• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015: 30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (Частини та приладдя до офісної техніки)

Частини та приладдя до офісної техніки за технічними, якісними, кількісними та іншими вимогами відповідно до Додатку 3 до тендерної документації

Завершена

430 096.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 300.96 UAH
Період оскарження: 14.04.2020 15:13 - 25.04.2020 00:00
Вимога
Відхилено

Про дискримінаційні умови

Номер: ed0bb95559814faf8775c9d6ac8251cb
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-14-003597-b.b2
Назва: Про дискримінаційні умови
Вимога:
надання оригіналу листа від виробника продукції або його офіційного представника на території України має дискримінаційні ознаки, які суперечать вимогам законодавства у сфері публічних закупівель. Ця вимога є дискримінаційною до учасників, оскільки вона ставить учасників у залежність від суб’єктивного бажання або ж не бажання третіх осіб (суб’єктів господарювання) надавати певні документи. При цьому, документи вимагаються саме від суб’єктів господарювання приватної форми власності, а не від державних органів. За таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання Статтею 3 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону. Відповідно до аналогічного РІШЕННЯ№ 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ , усунути вимогу про надання листа відвиробника продукції або його офіційного представника на території України шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі –Закон), тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, а саме інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Частиною третьою статті 22 Закону встановлено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Згідно із частиною четвертою статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Ураховуючи викладене, необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону. У Додатку 3 до тендерної документації зазначено, що якщо учасник не є виробником товару то він надає, зокрема лист від виробника продукції або його офіційного представника на території України, в якому міститься інформація про виробника товару та можливість учасника офіційно поставляти товар виробника. Необхідність встановлення такої вимоги зумовлена потребою підтвердження легального походження товару, тобто ввезення його на територію України згідно із законодавством України, передусім дотримання митного контролю та сплати податків. Наявність підтвердження щодо легального походження товару від виробника або його офіційного представника на території України надає додаткові гарантії щодо постачання якісної продукції та подальшого його сервісного та гарантійного обслуговування на території України. У такий спосіб учасник торгів може гарантувати безпеку для споживачів і відповідність міжнародним стандартам якості – Conformité Européenne. Варто звернути увагу на те, що відсутня вимога замовника про посилання у листі від виробника продукції або його офіційного представника на території України на зазначену закупівлю (номера оголошення в електронній системі закупівель ProZorro). А отже вимога, зазначена в рішеннях Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 15.04.2019 за № 4521-р/пк-пз відрізняється від вимоги, визначеної в тендерній документації замовника, зокрема, щодо кола осіб, які можуть надати такий лист та змісту такого листа. Ураховуючи частину третю статті 22 Закону вимога щодо надання листа від виробника або його офіційного представника на території України не містить дискримінаційних вимог і обумовлена метою запобігання закупівлі фальсифікатів та контрабандної продукції, які не пройшли митного оформлення. Закон не містить переліку умов, які можуть вважатися дискримінаційними, тому необхідно виходити з практики Антимонопольного комітету України та судової практики, що вже склалася у попередні періоди, зокрема дискримінаційними визнаються «специфічні» вимоги до предмета закупівлі, відповідати яким може лише один учасник/обмежене коло учасників та відсутність яких у тендерній документації жодним чином не може вплинути на якість товарів/робіт/послуг (недостатня їх обґрунтованість або навіть недоцільність). Ураховуючи вищезазначене, замовник жодним чином не обмежив коло учасників, не порушив вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси, пов'язані з участю у процедурі закупівлі та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Не вірно вказано артикули на Тонер картриджі

Номер: 48fb6cebcf634362b846b21e849ac5d2
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-14-003597-b.b1
Назва: Не вірно вказано артикули на Тонер картриджі
Вимога:
В ДОДАТКУ 3 до тендерної документації "ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ, КІЛЬКІСНІ ТА ІНШІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ", п.2 "Перелік та кількість частин та приладдя до офісної техніки для закупівлі за кошти власного бюджету (кошти від господарської діяльності підприємства)", не вірно вказано артикули на Тонер картриджі Xerox DC SC2020, а саме: 1 Тонер картридж К, 0060R01693 2 Тонер картридж С, 0060R01694 3 Тонер картридж М, 0060R01695 4 Тонер картридж Y, 0060R01696 Згідно технічної документації до БФП Xerox DC SC2020, артикули витратних матеріалів наступні: 1 Тонер картридж К, 006R01693 2 Тонер картридж С, 006R01694 3 Тонер картридж М, 006R01695 4 Тонер картридж Y, 006R01696 Вимагаємо внести зміни та виправити помилку в "ДОДАТКУ 3" до тендерної документації, щоб учасники мали можливість запропонувати витратні матеріали з характеристиками, відповідними саме для БФП Xerox DC SC2020.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Будуть внесені зміни до тендерної документації
Статус вимоги: Задоволено