-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Мультилотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 42130000-9 Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої, 42131230-7 Засувки, 42131291-2 Засувки шиберні, 42131280-2 Дискові поворотні затвори, (запірна арматура, 5 лотів)
Закупівля здійснюється за рахунок власних коштів ПрАТ «АК «Київводоканал»
Завершена
26 931 247.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 600.00 UAH
мін. крок: 0% або 600.00 UAH
Період оскарження:
14.04.2020 17:40 - 04.06.2020 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога щодо усунення порушень законодавства та дискримінаційних вимог у тендерній документації
Номер:
52725800b23e44b88a1f38da3d5f38fa
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-14-005282-b.b2
Назва:
Вимога щодо усунення порушень законодавства та дискримінаційних вимог у тендерній документації
Вимога:
Ознайомившись зі змінами до даної Тендерної документації, нашим підприємством, потенційним учасником тендерної закупівлі, виявлено дискримінаційні вимоги, що обмежують конкуренцію, а саме:
Додаток 3 до ТД
Додаткові Супроводжувальні документи:
2. на товар та/або виробника по позиціям 22 – 27 по Лоту 1: сертифікати GSK; ISO 9001; ISO 14001 або інший документ, що підтверджує дотримання виробником екологічних норм виробництва.
Вважаємо вимогу щодо надання сертифікату GSK дискримінаційною та такою, що порушує принципи здійснення публічних закупівель та норми Закону України «Про публічні закупівлі» з наступних підстав:
- Даний сертифікат видається іноземною організацією, у якої немає акредитованих центрів стандартизації на території України, що унеможливлює його отримання та надання у складі тендерної пропозиції учасниками, які мають намір запропонувати Замовнику продукцію українського виробництва, яка в повній мірі відповідає технічним, якісним та кількісним вимогам Замовника;
- Отримання сертифікату GSK не передбачено жодним з нормативних документів на виробництво або підтвердження відповідності затворів поворотних з електроприводом, в тому числі зазначеним у Додатку 3 стандартом якості ДСТУ EN 593:2007;
- За результатами аналізу виробників, які виробляють продукцію відповідно до вимог Замовника, дійшли висновку, що лише один виробник із списку має сертифікат GSK.
Згідно з ст.5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Разом з тим, ч.4 ст.22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Оскільки вищезазначені положення тендерної документації суперечать принципам здійснення публічних закупівель, вважаємо їх протиправними та дискримінаційними.
Вимагаємо внести зміни до ТД та виключити вимогу щодо обов'язкового надання сертифікату GSK. В іншому випадку, будемо змушені звернутися зі скаргою дл АМКУ
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
29.05.2020 17:42
Вирішення:
ПрАТ «АК «Київводоканал» є стратегічним підприємством, від нормальної та безперебійної роботи якого залежить життя і здоров’я мешканців м. Києва. Наше підприємство ставить за мету використання на своїх об’єктах якісного обладнання, яке відповідає найвищім сучасним вимогам і стандартам. Вимога щодо надання у складі тендерної пропозиції на товар та/або виробника по позиціям 22 – 27 по Лоту 1, зокрема сертифікату GSK обумовлена наступним. Обладнання, яке пропонується на тендер, зазвичай працює у важких експлуатаційних умовах (вологі ґрунти, мокрі колодязі, наявність сірководню, хлору та інше), тому і вимоги до якості покриття зовнішніх та внутрішніх поверхонь є дуже важливими. Воно повинно відповідати найвищим стандартам та бути стійким до механічних пошкоджень, стійким до впливу хімічних речовин та мати діелектричні властивості. Від якості покриття поверхонь залежить термін експлуатації обладнання, що в свою чергу впливає на експлуатаційні витрати Замовника, які будуть пов’язані в майбутньому з роботами по заміні обладнання, яке передчасно вийшло з ладу. Сертифікат GSK підтверджує, що покриття поверхонь відповідає найвищим стандартам якості і є стійким до впливу зовнішніх факторів.
Вимога наявності цього сертифікату обумовлена досвідом використання обладнання з низьким рівнем якості покриття поверхонь. За досить короткий термін експлуатації такого обладнання з його поверхонь починає «сходити» покриття і в цих місцях утворюється корозія, яка дуже швидко прогресує і суттєво скорочує термін використання обладнання. Це в свою чергу змушує підприємство нести додаткові витрати, пов’язані з передчасною заміною обладнання, призводить до втрати води і негативно відображається на якості водопостачання м. Києва. Тому, гарантія якості покриття це гарантія нормальної та безперебійної роботи системи питного водопостачання міста і вимога надання цього сертифікату GSK залишається однією з найважливіших.
Також наголошуємо, що обладнання, яке пропонується для тендеру, не є специфічним та представлено в Україні у досить широкому асортименті.
Таким чином, не вважаємо вимогу дискримінаційною, оскільки потенційний Учасник тендеру має можливість надати у складі тендерної пропозиції сертифікат GSK.
Ураховуючи вищевикладене, в тендерну документацію вноситися зміни (у цій частини) не будуть.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
08.06.2020 17:49
Скарга
Розгляд припинено
Скарга щодо порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації
Номер:
5a45a75d1fa04bb98415f4c28b0fcf95
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-14-005282-b.a1
Назва:
Скарга щодо порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації
Скарга:
Скарга
щодо порушення законодавства та встановлення замовником
дискримінаційних вимог у тендерній документації
відкриті торги з публікацією англійською мовою по предмету закупівлі ДК 021:2015: 42130000-9 Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої, 42131230-7 Засувки, 42131291-2 Засувки шиберні, 42131280-2 Дискові поворотні затвори, (запірна арматура, 5 лотів), ID: UA-2020-04-14-005282-b
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга до АМКУ 22.05.2020 12:07
- екологічний дозвіл 22.05.2020 12:07
- Скан-копія платіжного доручення 22.05.2020 12:07
- Рішення від 26.05.2020 № 10263.pdf 27.05.2020 09:25
Дата прийняття скарги до розгляду:
22.05.2020 12:07
Опис причини скасування:
відпала необхідність
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
25.05.2020 15:06
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
27.05.2020 09:25
Скарга
Виконана замовником
Скарга на рішення тендерного комітету ПРАТ «АК «КИЇВВОДОКАНАЛ» від 19.06.2020 р., що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель
Номер:
d13fa09a261d4e98a0455b427116313b
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-14-005282-b.a7
Назва:
Скарга на рішення тендерного комітету ПРАТ «АК «КИЇВВОДОКАНАЛ» від 19.06.2020 р., що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель
Скарга:
ТОВ «КСАНТОС», надалі – Скаржник, є учасником закупівлі ПРАТ «АК «КИЇВВОДОКАНАЛ» з предметом закупівлі ДК 021:2015: 42130000-9 Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої, 42131230-7 Засувки, 42131291-2 Засувки шиберні, 42131280-2 Дискові поворотні затвори, (запірна арматура, 5 лотів), ідентифікатор закупівлі UA-2020-04-14-005282-b, з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів, керуючись ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі», звертається з даною скаргою на рішення тендерного комітету ПРАТ «АК «КИЇВВОДОКАНАЛ» від 19.06.2020 р., надалі – Замовник, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель, внаслідок чого порушено права та законні інтереси Скаржника.
Повний текст викладено у вкладенні - файл "Скарга ТОВ Ксантос - арматура Київводоканал".
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга ТОВ Ксантос - арматура Київводоканал.pdf 24.06.2020 23:50
- Ознайомлення з антикор програмою.pdf 24.06.2020 23:51
- Про скасування міждержавних стан... _ від 14.12.2015 № 187.pdf 24.06.2020 23:51
- Антикорупційна програма Ксантос.pdf 24.06.2020 23:51
- Наказ Ксантос на антикор.програму.pdf 24.06.2020 23:51
- Аналогічний договір Інтерекст.pdf 24.06.2020 23:51
- ДСЕЕ № 602-123-20-18987 від 06.03.2018.pdf 24.06.2020 23:51
- СВ № UA0.YТ.080103-19.pdf 24.06.2020 23:51
- Форма протоколу розгляду тендерних пропозицій.pdf 24.06.2020 23:51
- Тех. завдання лот №4 ТОВ «КОМЕНЕРГОСЕРВІС».pdf 24.06.2020 23:51
- Тендерна пропозиція ТОВ «КОМЕНЕРГОСЕРВІС».pdf 24.06.2020 23:51
- Документи згідно вимог Додатка 3, частина 2 ТОВ ВІФ ЕТНА.pdf 24.06.2020 23:51
- Інформацію про відповідність, Додаток 3 ТОВ ВІФ ЕТНА.pdf 24.06.2020 23:51
- Цінова пропозиція ЛОТ 4, без цін ТОВ ВІФ ЕТНА.PDF 24.06.2020 23:52
- Документи згідно вимог Додатка 3, частина 1 ТОВ ВІФ ЕТНА.pdf 24.06.2020 23:52
- Лист гарантія щодо санкцій ПрАТ «Сантехкомплект».pdf 24.06.2020 23:52
- Довідка ст 17 щодо п.9 ч.2 ст 9 щодо бенефіціарів.pdf 24.06.2020 23:52
- Лист погодження щодо проекту договору ПрАТ «Сантехкомплект».pdf 24.06.2020 23:52
- ЛОТ 1. Технічна частина 3. AUMA.pdf 24.06.2020 23:52
- ЛОТ 1. Технічна частина 2. Hawle+Дніпро+Blucast.pdf 24.06.2020 23:52
- ЛОТ 1. Технічна частина 1. Tecofi+WATO.pdf 24.06.2020 23:52
- Платіжне доручення.pdf 24.06.2020 23:52
- рішення від 30.06.2020 № 12738 + лист Замовнику .pdf 30.06.2020 21:31
- Інформація про резолютивну частину рішення від 16.07.2020 № 13778.pdf 17.07.2020 15:07
- рішення від 16.07.2020 № 13778 .pdf 21.07.2020 19:59
- Пояснення 2965.pdf 07.07.2020 17:50
- Пояснення.doc 07.07.2020 17:50
Дата прийняття скарги до розгляду:
24.06.2020 23:52
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
30.06.2020 21:31
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
21.07.2020 20:00
Дата виконання рішення Замовником:
23.07.2020 11:04
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель постановила зобов’язати ПрАТ «АК «КИЇВВОДОКАНАЛ» скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ВИРОБНИЧО-ІНЖИНІРИНГОВА ФІРМА «ЕТНА» по Лоту 1 та відмінити процедуру закупівлі по Лотам 1, 2, 4, предмет закупівлі «ДК 021:2015: 42130000-9 Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої, 42131230-7 Засувки, 42131291-2 Засувки шиберні, 42131280-2 Дискові поворотні затвори, (запірна арматура, 5 лотів)», оголошення № UA-2020-04-14-005282-b.
Відповідно до частини двадцять другої статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються.
Задовільнена:
Так
Скарга
Виконана замовником
Скарга про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Номер:
e4c6202b6b0749358c596b6e1b94a336
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-14-005282-b.b3
Назва:
Скарга про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга:
Детальніше викладено у тексті Скарги.
Пов'язані документи:
Учасник
- Додаток 1 Порівняльна табл..pdf 23.06.2020 16:46
- Додаток 2 Лист.pdf 23.06.2020 16:46
- Копії документів ТОВ «Інтерекст LTD».pdf 23.06.2020 16:46
- Платіжне доручення.pdf 23.06.2020 16:46
- Протокол.pdf 23.06.2020 16:47
- Скарга ВІФ ЕТНА.doc 23.06.2020 16:47
- Скарга.pdf 23.06.2020 16:47
- Рішення від 25.06.2020 №12575.pdf 25.06.2020 18:06
- Інформація про резолютивну частину рішення від 14.07.2020 №13621.pdf 15.07.2020 16:40
- Рішення від 14.07.2020 №13621.pdf 17.07.2020 20:20
- Пояснення 2822.pdf 26.06.2020 15:48
- Пояснення АМКУ.doc 26.06.2020 15:48
Дата прийняття скарги до розгляду:
23.06.2020 16:47
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
25.06.2020 18:06
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
17.07.2020 20:20
Дата виконання рішення Замовником:
23.07.2020 11:03
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель постановила зобов’язати ПрАТ «АК «КИЇВВОДОКАНАЛ» скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ВИРОБНИЧО-ІНЖИНІРИНГОВА ФІРМА «ЕТНА» по Лоту 1 та відмінити процедуру закупівлі по Лотам 1, 2, 4, предмет закупівлі «ДК 021:2015: 42130000-9 Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої, 42131230-7 Засувки, 42131291-2 Засувки шиберні, 42131280-2 Дискові поворотні затвори, (запірна арматура, 5 лотів)», оголошення № UA-2020-04-14-005282-b.
Відповідно до частини двадцять другої статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються.
Задовільнена:
Так
Вимога
Є відповідь
скасування рішення ПрАТ «Київводоканал» щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ПП «ВІК ГРУПСЕРВІС»
Номер:
5ecf735a300e4cc0853bb562c5b78579
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-14-005282-b.c5
Назва:
скасування рішення ПрАТ «Київводоканал» щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ПП «ВІК ГРУПСЕРВІС»
Вимога:
ПП «ВІК ГРУПСЕРВІС» є учасником відкритих торгів з публікацією англійською мовою № UA-2020-04-14-005282-b (надалі за текстом «Торги»), Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої, 42131230-7 Засувки, 42131291-2 Засувки шиберні, 42131280-2 Дискові поворотні затвори, (запірна арматура, 5 лотів) лот №2 Запірна арматура. Протоколом прекваліфікації сформованим 19.06.2020 тендерну пропозицію ПП «ВІК ГРУПСЕРВІС» відхилено із зазначенням підстав «Тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам 1. Учасником надано у складі тендерної пропозиції форму «Тендерна пропозиція» згідно з Додатком 4 із заповненням цінових показників, що не відповідає вимогам п. 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації.» ПП «ВІК ГРУПСЕРВІС» вважає дане рішення неправомірним, просить скасувати рішення Замовника в частині відхилення тендерної пропозиції ПП «ВІК ГРУПСЕРВІС» та допустити до аукціону. Свою позиції ПП «ВІК ГРУПСЕРВІС»
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
24.06.2020 16:18
Вирішення:
Згідно з частиною першою статті 27 Закону України «Про публічні закупілі» від 25.12.2015 № 922-VIII в редакції, що діяла до 19.04.2020 (далі - Закон) у разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до положень частини четвертої статті 10 Закону у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, електронною системою закупівель автоматично розкривається частина тендерної пропозиції з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі.
Відповідно до частини п’ятої статті 28 Закону у разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм частини четвертої статті 10 Закону, замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначає відповідність учасників кваліфікаційним критеріям до проведення автоматичної оцінки тендерних пропозицій у строк, що не перевищує 20 робочих днів.
Таким чином, зазначення інформації про ціну на етапі, коли розкривається лише частина тендерної пропозиції з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі, вважається порушенням законодавства у сфері публічних закупівель.
Пунктом 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачений перелік документів, які повинна містити тендерна пропозиція учасника, в тому числі заповнена учасником форма «Тендерна пропозиція» згідно з додатком 4 (учасник не зазначає в тендерній пропозиції цінові показники, у разі якщо вартість закупівлі дорівнює або перевищує 133 тисячі євро). Документ завантажується в електронну систему закупівель в тип файлу «Документи, що підтверджують кваліфікацію» або в інший тип файлу, що має бути доступний Замовнику при розгляді тендерних пропозицій до аукціону.
За результатами розгляду тендерних пропозицій було встановлено, що тендерна пропозиція учасника ПП «ВІК ГРУПСЕРВІС» не відповідає вимогам та умовам тендерної документації Замовника з таких причин:
- Учасником надано у складі тендерної пропозиції форму «Тендерна пропозиція» згідно з Додатком 4 із заповненням цінових показників, що не відповідає вимогам п. 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації».
Ураховуючи викладене, ПП «ВІК ГРУПСЕРВІС» не дотримано вимоги пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та вимог Закону, у зв’язку з чим тендерна пропозиція учасника ПП «ВІК ГРУПСЕРВІС» по Лоту 1 та по Лоту 2 була відхилена.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
ВИМОГА скасування рішення ПрАТ «Київводоканал» щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ПП «ВІК ГРУПСЕРВІС»
Номер:
fe26cd5b4f0d4ab7a23f0735869ac37e
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-14-005282-b.a4
Назва:
ВИМОГА скасування рішення ПрАТ «Київводоканал» щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ПП «ВІК ГРУПСЕРВІС»
Вимога:
ПП «ВІК ГРУПСЕРВІС» є учасником відкритих торгів з публікацією англійською мовою № UA-2020-04-14-005282-b (надалі за текстом «Торги»), Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої, 42131230-7 Засувки, 42131291-2 Засувки шиберні, 42131280-2 Дискові поворотні затвори, (запірна арматура, 5 лотів) лот №1 Запірна арматура. Протоколом прекваліфікації сформованим 19.06.2020 тендерну пропозицію ПП «ВІК ГРУПСЕРВІС» відхилено із зазначенням підстав «Тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам 1. Учасником надано у складі тендерної пропозиції форму «Тендерна пропозиція» згідно з Додатком 4 із заповненням цінових показників, що не відповідає вимогам п. 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації.» ПП «ВІК ГРУПСЕРВІС» вважає дане рішення неправомірним, просить скасувати рішення Замовника в частині відхилення тендерної пропозиції ПП «ВІК ГРУПСЕРВІС» та допустити до аукціону. Свою позиції ПП «ВІК ГРУПСЕРВІС»
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
24.06.2020 16:17
Вирішення:
Згідно з частиною першою статті 27 Закону України «Про публічні закупілі» від 25.12.2015 № 922-VIII в редакції, що діяла до 19.04.2020 (далі - Закон) у разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до положень частини четвертої статті 10 Закону у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, електронною системою закупівель автоматично розкривається частина тендерної пропозиції з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі.
Відповідно до частини п’ятої статті 28 Закону у разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм частини четвертої статті 10 Закону, замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначає відповідність учасників кваліфікаційним критеріям до проведення автоматичної оцінки тендерних пропозицій у строк, що не перевищує 20 робочих днів.
Таким чином, зазначення інформації про ціну на етапі, коли розкривається лише частина тендерної пропозиції з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі, вважається порушенням законодавства у сфері публічних закупівель.
Пунктом 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачений перелік документів, які повинна містити тендерна пропозиція учасника, в тому числі заповнена учасником форма «Тендерна пропозиція» згідно з додатком 4 (учасник не зазначає в тендерній пропозиції цінові показники, у разі якщо вартість закупівлі дорівнює або перевищує 133 тисячі євро). Документ завантажується в електронну систему закупівель в тип файлу «Документи, що підтверджують кваліфікацію» або в інший тип файлу, що має бути доступний Замовнику при розгляді тендерних пропозицій до аукціону.
За результатами розгляду тендерних пропозицій було встановлено, що тендерна пропозиція учасника ПП «ВІК ГРУПСЕРВІС» не відповідає вимогам та умовам тендерної документації Замовника з таких причин:
- Учасником надано у складі тендерної пропозиції форму «Тендерна пропозиція» згідно з Додатком 4 із заповненням цінових показників, що не відповідає вимогам п. 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації».
Ураховуючи викладене, ПП «ВІК ГРУПСЕРВІС» не дотримано вимоги пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та вимог Закону, у зв’язку з чим тендерна пропозиція учасника ПП «ВІК ГРУПСЕРВІС» по Лоту 1 та по Лоту 2 була відхилена.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
скасування рішення ПрАТ «Київводоканал» щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ПП «ВІК ГРУПСЕРВІС»
Номер:
e3dfeef2c079437a8fe5a1908be33fcf
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-14-005282-b.b6
Назва:
скасування рішення ПрАТ «Київводоканал» щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ПП «ВІК ГРУПСЕРВІС»
Вимога:
ПП «ВІК ГРУПСЕРВІС» є учасником відкритих торгів з публікацією англійською мовою № UA-2020-04-14-005282-b (надалі за текстом «Торги»), Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої, 42131230-7 Засувки, 42131291-2 Засувки шиберні, 42131280-2 Дискові поворотні затвори, (запірна арматура, 5 лотів) лот №4 Запірна арматура. Протоколом прекваліфікації сформованим 19.06.2020 тендерну пропозицію ПП «ВІК ГРУПСЕРВІС» відхилено із зазначенням підстав «Тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам 1. Учасником надано у складі тендерної пропозиції форму «Тендерна пропозиція» згідно з Додатком 4 із заповненням цінових показників, що не відповідає вимогам п. 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації.» ПП «ВІК ГРУПСЕРВІС» вважає дане рішення неправомірним, просить скасувати рішення Замовника в частині відхилення тендерної пропозиції ПП «ВІК ГРУПСЕРВІС» та допустити до аукціону. Свою позиції ПП «ВІК ГРУПСЕРВІС»
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
24.06.2020 16:28
Вирішення:
Згідно з частиною першою статті 27 Закону України «Про публічні закупілі» від 25.12.2015 № 922-VIII в редакції, що діяла до 19.04.2020 (далі - Закон) у разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до положень частини четвертої статті 10 Закону у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, електронною системою закупівель автоматично розкривається частина тендерної пропозиції з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі.
Відповідно до частини п’ятої статті 28 Закону у разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм частини четвертої статті 10 Закону, замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначає відповідність учасників кваліфікаційним критеріям до проведення автоматичної оцінки тендерних пропозицій у строк, що не перевищує 20 робочих днів.
Таким чином, зазначення інформації про ціну на етапі, коли розкривається лише частина тендерної пропозиції з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі, вважається порушенням законодавства у сфері публічних закупівель.
Пунктом 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачений перелік документів, які повинна містити тендерна пропозиція учасника, в тому числі заповнена учасником форма «Тендерна пропозиція» згідно з додатком 4 (учасник не зазначає в тендерній пропозиції цінові показники, у разі якщо вартість закупівлі дорівнює або перевищує 133 тисячі євро). Документ завантажується в електронну систему закупівель в тип файлу «Документи, що підтверджують кваліфікацію» або в інший тип файлу, що має бути доступний Замовнику при розгляді тендерних пропозицій до аукціону.
За результатами розгляду тендерних пропозицій було встановлено, що тендерна пропозиція учасника ПП «ВІК ГРУПСЕРВІС» не відповідає вимогам та умовам тендерної документації Замовника з таких причин:
- Учасником надано у складі тендерної пропозиції форму «Тендерна пропозиція» згідно з Додатком 4 із заповненням цінових показників, що не відповідає вимогам п. 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації».
Ураховуючи викладене, ПП «ВІК ГРУПСЕРВІС» не дотримано вимоги пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та вимог Закону, у зв’язку з чим тендерна пропозиція учасника ПП «ВІК ГРУПСЕРВІС» по Лоту 4 була відхилена.
Статус вимоги:
Не задоволено