• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Папір для друку)

Папір для друку за технічними, якісними, кількісними та іншими вимогами відповідно до Додатку 3 до тендерної документації

Завершена

735 620.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 7 356.20 UAH
Період оскарження: 14.04.2020 15:18 - 02.05.2020 00:00
Вимога
Відхилено

Вимога

Номер: ec49641d5c60452e8a9adff8fa9be922
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-14-003671-b.c1
Назва: Вимога
Вимога:
Маємо намір прийняти участь у електронних торгах №UA-2020-04-14-003671-b на закупівлю «ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Папір для друку)» де Замовником виступає КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ ІНСТИТУТ ЗЕМЕЛЬНИХ ВІДНОСИН". Після вивчення тендерної документації до електронних торгів №UA-2020-04-14-003671-b нами було встановлено, що технічні вимоги до товару були встановлені для конкретних марок. Зважаючи на це інші марки товару, які можуть бути запропоновані Вам іншими учасниками не будуть відповідати одному або декільком параметрам. Надати аналог згідно встановлених параметрів – неможливо. Просимо Вас змінити дискримінаційні параметри та вимоги і викласти їх в наступній редакції згідно вкладення для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі –Закон), тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, а саме інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Частиною третьою статті 22 Закону встановлено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити, при цьому не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Ураховуючи викладене, необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону. Відповідно до пункту 6 розділу 3 тендерної документації учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, установленим замовником. Інформація надається у вигляді порівняльної таблиці щодо відповідності запропонованого товару технічним вимогам замовника,викладених у додатку 3 до тендерної документації, підписаних і скріплених печаткою учасника (за наявності). Замовником складені технічні вимоги таким чином, які відображають різноманітність стандартів технічних рішень і технічних характеристик на ринку, щоб уникнути штучного звуження конкуренції за рахунок вимог, які надають перевагу конкретному суб’єкту господарювання, віддзеркалюючи ключові характеристики товару, які зазвичай пропонує цей суб’єкт господарювання, тобто визначені параметри товару так, як наприклад: «товщина, мікрон- 103-106», і це означає, що може бути запропонований товар від 103 до 106, а не обмежуючи конкретним числом «+» чи «-». Отже, учасник будь-якими відповідними засобами, в тому числі засобами підтвердження має можливість довести, що характеристики запропонованого товару задовольняють аналогічним чином вимоги, встановлені технічними характеристиками і не є гіршими. Таким чином твердження про те, що «технічні вимоги до товару були встановлені для конкретних марок» належним чином не обґрунтовані, оскільки посилання у додатку 3 на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника відсутнє. Закон не містить переліку умов, які можуть вважатися дискримінаційними, тому необхідно виходити з практики Антимонопольного комітету України та судової практики, що вже склалася у попередні періоди, зокрема дискримінаційними визнаються «специфічні» вимоги до предмета закупівлі, відповідати яким може лише один учасник/обмежене коло учасників та відсутність яких у тендерній документації жодним чином не може вплинути на якість товарів/робіт/послуг (недостатня їх обґрунтованість або навіть недоцільність). Ураховуючи вищезазначене, замовник жодним чином не обмежив коло учасників, не порушив вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси, пов’язані з участю у процедурі закупівлі та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону.
Статус вимоги: Відхилено