-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Створення та оновлення топографічних планів М 1:2000 в цифровій та графічній формах на територію міста Торецьк Донецької області (топографо-геодезичні роботи)
Створення та оновлення топографічних планів М 1:2000 в цифровій та графічній формах на територію міста Торецьк Донецької області (топографо-геодезичні роботи)
Торги не відбулися
687 740.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 3% або 20 632.20 UAH
мін. крок: 3% або 20 632.20 UAH
Період оскарження:
14.04.2020 17:00 - 09.05.2020 00:00
Вимога
Вирішена
Щодо встановлення дискримінаційних вимог тендерною документацією.
Номер:
afb1c4b69a9c41528651c2ebe2f09047
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-14-003349-a.b4
Назва:
Щодо встановлення дискримінаційних вимог тендерною документацією.
Вимога:
Відповідно до вимог тендерної документації (зі змінами), а саме п. 1.2. Додатку 1 до тендерної документації, встановлено форму надання довідки, що містить інформацію про кваліфікацію персоналу, відповідно до змісту якої передбачено наявність в учасника "інженера-геодезиста" за посадою.
Разом тим, така вимога замовника є дискримінаційною, та зменшує потенційне коло учасників, що можуть надати послуги з предмету закупівлі, оскільки:
Відповідно до вимог Закону України «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність» (№ 353-XIV від 23.12.1998, зі змінами і доповненнями) здійснюється суб'єктами топографо-геодезичної і картографічної діяльності, а саме юридичними та/або фізичними особами, які володіють необхідним технічним та технологічним забезпеченням та у складі яких за основним місцем роботи є сертифікований інженер-геодезист, що є відповідальним за якість результатів топографо-геодезичних і картографічних робіт.
Отже дійсно, для виконання топографо-геодезичних та картографічних робіт фізична особа повинна мати кваліфікаційний сертифікат інженера-геодезиста, а юридична особа - мати за основним місцем роботи сертифікованого інженера-геодезиста.
Кваліфікаційний сертифікат інженера-геодезиста - підтверджує відповідність особи кваліфікаційним вимогам та її спроможність самостійно проводити топографо-геодезичні та картографічні роботи (відповідно до Наказу Мінагрополітики України "Про питання сертифікації інженерів-землевпорядників та інженерів-геодезистів" від 28.07.2017 № 392.
Разом з тим, відповідно до чинного законодавства України не встановлено вимог, що для здійснення топографо-геодезичної і картографічної діяльності юридичними особами сертифікований інженер-геодезист повинен працювати на посаді "інженер-геодезист".
Крім того, Відповідно до ст. 64 Господарського кодексу України підприємство самостійно визначає свою організаційну структуру, встановлює чисельність працівників і штатний розпис.
В той же час, записи про найменування роботи, професії або посади, на яку прийнятий працівник, виконуються для робітників та службовців відповідно до найменування професій і посад, зазначених у національному класифікаторі України «Класифікатор професій», затвердженому наказом Держспоживстандарту України від 28.07.2010 р. № 327 (далі — класифікатор професій), який призначений для застосування всіма суб’єктами господарювання.
Відповідно до чинного «Класифікатор професій» найменування професії / посади "інженер-геодезист" - не встановлено.
Отже, відповідно до вищезазначеного, встановлення вимоги щодо наявності у штаті учасника спеціаліста з посадою "інженер-геодезист", є дискримінаційним, та таким, що не відповідає вимогам чинного законодавства України, крім того, Замовником обмежено потенційно коло учасників, що можуть прийняти участь та надати послуги з предмету закупівлі.
Просимо Замовника привести тендерну документацію у відповідність до вимог чинного законодавства та виключити вимогу щодо наявності у штаті учасника спеціаліста з посадою "інженер-геодезист".
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
29.04.2020 16:05
Вирішення:
Задовольнити вимогу Учасника та внести зміни в пункт 1.2 Додатку 1 до тендерної документації
Статус вимоги:
Задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
05.05.2020 14:55
Підтвердження вирішення:
Задовольнити вимогу Учасника та внести зміни в пункт 1.2 Додатку 1 до тендерної документації
Вимога
Вирішена
Щодо недоцільності надання ліцензій на окремі модулі
Номер:
174a60c9d6734a7ab6b94219663772a7
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-14-003349-a.b3
Назва:
Щодо недоцільності надання ліцензій на окремі модулі
Вимога:
Пунктом 7.2 Технічного завдання (додаток 5 до тендерної документації) вказана наступна вимога: «Для виконання робіт, відповідно до вимог інформаційної системи містобудівного кадастру Донецької області, виконавець повинен мати ліцензії на використання: ArcGis Enterprise (ArcInfo) та ліцензії на модулі: Spatial Analyst, Network Analyst, 3D Analyst або EDN».
Функціонал вищезазначених модулів є недоцільним та не обґрунтованим для виконування робіт зі «Створення та оновлення топографічних планів М 1:2000 в цифровій та графічній формах на територію міста Торецьк Донецької області (топографо-геодезичні роботи)».
Створення та оновлення топографічних планів регулюється Інструкцією з топографічного знімання у масштабах 1:5000, 1:2000, 1:1000 та 1:500(ГКНТА-2.04-02-98), в якій викладено виключний перелік всіх нормативних вимог до виконання повного комплексу робіт великомасштабних топографічних знімань.
При цьому, у зазначеному Інструкцією переліку, не передбачені вимоги щодо Створення та оновлення топографічних планів, які могли би бути реалізовані за допомогою саме вказаних у технічному завданні модулів програмного забезпечення, а саме Модуль 3d Analyst, Network Analyst for Server та Spatial Analyst for Server.
У зв’язку із викладеним, прошу надати роз’яснення щодо мети використання зазначених в тендерній документації модулів в контексті суті предмета закупівлі «Створення та оновлення топографічних планів М 1:2000 в цифровій та графічній формах на територію міста Торецьк Донецької області(топографо-геодезичні роботи)» або внести відповідні зміни до тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
23.04.2020 10:30
Вирішення:
Вашу вимогу про недоцільність надання ліцензій на окремі модулі враховано та внесено відповідні зміни.
Статус вимоги:
Задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
24.04.2020 16:24
Підтвердження вирішення:
Вашу вимогу про недоцільність надання ліцензій на окремі модулі враховано та внесено відповідні зміни.
Вимога
Вирішена
Дискримінаційні умови
Номер:
4ee2d707a1d34cada1ba66eb79648dc0
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-14-003349-a.c2
Назва:
Дискримінаційні умови
Вимога:
Шановний Замовнику!
1. У підпункті 1.2. пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації від учасників вимагається надання до Довідки про кваліфікацію працівників документа, «що підтверджує кваліфікаційний рівень учасника на виконання робіт у ліцензованому програмному забезпеченні ArcGIS». Така вимога є порушенням такого принципу здійснення закупівель як недискримінація учасників (ст. 3 Закону України «Про публічні Закупівлі» у редакції, чинній на момент оголошення даної процедури закупівлі), оскільки робить неможливим участь у процедурі закупівлі потенційних учасників, які застосовують інше програмне забезпечення. Відповідно до ч. 3 ст. 5 Закону Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників, а до ч. 4 ст. 22 Закону - тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Хоч частиною 3 ст. 22 зазначено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити, проте така інформація не повинна суперечити згаданому вище принципу. З огляду на вищезазначене, вимагаємо виключити згадану дискримінаційну вимогу з тендерної документації.
2. У технічному завдання, викладеному у Додатку 5 до тендерної документації, міститься пряме посилання на програмні продукти ArcGIS Server, ArcGIS (ESRI), ArcGis Enterprise (ArcInfo), модулі Spatial Analyst, Network Analyst, 3D Analyst або EDN. Таке посилання є прямим порушенням п. 3 ч. 2 ст. 22, відповідно до якої технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". З огляду на це вимагаємо привести тендерну документацію у відповідність до законодавства, а саме або виключити з технічного завдання посилання на зазначені торговельні марки або включити до технічного завдання, у разі використання згаданого вище посилання, вираз «або еквівалент».
Пов'язані документи:
Учасник
- UA-2020-04-14-003349-a.docx 23.04.2020 09:39
Дата подачі:
23.04.2020 09:39
Вирішення:
Вашу вимогу щодо дискримінаційних вимог задоволено та внесено відповідні зміни до тендерної документації
Статус вимоги:
Задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
24.04.2020 16:46
Підтвердження вирішення:
Відповідно до пункту 1.4. «Тимчасових типових технічних вимог» (частина ІІ), що затверджені наказом начальника управління містобудування та архітектури Донецької облдержадміністрації від 22.04.2019 № 16-ОД/133-19 (додаток 3), вимоги складені з врахуванням застосування професійної геоінформаційної системи АrcGIS, яка є базовою для ведення містобудівного кадастру в Донецькій області.
Пунктом 14.2. «Тимчасових типових технічних вимог» (частина ІІ) визначені вимоги до форматів даних, які передаються замовникові на цифрових носіях, зокрема:
Геопросторові дані передаютьсяу вигляді електронних файлів:
у векторному поданні у файловій базі даних АrcGIS - цифрові векторні набори геопросторових даних у форматі *.gdb, з документами карт (креслень) у форматі .mxd;
Відповідно до пункту 1.1. «Тимчасових типових технічних вимог» (частина ІІ), вказані вимоги є обов’язковими для застосування органами влади, підприємствами, організаціями, установами, які виступають замовниками на проведення топографо-геодезичних робіт за бюджетні кошти та виконавців цих робіт на територію населених пунктів Донецької області.
Отже, посилання на програмні продукти ArcGIS запропонувала вважати необхідним, з урахуванням вищенаведеного обґрунтування.
Для дотримання вимог пункту 3 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» вимогу задоволено, доповнено перелік програмного забезпечення виразом «або еквівалент», та внесено відповідні зміни до тендерної документації
Вимога
Вирішена
Уточнення вимог тендерної документації
Номер:
a38384729c9f40bab5265a742df93c6c
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-14-003349-a.b1
Назва:
Уточнення вимог тендерної документації
Вимога:
Шановний Замовнику!
1. Пунктом 7 Розділу ІІІ тендерної документації встановлено наступну вимогу: «у разі якщо Учасник не планує залучати до надання послуг субпідрядників він має надати лист на фірмовому бланку за підписом керівника підприємства-учасника про намір надавати всі послуги самостійно та не залучати субпідрядні організації до надання послуг». Надайте, будь ласка, роз’яснення, в якому саме файлі необхідно подати вказаний лист.
2. У пункті 3 Розділу VI тендерної документації зазначена вимога надати «інформацію про особу, що уповноважена підписувати договір про закупівлю у разі перемоги учасника у торгах пункт 4 Додаток 3 до тендерної документації «Форма тендерної пропозиції»». Однак, у вказаному пункті 4 Додатку 3 до тендерної документації вказані документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника Учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції, а не договору про закупівлю. Надайте, будь ласка, роз’яснення, чи повинні Учасники, крім визначених в п. 4 Додатку 3 документів, надавати документи, згідно з п. 3 Розділу VI тендерної документації та внесіть зміни до тендерної документації.
3. У пункті 1.2. Додатку 1 до тендерної документації зазначено, що «виконання даних робіт відповідно до вимог Закону України «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність» (№ 353-XIV від 23.12.1998, зі змінами і доповненнями) здійснюється суб'єктами топографо-геодезичної і картографічної діяльності, а саме юридичними та/або фізичними особами, які володіють необхідним технічним та технологічним забезпеченням та у складі яких за основним місцем роботи є сертифікований інженер-геодезист, що є відповідальним за якість результатів топографо-геодезичних і картографічних робіт». Тобто сертифікований інженер-геодезист і є відповідальним за якість результатів топографо-геодезичних і картографічних робіт. Однак, у таблиці, яку подано у згаданому пункті, зазначено відповідальну особу за виконання топографо-геодезичних робіт та інженера-геодезиста окремо під різними номерами, з чого випливає, що це повинні бути дві різні особи. Однак, це суперечить абз. 6 ст. 5 Закону України «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність», яка була згадана раніше. Будь ласка, внесіть зміни щодо цього до тендерної документації.
4. У підпункті 6 пункту 1.1., яким встановлено кваліфікаційний критерій згідно із ст. 16 Закону «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» , Додатку 1 до тендерної документації викладено вимогу надати копію сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015 «Система управління якістю». Однак, ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (у редакції, яка застосовується відповідно до ст. 5 Розділу Х чинного Закону «Про публічні закупівлі) встановлено виключний перелік кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Пунктом 0.1. «Загальні положення» Вступу ДСТУ ISO 9001:2015 «Система управління якістю» зазначено наступне: «Запровадити систему управління якістю - стратегічне рішення організації, яке може допомогти поліпшити її загальну дієвість та забезпечити міцну основу для ініціатив щодо сталого розвитку. Потенційні вигоди для організації від запровадження системи управління якістю на основі цього стандарту такі:
a) здатність постійно постачати продукцію та послуги, які задовольняють вимоги замовників, а також застосовні законодавчі та регламентувальні вимоги;
b) створення можливостей для підвищення задоволеності замовників;
c) урахування ризиків і можливостей, пов’язаних із середовищем і цілями організації;
d) здатність демонструвати відповідність установленим вимогам до системи управління якістю». Тобто вказаний ДСТУ жодним чином не може підтверджувати наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Також законодавством не встановлено обов’язок суб’єктів господарювання впроваджувати цей ДСТУ, оскільки обов’язкова сертифікація в Україні була скасована 01.01.2018. З огляду на все вищезазначене, просимо виключити вимогу, викладену у пп.6 п.1.1. Додатку 1 до тендерної документації, оскільки вона є такою, що суперечить правовим нормам, а саме встановлює інший кваліфікаційний критерій, ніж визначено ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:
Учасник
- Уточнення.docx 22.04.2020 13:09
Дата подачі:
22.04.2020 13:09
Вирішення:
Вашу вимогу щодо уточнення умов тендерної документації задоволено та внесено відповідні зміни
Статус вимоги:
Задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
24.04.2020 16:52
Підтвердження вирішення:
Щодо питання 1
У разі якщо Учасник не планує залучати до надання послуг субпідрядників він має надати лист на фірмовому бланку за підписом керівника підприємства-учасника про намір надавати всі послуги самостійно та не залучати субпідрядні організації до надання послуг. Даний лист необхідно надати у складі Тендерної пропозиції у файлі «5. Тендерна пропозиція.pdf».
Щодо питання 2
За рішенням тендерного комітету внесені відповідні зміни до Тендерної документації та виключено з пункту 3 Розділу VI тендерної документації «У складі тендерної пропозиції учасники закупівлі повинні надати інформацію про особу, що уповноважена підписувати договір про закупівлю у разі перемоги учасника у торгах пункт 4 Додаток 3 до тендерної документації «Форма тендерної пропозиції».
Щодо питання 3
Вашу вимогу задоволено та внесено відповідні зміни до тендерної документації