилась, нами було проведено уточнення назви механізму з автогудронатора на гудронатор так, як гудронатор це обладнання для рівномірного розливу під тиском нагрітих органічних вяжучих матеріалів на основі бітуму під час будівництва та ремонту доріг. Автогудронатор - це гудронатор на базі автомобіля. Нами у складі пропозиції, а саме довідці про наявність машин та механізмів, транспортних засобів, необхідних для виконання робіт було зазначено та надано підтверджуючі документи на «Гудронатор ЕС 40», що є рамною конструкцією гудронатором фірми COMAR, яка монтується на шасі автомобіля або в кузов бортового автомобіля чи самоскида. В нашому випадку, це є обладнання, що змонтовано в кузов транспортного засобу, а отже не є самохідною машиною, на підставі чого нами і було уточнено назву механізму. Дане уточнення назви механізму ніяким чином не порушує норми чинного законодавства та не впливає на технологію, якість та вартість робіт.
Відповідно до п.6.2.1.3 ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013 вартість машино-години будівельної техніки, що орендується, приймається за ціною, що склалася в регіоні, яка визначена на підставі аналізу ринку послуг з оренди будівельних машин та механізмів в регіоні та наближених до нього територіях.
Так, відповідно до розрахунків наданих у складі кошторисної частини пропозиції, вартості машино-години орендованої техніки є економічно обґрунтованими та не перевищують ліміти вартості будівельних машин і механізмів встановлені держаними стандартами України.
Таким чином, в даному випадку заміна будівельних машин і механізмів, необхідних для виконання робіт не впливає на розрахунки ціни пропозиції, що підтверджено розрахунками до договірної ціни.
Враховуючи вищезазначене ТОВ «ПРОГРЕСДОРБУД» вважає що подана нами тендерна пропозиція повністю відповідає вимогам тендерної документації та підстав для відхилення передбачених ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» не має.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога Прикордонна.PDF 01.06.2020 13:38
Дата подачі:
01.06.2020 13:38
Вирішення:
Шановний учаснику! За результатами розгляду Вашої вимоги тендерний комітет Таїровської селищної ради Овідіопольського району Одеської області повідомляє про наступне:
Рішенням тендерного комітету №8 від «25» травня 2020 року було відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ "ПРОГРЕСДОРБУД" на підставі п. 4 частини першої ст. 30 Закону, як таку що не відповідає умовам тендерної документації, а саме:
Учасником було надано у складі документів тендерної пропозиції забезпечення тендерної пропозиції, яке подане у виді електронної гарантії (надалі – банківська гарантія) файл «Гарантія_203636_ГР_1314_14 000.zip», проте в порушення вимог п. 2 розділу 3 тендерної документації не передбачено про обов’язку банку сплатити на користь замовника: Таїровська селищна рада Овідіопольського району Одеської області (код ЄДРПОУ 05582159), р/р №UA988201720344251025100036305 в ДКСУ в м. Київ МФО 820172 (або «на користь Бенефіціара» або «за вимогою Бенефіціара/сплатити Бенефіціару за письмовою вимогою Бенефіціара» згідно змісту формулювання за банківською гарантією) суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин, зазначених у тендерній документації. Таким чином, тендерна пропозиція учасника не відповідає вимогам п. 2 розділу 3 тендерної документації.
У складі документів тендерної пропозиції учасником було надано лист-гарантію щодо дотримання Учасником в своїй діяльності норм чинного законодавства України, проте порушення вимог тендерної документації за змістом зазначеного листа учасником не зазначено повний перелік вимог згідно п. 2 розділу 5 тендерної документації, зокрема: відсутня інформація щодо Указу Президента України від 14 травня 2018 року №126/2018; Указ Президенту №924 від 20.12.2019р. Таким чином, тендерна пропозиція учасника не відповідає вимогам п. 4 розділу 3 тендерної документації.
Відповідно до вимог п. 6 розділу 3 тендерної документації при розрахунку ціни пропозиції заміна будівельних машин і механізмів, необхідних для виконання робіт, можлива лише при відповідному технічному та економічному обґрунтуванні, яке не було надано у складі тендерної пропозиції учасника.
Перш за все вважаємо за необхідне наголосити на обов’язку Замовника відхилити тендерну пропозицію учасника, яка не відповідає вимогам тендерної документації, що встановлено вимогами статті 30 Закону. В свою чергу, вимогами п. 2 розділу 5 тендерної документації встановлено, що у складі документів тендерної пропозиції учасник повинен надати лист-гарантію, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (у разі використання), щодо дотримання Учасником в своїй діяльності норм чинного законодавства України, з повним переліком нижче вимог: Закону України «Про санкції» від 14.08.2014 № 1644-VII; Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» від 14.10.2014р. № 1702-VII; Указ Президента України від 14 травня 2018 року №126/2018; Указ Президенту №924 від 20.12.2019р.; Рішення РНБО від 28 квітня 2017 року введено в дію Указом Президента України від 15.05.2017 №133/2017 «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» згідно додатків; Рішення РНБО від 19 березня 2019 року введено в дію Указом Президента України від 19 березня 2019 року №82/2019 «Про застосування, скасування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)»; Постанови Кабінету Міністрів України від 06 листопада 2019 року №917 «Про внесення зміни до пункту 2 постанови Кабінету Міністрів України від 15 травня 2019 р. № 535»; Постанови Кабінету Міністрів України від 07.11.2014р. №595 «Деякі питання фінансування бюджетних установ, здійснення соціальних виплат населенню та надання фінансової підтримки окремим підприємствам і організаціям Донецької та Луганської областей»; Постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2015р. №1035 «Про обмеження поставок окремих товарів (робіт, послуг) з тимчасово окупованої території на іншу територію України та/або з іншої території України на тимчасово окуповану територію»; Постанова Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2015р. № 1147 «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації» (діє до 31 грудня 2018 року включно); Постанова Кабінету Міністрів України від 18 грудня 2018р. №1089 «Про внесення змін до постанови кабінету Міністрів України від 30 грудня 2015р». За змістом листа, наданого у складі документів тендерної пропозиції учасником ТОВ "ПРОГРЕСДОРБУД" не було зазначено інформація щодо Указу Президенту №924 від 20.12.2019р., що не відповідає вимогам п. 2 розділу 5 тендерної документації. Відповідно до змісту Додатку 1 до тендерної документації у разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом/переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника/переможця/переможця-нерезидента й завірений печаткою (у разі використання), в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів. Слід зазначити, що учасником ТОВ "ПРОГРЕСДОРБУД" не було надано у складі тендерної пропозиції листа-роз’яснення із посиланням на законодавчі підстави ненадання інформації за змістом вищезазначеного листа-гарантії щодо Указу Президенту №924 від 20.12.2019р.
Додатково повідомляємо, що під час аналізу та вивчення документів наданих у складі документів учасника ТОВ "ПРОГРЕСДОРБУД" встановлено невідповідність вимогам тендерної документації, у тому числі учасником було надано у складі документів тендерної пропозиції документи, засвідчені з порушенням вимог п. 1 розділу 3 тендерної документації, вимог чинного законодавства України, "Інструкції з діловодства", затвердженою Кабінетом Міністрів України та вимог ДСТУ 4163-2003 "Вимоги до оформлення документів". Крім того, учасником було надано календарний графік виконання робіт (помісячний) та план фінансування робіт не на фірмовому бланку, відсутня дата створення документа.
Крім того, відповідно до вимог п. 6 розділу 3 тендерної документації при розрахунку ціни пропозиції заміна будівельних машин і механізмів, необхідних для виконання робіт, можлива лише при відповідному технічному та економічному обґрунтуванні, яке не було надано у складі тендерної пропозиції учасника. Повторно звертаємо Вашу увагу на зміст Додатку 1 до тендерної документації у разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом/переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника/переможця/переможця-нерезидента й завірений печаткою (у разі використання), в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів. Таким чином у даному випадку, у разі здійснення «уточнення назви механізму» учасник повинен був надати лист-роз’яснення із посиланням на законодавчі підстави ненадання технічного та економічного обґрунтування, оскільки фактично ґрунтуючись на інформації, наданої у складі тендерної пропозиції учасником здійснено заміну будівельних машин і механізмів.
Слід звернути увагу, що Замовник не мав права віднести до формальних помилки, які насправді є порушенням вимог тендерної документації та суттєво впливають на зміст пропозиції учасника, оскільки зазначений факт спричинив би порушення основних принципів здійснення закупівель відповідно до положень статті 3 Закону, а саме: максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, що в свою чергу спричинило грубе порушення прав інших учасників аукціону.
Враховуючи вищезазначене, тендерний комітет Таїровської селищної ради Овідіопольського району Одеської області повідомляє про відсутність законодавчо обґрунтованих підстав для задоволення вимог учасника ТОВ "ПРОГРЕСДОРБУД".
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
неправомірне рішення Замовника
Номер:
d62007cb9f774adbba0467e40206b8cb
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-14-005595-b.a1
Назва:
неправомірне рішення Замовника
Вимога:
Замовником, прийнято рішення щодо відхилення пропозиції Учасника ТОВ “ПРОГРЕСДОРБУД” (ЄДРПОУ 40603406, місцезнаходження: 65003, м. Одеса, вул. Чорноморського козацтва, буд. 103) як таку, що не відповідає вимогам предмета закупівлі.
По-перше, Доводимо до Вашого відома, що наша тендерна пропозиція не містить файл «Гарантія_203636_ГР_1314_14 000.zip». Файл, який підтверджує наявність забезпечення тендерної пропозиції «Гарант_я 355 н.р.2 pdf» зміст банківської гарантії №0G0204355/IL (нова редакція) від 13 травня 2020р. повністю відповідає вимогам п.2 розділу 3 тендерної документації. З тексту банківської гарантії «Цим ми, ПАТ “МТБ БАНК”, безвідклично зобов'язуємося протягом трьох банківських днів з дати отримання вимоги виплатити Бенефіціару повну суму 14 000,00 грн. (Чотирнадцять тисяч гривень 00 копійок) згідно аб. першого частини першої ст. 566 Цивільного кодексу України, за першою письмовою вимогою Бенефіціара до нас, незважаючи на будь-які опротестування збоку Принципала або третьої сторони».
По-друге, звертаємо Вашу увагу, що Вами, як Замовником неуважно прочитано наш лист-гарантію, оскільки в ньому наявна інформація про Указ Президента України від 14 травня 2018 року №126/2018, який з ваших слів «ВІДСУТНІЙ» в вищезазначеного документі, а щодо Указу Президента №924 від 20.12.2019р., так дійсно, ми, як Учасник не зазначили його в листі-гарантії, тому що вищезазначений Указ не існує, є Указ Президента України №924/2019 від 20.12.2019р. Ми, як Учасник не можемо гарантувати дотримання тих нормативних актів, яких ще не прийнято. Враховуючи вищевикладене, вважаємо що наданий нами ЛИСТ-ГАРАНТІЯ у складі нашої тендерної пропозиції повністю відповідає вимогам п.2 розділу 5 тендерної документації.
По–трете щодо ненадання у складі пропозиції технічного та економічного обґрунтування у зв’язку з заміною будівельних машин та механізмів повідомляємо наступне.
При розрахунку ціни пропозиції заміна будівельних машин та механізмів не проводилась, нами було проведено уточнення назви механізму з автогудронатора на гудронатор так, як гудронатор це обладнання для рівномірного розливу під тиском нагрітих органічних вяжучих матеріалів на основі бітуму під час будівництва та ремонту доріг. Автогудронатор - це гудронатор на базі автомобіля. Нами у складі пропозиції, а саме довідці про наявність машин та механізмів, транспортних засобів, необхідних для виконання робіт було зазначено та надано підтверджуючі документи на «Гудронатор ЕС 40», що є рамною конструкцією гудронатором фірми COMAR, яка монтується на шасі автомобіля або в кузов бортового автомобіля чи самоскида. В нашому випадку, це є обладнання, що змонтовано в кузов транспортного засобу, а отже не є самохідною машиною, на підставі чого нами і було уточнено назву механізму. Дане уточнення назви механізму ніяким чином не порушує норми чинного законодавства та не впливає на технологію, якість та вартість робіт.
Відповідно до п.6.2.1.3 ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013 вартість машино-години будівельної техніки, що орендується, приймається за ціною, що склалася в регіоні, яка визначена на підставі аналізу ринку послуг з оренди будівельних машин та механізмів в регіоні та наближених до нього територіях.
Так, відповідно до розрахунків наданих у складі кошторисної частини пропозиції, вартості машино-години орендованої техніки є економічно обґрунтованими та не перевищують ліміти вартості будівельних машин і механізмів встановлені держаними стандартами України.
Таким чином, в даному випадку заміна будівельних машин і механізмів, необхідних для виконання робіт не впливає на розрахунки ціни пропозиції, що підтверджено розрахунками до договірної ціни.
Враховуючи вищезазначене та з огляду на встановлення дискримінаційного рішення до нас, як до Учасника звертаємось до Вас з вимогою скасувати Рішення про нашу дискваліфікацію.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога Прикордонна.PDF 28.05.2020 18:21
Дата подачі:
28.05.2020 18:21
Вирішення:
Шановний учаснику! За результатами розгляду Вашої вимоги тендерний комітет Таїровської селищної ради Овідіопольського району Одеської області повідомляє про наступне:
Рішенням тендерного комітету №8 від «25» травня 2020 року було відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ "ПРОГРЕСДОРБУД" на підставі п. 4 частини першої ст. 30 Закону, як таку що не відповідає умовам тендерної документації, а саме:
Учасником було надано у складі документів тендерної пропозиції забезпечення тендерної пропозиції, яке подане у виді електронної гарантії (надалі – банківська гарантія) файл «Гарантія_203636_ГР_1314_14 000.zip», проте в порушення вимог п. 2 розділу 3 тендерної документації не передбачено про обов’язку банку сплатити на користь замовника: Таїровська селищна рада Овідіопольського району Одеської області (код ЄДРПОУ 05582159), р/р №UA988201720344251025100036305 в ДКСУ в м. Київ МФО 820172 (або «на користь Бенефіціара» або «за вимогою Бенефіціара/сплатити Бенефіціару за письмовою вимогою Бенефіціара» згідно змісту формулювання за банківською гарантією) суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин, зазначених у тендерній документації. Таким чином, тендерна пропозиція учасника не відповідає вимогам п. 2 розділу 3 тендерної документації.
У складі документів тендерної пропозиції учасником було надано лист-гарантію щодо дотримання Учасником в своїй діяльності норм чинного законодавства України, проте порушення вимог тендерної документації за змістом зазначеного листа учасником не зазначено повний перелік вимог згідно п. 2 розділу 5 тендерної документації, зокрема: відсутня інформація щодо Указу Президента України від 14 травня 2018 року №126/2018; Указ Президенту №924 від 20.12.2019р. Таким чином, тендерна пропозиція учасника не відповідає вимогам п. 4 розділу 3 тендерної документації.
Відповідно до вимог п. 6 розділу 3 тендерної документації при розрахунку ціни пропозиції заміна будівельних машин і механізмів, необхідних для виконання робіт, можлива лише при відповідному технічному та економічному обґрунтуванні, яке не було надано у складі тендерної пропозиції учасника.
Перш за все вважаємо за необхідне наголосити на обов’язку Замовника відхилити тендерну пропозицію учасника, яка не відповідає вимогам тендерної документації, що встановлено вимогами статті 30 Закону. В свою чергу, вимогами п. 2 розділу 5 тендерної документації встановлено, що у складі документів тендерної пропозиції учасник повинен надати лист-гарантію, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (у разі використання), щодо дотримання Учасником в своїй діяльності норм чинного законодавства України, з повним переліком нижче вимог: Закону України «Про санкції» від 14.08.2014 № 1644-VII; Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» від 14.10.2014р. № 1702-VII; Указ Президента України від 14 травня 2018 року №126/2018; Указ Президенту №924 від 20.12.2019р.; Рішення РНБО від 28 квітня 2017 року введено в дію Указом Президента України від 15.05.2017 №133/2017 «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» згідно додатків; Рішення РНБО від 19 березня 2019 року введено в дію Указом Президента України від 19 березня 2019 року №82/2019 «Про застосування, скасування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)»; Постанови Кабінету Міністрів України від 06 листопада 2019 року №917 «Про внесення зміни до пункту 2 постанови Кабінету Міністрів України від 15 травня 2019 р. № 535»; Постанови Кабінету Міністрів України від 07.11.2014р. №595 «Деякі питання фінансування бюджетних установ, здійснення соціальних виплат населенню та надання фінансової підтримки окремим підприємствам і організаціям Донецької та Луганської областей»; Постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2015р. №1035 «Про обмеження поставок окремих товарів (робіт, послуг) з тимчасово окупованої території на іншу територію України та/або з іншої території України на тимчасово окуповану територію»; Постанова Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2015р. № 1147 «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації» (діє до 31 грудня 2018 року включно); Постанова Кабінету Міністрів України від 18 грудня 2018р. №1089 «Про внесення змін до постанови кабінету Міністрів України від 30 грудня 2015р». За змістом листа, наданого у складі документів тендерної пропозиції учасником ТОВ "ПРОГРЕСДОРБУД" не було зазначено інформація щодо Указу Президенту №924 від 20.12.2019р., що не відповідає вимогам п. 2 розділу 5 тендерної документації. Відповідно до змісту Додатку 1 до тендерної документації у разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом/переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника/переможця/переможця-нерезидента й завірений печаткою (у разі використання), в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів. Слід зазначити, що учасником ТОВ "ПРОГРЕСДОРБУД" не було надано у складі тендерної пропозиції листа-роз’яснення із посиланням на законодавчі підстави ненадання інформації за змістом вищезазначеного листа-гарантії щодо Указу Президенту №924 від 20.12.2019р.
Додатково повідомляємо, що під час аналізу та вивчення документів наданих у складі документів учасника ТОВ "ПРОГРЕСДОРБУД" встановлено невідповідність вимогам тендерної документації, у тому числі учасником було надано у складі документів тендерної пропозиції документи, засвідчені з порушенням вимог п. 1 розділу 3 тендерної документації, вимог чинного законодавства України, "Інструкції з діловодства", затвердженою Кабінетом Міністрів України та вимог ДСТУ 4163-2003 "Вимоги до оформлення документів". Крім того, учасником було надано календарний графік виконання робіт (помісячний) та план фінансування робіт не на фірмовому бланку, відсутня дата створення документа.
Крім того, відповідно до вимог п. 6 розділу 3 тендерної документації при розрахунку ціни пропозиції заміна будівельних машин і механізмів, необхідних для виконання робіт, можлива лише при відповідному технічному та економічному обґрунтуванні, яке не було надано у складі тендерної пропозиції учасника. Повторно звертаємо Вашу увагу на зміст Додатку 1 до тендерної документації у разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом/переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника/переможця/переможця-нерезидента й завірений печаткою (у разі використання), в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів. Таким чином у даному випадку, у разі здійснення «уточнення назви механізму» учасник повинен був надати лист-роз’яснення із посиланням на законодавчі підстави ненадання технічного та економічного обґрунтування, оскільки фактично ґрунтуючись на інформації, наданої у складі тендерної пропозиції учасником здійснено заміну будівельних машин і механізмів.
Слід звернути увагу, що Замовник не мав права віднести до формальних помилки, які насправді є порушенням вимог тендерної документації та суттєво впливають на зміст пропозиції учасника, оскільки зазначений факт спричинив би порушення основних принципів здійснення закупівель відповідно до положень статті 3 Закону, а саме: максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, що в свою чергу спричинило грубе порушення прав інших учасників аукціону.
Враховуючи вищезазначене, тендерний комітет Таїровської селищної ради Овідіопольського району Одеської області повідомляє про відсутність законодавчо обґрунтованих підстав для задоволення вимог учасника ТОВ "ПРОГРЕСДОРБУД".
Статус вимоги:
Відхилено