• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Витратні матеріали і запчастини до оргтехніки

Витратні матеріали і запчастини до оргтехніки

Завершена

1 537 126.84 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 000.00 UAH
Період оскарження: 14.04.2020 15:31 - 10.05.2020 00:00
Вимога
Відхилено

Ч. 1 Розділу ІІІ (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) Тендерної документації на Закупівлю UA-2020-04-14-001543-c встановлена вимога про надання Учасником «Інформаційного листа виданий йому виробником Товару, що є предметом закупівлі, або його офіційним представництвом в Україні, що підтверджує безпосередні партнерські відносини на момент проведення тендеру із зазначенням найменування (ідентифікатора) даних торгів», яка, враховуючи правову позицію Колегії АМКУ висловленої в Рішенні No 6233-р/пк-пз від 01.04.2020 року, є порушенням частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси потенційних Учасників, пов'язані з їх участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону.

Номер: d7280717ed5a420097fc71e3213449cb
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-14-001543-c.b1
Назва: Ч. 1 Розділу ІІІ (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) Тендерної документації на Закупівлю UA-2020-04-14-001543-c встановлена вимога про надання Учасником «Інформаційного листа виданий йому виробником Товару, що є предметом закупівлі, або його офіційним представництвом в Україні, що підтверджує безпосередні партнерські відносини на момент проведення тендеру із зазначенням найменування (ідентифікатора) даних торгів», яка, враховуючи правову позицію Колегії АМКУ висловленої в Рішенні No 6233-р/пк-пз від 01.04.2020 року, є порушенням частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси потенційних Учасників, пов'язані з їх участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону.
Вимога:
Шановний, Замовник. Звертаємося до Вас із даною вимогою, враховуючи наступне. Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Колегія), розглянувши скаргу ТОВ "Технології для бізнесу" від 12.03.2020 No UA-2020-02-28-000636-a.b8, ухвалила Рішення No 6233-р/пк-пз від 01.04.2020 року (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-02-28-000636-a ). Предметом оскарження була вимога Замовника надання у складі пропозиції «листа від виробника або офіційного представництва виробника, що знаходиться на території України, що підтверджує партнерські повноваження учасника із зазначенням ідентифікатору закупівлі (номеру оголошення), що оприлюднений на веб- порталі Уповноваженого органу, назву предмету закупівлі та назву замовника відповідно до оголошення» у разі якщо Учасник не є виробником товару. Колегія в Рішенні No 6233-р/пк-пз від 01.04.2020 року дійшла наступного висновку «Замовник не довів необхідність встановлення наведеної вище умови Документації саме у наведеній редакції. За таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають відносини з виробником або офіційним представництвом виробника, що знаходиться на території України та мають відносини саме з виробником багатофункціональних друкуючих пристроїв, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, у тому числі, Скаржника. Статтею 3 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону. Виходячи з вищевикладеного, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині». Ч. 1 Розділу ІІІ (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) Тендерної документації на Закупівлю UA-2020-04-14-001543-c встановлена вимога про надання Учасником «Інформаційного листа виданий йому виробником Товару, що є предметом закупівлі, або його офіційним представництвом в Україні, що підтверджує безпосередні партнерські відносини на момент проведення тендеру із зазначенням найменування (ідентифікатора) даних торгів». Враховуючи правову позицію Колегії АМКУ висловлену в Рішенні No 6233-р/пк-пз від 01.04.2020 року, вимога про надання зазначеного вище листа є порушенням частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси потенційних Учасників, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону. Враховуючи наведене, вимагаємо внести зміні в тендерну документацію шляхом виключення вимоги, встановленої Ч. 1 Розділу ІІІ (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) Тендерної документації на Закупівлю UA-2020-04-14-001543-c, а саме: «Учасник повинен надати інформаційний лист (довільної форми), виданий йому виробником Товару, що є предметом закупівлі, або його офіційним представництвом в Україні, що підтверджує безпосередні партнерські відносини на момент проведення тендеру із зазначенням найменування (ідентифікатора) даних торгів.». Внести відповідні зміни до Тендерної документації на закупівлю UA-2020-04-14-001543-c.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: З метою запобігання закупівлі неякісного товару, пункт 1 розділу ІІІ інструкції з підготовки тендерної пропозиції містить вимогу до учасників торгів: «Учасник повинен надати інформаційний лист (довільної форми), виданий йому виробником Товару, що є предметом закупівлі, або його офіційним представництвом в Україні, що підтверджує безпосередні партнерські відносини на момент проведення тендеру із зазначенням найменування (ідентифікатора) даних торгів». Надання зазначеного листа про будь-які партнерські відносини (співпрацю) з виробником товару або з офіційним представництвом виробника, повноваження якого розповсюджуються на територію України надає Замовнику додаткову гарантію поставки товару оригінального виробництва та повністю усуне ризик отримання фальсифікатів. Лист авторизації є підтвердженням якості поставленного товару. Право встановлювати вищезазначену вимогу в тендерній документації Замовником передбачено ч. 3 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме «Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно законодавства, яку замовник вважає за необхідно до неї включити». Тож дана вимога є перш за все документальним підтвердженням щодо надання учасником гарантій поставки. Замовник не може ризикувати при даній закупівлі оскільки має понад 1000 нових принтерів та багатофункціональних пристроїв, які знаходяться на гарантійному обслуговуванні, та має уникати неякісного товару, щоб забезпечити безперебійну роботу всіх користувачів для підрозділів ВП "Рівненська АЕС" ДП "НАЕК "Енергоатом".
Статус вимоги: Відхилено