-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Великовантажні мототранспортні засоби (Автомобіль-трубовоз з причепом-розпуском)
Закупівля здійснюється у відповідності https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2020-04-09-001909-c , згідно технічних вимог і якісних характеристик предмета закупівлі «Автомобіль-трубовоз з причепом-розпуском». Джерело фінансування: Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства).
Завершена
6 191 665.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 61 916.65 UAH
мін. крок: 1% або 61 916.65 UAH
Період оскарження:
14.04.2020 16:13 - 14.06.2020 00:00
Скарга
Виконана замовником
Щодо дискримінаційних вимог у документації конкурсних торгів,
Номер:
57af49351dbc4199912c8a89ee91657a
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-14-004404-b.b3
Назва:
Щодо дискримінаційних вимог у документації конкурсних торгів,
Скарга:
СКАРГА
щодо встановлення Товариство з обмеженою відповідальністю
«ОПЕРАТОР ГАЗОТРАНСПОРТНОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ»
дискримінаційних вимог у документації конкурсних торгів,
які порушують діюче законодавство
Товариство з обмеженою відповідальністю «ОПЕРАТОР ГАЗОТРАНСПОРТНОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ» (надалі - Замовник) було розпочато процедуру відкритих торгів ідентифікатор закупівлі UA-2020-04-14-004404-b.
Згідно з інформацією, оприлюдненою на веб - порталі https://smarttender.biz/, а саме - додатку №1 до тендерної документації "Технічні вимоги і якісні характеристики предмета закупівлі" Замовник планує придбати код ДК 021-2015 -34140000-0) Великотонажні мототранспортні засоби (Автомобіль - трубовоз з причепом - розпуском), а саме Автомобіль - трубовоз з причепом-розпуском призначений для перевезення дорогами загального користування та вздовж трас будівництва нафтогазопроводів труб діаметром від 530 до 1420 мм довжиною від 12 м. до 36 м. у кількості 1 шт., серед інших технічних характеристик шасі автомобіля зазначає:
• у пункті 1 Тип роздавальної коробки - Механічна, двохступенева з можливістю блокування міжосьового диференціала.
Використання двоступеневої роздавальної коробки є значно застарілим, та не відповідає сучасним транспортним засобам, встановлюється виключно на транспортних засобах виробництва країн СНД, що виключає можливість участі у процедурі інших Учасників, які є постачальниками транспортних засобів, які виробляються в країнах ЄС, та є більш надійними, повністю відповідають сучасним вимогам експлуатації, навіть у складних та екстремальних умовах.
Сучасні транспортні засоби, обладнані одноступеневою роздавальною коробкою. Так як КПП має два дільника - один на вході, другий на виході (демультиплікатор виконує функції двоступеневої роздавальної коробки). Дільники використовується на всіх передачах, включно із заднім ходом, для зміни передаточного числа. Так сконструйовані, наприклад КПП на всіх сучасних вантажних автомобілях - RENAULT, VOLVO, MERCEDES-BENZ тощо. Конструктивно це трьох ступінчаті механічні КПП (три передачі переднього ходу і одна заднього), доповнені дільником та демультиплікатором. Початок руху транспортного засобу і сам рух на малих швидкостях йдуть при увімкненому демультиплікаторі (на нижньому ряду), який понижує частоту обертання вихідного валу наприклад в 3,75 рази, при цьому на КПП можна увімкнути передачі з 1 по 6 або задній хід. При цьому з трьох передач завдяки дільнику та демультиплікатору маємо 12 передач. Зазначений тип КПП дає можливість використання транспортного засобу в екстремальних умовах, в тому числі із перевищенням вагових параметрів, дає значний економічний ефект - економія пального, зменшення зносу зчеплення, махового кута двигуна тощо. Таким чином одноступенева роздавальна коробка зосереджена на виконані однієї головної функції – передачі крутного моменту в даному випадку усім колесам при цьому з можливістю блокування міжосьового диференціала.
Вважаємо, що таке детальне та вузьке прописання вимог у технічних характеристиках, є нічим іншим, як обмеженням кола учасників, тобто прописані виключно під одного виробника та/або учасника, до того ж, такі умови тендерної документації позбавляє не тільки інших учасників запропонувати Замовнику більш якісну автомобільну техніку, а й обмежує самого Замовника у виборі пропозицій, які навіть можуть бути більш економічно вигідними для останнього.
Враховуючи викладене, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть ті суб’єкти господарювання, які можуть запропонувати продукцію конкретного виробника, що є дискримінаційним по відношенню до інших потенційних учасників, зокрема, ТОВ «ВАРЗ». Дії Замовника в частині встановлення у Технічній документації наведених вище вимог порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі", якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси ТОВ «ВАРЗ», пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону України "Про публічні закупівлі".
У зв'язку із чим, вважаємо за необхідне повідомити про порушення Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення Процедури закупівлі, щоб забезпечити участь у відкритих торгах широкому колу учасників, представлених на ринку України, що на нашу думку, розширить коло учасників Процедури закупівлі та підвищить вільну конкуренцію серед учасників, нівелює можливу корупційну складову і як наслідок, дозволить більш ефективно та раціонально використати кошти та просимо прийняти рішення яким зобов'язати Замовника внести зміни до додатку №1 "Технічні вимоги і якісні характеристики предмета закупівлі" до тендерної документації в частині характеристик предмета закупівлі в наступній редакції: "Тип роздавальної коробки - Механічна, одноступенева з можливістю блокування міжосьового диференціалу".
Цю скаргу подаємо згідно з абзацом другим частини другої статті 18 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон), відповідно до вимог частини першої та другої ст. 18 Закону.
Під час розгляду цієї скарги просимо встановити наявність порушення Замовником Процедури закупівлі щодо встановлення дискримінаційних умов у Тендерній документації.
До того ж, додатково вважаємо за потрібне зазначити, що наявність порушених прав Скаржника з боку Замовника обґрунтовується також тим, що наше підприємство вже не один рік є постійним учасників ринків виробництва та реалізації транспортних засобів, тому відрізняється завжди якісним підходом до підготовки для участі у процедурах закупівель, а тому завжди має на меті реальну перемогу в них у відповідності до норм законодавства у сфері публічних закупівель, а дії Замовника у цій процедурі закупівлі позбавляють можливості ТОВ "Верхньодніпровський авторемонтний завод" на чесних засадах приймати участь у торгах.
Згідно п. 27 ч. 1. ст.1 Закону України "Про публічні закупівлі" суб’єкт оскарження в органі оскарження (далі - суб’єкт оскарження) - фізична чи юридична особа, яка звернулася до органу оскарження з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи.
Враховуючи порушення замовником своїми діями прав та охоронюваних законом інтересів ТОВ "Верхньодніпровський авторемонтний завод" під час проведення даної процедури закупівлі, а відтак і норм законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись ст.ст. 1,18 Закону України "Про публічні закупівлі",
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду;
2. Прийняти рішення про встановлене порушення процедури закупівлі;
3. Зобов'язати Замовника внести зміни до додатку №1 "Технічні вимоги і якісні характеристики предмета закупівлі" до тендерної документації в частині характеристик предмета закупівлі в наступній редакції: "Тип роздавальної коробки - Механічна, одноступенева з можливістю блокування міжосьового диференціалу".
Додаток: доказ оплати за подання скарги з відміткою про зарахування коштів до державного бюджету.
Директор І.І. Бідюк
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.PDF 13.05.2020 17:13
- Платіжка.PDF 13.05.2020 17:13
- Рішення від 18.05.2020 № 9570 + лист Замовнику.pdf 18.05.2020 18:42
- Про перенесення розгляду Скарги UA-2020-04-14-004404-b.b3 + ЗАПИТ СКАРЖНИКУ ТА ЗАМОВНИКУ.pdf 02.06.2020 18:40
- Інформація про резолютивну частину рішення від 03.06.2020 № 11025.pdf 04.06.2020 20:07
- рішення від 03.06.2020 № 11025.pdf 09.06.2020 21:22
- Пояснення на скаргу_UA-2020-04-14-004404-b_1.docx 26.05.2020 16:24
- Пояснення на скаргу_UA-2020-04-14-004404-b_1.pdf 26.05.2020 16:24
- Порівняння трубовозів для АМКУ.docx 03.06.2020 10:50
- Трубовоз IVECO.pdf 03.06.2020 10:50
- Трубовоз КрАЗ.pdf 03.06.2020 10:51
Дата прийняття скарги до розгляду:
13.05.2020 17:13
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
18.05.2020 18:42
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
09.06.2020 21:22
Дата виконання рішення Замовником:
10.06.2020 16:24
Коментар замовника щодо усунення порушень:
10 червня 2020 р. внесені такі зміни до тендерної документації:
- викладено тендерну документацію на закупівлю «Великовантажні мототранспортні засоби (Автомобіль-трубовоз з причепом-розпуском)» в новій редакції;
- викладено Додаток І до тендерної документації в новій редакції;
- продовжено кінцевий строк подання тендерних пропозицій до 17:30 18.06.2020р.
Скарга
Розгляд припинено
Скарга щодо дискримінаційних вимог у документації конкурсних торгів,
Номер:
2f06c14e698949eab9065298c6aaa689
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-14-004404-b.b2
Назва:
Скарга щодо дискримінаційних вимог у документації конкурсних торгів,
Скарга:
Товариство з обмеженою відповідальністю «ОПЕРАТОР ГАЗОТРАНСПОРТНОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ» (надалі - Замовник) було розпочато процедуру відкритих торгів ідентифікатор закупівлі UA-2020-04-14-004404-b.
Згідно з інформацією, оприлюдненою на веб - порталі https://smarttender.biz/, а саме - додатку №1 до тендерної документації "Технічні вимоги і якісні характеристики предмета закупівлі" Замовник планує придбати код ДК 021-2015 -34140000-0) Великотонажні мототранспортні засоби (Автомобіль - трубовоз з причепом - розпуском), а саме Автомобіль - трубовоз з причепом-розпуском призначений для перевезення дорогами загального користування та вздовж трас будівництва нафтогазопроводів труб діаметром від 530 до 1420 мм довжиною від 12 м. до 36 м. у кількості 1 шт., серед інших технічних характеристик шасі автомобіля зазначає:
• у пункті 1 Тип роздавальної коробки - Механічна, двохступенева з можливістю блокування міжосьового диференціала.
Використання двоступеневої роздавальної коробки є значно застарілим, та не відповідає сучасним транспортним засобам, встановлюється виключно на транспортних засобах виробництва країн СНД, що виключає можливість участі у процедурі інших Учасників, які є постачальниками транспортних засобів, які виробляються в країнах ЄС, та є більш надійними, повністю відповідають сучасним вимогам експлуатації, навіть у складних та екстремальних умовах.
Сучасні транспортні засоби, обладнані одноступеневою роздавальною коробкою. Так як КПП має два дільника - один на вході, другий на виході (демультиплікатор виконує функції двоступеневої роздавальної коробки). Дільники використовується на всіх передачах, включно із заднім ходом, для зміни передаточного числа. Так сконструйовані, наприклад КПП на всіх сучасних вантажних автомобілях - RENAULT, VOLVO, MERCEDES-BENZ тощо. Конструктивно це трьох ступінчаті механічні КПП (три передачі переднього ходу і одна заднього), доповнені дільником та демультиплікатором. Початок руху транспортного засобу і сам рух на малих швидкостях йдуть при увімкненому демультиплікаторі (на нижньому ряду), який понижує частоту обертання вихідного валу наприклад в 3,75 рази, при цьому на КПП можна увімкнути передачі з 1 по 6 або задній хід. При цьому з трьох передач завдяки дільнику та демультиплікатору маємо 12 передач. Зазначений тип КПП дає можливість використання транспортного засобу в екстремальних умовах, в тому числі із перевищенням вагових параметрів, дає значний економічний ефект - економія пального, зменшення зносу зчеплення, махового кута двигуна тощо. Таким чином одноступенева роздавальна коробка зосереджена на виконані однієї головної функції – передачі крутного моменту в даному випадку усім колесам при цьому з можливістю блокування міжосьового диференціала.
Вважаємо, що таке детальне та вузьке прописання вимог у технічних характеристиках, є нічим іншим, як обмеженням кола учасників, тобто прописані виключно під одного виробника та/або учасника, до того ж, такі умови тендерної документації позбавляє не тільки інших учасників запропонувати Замовнику більш якісну автомобільну техніку, а й обмежує самого Замовника у виборі пропозицій, які навіть можуть бути більш економічно вигідними для останнього.
Враховуючи викладене, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть ті суб’єкти господарювання, які можуть запропонувати продукцію конкретного виробника, що є дискримінаційним по відношенню до інших потенційних учасників, зокрема, ТОВ «ВАРЗ». Дії Замовника в частині встановлення у Технічній документації наведених вище вимог порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі", якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси ТОВ «ВАРЗ», пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону України "Про публічні закупівлі".
У зв'язку із чим, вважаємо за необхідне повідомити про порушення Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення Процедури закупівлі, щоб забезпечити участь у відкритих торгах широкому колу учасників, представлених на ринку України, що на нашу думку, розширить коло учасників Процедури закупівлі та підвищить вільну конкуренцію серед учасників, нівелює можливу корупційну складову і як наслідок, дозволить більш ефективно та раціонально використати кошти та просимо прийняти рішення яким зобов'язати Замовника внести зміни до додатку №1 "Технічні вимоги і якісні характеристики предмета закупівлі" до тендерної документації в частині характеристик предмета закупівлі в наступній редакції: "Тип роздавальної коробки - Механічна, одноступенева з можливістю блокування міжосьового диференціалу".
Цю скаргу подаємо згідно з абзацом другим частини другої статті 18 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон), відповідно до вимог частини першої та другої ст. 18 Закону.
Під час розгляду цієї скарги просимо встановити наявність порушення Замовником Процедури закупівлі щодо встановлення дискримінаційних умов у Тендерній документації.
До того ж, додатково вважаємо за потрібне зазначити, що наявність порушених прав Скаржника з боку Замовника обґрунтовується також тим, що наше підприємство вже не один рік є постійним учасників ринків виробництва та реалізації транспортних засобів, тому відрізняється завжди якісним підходом до підготовки для участі у процедурах закупівель, а тому завжди має на меті реальну перемогу в них у відповідності до норм законодавства у сфері публічних закупівель, а дії Замовника у цій процедурі закупівлі позбавляють можливості ТОВ "Верхньодніпровський авторемонтний завод" на чесних засадах приймати участь у торгах.
Згідно п. 27 ч. 1. ст.1 Закону України "Про публічні закупівлі" суб’єкт оскарження в органі оскарження (далі - суб’єкт оскарження) - фізична чи юридична особа, яка звернулася до органу оскарження з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи.
Враховуючи порушення замовником своїми діями прав та охоронюваних законом інтересів ТОВ "Верхньодніпровський авторемонтний завод" під час проведення даної процедури закупівлі, а відтак і норм законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись ст.ст. 1,18 Закону України "Про публічні закупівлі",
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду;
2. Прийняти рішення про встановлене порушення процедури закупівлі;
3. Зобов'язати Замовника внести зміни до додатку №1 "Технічні вимоги і якісні характеристики предмета закупівлі" до тендерної документації в частині характеристик предмета закупівлі в наступній редакції: "Тип роздавальної коробки - Механічна, одноступенева з можливістю блокування міжосьового диференціалу".
Додаток: доказ оплати за подання скарги з відміткою про зарахування коштів до державного бюджету.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.PDF 13.05.2020 17:07
- Платіжка.PDF 13.05.2020 17:08
- рішення від 18.05.2020 №9552.pdf 18.05.2020 19:14
Дата прийняття скарги до розгляду:
13.05.2020 17:08
Опис причини скасування:
Невірно подана
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
13.05.2020 17:17
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
18.05.2020 19:14
Вимога
Відхилено
Розширення технічного показника в Додатку І до документації конкурсних торгів
Номер:
08671c9993144ec48c9cf70bb93ac037
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-14-004404-b.a1
Назва:
Розширення технічного показника в Додатку І до документації конкурсних торгів
Вимога:
Доброго дня, шановний тендерний комітет. Наше підприємство має намір прийняти участь у аукціоні та запропонувати техніку европейського виробника високої якості. Просимо Вас технічну вимогу Додатку І до документації конкурсних торгів "Тип роздавальної коробки - Механічна, двохступенева з можливістю блокування міжосьового диференціала" викласти у редакції "Тип роздавальної коробки - Механічна, двохступенева з можливістю блокування міжосьового диференціала або механічна, одноступенева з можливістю блокування осьового диференціала передьного мосту та можливість блокування міжосьового диференціала та осьових диференціалів задніх мостів", що розширить коло учасників та є лише покращенням технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
28.04.2020 13:24
Вирішення:
Відповідно до звернення повідомляємо. Автомобіль-трубовоз призначений для перевезення труб на ділянки ремонтних робіт трубопроводів по непідготовлених дорогах, бездоріжжю, заболоченій, лісистій, гірській місцевості через хащі або снігові замети. Подекуди умови експлуатації такої техніки вкрай важкі. Наявність понижених рядів трансмісії, зокрема наявність другого пониженого ряду роздавальної коробки, для можливості здійснення перевезення в таких умовах є однією з критичних умов.
Враховуючи викладене, вважаємо недоцільним внесення змін за вказаним параметром.
Статус вимоги:
Відхилено