• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Мультилотова
  • КЕП

Паливо авіаційне для газотурбінних двигунів Джет А 1 (Jet A 1) або еквівалент

Торги відмінено

15 203 315.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 3 750.00 UAH
Період оскарження: 14.04.2020 14:53 - 28.05.2020 00:00
Скарга
Очікує розгляду

Скарга до АМКУ

Номер: 95c62cc027c4405d89abaf1702dde32b
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-14-003337-b.b7
Назва: Скарга до АМКУ
Скарга:
Щодо порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у документації відкритих торгів
Автор: ТОВ "ЛЮКС КРАЇНА", Александр Осипов +380503539355 aaosipov1@gmail.com
Вимога
Є відповідь

Щодо способу і строків постачання

Номер: 068553659da94ea88038d8271143f378
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-14-003337-b.c6
Назва: Щодо способу і строків постачання
Вимога:
Додатком 4 до Тендерної документації передбачені наступні умови поставки товару, що закуповується: поставка товару проводиться Учасником протягом 2020 року партіями, згідно заявок замовника (за адресою Чернігівська обл., м. Ніжин,вул. Космонавтів, 90 САЗ склад ПММ, та за потребою в аеропорти України). Також встановлені і строки постачання: поставкатовару здійснюється Учасником протягом 30 календарних днів з моменту отриманнязаявки від Замовника. При цьому, Додаток 5 до Тендерної документації містить проект договору про закупівлю, всі умови якого визначені замовником, як істотні. Пункт 5.8 зазначеного проекту передбачає, що Постачальник протягом 6 годин з моменту отримання заявкивід Покупця зобов'язаний здійснити заправку Товару в крило (баки) повітряного судна Покупця  із додаванням у передбачених випадках ПВК-рідини. Пункти 3.2 та 5.3 проекту договору також передбачають, що доставка, зберігання, контроль якості та заправка Товару вкрило (баки) повітряного судна Покупця проводиться за рахунок коштів Постачальника. Оскількистроки і спосіб відвантаження (наливом в резервуари або ж в крило (баки) повітряного судна Покупця) впливає на вартість транспортування та необхідність додатковог ообладнання, відповідна інформація має істотне значення для вирахування цінової пропозиції, а також для оцінки потенційними учасниками власної спроможності виконати умови договору належним чином. Враховуючи викладене, просимо внести зміни до Тендерної документації, надавши уточнену інформацію стосовно того, як саме і у який строк має  відбуватись постачання продукції: протягом 30 календарних днів з моменту отримання заявки за адресою Замовника, або ж протягом 6 годин з моменту отримання заявки в крило(баки) повітряного судна.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Внесено зміни до ТД.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

Щодо умов постачання

Номер: 5625d034c9b84f85b4584c11775bc7ff
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-14-003337-b.c5
Назва: Щодо умов постачання
Вимога:
Пунктом 4 Додатку 4 до Тендерної документації передбачені наступні умови поставки товару, що закуповується: поставка товару проводиться Учасником протягом 2020 року партіями, згідно заявок замовника (за адресою Чернігівська обл., м. Ніжин, вул. Космонавтів, 90 САЗ склад ПММ, та за потребою в аеропорти України). У заявці визначається кількість товару, що підлягає поставці та місце поставки. При цьому, Додаток 5 до Тендерної документації містить проект договору про закупівлю, всі умови якого визначені замовником, як істотні. Пункт 5.2. зазначеного проекту місцем поставки (передачі) Товарів визначає «вул. Ромашкіна1, м. Харків,, Міжнародний аеропорт «Харків», крило (баки) повітряного судна Покупця». Оскільки місце поставки та спосіб відвантаження (наливом в резервуари або ж в крило (баки) повітряного судна Покупця) впливають на вартість транспортування та необхідність додаткового обладнання, відповідна інформація має істотне значення для вирахування цінової пропозиції, а також для оцінки потенційними учасниками власної спроможності виконати умови договору належним чином. Враховуючи викладене, просимо внести зміни до Тендерної документації, надавши уточнену інформацію щодо місця та способу поставки товару, що закуповується.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Запис помилковий, будуть внесені зміни.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

Щодо вимоги надання сертифікату УкрСЕПРО

Номер: 4f7dda55fb2345c0a390e321af69f1b9
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-14-003337-b.c4
Назва: Щодо вимоги надання сертифікату УкрСЕПРО
Вимога:
Відповідно до вимог Додатку 4 до Тендерної документації, для підтвердження відповідності пропозиції процедури закупівлі учасника якісним вимогам до предмета закупівлі учасниками в складі пропозиції подається оригінал або нотаріально завірена копія сертифіката відповідності або свідоцтва про визнання відповідності, виданий національним органом сертифікації, призначеним/уповноваженим на виконання робіт в державній Системі сертифікації УкрСЕПРО, чинний на дату розкриття пропозицій. Звертаємо увагу на той факт, що з 01.01.2018 втратив чинність Декрет Кабінету Міністрів України від 10.05.93 N 46-93 "Про стандартизацію і сертифікацію", у зв’язку з чим, з 01.01.2018 державна система сертифікації УкрСЕПРО припинила своє існування, а тому з початку 2018 року відсутні правові підстави провадження органами із сертифікації діяльності як призначених органів із сертифікації в державній системі сертифікації. Отже, з 01.01.2018 органи із сертифікації при проведенні будь-яких видів робіт із сертифікації не можуть посилатися на рішення про їх призначення органами із сертифікації в державній системі сертифікації та використовувати у своїй діяльності бланки документів (крім бланків копій документів) державної системи сертифікації УкрСЕПРО, на чому наголошує Міністерство економічного розвитку і торгівлі України у листі від 12.01.2018 р. № 3433-06/1382-07. Таким чином, виконання вимоги щодо надання сертифіката відповідності або свідоцтва про визнання відповідності, виданого національним органом сертифікації, призначеним/уповноваженим на виконання робіт в державній Системі сертифікації УкрСЕПРО тими учасниками, що мають намір запропонувати до постачання сертифіковану у 2018 році продукцію, є неможливим. На сьогоднішній день забезпечення єдиної технічної політики у сфері оцінки відповідності здійснюється за допомогою акредитації органів з оцінки відповідності та з сертифікації Національним органом України з акредитації (Національним агентством з акредитації України – НААУ). Тож документи про відповідність, видані органами з сертифікації, що акредитовані в НААУ, можуть бути належним підтвердженням відповідності запропонованого учасниками товару технічним та якісним характеристикам предмета закупівлі. Враховуючи викладене, з метою забезпечення ефективності проведення закупівлі та недискримінації учасників, наполягаємо на необхідності усунення неправомірної вимоги тендерної документації щодо надання сертифіката відповідності або свідоцтва про визнання відповідності, виданого національним органом сертифікації, призначеним/уповноваженим на виконання робіт в державній Системі сертифікації УкрСЕПРО. Звертаємо увагу на той факт, що відповідно до усталеної практики Органу оскаржень, роз’яснення Замовника у відповідь на вимоги потенційних учасників, оприлюднені на сторінці закупівлі в електронній системі Prozorro, не вважаються частиною тендерної документації і не можуть використовуватись учасниками, як інструкції для підготовки тендерних пропозицій. Отже, вимагаємо саме внести зміни до Тендерної документації, усунувши неправомірну вимогу, замість надання відповідних роз'яснень.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Запис помилковий, будуть внесені зміни.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

Щодо усунення суперечностей в умовах закупівлі стосовно кількості товару

Номер: 60597501c62b49678f42070e0bbd0e99
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-14-003337-b.a3
Назва: Щодо усунення суперечностей в умовах закупівлі стосовно кількості товару
Вимога:
В пункті 7 Оголошення про проведення відкритих торгів UA-2020-04-14-003337-b, Замовником визначено, що кількість продукції, яка закуповується дорівнює 1280 тонн Палива авіаційного для газотурбінних двигунів Джет А 1 (Jet A 1) або еквіваленту. Також і пункт 4.3 розділу I «Загальні положення» Тендерної документації Замовника, затвердженої рішенням тендерного комітету від 14.04.2020 року, передбачає обсяг поставки товарів у 1280 тонн. При цьому, пунктом 6 частини III «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» Тендерної документації встановлено, що учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим даною тендерною документацією (Додаток 4). Додатком 4 до Тендерної документації передбачена значно менша кількість товару, що закуповується Замовником, а саме – 85,6 тонн. Просимо надати роз’яснення щодо кількості товару, що має намір закупити Замовник, проводячи відкриті торги № UA-2020-04-14-003337-b, а також усунути суперечності між вимогами Тендерної документації, шляхом внесення до неї відповідних змін.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Запис помилковий, будуть внесені зміни.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

Щодо усунення суперечностей у вимогах до забезпечення тендерних пропозицій

Номер: 5f36509d581747038c68f1738135b26b
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-14-003337-b.a2
Назва: Щодо усунення суперечностей у вимогах до забезпечення тендерних пропозицій
Вимога:
Відповідно до положень частини другої статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовником в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів обов’язково зазначається, зокрема розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати). В полях 14 та 15 Оголошення про проведення відкритих торгів UA-2020-04-14-003337-b (додається), Замовником визначено, що: «14. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): 0,00 UAH» «15. Вид забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): відсутній». При цьому, пункт 2 частини III «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» Тендерної документації Замовника, затвердженої рішенням тендерного комітету від 14.04.2020 року, встановлює, що Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі: електронної банківської гарантії та встановлює розмір забезпечення тендерної пропозиції - 762000,00 грн. ( П'ять тисяч чотириста грн. 00 коп.). Просимо надати роз’яснення щодо виду та розміру забезпечення тендерних пропозицій, що вимагаються Замовником, усунути суперечності між інформацією з Оголошення про проведення відкритих торгів UA-2020-04-14-003337-b і вимогами Тендерної документації, а також внести зміни до умов Тендерної документації, узгодивши числове позначення суми тендерного забезпечення, що вимагається, із словесним позначенням, викладеним у дужках.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Запис помилковий, будуть внесені зміни.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

Вимога у відповідності до Закону України "Про публічні закупівлі".

Номер: 48a5a4d6eb064cb499052608b5f8c6ea
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-14-003337-b.b1
Назва: Вимога у відповідності до Закону України "Про публічні закупівлі".
Вимога:
Згідно з умовами ТД Замовником вимагається: "оригінал або нотаріально завірена копія сертифіката відповідності або свідоцтва про визнання відповідності, виданий національним органом сертифікації, призначеним/уповноваженим на виконання робіт в державній Системі сертифікації УкрСЕПРО, чинний на дату розкриття пропозицій". В зв'язку з тим щоз 1 січня 2018 року, в Україні втратив юридичну силу Декрет про стандартизацію і сертифікацію, та згідно із Законом про технічні регламенти та оцінки відповідності, починаючи з 1 січня 2018 року, загальноприйнята державна система сертифікації в Україні, перестала існувати. В даний час сертифікати відповідності видаються органами сертифікації, які отримали дозвіл на необхідні роботи і видачу сертифікатів в НААУ. Вимоги Замовника - не відповідає сучасному стану справ в сертифікації. Такі вимоги є дискримінаційними і такими що звужують коло учасників лише до тих, які отримали колись сертифікати в системі УкрСЕПРО. Просимо привести вказану вимогу у відповідність до норм чинного законодавства.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Як що у Вас є сертифікат з НААУ то пропозиція буде приянята до розгляду.
Статус вимоги: Відхилено