-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Причіп тракторний 2ПТС-4,5 (або еквівалент)
Завершена
320 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 600.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 600.00 UAH
Період оскарження:
14.04.2020 17:27 - 30.04.2020 00:00
Вимога
Є відповідь
щодо неправомірного визнання переможцем закупівлі
Номер:
87daa6fa5d204ab5bbbe27b78fa0b0eb
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-14-005188-b.b3
Назва:
щодо неправомірного визнання переможцем закупівлі
Вимога:
Відповідно до розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації замовника сказано, що: «сканований варіант тендерних пропозицій не повинен містити різних накладень, малюнків, (наприклад, накладених підписів, печаток) на скановані документи в противному разі пропозиція учасника може бути відхилена».
В порушенні цієї вимоги переможцем торгів ТОВ "Сучасні вантажівки" було надано в складі тендерної пропозиції проект договору з явними ознаками накладеного малюнку, а саме підпису з печаткою, що суперечить вимогам тендерної документації замовника. Це вбачається з того, що при розпечатуванні документу на принтері не можливе відображення виділених областей слів, словосполучень чи речень тексту. Але ж дивлячись на нібито роздрукований проект договору ТОВ "Сучасні вантажівки" містить аналогічні виділені місця, так само як і у файлі проекту договору замовника (виділено словосполучення «заповнюється на етапі укладення договору», «*пункт 3.1. не заповнювати на стадії підготовки тендерної пропозиції»). Тобто накладення підписів та печаток є невідповідністю тендерної пропозиції учасника ТОВ "Сучасні вантажівки" тендерній документації замовника. З урахуванням викладено, вимагаємо з цих підстав скасувати рішення про визнання переможцем процедури закупівлі ТОВ "Сучасні вантажівки", що визначено протокольним рішенням №5-ПТС від 08.05.2020.
Також, відповідно до розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації замовника сказано, що: «усі документи (довідки, інформаційні довідки, листи тощо), які складаються безпосередньо учасником та завантажуються в електронну систему закупівель, повинні бути складені на фірмовому бланку (в разі його наявності) із зазначенням ПІБ, посади уповноваженої особи учасника, номеру та дати складання документу (не раніше дати оприлюднення оголошення про закупівлю), містити власноручний підпис уповноваженої особи учасника без застосування аналогів відтворення власноручного підпису (факсимільний підпис), а також відбиток печатки* учасника.
Замовником було прийнято рішення про визначення переможцем торгів ТОВ "Сучасні вантажівки" (протокол №5-ПТС від 08.05.20р.) та відповідно оприлюднено цей протокол у системі закупівель 08 травня 2020 року о 18.19 год. При цьому, переможець ТОВ "Сучасні вантажівки" повинен надати (завантажити в Систему) протягом 1 (ого) робочого дня з дня оприлюднення інформації про відхилення тендерної пропозиції попереднього учасника, перераховану Тендерну пропозицію, з урахуванням результатів аукціону, (заповнену, підписану та завірену печаткою*) за формою, наведеною в Додатку № 1 до тендерної документації (така вимога передбачена розділом V. Оцінка тендерної пропозиції тендерної документації замовника, а саме п. 2 (Інша інформація)).
При цьому, ТОВ "Сучасні вантажівки" надає тендерну пропозицію, яка не відповідає вимогам тендерної документації замовника, а саме тендерну пропозицію вих.№1 СВ-05 від 05.05.2020, що датована не 08.05.2020 (дата складання документу повинна бути чинною на момент її подання з урахування вимог Закону та тендерної пропозиції замовника), як вимагає Закон та тендерна документація замовника, а раніше тобто 05.05.2020. З урахуванням цього, подання датованої раніше ніж 08.05.2020 тендерну пропозицію (згідно Закону перерахована тендерна пропозиція повинна бути чинною на момент її подання, тобто після скасування пропозиції попереднього учасника, наступний учасник подає перераховану цінову пропозицію протягом 1го робочого дня з дати відхилення попередньої пропозиції. ТОВ "Сучасні вантажівки" повинні були завантажити протягом 1го робочого дня перераховану тендерну пропозицію датовану не раніше 08.05.2020, щоб і свідчило про правильне виконання вимог Закону та тендерної документації замовника) потрібно вважати не дійсною та вважати, що станом на 12.05.2020 такий документ взагалі не подано, що суперечить вимогам тендерної документації замовника.
Тим більше, у примітках додатку №1 до тендерної документації вказано, що відповідальність за помилки друку у документах, наданих замовнику через електронну систему закупівель та підписаних відповідним чином, несе учасник.
У зв’язку з чим, вимагаємо скасувати рішення про визнання переможцем процедури закупівлі ТОВ "Сучасні вантажівки", що визначено протокольним рішенням №5-ПТС від 08.05.2020.
У разі не виконання вказаних вимог замовником, будемо змушені подати скаргу до Антимонопольного комітету України.
Також, нагадуємо замовнику, що у разі прийняття органом оскарження позитивного рішення на користь скаржника, на замовника буде покладена відповідальність, за неправомірне прийняття рішення щодо обрання переможця торгів, згідно діючого законодавства України.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
12.05.2020 15:06
Вирішення:
Закупівля здійснюється в порядку, визначеному Законом України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до статті 30 зазначеного Закону, у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Відповідно до ст. 32 цього ж Закону учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
Стаття 18 цього ж Закону визначає порядок оскарження процедур закупівель. Частиною 1 статті 18 визначено, що скарга до органу оскарження подається суб’єктом оскарження у формі електронного документа через електронну систему закупівель. Частиною 2 статті 18 визначено, що скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю. Відповідно до статті 1 зазначеного закону органом оскарження є Антимонопольний комітет України. Антимонопольний комітет України у строк, що не перевищує трьох робочих днів з дня внесення скарги до реєстру скарг, повинен розмістити в системі електронних закупівель рішення про прийняття скарги до розгляду із зазначенням дати, часу і місця розгляду скарги або обґрунтоване рішення про залишення скарги без розгляду, або рішення про припинення розгляду скарги. Протягом одного робочого дня після прийняття рішення за результатами розгляду скарги орган оскарження в електронній системі закупівель надає інформацію про резолютивну частину рішення та протягом трьох робочих днів з дня його прийняття розміщує рішення в електронній системі закупівель. Рішення за результатами розгляду скарги відразу після розміщення в електронній системі автоматично оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу і надсилається суб’єкту оскарження та замовнику.
У зверненні автор не вимагає надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації та не вимагає надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника Таким чином, подана вимога не відповідає Закону України «Про публічні закупівлі». У зв’язку з викладеним вимога залишена без розгляду.
Разом з тим повідомляємо, що пропозиція ТОВ "Сучасні вантажівки" відповідає умовам та вимогам тендерної документації замовника. Підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ "Сучасні вантажівки" - відсутні. Рішення щодо визнання переможцем процедури закупівлі ТОВ "Сучасні вантажівки" є правомірним та відповідає нормам діючого законодавства. Підстави його скасування відсутні та не випливають із матеріалів скарги учасника ТОВ "АГРОНЕКСТ".
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
щодо дискримінації учасників
Номер:
138ac7cbc6424dfb9b1049a9c6445166
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-14-005188-b.b2
Назва:
щодо дискримінації учасників
Вимога:
Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. А також, стаття 3 визначає, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципами недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Вимагаємо внести зміни у тендерну документації в частині підтвердження наявності на території м. Київ сервісної служби по обслуговуванню техніки так, як така вимога є дискримінаційною по відношенню до інших учасників які мають сервісні центри в інших містах України, а не в Києві та мають виїздну мобільну бригаду для швидкого усунення поломок техніки. При внесенні змін до ТД враховуйте Позиція Колегії АМКУ (рішення № 341-р/пк-пз від 16.01.2018)
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
17.04.2020 16:15
Вирішення:
З метою дотримання основних принципів здійснення публічних закупівель, а також для розширення кола потенційних учасників , уповноваженою особою Ритуальної служби СКП «Спецкомбінат ПКПО» прийнято рішення про внесення змін у тендерну документацію в частині підтвердження наявності в Учасника сервісної служби по обслуговуванню техніки.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
щодо технічних характеристик
Номер:
71d9a2e085214cefa3f365a92565dea4
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-14-005188-b.b1
Назва:
щодо технічних характеристик
Вимога:
Замовник вимагаємо аргументувати чому саме висота основних бортів має бути саме 530 мм (не 500, не 600), а висота надставних саме 485 мм???? Додатково повідомляємо, що тракторні причепи ставить на облік с/г інспекція Держпродспоживслужби, а не органи МВС. Вимагає внести зміни у ТД.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
17.04.2020 16:03
Вирішення:
Керуючись ст.ст.3, 22, 23 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 р. № 922-VIII (надалі- Закон), уповноважена особа Ритуальної служби спеціалізованого комунального підприємства «Спеціалізований комбінат підприємств комунального-побутового обслуговування» виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) розглянула Вашу вимогу про усунення порушень у закупівлі «ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник 34220000-5 Причепи, напівпричепи та пересувні контейнери (Причіп тракторний 2ПТС-4,5 або еквівалент)» (оголошення UA-2020-04-14-005188-b) та повідомляє, що визначення потреби, кількісних та якісних характеристик до предмету закупівлі є виключним правом Замовника, оскільки пунктом 3 частини другої статті 22 Закону, передбачено обов’язкове включення до тендерної документації детального опису товарів, робіт, послуг, що закуповуються.
Керуючись підпунктом 3 частини 2 статті 22 Законута та враховуючи, що завантаження причепів на об´єктах Замовника здійснюється здебільшого вручну, Замовником у Додатку 4 тендерної документації чітко встановлені всі необхідні вимоги до причепа тракторного, а з метою недискримінації учасників специфікація та технічні вимоги тендерної документації до предмету закупівлі містять вираз «або еквівалент», які ніяким чином не дискримінують потенційних Учасників торгів та передбачають Замовником можливість подання учасниками «еквіваленту», за умови, що запропонований еквівалент відповідає вимогам Замовника, тобто не гірше за технічними та якісними характеристиками. Більше того, основними технічними характеристиками у Додатку 4 передбачено граничні мінімальні та максимальні показники причепа тракторного. Отже, учасники мають право пропонувати причепи тракторні з показниками, які будуть не гіршими тих, які передбачені у специфікації (в межах граничних мінімальних та максимальних показників).
Разом з тим, на підставі вашої вимоги, уповноваженою особою Ритуальної служби СКП «Спецкомбінат ПКПО» прийнято рішення про внесення змін у тендерну документацію в частині вимоги щодо необхідності надання документів для реєстрації в органах Держпродспоживслужби.
Статус вимоги:
Задоволено