• Відкриті торги
  • Однолотова
  • КЕП

Фармацевтична продукція (антибіотики – Amikacin, Benzylpenicillin, Cefazolin, Ceftazidime, Cefotaxime, Ceftriaxone, Vancomycin, Meropenem)

Завершена

300 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 500.00 UAH
Період оскарження: 14.04.2020 17:29 - 26.04.2020 00:00
Вимога
Відхилено

запит на зміни

Номер: b6e93cd804404e9dbb956a8069b0a315
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-14-002033-c.b1
Назва: запит на зміни
Вимога:
вимога у додатку
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: На Вашу вимогу тендерний комітет КП «Луцька міська клінічна лікарня» повідомляє наступне. Відповідно до ч.3. ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. У таблиці, що містить Додаток 4 Тендерної документації замовником було вказано перелік лікарських засобів (МНН та найменування товару). Найменування товару, а саме - benzylpenicillin було вказано для прикладу, оскільки учасники можуть надавати еквівалент товару. Так, відповідно до п.3.9. Додатку 2 тендерної документації якщо Учасник при наданні своєї пропозиції пропонує еквівалент товару він додатково повинен надати разом з пропозицією опис товару, відомості про виробника/торгову марку, каталоги виробників запропонованої торгової марки, підтвердження відповідності технічних характеристик запропонованого товару технічними характеристиками замовленого товару. При поданні своїх тендерних пропозицій учасники повинні брати за основу МНН товару, а не їх найменування згідно таблиці. Додатково повідомляємо про те, що виокремлення невеликої кількості товару з незначною сумою закупівлі в окремий лот, як показує практика тендерного комітету, свідомо призводить до зменшення «зацікавленості» потенційних учасників до цього лоту та неможливості закупівлі необхідного обсягу ліків Замовником в подальшому. Відповідно до додатку 4 тендерної документації передбачається, що «З метою запобігання закупівлі фальсифікатів та отримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості, якості, яких вимагає ця документація, учасник надає оригінал гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника, якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), яким підтверджується можливість поставки визначеного предмету закупівлі, із зазначенням переліку товарів у необхідній кількості, якості та у потрібні терміни, виданим із зазначенням замовника торгів та номером оголошення, що оприлюднене в електронній системі публічних закупівель ProZorro». Дана вимога формується Замовником на підставі принципів публічних закупівель (ст.3 Закону) та з метою: 1. Забезпечення безперебійної та своєчасної поставки життєво необхідних препаратів учасником торгів. Надання гарантійного листа від виробника або його представника є гарантією, що учасник є надійним постачальником та займає стабільну та вагому позицію на фармацевтичному ринку України, що дозволяє йому звернутися до виробника, а він в свою чергу від імені учасника гарантує якість та своєчасну поставку лікарського засобу Замовнику. Внесення такої вимоги до документації є соціально обґрунтованим, адже неналежне виконання або розірвання договору поставки життєво необхідних лікарських засобів з вини постачальника призведе до загрози здоров’ю та життю окремих груп пацієнтів, численних скарг з боку населення та соціальної напруги в цілому. 2. Забезпечення високої якості препаратів, адже лише безпосередньо виробник продукції може гарантувати Замовнику належну якість та високі показники терміну придатності медикаментів (принцип ефективності та раціональності закупівлі), тому підтвердження дотримання термінів придатності та якості підтверджується гарантійним листом виданого відповідним виробником лікарських засобів. 3. Забезпеченні мінімальної націнки на лікарські засоби, а як наслідок нижчих цінових пропозицій, адже учасник, що співпрацює безпосередньо з виробником на рахунок власних дисконті по контракту як правило має можливість запропонувати найдешевші ціни (принцип максимальної економії). 4. Надання гарантійного листа учасником мінімізує ризик того, що лікарські засоби які постачатимуться учасником отримані ним злочинним шляхом, таким як: контрабанда, крадіжка, незаконний бартер тощо (принцип законності). Адже лист від виробника підтверджує офіційне походження товару – його виробництво, відповідну сертифікацію, ввезення на територію України, розмитнення, реєстрацію на території України тощо. 5. В разі виникнення конфліктних ситуацій під час виконання договору учасником переможцем пов’язаних з виконанням договору, замовник на виконання гарантійного листа виданого виробником має право звернутися до нього з метою вжиття заходів щодо його повного та всебічного виконання. Крім того, звертаємо Вашу увагу, що гарантійний лист може бути виданий не лише виробником лікарських засобів але й представником, філією виробника. «Представництво» - це право відношення, відповідно до якого одна сторона (представник) на підставі набутих нею повноважень виступає і діє від імені іншої особи, яку представляє, створюючи, змінюючи чи припиняючи безпосередньо для неї цивільні права та обов’язки. Отже, представником вважається юридична особа, яка діє в інтересах іншої особи, тобто комерційним представництвом вважають розповсюдженням, реалізацією та рекламування продукції на користь третьої особи. Тобто, в кожного з виробників є декілька представництв, дистриб’юторів та інших осіб, що здійснюють комерційну діяльність та діють в його інтересах. Насьогодні для закупівлі лікарських засобів не відомо жодного випадку відмови виробника або офіційного представника у наданні гарантійного листа учаснику торгів. Одним з принципів здійснення державних закупівель відповідно до ст. 3 Закону «Про публічні закупівлі» є максимальна економія та ефективність. Згідно з ч. 2 ст. 20 Закону під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. Крім того, відповідно до ч. 1 ст. 43 ГК України, підприємці мають право без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, яку не заборонено законом. Отже, діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами. Зважаючи на вищевикладене, тендерний комітет КП «Луцька міська клінічна лікарня» не вбачає жодних підстав для внесення змін у тендерну документацію.
Статус вимоги: Відхилено