• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вулиці Центральній, ж/м «Червоний Хутір» с. Лиманка Таїровської селищної ради Овідіопольського району Одеської області» (ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг)

Завершена

17 539 378.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 175 393.78 UAH
Період оскарження: 14.04.2020 18:43 - 10.05.2020 00:00
Скарга
Відхилено

СКАРГА на рішення про відхилення пропозиції учасника конкурсних торгів

Номер: 1bfaefe1df434d398bc6d61270d8d95b
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-14-005559-b.b3
Назва: СКАРГА на рішення про відхилення пропозиції учасника конкурсних торгів
Скарга:
14 квітня 2020 року Замовником Таїровська селищна рада Овідіопольського району Одеської області було надано оголошення про проведення закупівлі за процедурою відкритих торгів: ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вулиці Центральній, ж/м «Червоний Хутір» с. Лиманка Таїровської селищної ради Овідіопольського району Одеської області» (ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг)номер оголошення UA-2020-04-14-005559-b. Відповідно до п. 5 Перехідних та прикінцевих положень ЗУ «Про публічні закупівлі» в редакції від 19.04.2020 року процедури закупівель товарів, робіт і послуг, розпочаті до введення в дію цього Закону, завершуються відповідно до порядку, що діяв до введення в дію цього Закону. Тому подаючи дану скарга ТОВ «ПРОГРЕСДОРБУД» керується положеннями ЗУ «Про публічні закупівлі» в редакції від 02.04.2020 року.
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 10.06.2020 17:38
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 30.06.2020 19:25
Автор: ТОВ "ПРОГРЕСДОРБУД", ТОВ ПРОГРЕСДОРБУД +380676541474 40603406@i.ua
Вимога
Є відповідь

неправомірне рішення Замовника

Номер: b7c3cec7f66c4cc0b671c68cb5ae778a
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-14-005559-b.a2
Назва: неправомірне рішення Замовника
Вимога:
Щодо обставин відхилення пропозиції ТОВ «ПРОГРЕСДОРБУД» По-перше, звертаємо Вашу увагу, як Замовника, що Указ Президента №924 від 20.12.2019р., так дійсно, не зазначили в листі-гарантії, тому що вищезазначений Указ не існує, є Указ Президента України №924/2019 від 20.12.2019р. Ми, як Учасник не можемо гарантувати дотримання тих нормативних актів, яких ще не прийнято. Враховуючи вищевикладене, вважаємо що наданий нами ЛИСТ-ГАРАНТІЯ у складі нашої тендерної пропозиції повністю відповідає вимогам п.2 розділу 5 тендерної документації. Також Вами було, вказано, що наша тендерна пропозиція не відповідає вимогам п. 4 розділу 3 тендерної документації, в якому прописано строк протягом якого тендерні пропозиції є дійсні. Наша тендерна пропозиція дійсна протягом 120 робочих днів з дати розкриття тендерних пропозицій, строк зазначений в документі “Тендерна пропозиція”, тобто наша тендерна пропозиція чітко відповідає вимогам п. 4 розділу 3 тендерної пропозиції. По–друге щодо того, що ніби то ми, як Учасник надали документи, засвідчені з порушенням вимог п.1 розділу 3 тендерної документації, вимог чинного законодавства України, “Інструкції з діловодства”, затвердженою Кабінетом Міністрів України та вимогам ДСТУ 4163-2003 “Вимоги до оформлення документів”повідомляємо наступне. У складі нашої тендерної пропозиції були надані усі документи у вигляді скан-копій з оригіналів документів, окрім Статуту підприємства, який ми, як Учасник відповідно до Додатку 1 п. 4.2 до тендерної документації надали у вигляді копії за підписом уповноваженої особи та завірений печаткою, як вимагалось в вище зазначеному Додатку. А що стосується наданого у складі нашої тендерної пропозиції календарного графіку виконання робіт (помісячний) та план фінансування робіт не на фірмовому бланку, то відповідно до п.1 розділу 3 тендерної документація, дана помилка відноситься до формальної (несуттєвої) помилки, які чітко прописані в вище зазначеному розділі, окрім цього ми, як Учасник надавали у складі пропозиції письмове погодження з формальними помилками з їх описом. Також, звертаємо Вашу увагу, що відповідно до Наказу Міністерства регіонального розвитку та будівництва України №2 від 13.01.2009 року «Про оприлюднення Рекомендацій зі складання додатків до договору підряду в капітальному будівництві» план фінансування робіт є Додатком до договору та складається взагалі ЗАМОВНИКОМ так, як учасник відкритих торгів не може володіти інформацією щодо наявного фінансування. Тому ми вважаємо, що невідповідності, які ніби то знайдені в нашій тендерній пропозиції є надуманими та не обґрунтованими, а також ніяким чином не можуть вплинути на якість, строки та вартість робіт по об’єкту. Враховуючи зазначене, та беручи до уваги мету Закон України “Про публічні закупівлі”, якою є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, замовнику під час проведення процедури закупівлі, у тому числі розгляду та оцінки тендерних пропозицій, необхідно дотримуватись принципів здійснення закупівель, не призводячи своїми діями до штучного та/або формального обмеження кола учасників для подальшого визначення переможця торгів. Враховуючи вищезазначене ТОВ «ПРОГРЕСДОРБУД» вважає що подана нами тендерна пропозиція повністю відповідає вимогам тендерної документації та підстав для відхилення передбачених ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» не має. Враховуючи вище викладене та керуючись ч. 3 ст. 30, абз. 2 ч. 1 ст. 32 ЗУ «Про публічні закупівлі» прошу Вас надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності пропозиції ТОВ «ПРОГРЕСДОРБУД» умовам тендерної документації, зокрема, невідповідності кваліфікаційним критеріям.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний учаснику! За результатами розгляду Вашої вимоги тендерний комітет Таїровської селищної ради Овідіопольського району Одеської області повідомляє про наступне: Рішенням тендерного комітету №8 від «27» травня 2020 року було відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ "ПРОГРЕСДОРБУД" на підставі п. 4 частини першої ст. 30 Закону, як таку що не відповідає умовам тендерної документації, а саме:  У складі документів тендерної пропозиції учасником було надано лист-гарантію щодо дотримання Учасником в своїй діяльності норм чинного законодавства України, проте порушення вимог тендерної документації за змістом зазначеного листа учасником не зазначено повний перелік вимог згідно п. 2 розділу 5 тендерної документації, зокрема: відсутня інформація щодо Указу Президенту №924 від 20.12.2019р. Таким чином, тендерна пропозиція учасника не відповідає вимогам п. 4 розділу 3 тендерної документації.  Учасником було надано у складі документів тендерної пропозиції документи, засвідчені з порушенням вимог п. 1 розділу 3 тендерної документації, вимог чинного законодавства України, "Інструкції з діловодства", затвердженою Кабінетом Міністрів України та вимог ДСТУ 4163-2003 "Вимоги до оформлення документів". Крім того, учасником було надано календарний графік виконання робіт (помісячний) та план фінансування робіт не на фірмовому бланку Перш за все вважаємо за необхідне наголосити на обов’язку Замовника відхилити тендерну пропозицію учасника, яка не відповідає вимогам тендерної документації, що встановлено вимогами статті 30 Закону. В свою чергу, вимогами п. 2 розділу 5 тендерної документації встановлено, що у складі документів тендерної пропозиції учасник повинен надати лист-гарантію, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (у разі використання), щодо дотримання Учасником в своїй діяльності норм чинного законодавства України, з повним переліком нижче вимог: Закону України «Про санкції» від 14.08.2014 № 1644-VII; Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» від 14.10.2014р. № 1702-VII; Указ Президента України від 14 травня 2018 року №126/2018; Указ Президенту №924 від 20.12.2019р.; Рішення РНБО від 28 квітня 2017 року введено в дію Указом Президента України від 15.05.2017 №133/2017 «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» згідно додатків; Рішення РНБО від 19 березня 2019 року введено в дію Указом Президента України від 19 березня 2019 року №82/2019 «Про застосування, скасування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)»; Постанови Кабінету Міністрів України від 06 листопада 2019 року №917 «Про внесення зміни до пункту 2 постанови Кабінету Міністрів України від 15 травня 2019 р. № 535»; Постанови Кабінету Міністрів України від 07.11.2014р. №595 «Деякі питання фінансування бюджетних установ, здійснення соціальних виплат населенню та надання фінансової підтримки окремим підприємствам і організаціям Донецької та Луганської областей»; Постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2015р. №1035 «Про обмеження поставок окремих товарів (робіт, послуг) з тимчасово окупованої території на іншу територію України та/або з іншої території України на тимчасово окуповану територію»; Постанова Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2015р. № 1147 «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації» (діє до 31 грудня 2018 року включно); Постанова Кабінету Міністрів України від 18 грудня 2018р. №1089 «Про внесення змін до постанови кабінету Міністрів України від 30 грудня 2015р». За змістом листа, наданого у складі документів тендерної пропозиції учасником ТОВ "ПРОГРЕСДОРБУД" не було зазначено інформація щодо Указу Президенту №924 від 20.12.2019р., що не відповідає вимогам п. 2 розділу 5 тендерної документації. Відповідно до змісту Додатку 1 до тендерної документації у разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом/переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника/переможця/переможця-нерезидента й завірений печаткою (у разі використання), в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів. Слід зазначити, що учасником ТОВ "ПРОГРЕСДОРБУД" не було надано у складі тендерної пропозиції листа-роз’яснення із посиланням на законодавчі підстави ненадання інформації за змістом вищезазначеного листа-гарантії щодо Указу Президенту №924 від 20.12.2019р. Додатково повідомляємо, що під час аналізу та вивчення документів наданих у складі документів учасника ТОВ "ПРОГРЕСДОРБУД" встановлено невідповідність вимогам тендерної документації, у тому числі учасником було надано у складі документів тендерної пропозиції документи, засвідчені з порушенням вимог п. 1 розділу 3 тендерної документації, вимог чинного законодавства України, "Інструкції з діловодства", затвердженою Кабінетом Міністрів України та вимог ДСТУ 4163-2003 "Вимоги до оформлення документів". Крім того, учасником було надано календарний графік виконання робіт (помісячний) та план фінансування робіт не на фірмовому бланку, відсутня дата створення документа. Слід звернути увагу, що Замовник не мав права віднести до формальних помилки, які насправді є порушенням вимог тендерної документації та суттєво впливають на зміст пропозиції учасника, оскільки зазначений факт спричинив би порушення основних принципів здійснення закупівель відповідно до положень статті 3 Закону, а саме: максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, що в свою чергу спричинило грубе порушення прав інших учасників аукціону. Враховуючи вищезазначене, тендерний комітет Таїровської селищної ради Овідіопольського району Одеської області повідомляє про відсутність законодавчо обґрунтованих підстав для задоволення вимог учасника ТОВ "ПРОГРЕСДОРБУД".
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Неправомірне рішення Замовника

Номер: c19fd856958f4b16b9bf63fad68f1a20
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-14-005559-b.c1
Назва: Неправомірне рішення Замовника
Вимога:
Найменування Замовника : Таїровська селищна рада Овідіопольського району Одеської області Згідно протоколу №7 від 27 травня 2020 року номер оголошення UA-2020-04-14-005559-b за процедурою відкритих торгів: ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вулиці Центральній, ж/м «Червоний Хутір» с. Лиманка Таїровської селищної ради Овідіопольського району Одеської області» (ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг). Замовником, прийнято рішення щодо відхилення пропозиції Учасника ТОВ “ПРОГРЕСДОРБУД” (ЄДРПОУ 40603406, місцезнаходження: 65003, м. Одеса, вул. Чорноморського козацтва, буд. 103) як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації. По-перше, звертаємо Вашу увагу, як Замовника, що Указ Президента №924 від 20.12.2019р., так дійсно, не зазначили в листі-гарантії, тому що вищезазначений Указ не існує, є Указ Президента України №924/2019 від 20.12.2019р. Ми, як Учасник не можемо гарантувати дотримання тих нормативних актів, яких ще не прийнято. Враховуючи вищевикладене, вважаємо що наданий нами ЛИСТ-ГАРАНТІЯ у складі нашої тендерної пропозиції повністю відповідає вимогам п.2 розділу 5 тендерної документації. Також Вами було, вказано, що наша тендерна пропозиція не відповідає вимогам п. 4 розділу 3 тендерної документації, в якому прописано строк протягом якого тендерні пропозиції є дійсні. Наша тендерна пропозиція дійсна протягом 120 робочих днів з дати розкриття тендерних пропозицій, строк зазначений в документі “Тендерна пропозиція”, тобто наша тендерна пропозиція чітко відповідає вимогам п. 4 розділу 3 тендерної пропозиції. По–друге щодо того, що ніби то ми, як Учасник надали документи, засвідчені з порушенням вимог п.1 розділу 3 тендерної документації, вимог чинного законодавства України, “Інструкції з діловодства”, затвердженою Кабінетом Міністрів України та вимогам ДСТУ 4163-2003 “Вимоги до оформлення документів”повідомляємо наступне. У складі нашої тендерної пропозиції були надані усі документи у вигляді скан-копій з оригіналів документів, окрім Статуту підприємства, який ми, як Учасник відповідно до Додатку 1 п. 4.2 до тендерної документації надали у вигляді копії за підписом уповноваженої особи та завірений печаткою, як вимагалось в вище зазначеному Додатку. А що стосується наданого у складі нашої тендерної пропозиції календарного графіку виконання робіт (помісячний) та план фінансування робіт не на фірмовому бланку, то відповідно до п.1 розділу 3 тендерної документація, дана помилка відноситься до формальної (несуттєвої) помилки, які чітко прописані в вище зазначеному розділі, окрім цього ми, як Учасник надавали у складі пропозиції письмове погодження з формальними помилками з їх описом. Також, звертаємо Вашу увагу, що відповідно до Наказу Міністерства регіонального розвитку та будівництва України №2 від 13.01.2009 року «Про оприлюднення Рекомендацій зі складання додатків до договору підряду в капітальному будівництві» план фінансування робіт є Додатком до договору та складається взагалі ЗАМОВНИКОМ так, як учасник відкритих торгів не може володіти інформацією щодо наявного фінансування. Тому ми вважаємо, що невідповідності, які ніби то знайдені в нашій тендерній пропозиції є надуманими та не обґрунтованими, а також ніяким чином не можуть вплинути на якість, строки та вартість робіт по об’єкту. Враховуючи вищезазначене та з огляду на встановлення дискримінаційного рішення до нас, як до Учасника звертаємось до Вас, як Замовника закупівлі з вимогою скасувати Рішення про нашу дискваліфікацію, а у разі Вашої відмови будемо вимушені захищати свої права та оскаржувати Ваше незаконне рішення в Антимонопольному комітеті України.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний учаснику! За результатами розгляду Вашої вимоги тендерний комітет Таїровської селищної ради Овідіопольського району Одеської області повідомляє про наступне: Рішенням тендерного комітету №8 від «27» травня 2020 року було відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ "ПРОГРЕСДОРБУД" на підставі п. 4 частини першої ст. 30 Закону, як таку що не відповідає умовам тендерної документації, а саме:  У складі документів тендерної пропозиції учасником було надано лист-гарантію щодо дотримання Учасником в своїй діяльності норм чинного законодавства України, проте порушення вимог тендерної документації за змістом зазначеного листа учасником не зазначено повний перелік вимог згідно п. 2 розділу 5 тендерної документації, зокрема: відсутня інформація щодо Указу Президенту №924 від 20.12.2019р. Таким чином, тендерна пропозиція учасника не відповідає вимогам п. 4 розділу 3 тендерної документації.  Учасником було надано у складі документів тендерної пропозиції документи, засвідчені з порушенням вимог п. 1 розділу 3 тендерної документації, вимог чинного законодавства України, "Інструкції з діловодства", затвердженою Кабінетом Міністрів України та вимог ДСТУ 4163-2003 "Вимоги до оформлення документів". Крім того, учасником було надано календарний графік виконання робіт (помісячний) та план фінансування робіт не на фірмовому бланку Перш за все вважаємо за необхідне наголосити на обов’язку Замовника відхилити тендерну пропозицію учасника, яка не відповідає вимогам тендерної документації, що встановлено вимогами статті 30 Закону. В свою чергу, вимогами п. 2 розділу 5 тендерної документації встановлено, що у складі документів тендерної пропозиції учасник повинен надати лист-гарантію, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (у разі використання), щодо дотримання Учасником в своїй діяльності норм чинного законодавства України, з повним переліком нижче вимог: Закону України «Про санкції» від 14.08.2014 № 1644-VII; Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» від 14.10.2014р. № 1702-VII; Указ Президента України від 14 травня 2018 року №126/2018; Указ Президенту №924 від 20.12.2019р.; Рішення РНБО від 28 квітня 2017 року введено в дію Указом Президента України від 15.05.2017 №133/2017 «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» згідно додатків; Рішення РНБО від 19 березня 2019 року введено в дію Указом Президента України від 19 березня 2019 року №82/2019 «Про застосування, скасування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)»; Постанови Кабінету Міністрів України від 06 листопада 2019 року №917 «Про внесення зміни до пункту 2 постанови Кабінету Міністрів України від 15 травня 2019 р. № 535»; Постанови Кабінету Міністрів України від 07.11.2014р. №595 «Деякі питання фінансування бюджетних установ, здійснення соціальних виплат населенню та надання фінансової підтримки окремим підприємствам і організаціям Донецької та Луганської областей»; Постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2015р. №1035 «Про обмеження поставок окремих товарів (робіт, послуг) з тимчасово окупованої території на іншу територію України та/або з іншої території України на тимчасово окуповану територію»; Постанова Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2015р. № 1147 «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації» (діє до 31 грудня 2018 року включно); Постанова Кабінету Міністрів України від 18 грудня 2018р. №1089 «Про внесення змін до постанови кабінету Міністрів України від 30 грудня 2015р». За змістом листа, наданого у складі документів тендерної пропозиції учасником ТОВ "ПРОГРЕСДОРБУД" не було зазначено інформація щодо Указу Президенту №924 від 20.12.2019р., що не відповідає вимогам п. 2 розділу 5 тендерної документації. Відповідно до змісту Додатку 1 до тендерної документації у разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом/переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника/переможця/переможця-нерезидента й завірений печаткою (у разі використання), в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів. Слід зазначити, що учасником ТОВ "ПРОГРЕСДОРБУД" не було надано у складі тендерної пропозиції листа-роз’яснення із посиланням на законодавчі підстави ненадання інформації за змістом вищезазначеного листа-гарантії щодо Указу Президенту №924 від 20.12.2019р. Додатково повідомляємо, що під час аналізу та вивчення документів наданих у складі документів учасника ТОВ "ПРОГРЕСДОРБУД" встановлено невідповідність вимогам тендерної документації, у тому числі учасником було надано у складі документів тендерної пропозиції документи, засвідчені з порушенням вимог п. 1 розділу 3 тендерної документації, вимог чинного законодавства України, "Інструкції з діловодства", затвердженою Кабінетом Міністрів України та вимог ДСТУ 4163-2003 "Вимоги до оформлення документів". Крім того, учасником було надано календарний графік виконання робіт (помісячний) та план фінансування робіт не на фірмовому бланку, відсутня дата створення документа. Слід звернути увагу, що Замовник не мав права віднести до формальних помилки, які насправді є порушенням вимог тендерної документації та суттєво впливають на зміст пропозиції учасника, оскільки зазначений факт спричинив би порушення основних принципів здійснення закупівель відповідно до положень статті 3 Закону, а саме: максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, що в свою чергу спричинило грубе порушення прав інших учасників аукціону. Враховуючи вищезазначене, тендерний комітет Таїровської селищної ради Овідіопольського району Одеської області повідомляє про відсутність законодавчо обґрунтованих підстав для задоволення вимог учасника ТОВ "ПРОГРЕСДОРБУД".
Статус вимоги: Відхилено