• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Малиновій, ж/м «Чорноморка», с. Лиманка Овідіопольського району, Одеська область » (ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг)

Завершена

2 933 871.20 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 29 338.71 UAH
Період оскарження: 14.04.2020 18:34 - 10.05.2020 00:00
Скарга
Відхилено

СКАРГА на рішення про відхилення пропозиції учасника конкурсних торгів ТОВ "ПРОГРЕСДОРБУД"

Номер: c3a0d6c860584b70a26431348283fe67
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-14-005521-b.b3
Назва: СКАРГА на рішення про відхилення пропозиції учасника конкурсних торгів ТОВ "ПРОГРЕСДОРБУД"
Скарга:
14 квітня 2020 року Замовником Таїровська селищна рада Овідіопольського району Одеської області було надано оголошення про проведення закупівлі за процедурою відкритих торгів ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Малиновій ж/м «Чорноморка», с.Лиманка, Овідіопольського району, Одеська область» (ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг) номер оголошення UA-2020-04-14-005521-b. Відповідно до п. 5 Перехідних та прикінцевих положень ЗУ «Про публічні закупівлі» в редакції від 19.04.2020 року процедури закупівель товарів, робіт і послуг, розпочаті до введення в дію цього Закону, завершуються відповідно до порядку, що діяв до введення в дію цього Закону. Тому подаючи дану скарга ТОВ «ПРОГРЕСДОРБУД» керується положеннями ЗУ «Про публічні закупівлі» в редакції від 02.04.2020 року.
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 10.06.2020 17:45
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 26.06.2020 15:34
Автор: ТОВ "ПРОГРЕСДОРБУД", ТОВ ПРОГРЕСДОРБУД +380676541474 40603406@i.ua
Вимога
Є відповідь

неправомірне рішення Замовника

Номер: 71c4e794c01c4862929c45eb5c1bf86e
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-14-005521-b.c2
Назва: неправомірне рішення Замовника
Вимога:
Абз. 2 ч. 1 ст. 32 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. Щодо обставин відхилення пропозиції ТОВ «ПРОГРЕСДОРБУД» По-перше, звертаємо Вашу увагу, що Вами, як Замовником неуважно прочитано наш лист-гарантію, оскільки в ньому наявна інформація про Указ Президента України від 14 травня 2018 року №126/2018, який з ваших слів «ВІДСУТНІЙ» в вищезазначеного документі, а щодо Указу Президента № 924 від 20.12.2019р., так дійсно, ми, як Учасник не зазначили його в листі-гарантії, тому що вищезазначений Указ не існує, є Указ Президента України № 924/2019 ВІД 20.12.2019 р нами в листі-гарантії зазначено. Враховуючи вищевикладене, вважаємо що наданий нами ЛИСТ-ГАРАНТІЯ у складі нашої тендерної пропозиції повністю відповідає вимогам п.2 розділу 5 тендерної документації. По–друге, щодо ненадання у складі пропозиції технічного та економічного обґрунтування у зв’язку з заміною будівельних машин та механізмів повідомляємо наступне. При розрахунку ціни пропозиції заміна будівельних машин та механізмів не проводилась, нами було проведено уточнення назви механізму з автогудронатора на гудронатор так, як гудронатор  це обладнання для рівномірного розливу під тиском нагрітих органічних вяжучих матеріалів на основі бітуму під час будівництва та ремонту доріг. Автогудронатор - це гудронатор на базі автомобіля. Нами у складі пропозиції, а саме довідці про наявність машин та механізмів, транспортних засобів, необхідних для виконання робіт було зазначено та надано підтверджуючі документи на «Гудронатор ЕС 40», що є рамною конструкцією гудронатором фірми COMAR, яка монтується на шасі автомобіля або в кузов бортового автомобіля чи самоскида. В нашому випадку, це є обладнання, що змонтовано в кузов транспортного засобу, а отже не є самохідною машиною, на підставі чого нами і було уточнено назву механізму. Дане уточнення назви механізму ніяким чином не порушує норми чинного законодавства та не впливає на технологію, якість та вартість робіт. Відповідно до п.6.2.1.3 ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013 вартість машино-години будівельної техніки, що орендується, приймається за ціною, що склалася в регіоні, яка визначена на підставі аналізу ринку послуг з оренди будівельних машин та механізмів в регіоні та наближених до нього територіях. Так, відповідно до розрахунків наданих у складі кошторисної частини пропозиції, вартості машино-години орендованої техніки є економічно обґрунтованими та не перевищують ліміти вартості будівельних машин і механізмів встановлені держаними стандартами України. Таким чином, в даному випадку уточнення назви будівельних машин і механізмів, необхідних для виконання робіт не впливає на розрахунки ціни пропозиції, що підтверджено розрахунками до договірної ціни. Враховуючи вищезазначене ТОВ «ПРОГРЕСДОРБУД» вважає що подана нами тендерна пропозиція повністю відповідає вимогам тендерної документації та підстав для відхилення передбачених ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» не має. Враховуючи вище викладене та керуючись ч. 3 ст. 30, абз. 2 ч. 1 ст. 32 ЗУ «Про публічні закупівлі» прошу Вас надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності пропозиції ТОВ «ПРОГРЕСДОРБУД» умовам тендерної документації, зокрема, невідповідності кваліфікаційним критеріям, а також надати інформації про пропозицію переможця торгів ТОВ "ДОРСТРОЙГРУПП", у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією ТОВ «ПРОГРЕСДОРБУД».
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний учаснику! За результатами розгляду Вашої вимоги тендерний комітет Таїровської селищної ради Овідіопольського району Одеської області повідомляє про наступне: Рішенням тендерного комітету №7 від «22» травня 2020 року було відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ "ПРОГРЕСДОРБУД" на підставі п. 4 частини першої ст. 30 Закону, як таку що не відповідає умовам тендерної документації, а саме:  У складі документів тендерної пропозиції учасником було надано лист-гарантію щодо дотримання Учасником в своїй діяльності норм чинного законодавства України, проте порушення вимог тендерної документації за змістом зазначеного листа учасником не зазначено повний перелік вимог згідно п. 2 розділу 5 тендерної документації, зокрема: відсутня інформація щодо Указу Президента України від 14 травня 2018 року №126/2018; Указ Президенту №924 від 20.12.2019р. Таким чином, тендерна пропозиція учасника не відповідає вимогам п. 4 розділу 3 тендерної документації.  Відповідно до вимог п. 6 розділу 3 тендерної документації при розрахунку ціни пропозиції заміна будівельних машин і механізмів, необхідних для виконання робіт, можлива лише при відповідному технічному та економічному обґрунтуванні, яке не було надано у складі тендерної пропозиції учасника. Перш за все вважаємо за необхідне наголосити на обов’язку Замовника відхилити тендерну пропозицію учасника, яка не відповідає вимогам тендерної документації, що встановлено вимогами статті 30 Закону. В свою чергу, вимогами п. 2 розділу 5 тендерної документації встановлено, що у складі документів тендерної пропозиції учасник повинен надати лист-гарантію, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (у разі використання), щодо дотримання Учасником в своїй діяльності норм чинного законодавства України, з повним переліком нижче вимог: Закону України «Про санкції» від 14.08.2014 № 1644-VII; Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» від 14.10.2014р. № 1702-VII; Указ Президента України від 14 травня 2018 року №126/2018; Указ Президенту №924 від 20.12.2019р.; Рішення РНБО від 28 квітня 2017 року введено в дію Указом Президента України від 15.05.2017 №133/2017 «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» згідно додатків; Рішення РНБО від 19 березня 2019 року введено в дію Указом Президента України від 19 березня 2019 року №82/2019 «Про застосування, скасування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)»; Постанови Кабінету Міністрів України від 06 листопада 2019 року №917 «Про внесення зміни до пункту 2 постанови Кабінету Міністрів України від 15 травня 2019 р. № 535»; Постанови Кабінету Міністрів України від 07.11.2014р. №595 «Деякі питання фінансування бюджетних установ, здійснення соціальних виплат населенню та надання фінансової підтримки окремим підприємствам і організаціям Донецької та Луганської областей»; Постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2015р. №1035 «Про обмеження поставок окремих товарів (робіт, послуг) з тимчасово окупованої території на іншу територію України та/або з іншої території України на тимчасово окуповану територію»; Постанова Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2015р. № 1147 «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації» (діє до 31 грудня 2018 року включно); Постанова Кабінету Міністрів України від 18 грудня 2018р. №1089 «Про внесення змін до постанови кабінету Міністрів України від 30 грудня 2015р». За змістом листа, наданого у складі документів тендерної пропозиції учасником ТОВ "ПРОГРЕСДОРБУД" не було зазначено інформація щодо Указу Президенту №924 від 20.12.2019р., що не відповідає вимогам п. 2 розділу 5 тендерної документації. Відповідно до змісту Додатку 1 до тендерної документації у разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом/переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника/переможця/переможця-нерезидента й завірений печаткою (у разі використання), в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів. Слід зазначити, що учасником ТОВ "ПРОГРЕСДОРБУД" не було надано у складі тендерної пропозиції листа-роз’яснення із посиланням на законодавчі підстави ненадання інформації за змістом вищезазначеного листа-гарантії щодо Указу Президенту №924 від 20.12.2019р. Додатково повідомляємо, що під час аналізу та вивчення документів наданих у складі документів учасника ТОВ "ПРОГРЕСДОРБУД" встановлено невідповідність вимогам тендерної документації, у тому числі учасником було надано у складі документів тендерної пропозиції документи, засвідчені з порушенням вимог п. 1 розділу 3 тендерної документації, вимог чинного законодавства України, "Інструкції з діловодства", затвердженою Кабінетом Міністрів України та вимог ДСТУ 4163-2003 "Вимоги до оформлення документів". Крім того, учасником було надано календарний графік виконання робіт (помісячний) та план фінансування робіт не на фірмовому бланку, відсутня дата створення документа. Крім того, відповідно до вимог п. 6 розділу 3 тендерної документації при розрахунку ціни пропозиції заміна будівельних машин і механізмів, необхідних для виконання робіт, можлива лише при відповідному технічному та економічному обґрунтуванні, яке не було надано у складі тендерної пропозиції учасника. Повторно звертаємо Вашу увагу на зміст Додатку 1 до тендерної документації у разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом/переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника/переможця/переможця-нерезидента й завірений печаткою (у разі використання), в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів. Таким чином у даному випадку, у разі здійснення «уточнення назви механізму» учасник повинен був надати лист-роз’яснення із посиланням на законодавчі підстави ненадання технічного та економічного обґрунтування, оскільки фактично ґрунтуючись на інформації, наданої у складі тендерної пропозиції учасником здійснено заміну будівельних машин і механізмів. Слід звернути увагу, що Замовник не мав права віднести до формальних помилки, які насправді є порушенням вимог тендерної документації та суттєво впливають на зміст пропозиції учасника, оскільки зазначений факт спричинив би порушення основних принципів здійснення закупівель відповідно до положень статті 3 Закону, а саме: максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, що в свою чергу спричинило грубе порушення прав інших учасників аукціону. Враховуючи вищезазначене, тендерний комітет Таїровської селищної ради Овідіопольського району Одеської області повідомляє про відсутність законодавчо обґрунтованих підстав для задоволення вимог учасника ТОВ "ПРОГРЕСДОРБУД".
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Неправомірне рішення Замовника

Номер: b38dfd162ebe4b4cb0589295c323aff3
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-14-005521-b.b1
Назва: Неправомірне рішення Замовника
Вимога:
Найменування Замоіника : Таїровська селищна рада Овідіопольського району Одеської області Згідно протоколу №7 від 22 травня 2020 року номер оголошення UA-2020-04-14-005521-b за процедурою відкритих торгів: ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Малиновій ж/м «Чорноморка», с.Лиманка, Овідіопольського району, Одеська область» (ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг) Замовником, прийнято рішення щодо відхилення пропозиції Учасника ТОВ “ПРОГРЕСДОРБУД” (ЄДРПОУ 40603406, місцезнаходження: 65003, м. Одеса, вул. Чорноморського козацтва, буд. 103) як таку, що не відповідає вимогам предмета закупівлі. По-перше, звертаємо Вашу увагу, що Вами, як Замовником неуважно прочитано наш лист-гарантію, оскільки в ньому наявна інформація про Указ Президента України від 14 травня 2018 року №126/2018, який з ваших слів «ВІДСУТНІЙ» в вищезазначеного документі, а щодо Указу Президента №924 від 20.12.2019р., так дійсно, ми, як Учасник не зазначили його в листі-гарантії, тому що вищезазначений Указ не існує, є Указ Президента України №924/2019 ВІД 20.12.2019р. Ми, як Учасник не можемо гарантувати дотримання тих нормативних актів, яких ще не прийнято Враховуючи вищевикладене, вважаємо що наданий нами ЛИСТ-ГАРАНТІЯ у складі нашої тендерної пропозиції повністю відповідає вимогам п.2 розділу 5 тендерної документації. По–друге, щодо ненадання у складі пропозиції технічного та економічного обґрунтування у зв’язку з заміною будівельних машин та механізмів повідомляємо наступне. При розрахунку ціни пропозиції заміна будівельних машин та механізмів не проводилась, нами було проведено уточнення назви механізму з автогудронатора на гудронатор так, як гудронатор  це обладнання для рівномірного розливу під тиском нагрітих органічних вяжучих матеріалів на основі бітуму під час будівництва та ремонту доріг. Автогудронатор - це гудронатор на базі автомобіля. Нами у складі пропозиції, а саме довідці про наявність машин та механізмів, транспортних засобів, необхідних для виконання робіт було зазначено та надано підтверджуючі документи на «Гудронатор ЕС 40», що є рамною конструкцією гудронатором фірми COMAR, яка монтується на шасі автомобіля або в кузов бортового автомобіля чи самоскида. В нашому випадку, це є обладнання, що змонтовано в кузов транспортного засобу, а отже не є самохідною машиною, на підставі чого нами і було уточнено назву механізму. Дане уточнення назви механізму ніяким чином не порушує норми чинного законодавства та не впливає на технологію, якість та вартість робіт. Відповідно до п.6.2.1.3 ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013 вартість машино-години будівельної техніки, що орендується, приймається за ціною, що склалася в регіоні, яка визначена на підставі аналізу ринку послуг з оренди будівельних машин та механізмів в регіоні та наближених до нього територіях. Так, відповідно до розрахунків наданих у складі кошторисної частини пропозиції, вартості машино-години орендованої техніки є економічно обґрунтованими та не перевищують ліміти вартості будівельних машин і механізмів встановлені держаними стандартами України. Таким чином, в даному випадку уточнення назви будівельних машин і механізмів, необхідних для виконання робіт не впливає на розрахунки ціни пропозиції, що підтверджено розрахунками до договірної ціни. Тому ми впевнені, що невідповідності, які Замовник ніби то знайшов в нашій тендерній пропозиції є надуманими та не обґрунтованими. Враховуючи вищезазначене та з огляду на встановлення дискримінаційного рішення до нас, як до Учасника звертаємось до Вас, як Замовника закупівлі з вимогою скасувати Рішення про нашу дискваліфікацію, а у разі Вашої відмови будемо вимушені захищати свої права та оскаржувати Ваше незаконне рішення в Антимонопольному комітеті України.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний учаснику! За результатами розгляду Вашої вимоги тендерний комітет Таїровської селищної ради Овідіопольського району Одеської області повідомляє про наступне: Рішенням тендерного комітету №7 від «22» травня 2020 року було відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ "ПРОГРЕСДОРБУД" на підставі п. 4 частини першої ст. 30 Закону, як таку що не відповідає умовам тендерної документації, а саме:  У складі документів тендерної пропозиції учасником було надано лист-гарантію щодо дотримання Учасником в своїй діяльності норм чинного законодавства України, проте порушення вимог тендерної документації за змістом зазначеного листа учасником не зазначено повний перелік вимог згідно п. 2 розділу 5 тендерної документації, зокрема: відсутня інформація щодо Указу Президента України від 14 травня 2018 року №126/2018; Указ Президенту №924 від 20.12.2019р. Таким чином, тендерна пропозиція учасника не відповідає вимогам п. 4 розділу 3 тендерної документації.  Відповідно до вимог п. 6 розділу 3 тендерної документації при розрахунку ціни пропозиції заміна будівельних машин і механізмів, необхідних для виконання робіт, можлива лише при відповідному технічному та економічному обґрунтуванні, яке не було надано у складі тендерної пропозиції учасника. Перш за все вважаємо за необхідне наголосити на обов’язку Замовника відхилити тендерну пропозицію учасника, яка не відповідає вимогам тендерної документації, що встановлено вимогами статті 30 Закону. В свою чергу, вимогами п. 2 розділу 5 тендерної документації встановлено, що у складі документів тендерної пропозиції учасник повинен надати лист-гарантію, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (у разі використання), щодо дотримання Учасником в своїй діяльності норм чинного законодавства України, з повним переліком нижче вимог: Закону України «Про санкції» від 14.08.2014 № 1644-VII; Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» від 14.10.2014р. № 1702-VII; Указ Президента України від 14 травня 2018 року №126/2018; Указ Президенту №924 від 20.12.2019р.; Рішення РНБО від 28 квітня 2017 року введено в дію Указом Президента України від 15.05.2017 №133/2017 «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» згідно додатків; Рішення РНБО від 19 березня 2019 року введено в дію Указом Президента України від 19 березня 2019 року №82/2019 «Про застосування, скасування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)»; Постанови Кабінету Міністрів України від 06 листопада 2019 року №917 «Про внесення зміни до пункту 2 постанови Кабінету Міністрів України від 15 травня 2019 р. № 535»; Постанови Кабінету Міністрів України від 07.11.2014р. №595 «Деякі питання фінансування бюджетних установ, здійснення соціальних виплат населенню та надання фінансової підтримки окремим підприємствам і організаціям Донецької та Луганської областей»; Постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2015р. №1035 «Про обмеження поставок окремих товарів (робіт, послуг) з тимчасово окупованої території на іншу територію України та/або з іншої території України на тимчасово окуповану територію»; Постанова Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2015р. № 1147 «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації» (діє до 31 грудня 2018 року включно); Постанова Кабінету Міністрів України від 18 грудня 2018р. №1089 «Про внесення змін до постанови кабінету Міністрів України від 30 грудня 2015р». За змістом листа, наданого у складі документів тендерної пропозиції учасником ТОВ "ПРОГРЕСДОРБУД" не було зазначено інформація щодо Указу Президенту №924 від 20.12.2019р., що не відповідає вимогам п. 2 розділу 5 тендерної документації. Відповідно до змісту Додатку 1 до тендерної документації у разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом/переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника/переможця/переможця-нерезидента й завірений печаткою (у разі використання), в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів. Слід зазначити, що учасником ТОВ "ПРОГРЕСДОРБУД" не було надано у складі тендерної пропозиції листа-роз’яснення із посиланням на законодавчі підстави ненадання інформації за змістом вищезазначеного листа-гарантії щодо Указу Президенту №924 від 20.12.2019р. Додатково повідомляємо, що під час аналізу та вивчення документів наданих у складі документів учасника ТОВ "ПРОГРЕСДОРБУД" встановлено невідповідність вимогам тендерної документації, у тому числі учасником було надано у складі документів тендерної пропозиції документи, засвідчені з порушенням вимог п. 1 розділу 3 тендерної документації, вимог чинного законодавства України, "Інструкції з діловодства", затвердженою Кабінетом Міністрів України та вимог ДСТУ 4163-2003 "Вимоги до оформлення документів". Крім того, учасником було надано календарний графік виконання робіт (помісячний) та план фінансування робіт не на фірмовому бланку, відсутня дата створення документа. Крім того, відповідно до вимог п. 6 розділу 3 тендерної документації при розрахунку ціни пропозиції заміна будівельних машин і механізмів, необхідних для виконання робіт, можлива лише при відповідному технічному та економічному обґрунтуванні, яке не було надано у складі тендерної пропозиції учасника. Повторно звертаємо Вашу увагу на зміст Додатку 1 до тендерної документації у разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом/переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника/переможця/переможця-нерезидента й завірений печаткою (у разі використання), в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів. Таким чином у даному випадку, у разі здійснення «уточнення назви механізму» учасник повинен був надати лист-роз’яснення із посиланням на законодавчі підстави ненадання технічного та економічного обґрунтування, оскільки фактично ґрунтуючись на інформації, наданої у складі тендерної пропозиції учасником здійснено заміну будівельних машин і механізмів. Слід звернути увагу, що Замовник не мав права віднести до формальних помилки, які насправді є порушенням вимог тендерної документації та суттєво впливають на зміст пропозиції учасника, оскільки зазначений факт спричинив би порушення основних принципів здійснення закупівель відповідно до положень статті 3 Закону, а саме: максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, що в свою чергу спричинило грубе порушення прав інших учасників аукціону. Враховуючи вищезазначене, тендерний комітет Таїровської селищної ради Овідіопольського району Одеської області повідомляє про відсутність законодавчо обґрунтованих підстав для задоволення вимог учасника ТОВ "ПРОГРЕСДОРБУД".
Статус вимоги: Відхилено