• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

послуги з вивезення та утилізації небезпечних відходів

Завершена

40 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 202.50 UAH
Період оскарження: 14.04.2020 14:51 - 17.04.2020 15:49
Вимога
Відхилено

Вимога (повторна) сертифікат ISO 14001:2015

Номер: b136859f2fec49e8bb199e3e578944e8
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-14-003303-b.b8
Назва: Вимога (повторна) сертифікат ISO 14001:2015
Вимога:
1.Замовник: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 4" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ. 2. Номер повідомлення про проведення закупівлі: UA-2020-04-14-003303-b. 3. Підстави подання вимоги: Порушення ч. 1 та ч. 2 ст. 23 ЗУ «Про стандартизацію» та ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі». Ми вже подавали вимогу стосовно сертифікату ISO 14001:2015, однак Замовник її не задовольнив. У зв’язку із таким, вимушені подати повторно вимогу, сподіваємось на те, що Замовник таки нас почує та відреагує, керуючись виключно нормами права. 4. Обґрунтування вимоги: Замовником вимагається надання сертифікату ISO 14001:2015 для підтвердження відповідності системи екологічного менеджменту вимогам ДСТУ ISO 14001:2015, чинного на дату подання пропозицій та період дії договору про закупівлю. Зазначаємо, що відповідно до ч. 1 та ч. 2 ст. 23 ЗУ «Про стандартизацію» національні стандарти та кодекси усталеної практики застосовуються на добровільній основі, крім випадків, якщо обов'язковість їх застосування встановлена нормативно-правовими актами. Національний орган стандартизації забезпечує розміщення на офіційному веб-сайті текстів національних стандартів та кодексів усталеної практики, обов'язковість застосування яких установлена нормативно-правовими актами, не пізніше ніж через 30 календарних днів з дня офіційного опублікування таких актів з безоплатним доступом до зазначених національних стандартів та кодексів усталеної практики. З огляду на вказане вище слід враховувати, що положенням ДСТУ ISO 14001:2015, а також положенням нормативного акту, яким йому надано чинність, не передбачена обов’язковість застосування вказаного вище стандарту, а також не вимагається обов’язкова сертифікація суб’єктів на їх відповідність. Згідно зі змістом ДСТУ ISO 14001:2015 вказаний стандарт сам по собі не встановлює конкретних критеріїв до результатів екологічної діяльності підприємства. Отже, наявність сертифікату ISO 14001:2015 є не обов’язковою у відповідності до вищезазначених норм права, а сам по собі сертифікат не впливає на виконувані учасником роботи (послуги), їх якість, і не може по суті вплинути на результати замовлених робіт (наданих послуг). Крім того, відповідно до ч.2 ст.24 ЗУ «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» добровільна оцінка відповідності здійснюється на добровільних засадах, в будь-яких формах, включаючи випробування, декларування відповідності, сертифікацію та інспектування, та на відповідність будь-яким заявленим вимогам. Дана вимога Замовника є дискримінаційною, оскільки звужує коло потенційних учасників. Адже, згідно ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі» одним із основним принципів здійснення закупівель є недискримінація учасників. Вимагаємо: Вимогу про надання учасниками сертифікату ISO 14001:2015 для підтвердження відповідності системи екологічного менеджменту вимогам ДСТУ ISO 14001:2015, чинного на дату подання пропозицій та період дії договору про закупівлю видалити із тендерної документації Замовника.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: ПОСТІЙНО ДІЮЧА АДМІНІСТРАТИВНА КОЛЕГІЯ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ вул. Митрополита В. Липківського, 45, м. Київ-35, 03680, тел.: (044) 594-64-12, факс: (044) 520-10-42; http://www.amc.gov.ua, код ЄДРПОУ 00032767 Ім'я (найменування) суб'єкта оскарження: товариство з обмеженою відповідальністю "УКРЕКОСЕРВІС" (надалі – Скаржник, ТОВ "УКРЕКОСЕРВІС") Місце проживання (місцезнаходження) суб'єкта оскарження: Харківське шосе, 19, офіс 621, м. Київ, 02090 Номер скарги, присвоєний в електронній системі закупівель під час її подання: UA-2020-01-10-002015-c.c4 Дата та час подання скарги суб'єктом оскарження в електронній системі закупівель: 21.01.2020; 16:59 Найменування замовника: Перинатальний центр м.Києва (надалі – Замовник) Номер оголошення про проведення процедури закупівлі, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу та назва предмету закупівлі: UA-2020-01-10-002015-c "ДК 021:2015: 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами" (надалі– Процедура закупівлі) РІШЕННЯ № 2407 -р/пк-пз від 07.02.2020 Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Колегія), розглянувши скаргу товариства з обмеженою відповідальністю "УКРЕКОСЕРВІС" від 21.01.2020 № UA-2020-01-10-002015-c.c4 (надалі – Скарга) щодо порушення замовником порядку проведення Процедури закупівлі ВСТАНОВИЛА: Надалі за текстом вказаного рішення терміни та визначення: - Закон України "Про публічні закупівлі" – Закон; - тендерна документація – Документація; - тендерна пропозиція – Пропозиція. Скаржник повідомляє про порушення Замовником порядку проведення Процедури закупівлі та просить, зокрема, прийняти Скаргу до розгляду, зобов'язати Замовника внести зміни до тендерної документації. 2 Рішенням Колегії від 24.01.2020 №1492-р/пк-пз Скарга була прийнята до розгляду. На веб-порталі Уповноваженого органу (prozorro.gov.ua) був розміщений, зокрема, лист від 24.01.2020 № 20-29/03-1065-пз згідно з яким Колегією було запропоновано Замовнику надати пояснення по суті Скарги. Замовник засобами електронного зв’язку надав пояснення по суті Скарги. У ході розгляду Скарги, інформації, одержаної за Скаргою, та інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, Колегією встановлено наступне. 1. Скаржник зазначає, що відповідно до Документації Замовником вимагається, що учасник повинен надати в складі Пропозиції копію сертифікату 180 14001:2015 для підтвердження відповідності системи екологічного менеджменту вимогам ДСТУ180 14001:2015. Скаржник зазначає, що на даний час положення ДСТУ ІБО 14001:2015 втратили чинність у зв’язку із прийняттям наказу Державного підприємства "Український науково- дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості" від 21.12.2015 № 203 (пункт 4 даного Наказу). Вказаним вище наказом як національний стандарт України, гармонізований з міжнародним нормативним документом, з наданням чинності з 01 липня 2016 року прийнято ДСТУ 180 14001:2015. Разом із тим, відповідно до частини 1 та частини 2 статті 23 ЗУ "Про стандартизацію" національні стандарти та кодекси усталеної практики застосовуються на добровільній основі, крім випадків, якщо обов'язковість їх застосування встановлена нормативно-правовими актами. Національний орган стандартизації забезпечує розміщення на офіційному веб-сайті текстів національних стандартів та кодексів усталеної практики, обов'язковість застосування яких установлена нормативно-правовими актами, не пізніше ніж через 30 календарних днів з дня офіційного опублікування таких актів з безоплатним доступом до зазначених національних стандартів та кодексів усталеної практики. Скаржник зазначає, що з огляду на вказане вище слід враховувати, що положеннями ДСТУ ІБО 14001:2015, а також положеннями нормативних актів, якими їм надано чинність, не передбачена обов’язковість застосування вказаних вище стандартів (Законом України від 05.06.2014 № 1315-УІІ "Про стандартизацію". Статтею 23 визначено, що національні стандарти застосовуються на добровільній основі, крім випадків, якщо обов’язковість їх застосування встановлена нормативно-правовими актами, а частиною другою статті 16 визначено, що стандарти, прийняті підприємствами, застосовуються на добровільної основі), а також не вимагається обов’язкова сертифікація суб’єктів на їх відповідність. Згідно зі змістом ДСТУ ІБО 14001:2015 вказаний стандарт сам по собі не встановлює конкретних критеріїв до результатів екологічної діяльності підприємства. Враховуючи наведене, Замовник вимагає від учасників подання не обов’язкових документів, а наявність таких документів сама по собі не впливає на виконувані учасниками послуги, їх якість, і не може по суті вплинути на результати замовлених послуг. Замовник зазначає, що надання учасниками сертифікату ISO 14001:2015 для підтвердження відповідності системи екологічного менеджменту вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 є гарантією спроможності учасника надавати екологічно безпечні послуги. ДСТУ ISO 14001:2015 це забезпечення упевненості в тому, що послуги, які будуть надаватися учасником, відповідають вимогам нормативних актів, при цьому всі технічні, адміністративні та людські чинники, що впливають на процес надання послуг, знаходяться під контролем, проблеми негайно усуваються, а постачальник постійно 3 вживає відповідні заходи з поліпшення якості послуг та їх екологічності. Це також гарантія наявності кваліфікованого персоналу, який знаходиться в розвитку. Наявність даного сертифікату в учасника, на думку Замовника, підтверджує мінімізацію негативного впливу його діяльності на навколишнє природне середовище, досягнення високого рівня екологічної безпеки процесів виробництва на підприємстві і виконуваних послуг. Замовник повідомляє, що необхідність встановлення вимоги про наявність сертифіката ISO 14001:2015 була зумовлена тим, що в даному випадку він має справу з біологічними відходами, які становлять потенційну загрозу здоров’ю населення і можуть слугувати джерелом епідемій. Стандарт ISO 14001 "Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосовування", головною метою якого є мінімізація шкідливого впливу виробничої діяльності підприємства на довкілля, отримання сертифікату ISO 14001 - підтвердження відповідності вимогам стандарту на міжнародному рівні. У ході розгляду зазначеного питання встановлено наступне. Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ Документації Пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження необхідних документів, що вимагаються згідно з умовами цієї Документації. Відповідно до пункту 6 розділу ІІІ Документації учасники Процедури закупівлі повинні надати в складі Пропозицій документи, які підтверджують відповідність Пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, зокрема, з метою документального підтвердження відповідності запропонованих послуг, вимогам встановленим згідно умов Документації учасник у складі Пропозиції повинен надати, зокрема, копію сертифікату ISO 14001:2015 для підтвердження відповідності системи екологічного менеджменту вимогам ДСТУ ISO 14001:2015. Скаржник не довів та документально не підтвердив неможливість виконати наведені вище умови Документації, а також не надав документального підтвердження, яким чином наведені вище умови Документації порушують його права та законні інтереси, пов'язані з участю у Процедурі закупівлі, та позбавляють можливості подати свою тендерну пропозицію через наявні умови Документації, у зв’язку з чим у Колегії відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині. 2. Скаржник зазначає, що згідно з умовами Документації Замовником вимагається надати учасником в складі Пропозиції висновок санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність операцій у сфері поводження з небезпечними відходами. Скаржник зазначає, що Замовник вказує, що керується додатком 6 Постанови КМУ від 13 липня 2016 № 446 "Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами", проте у вище вказаному додатку відсутня обов’язковість наявності висновку саме на операції. Тому, на думку Скаржника, прописавши в Документації Замовник звузив коло потенційних учасників, порушив законні права на участь Скаржника у даній закупівлі, так як у Скаржника наявний висновок санітарно - епідеміологічної експертизи на відповідність документів у сфері поводження з небезпечними відходами. Замовник у своїх поясненнях зазначає, що додатком 6 До Ліцензійних умов, затверджених Постановою КМУ від 13 липня 2016 р. № 446 "Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними 4 відходами", в стовпчику 6 додатку зазначено "Перелік операцій з небезпечними відходами, на які отримано висновок". На виконання зазначеного вище під час підготовки Документації тендерним комітетом було прийнято рішення про встановлення вимоги щодо наявності позитивного висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи з небезпечними відходами, що у жодному разі не може вважатись порушенням. Замовник зазначає, що порядок проведення державної санітарно – епідемічної експертизи затверджено Наказом Міністерства охорони здоров'я України від 09.10.2000 № 247, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 10 січня 2001 за №4/5195 "Про затвердження Тимчасового порядку проведення державної санітарно-гігієнічної експертизи", яким встановлено: - "висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи - документ установленої форми, що засвідчує відповідність (невідповідність) об'єкта державної санітарно-епідеміологічної експертизи медичним вимогам безпеки для здоров'я і життя людини, затверджується відповідним головним державним санітарним лікарем і є обов'язковим для виконання власником об'єкта експертизи". - "об'єкт державної санітарно-епідеміологічної експертизи - будь-яка діяльність, технологія, продукція та сировина, проекти будівництва, проекти нормативних документів, реалізація (функціонування, використання) яких може шкідливо вплинути на здоров'я людини, а також діючі об'єкти та чинні нормативні документи у випадках, коли їх шкідливий вплив установлено в процесі функціонування (використання), а також у разі закінчення встановленого терміну дії висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи". Замовник зазначає, що відповідно до пункту 2 цього Порядку метою, завданнями та принципами державної санітарно-епідеміологічної експертизи є збереження та захист здоров’я людей шляхом виявлення, попередження, зменшення та усунення шкідливого впливу на них об'єктів експертизи. У зв’язку з цим, Замовник повідомляє, що висновок експертизи потрібен саме з метою документального підтвердження відповідності операцій у сфері поводження з небезпечними відходами, що проводяться на об`єкті поводження з відходами учасника, у тому числі встановленим Державним санітарним правилам та нормам, критеріям безпеки. Замовник звертає увагу, що встановленням вимоги про наявність висновку санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність операцій у сфері поводження з небезпечними відходами він передусім мав на меті додатково отримати документальне підтвердження безпечного знешкодження відходів, оскільки являється їх власником та відповідно несе відповідальність саме за операції безпечного знешкодження. У ході розгляду зазначеного питання встановлено наступне. Відповідно до пункту 6 розділу ІІІ Документації учасники Процедури закупівлі повинні надати в складі Пропозицій документи, які підтверджують відповідність Пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, зокрема, з метою документального підтвердження відповідності запропонованих послуг, вимогам встановленим згідно умов Документації учасник у складі Пропозиції повинен надати, зокрема, висновок санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність операцій у сфері поводження з небезпечними відходами (відходи повинні відповідати предмету закупівлі), що проводяться на об`єкті поводження з відходами учасника, встановленим Державним санітарним правилам та нормам, критеріям безпеки (надати копію). Відповідно до Постанови КМУ від 13 липня 2016 № 446 "Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами" до заяви про отримання ліцензії, крім документів, передбачених частиною 5 третьою статті 11 Закону, додаються, зокрема, відомості про наявність документів дозвільного характеру за формою згідно з додатком 6. У додатку 6 до Постанови КМУ від 13 липня 2016 № 446 Позитивний висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи міститься перелік документів дозвільного характеру, а саме, висновок з оцінки впливу на довкілля у випадках, визначених Законом України "Про оцінку впливу на довкілля", дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатації (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, дозвіл на спеціальне водокористування, дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами. Скаржник не довів та документально не підтвердив неможливість виконати наведені вище умови Документації, а також не надав документального підтвердження, яким чином наведені вище умови Документації порушують його права та законні інтереси, пов'язані з участю у Процедурі закупівлі, та позбавляють можливості подати свою тендерну пропозицію через наявні умови Документації, у зв’язку з чим у Колегії відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині. 3. Скаржник зазначає, що згідно з умовами Документації Замовником вимагається Ліцензія, видана уповноваженим органом, на поводження з небезпечними відходами (збирання, зберігання, знешкодження або утилізація або видалення),(надати копію Ліцензії або наказу про видачу ліцензії). Згідно пункту "е" статті 32 Закону України "Про відходи" з метою обмеження та запобігання негативному впливу відходів на навколишнє природне середовище та здоров'я людини забороняється передавати чи продавати небезпечні відходи громадянам, підприємствам, установам та організаціям, якщо вони не забезпечують утилізації чи видалення цих відходів екологічно безпечним способом. Відповідно до додатку 3 Документації, залучення третіх осіб до виконання послуг в сфері поводження з небезпечними медичними відходами категорії В забороняється. Як внаслідок при діючій Документації, в разі перемоги учасника, який має Ліцензію тільки на операцію знешкодження та не матиме операції видалення чи утилізації - буде порушено пункт "е" статті 32 Закону України "Про відходи". Замовник зазначає, що норми Закону України "Про відходи" передбачають різні види та способи поводження з відходами, в тому числі, зокрема: - збирання відходів - діяльність, пов'язана з вилученням, накопиченням і розміщенням відхо
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимога (повторна) сертифікат ISO 9001:2015

Номер: 5136616fb24343909e7b726c5882348d
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-14-003303-b.b7
Назва: Вимога (повторна) сертифікат ISO 9001:2015
Вимога:
1.Замовник: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 4" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ. 2. Номер повідомлення про проведення закупівлі: UA-2020-04-14-003303-b. 3. Підстави подання вимоги: Порушення ч. 1 та ч. 2 ст. 23 ЗУ «Про стандартизацію» та ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі». Ми вже подавали вимогу стосовно сертифікату ISO 9001:2015, однак Замовник її не задовольнив. У зв’язку із таким, вимушені подати повторно вимогу, сподіваємось на те, що Замовник таки нас почує та відреагує, керуючись виключно нормами права. 4. Обґрунтування вимоги: Замовником вимагається надання сертифікату ISO 9001:2015 для підтвердження відповідності системи управління якістю вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги», чинного на дату подання пропозицій та період дії договору про закупівлю. Зазначаємо, що відповідно до ч. 1 та ч. 2 ст. 23 ЗУ «Про стандартизацію» національні стандарти та кодекси усталеної практики застосовуються на добровільній основі, крім випадків, якщо обов'язковість їх застосування встановлена нормативно-правовими актами. Національний орган стандартизації забезпечує розміщення на офіційному веб-сайті текстів національних стандартів та кодексів усталеної практики, обов'язковість застосування яких установлена нормативно-правовими актами, не пізніше ніж через 30 календарних днів з дня офіційного опублікування таких актів з безоплатним доступом до зазначених національних стандартів та кодексів усталеної практики. З огляду на вказане вище слід враховувати, що положенням ДСТУ ISO 9001:2015, а також положенням нормативного акту, яким йому надано чинність, не передбачена обов’язковість застосування вказаного вище стандарту, а також не вимагається обов’язкова сертифікація суб’єктів на їх відповідність. Згідно зі змістом ДСТУ ISO 9001:2015 установлені в цьому стандарті вимоги до системи управління якістю доповнюють вимоги до продукції та послуг. Тобто, сам по собі цей сертифікат не встановлює конкретних критеріїв до результатів екологічної діяльності підприємства. Отже, наявність сертифікату ISO 9001:2015 є не обов’язковою у відповідності до вищезазначених норм права, а сам по собі сертифікат не впливає на виконувані учасником роботи (послуги), їх якість, і не може по суті вплинути на результати замовлених робіт (наданих послуг). Крім того, відповідно до ч.2 ст.24 ЗУ «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» добровільна оцінка відповідності здійснюється на добровільних засадах, в будь-яких формах, включаючи випробування, декларування відповідності, сертифікацію та інспектування, та на відповідність будь-яким заявленим вимогам. Дана вимога Замовника є дискримінаційною, оскільки звужує коло потенційних учасників. Адже, згідно ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі» одним із основним принципів здійснення закупівель є недискримінація учасників. Вимагаємо: Вимогу про надання учасниками сертифікату ISO 9001:2015 для підтвердження відповідності системи управління якістю вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги», чинного на дату подання пропозицій та період дії договору про закупівлю видалити із тендерної документації Замовника шляхом внесення змін.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: ПОСТІЙНО ДІЮЧА АДМІНІСТРАТИВНА КОЛЕГІЯ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ вул. Митрополита В. Липківського, 45, м. Київ-35, 03680, тел.: (044) 594-64-12, факс: (044) 520-10-42; http://www.amc.gov.ua, код ЄДРПОУ 00032767 Ім'я (найменування) суб'єкта оскарження: товариство з обмеженою відповідальністю "УКРЕКОСЕРВІС" (надалі – Скаржник, ТОВ "УКРЕКОСЕРВІС") Місце проживання (місцезнаходження) суб'єкта оскарження: Харківське шосе, 19, офіс 621, м. Київ, 02090 Номер скарги, присвоєний в електронній системі закупівель під час її подання: UA-2020-01-10-002015-c.c4 Дата та час подання скарги суб'єктом оскарження в електронній системі закупівель: 21.01.2020; 16:59 Найменування замовника: Перинатальний центр м.Києва (надалі – Замовник) Номер оголошення про проведення процедури закупівлі, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу та назва предмету закупівлі: UA-2020-01-10-002015-c "ДК 021:2015: 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами" (надалі– Процедура закупівлі) РІШЕННЯ № 2407 -р/пк-пз від 07.02.2020 Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Колегія), розглянувши скаргу товариства з обмеженою відповідальністю "УКРЕКОСЕРВІС" від 21.01.2020 № UA-2020-01-10-002015-c.c4 (надалі – Скарга) щодо порушення замовником порядку проведення Процедури закупівлі ВСТАНОВИЛА: Надалі за текстом вказаного рішення терміни та визначення: - Закон України "Про публічні закупівлі" – Закон; - тендерна документація – Документація; - тендерна пропозиція – Пропозиція. Скаржник повідомляє про порушення Замовником порядку проведення Процедури закупівлі та просить, зокрема, прийняти Скаргу до розгляду, зобов'язати Замовника внести зміни до тендерної документації. 2 Рішенням Колегії від 24.01.2020 №1492-р/пк-пз Скарга була прийнята до розгляду. На веб-порталі Уповноваженого органу (prozorro.gov.ua) був розміщений, зокрема, лист від 24.01.2020 № 20-29/03-1065-пз згідно з яким Колегією було запропоновано Замовнику надати пояснення по суті Скарги. Замовник засобами електронного зв’язку надав пояснення по суті Скарги. У ході розгляду Скарги, інформації, одержаної за Скаргою, та інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, Колегією встановлено наступне. 1. Скаржник зазначає, що відповідно до Документації Замовником вимагається, що учасник повинен надати в складі Пропозиції копію сертифікату 180 14001:2015 для підтвердження відповідності системи екологічного менеджменту вимогам ДСТУ180 14001:2015. Скаржник зазначає, що на даний час положення ДСТУ ІБО 14001:2015 втратили чинність у зв’язку із прийняттям наказу Державного підприємства "Український науково- дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості" від 21.12.2015 № 203 (пункт 4 даного Наказу). Вказаним вище наказом як національний стандарт України, гармонізований з міжнародним нормативним документом, з наданням чинності з 01 липня 2016 року прийнято ДСТУ 180 14001:2015. Разом із тим, відповідно до частини 1 та частини 2 статті 23 ЗУ "Про стандартизацію" національні стандарти та кодекси усталеної практики застосовуються на добровільній основі, крім випадків, якщо обов'язковість їх застосування встановлена нормативно-правовими актами. Національний орган стандартизації забезпечує розміщення на офіційному веб-сайті текстів національних стандартів та кодексів усталеної практики, обов'язковість застосування яких установлена нормативно-правовими актами, не пізніше ніж через 30 календарних днів з дня офіційного опублікування таких актів з безоплатним доступом до зазначених національних стандартів та кодексів усталеної практики. Скаржник зазначає, що з огляду на вказане вище слід враховувати, що положеннями ДСТУ ІБО 14001:2015, а також положеннями нормативних актів, якими їм надано чинність, не передбачена обов’язковість застосування вказаних вище стандартів (Законом України від 05.06.2014 № 1315-УІІ "Про стандартизацію". Статтею 23 визначено, що національні стандарти застосовуються на добровільній основі, крім випадків, якщо обов’язковість їх застосування встановлена нормативно-правовими актами, а частиною другою статті 16 визначено, що стандарти, прийняті підприємствами, застосовуються на добровільної основі), а також не вимагається обов’язкова сертифікація суб’єктів на їх відповідність. Згідно зі змістом ДСТУ ІБО 14001:2015 вказаний стандарт сам по собі не встановлює конкретних критеріїв до результатів екологічної діяльності підприємства. Враховуючи наведене, Замовник вимагає від учасників подання не обов’язкових документів, а наявність таких документів сама по собі не впливає на виконувані учасниками послуги, їх якість, і не може по суті вплинути на результати замовлених послуг. Замовник зазначає, що надання учасниками сертифікату ISO 14001:2015 для підтвердження відповідності системи екологічного менеджменту вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 є гарантією спроможності учасника надавати екологічно безпечні послуги. ДСТУ ISO 14001:2015 це забезпечення упевненості в тому, що послуги, які будуть надаватися учасником, відповідають вимогам нормативних актів, при цьому всі технічні, адміністративні та людські чинники, що впливають на процес надання послуг, знаходяться під контролем, проблеми негайно усуваються, а постачальник постійно 3 вживає відповідні заходи з поліпшення якості послуг та їх екологічності. Це також гарантія наявності кваліфікованого персоналу, який знаходиться в розвитку. Наявність даного сертифікату в учасника, на думку Замовника, підтверджує мінімізацію негативного впливу його діяльності на навколишнє природне середовище, досягнення високого рівня екологічної безпеки процесів виробництва на підприємстві і виконуваних послуг. Замовник повідомляє, що необхідність встановлення вимоги про наявність сертифіката ISO 14001:2015 була зумовлена тим, що в даному випадку він має справу з біологічними відходами, які становлять потенційну загрозу здоров’ю населення і можуть слугувати джерелом епідемій. Стандарт ISO 14001 "Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосовування", головною метою якого є мінімізація шкідливого впливу виробничої діяльності підприємства на довкілля, отримання сертифікату ISO 14001 - підтвердження відповідності вимогам стандарту на міжнародному рівні. У ході розгляду зазначеного питання встановлено наступне. Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ Документації Пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження необхідних документів, що вимагаються згідно з умовами цієї Документації. Відповідно до пункту 6 розділу ІІІ Документації учасники Процедури закупівлі повинні надати в складі Пропозицій документи, які підтверджують відповідність Пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, зокрема, з метою документального підтвердження відповідності запропонованих послуг, вимогам встановленим згідно умов Документації учасник у складі Пропозиції повинен надати, зокрема, копію сертифікату ISO 14001:2015 для підтвердження відповідності системи екологічного менеджменту вимогам ДСТУ ISO 14001:2015. Скаржник не довів та документально не підтвердив неможливість виконати наведені вище умови Документації, а також не надав документального підтвердження, яким чином наведені вище умови Документації порушують його права та законні інтереси, пов'язані з участю у Процедурі закупівлі, та позбавляють можливості подати свою тендерну пропозицію через наявні умови Документації, у зв’язку з чим у Колегії відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині. 2. Скаржник зазначає, що згідно з умовами Документації Замовником вимагається надати учасником в складі Пропозиції висновок санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність операцій у сфері поводження з небезпечними відходами. Скаржник зазначає, що Замовник вказує, що керується додатком 6 Постанови КМУ від 13 липня 2016 № 446 "Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами", проте у вище вказаному додатку відсутня обов’язковість наявності висновку саме на операції. Тому, на думку Скаржника, прописавши в Документації Замовник звузив коло потенційних учасників, порушив законні права на участь Скаржника у даній закупівлі, так як у Скаржника наявний висновок санітарно - епідеміологічної експертизи на відповідність документів у сфері поводження з небезпечними відходами. Замовник у своїх поясненнях зазначає, що додатком 6 До Ліцензійних умов, затверджених Постановою КМУ від 13 липня 2016 р. № 446 "Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними 4 відходами", в стовпчику 6 додатку зазначено "Перелік операцій з небезпечними відходами, на які отримано висновок". На виконання зазначеного вище під час підготовки Документації тендерним комітетом було прийнято рішення про встановлення вимоги щодо наявності позитивного висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи з небезпечними відходами, що у жодному разі не може вважатись порушенням. Замовник зазначає, що порядок проведення державної санітарно – епідемічної експертизи затверджено Наказом Міністерства охорони здоров'я України від 09.10.2000 № 247, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 10 січня 2001 за №4/5195 "Про затвердження Тимчасового порядку проведення державної санітарно-гігієнічної експертизи", яким встановлено: - "висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи - документ установленої форми, що засвідчує відповідність (невідповідність) об'єкта державної санітарно-епідеміологічної експертизи медичним вимогам безпеки для здоров'я і життя людини, затверджується відповідним головним державним санітарним лікарем і є обов'язковим для виконання власником об'єкта експертизи". - "об'єкт державної санітарно-епідеміологічної експертизи - будь-яка діяльність, технологія, продукція та сировина, проекти будівництва, проекти нормативних документів, реалізація (функціонування, використання) яких може шкідливо вплинути на здоров'я людини, а також діючі об'єкти та чинні нормативні документи у випадках, коли їх шкідливий вплив установлено в процесі функціонування (використання), а також у разі закінчення встановленого терміну дії висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи". Замовник зазначає, що відповідно до пункту 2 цього Порядку метою, завданнями та принципами державної санітарно-епідеміологічної експертизи є збереження та захист здоров’я людей шляхом виявлення, попередження, зменшення та усунення шкідливого впливу на них об'єктів експертизи. У зв’язку з цим, Замовник повідомляє, що висновок експертизи потрібен саме з метою документального підтвердження відповідності операцій у сфері поводження з небезпечними відходами, що проводяться на об`єкті поводження з відходами учасника, у тому числі встановленим Державним санітарним правилам та нормам, критеріям безпеки. Замовник звертає увагу, що встановленням вимоги про наявність висновку санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність операцій у сфері поводження з небезпечними відходами він передусім мав на меті додатково отримати документальне підтвердження безпечного знешкодження відходів, оскільки являється їх власником та відповідно несе відповідальність саме за операції безпечного знешкодження. У ході розгляду зазначеного питання встановлено наступне. Відповідно до пункту 6 розділу ІІІ Документації учасники Процедури закупівлі повинні надати в складі Пропозицій документи, які підтверджують відповідність Пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, зокрема, з метою документального підтвердження відповідності запропонованих послуг, вимогам встановленим згідно умов Документації учасник у складі Пропозиції повинен надати, зокрема, висновок санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність операцій у сфері поводження з небезпечними відходами (відходи повинні відповідати предмету закупівлі), що проводяться на об`єкті поводження з відходами учасника, встановленим Державним санітарним правилам та нормам, критеріям безпеки (надати копію). Відповідно до Постанови КМУ від 13 липня 2016 № 446 "Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами" до заяви про отримання ліцензії, крім документів, передбачених частиною 5 третьою статті 11 Закону, додаються, зокрема, відомості про наявність документів дозвільного характеру за формою згідно з додатком 6. У додатку 6 до Постанови КМУ від 13 липня 2016 № 446 Позитивний висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи міститься перелік документів дозвільного характеру, а саме, висновок з оцінки впливу на довкілля у випадках, визначених Законом України "Про оцінку впливу на довкілля", дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатації (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, дозвіл на спеціальне водокористування, дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами. Скаржник не довів та документально не підтвердив неможливість виконати наведені вище умови Документації, а також не надав документального підтвердження, яким чином наведені вище умови Документації порушують його права та законні інтереси, пов'язані з участю у Процедурі закупівлі, та позбавляють можливості подати свою тендерну пропозицію через наявні умови Документації, у зв’язку з чим у Колегії відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині. 3. Скаржник зазначає, що згідно з умовами Документації Замовником вимагається Ліцензія, видана уповноваженим органом, на поводження з небезпечними відходами (збирання, зберігання, знешкодження або утилізація або видалення),(надати копію Ліцензії або наказу про видачу ліцензії). Згідно пункту "е" статті 32 Закону України "Про відходи" з метою обмеження та запобігання негативному впливу відходів на навколишнє природне середовище та здоров'я людини забороняється передавати чи продавати небезпечні відходи громадянам, підприємствам, установам та організаціям, якщо вони не забезпечують утилізації чи видалення цих відходів екологічно безпечним способом. Відповідно до додатку 3 Документації, залучення третіх осіб до виконання послуг в сфері поводження з небезпечними медичними відходами категорії В забороняється. Як внаслідок при діючій Документації, в разі перемоги учасника, який має Ліцензію тільки на операцію знешкодження та не матиме операції видалення чи утилізації - буде порушено пункт "е" статті 32 Закону України "Про відходи". Замовник зазначає, що норми Закону України "Про відходи" передбачають різні види та способи поводження з відходами, в тому числі, зокрема: - збирання відходів - діяльність, пов'язана з вилученням, накопиченням і розміщенням відхо
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Вимога - сертифікат ISO 9001:2015

Номер: a5a0aae449e14f218745c3ff1188ebad
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-14-003303-b.b6
Назва: Вимога - сертифікат ISO 9001:2015
Вимога:
1.Замовник: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 4" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ. 2. Номер повідомлення про проведення закупівлі: UA-2020-04-14-003303-b. 3. Підстави подання вимоги: Порушення ч. 1 та ч. 2 ст. 23 ЗУ «Про стандартизацію» та ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі». 4. Обґрунтування вимоги: Замовником вимагається надання сертифікату ISO 9001:2015 для підтвердження відповідності системи управління якістю вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги», чинного на дату подання пропозицій та період дії договору про закупівлю. Зазначаємо, що відповідно до ч. 1 та ч. 2 ст. 23 ЗУ «Про стандартизацію» національні стандарти та кодекси усталеної практики застосовуються на добровільній основі, крім випадків, якщо обов'язковість їх застосування встановлена нормативно-правовими актами. Національний орган стандартизації забезпечує розміщення на офіційному веб-сайті текстів національних стандартів та кодексів усталеної практики, обов'язковість застосування яких установлена нормативно-правовими актами, не пізніше ніж через 30 календарних днів з дня офіційного опублікування таких актів з безоплатним доступом до зазначених національних стандартів та кодексів усталеної практики. З огляду на вказане вище слід враховувати, що положенням ДСТУ ISO 9001:2015, а також положенням нормативного акту, яким йому надано чинність, не передбачена обов’язковість застосування вказаного вище стандарту, а також не вимагається обов’язкова сертифікація суб’єктів на їх відповідність. Згідно зі змістом ДСТУ ISO 9001:2015 установлені в цьому стандарті вимоги до системи управління якістю доповнюють вимоги до продукції та послуг. Тобто, сам по собі цей сертифікат не встановлює конкретних критеріїв до результатів екологічної діяльності підприємства. Отже, наявність сертифікату ISO 9001:2015 є не обов’язковою у відповідності до вищезазначених норм права, а сам по собі сертифікат не впливає на виконувані учасником роботи (послуги), їх якість, і не може по суті вплинути на результати замовлених робіт (наданих послуг). Дана вимога Замовника є дискримінаційною, оскільки звужує коло потенційних учасників. Адже, згідно ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі» одним із основним принципів здійснення закупівель є недискримінація учасників. Вимагаємо: Вимогу про надання учасниками сертифікату ISO 9001:2015 для підтвердження відповідності системи управління якістю вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги», чинного на дату подання пропозицій та період дії договору про закупівлю видалити із тендерної документації Замовника шляхом внесення змін.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: повинні надати в складі Пропозицій документи, які підтверджують відповідність Пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, зокрема, з метою документального підтвердження відповідності запропонованих послуг, вимогам встановленим згідно умов Документації учасник у складі Пропозиції повинен надати, зокрема, копію сертифікату ISO 14001:2015 для підтвердження відповідності системи екологічного менеджменту вимогам ДСТУ ISO 14001:2015. Скаржник не довів та документально не підтвердив неможливість виконати наведені вище умови Документації, а також не надав документального підтвердження, яким чином наведені вище умови Документації порушують його права та законні інтереси, пов'язані з участю у Процедурі закупівлі, та позбавляють можливості подати свою тендерну пропозицію через наявні умови Документації, у зв’язку з чим у Колегії відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Вирішена

Вимога - сертифікат ISO 14001:2015

Номер: 5602e26b5ae843898b823810cbd3ee88
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-14-003303-b.b5
Назва: Вимога - сертифікат ISO 14001:2015
Вимога:
1.Замовник: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 4" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ. 2. Номер повідомлення про проведення закупівлі: UA-2020-04-14-003303-b. 3. Підстави подання вимоги: Порушення ч. 1 та ч. 2 ст. 23 ЗУ «Про стандартизацію» та ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі». 4. Обґрунтування вимоги: Замовником вимагається надання сертифікату ISO 14001:2015 для підтвердження відповідності системи екологічного менеджменту вимогам ДСТУ ISO 14001:2015, чинного на дату подання пропозицій та період дії договору про закупівлю. Зазначаємо, що відповідно до ч. 1 та ч. 2 ст. 23 ЗУ «Про стандартизацію» національні стандарти та кодекси усталеної практики застосовуються на добровільній основі, крім випадків, якщо обов'язковість їх застосування встановлена нормативно-правовими актами. Національний орган стандартизації забезпечує розміщення на офіційному веб-сайті текстів національних стандартів та кодексів усталеної практики, обов'язковість застосування яких установлена нормативно-правовими актами, не пізніше ніж через 30 календарних днів з дня офіційного опублікування таких актів з безоплатним доступом до зазначених національних стандартів та кодексів усталеної практики. З огляду на вказане вище слід враховувати, що положенням ДСТУ ISO 14001:2015, а також положенням нормативного акту, яким йому надано чинність, не передбачена обов’язковість застосування вказаного вище стандарту, а також не вимагається обов’язкова сертифікація суб’єктів на їх відповідність. Згідно зі змістом ДСТУ ISO 14001:2015 вказаний стандарт сам по собі не встановлює конкретних критеріїв до результатів екологічної діяльності підприємства. Отже, наявність сертифікату ISO 14001:2015 є не обов’язковою у відповідності до вищезазначених норм права, а сам по собі сертифікат не впливає на виконувані учасником роботи (послуги), їх якість, і не може по суті вплинути на результати замовлених робіт (наданих послуг). Дана вимога Замовника є дискримінаційною, оскільки звужує коло потенційних учасників. Адже, згідно ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі» одним із основним принципів здійснення закупівель є недискримінація учасників. Вимагаємо: Вимогу про надання учасниками сертифікату ISO 14001:2015 для підтвердження відповідності системи екологічного менеджменту вимогам ДСТУ ISO 14001:2015, чинного на дату подання пропозицій та період дії договору про закупівлю видалити із тендерної документації Замовника.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: повинні надати в складі Пропозицій документи, які підтверджують відповідність Пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, зокрема, з метою документального підтвердження відповідності запропонованих послуг, вимогам встановленим згідно умов Документації учасник у складі Пропозиції повинен надати, зокрема, копію сертифікату ISO 14001:2015 для підтвердження відповідності системи екологічного менеджменту вимогам ДСТУ ISO 14001:2015.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Відхилено

Вимога - позитивний висновок СЕС на операції

Номер: b6dc120597584fa09e517f26f0af74c1
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-14-003303-b.b4
Назва: Вимога - позитивний висновок СЕС на операції
Вимога:
1.Замовник: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 4" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ. 2. Номер повідомлення про проведення закупівлі: UA-2020-04-14-003303-b. 3. Підстави подання вимоги: Порушення вимог п.1 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами та ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі». Ми вже подавали вимогу стосовно висновку СЕС саме на операції, однак Замовник замість того щоб привести свою тендерну документацію у відповідність до вимог чинного законодавства перефразував та зазначив знову те ж саме: «позитивний висновок санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність операцій у сфері поводження з небезпечними відходами (відходи повинні відповідати предмету закупівлі), що проводяться на об’єкті поводження з відходами Учасника, встановленим Державним санітарним правилам та нормам, критеріям безпеки (надати копію)» назвавши це змінами кваліфікаційних вимог. У зв’язку із таким, вимушені подати повторно вимогу, сподіваємось на те, що Замовник таки нас почує та відреагує, керуючись нормами права. 4. Обґрунтування вимоги: Замовником вимагається надання учасником у складі своєї тендерної пропозиції копії позитивного висновку санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність операцій у сфері поводження з небезпечними відходами (відходи повинні відповідати предмету закупівлі), що проводяться на об’єкті поводження з відходами Учасника, встановленим Державним санітарним правилам та нормам, критеріям безпеки Зазначаємо, що у відповідності до Наказу №247 від 09.10.2000р. Міністерства охорони здоров'я «Про затвердження Тимчасового порядку проведення державної санітарно-гігієнічної експертизи», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 10.01.2001р. за N 4/5195 (із змінами) - «об'єкт державної санітарно-епідеміологічної експертизи - будь-яка діяльність, технологія, продукція та сировина, проекти будівництва, проекти нормативних документів, реалізація (функціонування, використання) яких може шкідливо вплинути на здоров'я людини, та чинні нормативні документи у випадках, коли їх шкідливий вплив установлено в процесі функціонування (використання), а також у разі закінчення встановленого терміну дії висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи - документ установленої форми, що засвідчує відповідність (невідповідність) об'єкта державної санітарно-епідеміологічної експертизи медичним вимогам безпеки для здоров'я і життя людини. Крім того, згідно п.1 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами ці Ліцензійні умови встановлюють вичерпний перелік документів, які додаються до заяви про отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами (далі - ліцензія), а також визначають вичерпний перелік організаційних, кадрових, технологічних вимог, обов’язкових для виконання під час провадження зазначеної діяльності. Так, у додатку 6 до цих Ліцензійних умов вказано дозвільний документ - «позитивний висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи» без призначення саме на що – операції, документи, чи інше. Наказами №10 від 19.03.19 та №11 від20.03.19 ДП «Прозорро» не передбачається надання висновку санітарно-епідеміологічної експертизи саме на операції. Прописавши вимогу про надання копії позитивного висновку санітарно-епідеміологічної експертизи на операції в сфері поводження з небезпечними відходами, Замовник звузив коло потенційних учасників лише до тих, що мають такий висновок тільки на операції, та позбавив можливості інших учасників, які мають позитивний висновок на інше, ніж операції (що допускається чинними законодавством України) прийняти участь у даній закупівлі. Наголошуємо, що Ліцензійними умовами допускається надання позитивного висновку санітарно-епідеміологічної експертизи не тільки на відповідність операцій, а і на відповідність документів, чи інше. Адже, згідно ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі» одним із основним принципів здійснення закупівель є недискримінація учасників. 5. Вимагаємо: Вимогу про надання копії позитивного висновку санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність операцій у сфері поводження з небезпечними відходами (відходи повинні відповідати предмету закупівлі), що проводяться на об’єкті поводження з відходами Учасника, встановленим Державним санітарним правилам та нормам, критеріям безпеки привести у відповідність до норм чинного в Україні законодавства шляхом викладення в наступній редакції: «• позитивний висновок санітарно-епідеміологічної експертизи (надати копію);».
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: амовник зазначає, що порядок проведення державної санітарно – епідемічної експертизи затверджено Наказом Міністерства охорони здоров'я України від 09.10.2000 № 247, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 10 січня 2001 за №4/5195 "Про затвердження Тимчасового порядку проведення державної санітарно-гігієнічної експертизи", яким встановлено: - "висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи - документ установленої форми, що засвідчує відповідність (невідповідність) об'єкта державної санітарно-епідеміологічної експертизи медичним вимогам безпеки для здоров'я і життя людини, затверджується відповідним головним державним санітарним лікарем і є обов'язковим для виконання власником об'єкта експертизи". - "об'єкт державної санітарно-епідеміологічної експертизи - будь-яка діяльність, технологія, продукція та сировина, проекти будівництва, проекти нормативних документів, реалізація (функціонування, використання) яких може шкідливо вплинути на здоров'я людини, а також діючі об'єкти та чинні нормативні документи у випадках, коли їх шкідливий вплив установлено в процесі функціонування (використання), а також у разі закінчення встановленого терміну дії висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи".
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимога - свідоцтво про допущення транспортних засобів до перевезення небезпечних вантажів

Номер: 5752b6ab3d8b48dba5fb1449d5667ead
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-14-003303-b.b3
Назва: Вимога - свідоцтво про допущення транспортних засобів до перевезення небезпечних вантажів
Вимога:
1.Замовник: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 4" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ. 2. Номер повідомлення про проведення закупівлі: UA-2020-04-14-003303-b. 3. Підстави подання вимоги: Порушення наказу Міністерства внутрішніх справ України від 04.08.2018р. №656 «Про затвердження деяких нормативно-правових актів з питань дорожнього перевезення небезпечних вантажів» та ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі». 4. Обґрунтування вимоги: Замовником вимагається надання учасником в складі своєї пропозиції свідоцтва про допущення транспортних засобів до перевезення небезпечних вантажів. Зазначаємо, що відповідно до наказу Міністерства внутрішніх справ України від 04.08.2018р. №656 «Про затвердження деяких нормативно-правових актів з питань дорожнього перевезення небезпечних вантажів», який набрав чинності з 05.10.2018р. свідоцтва про допущення транспортних засобів до перевезення небезпечних вантажів видаються на всі транспортні засоби типу EX/II, EX/III, FL, AT та MEMU категорій N та O. У разі, якщо транспортний засіб згідно зазначеного вище наказу не відповідає вимогам до транспортних засобів типу EX/II, EX/III, FL, AT та MEMU категорій N та O – свідоцтво про допущення такого транспортного засобу до перевезення небезпечних вантажів - не видається. Тобто, у такому випадку перевезення небезпечних вантажів здійснюється транспортним засобом без свідоцтва про допущення до перевезення. Замовник, прописавши даний пункт в документації, порушив наказ Міністерства внутрішніх справ України від 04.08.2018р. №656 «Про затвердження деяких нормативно-правових актів з питань дорожнього перевезення небезпечних вантажів» та ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі», звузивши коло потенційних учасників лише до тих, які отримали свідоцтво про допущення такого транспортного засобу до перевезення небезпечних вантажів та позбавивши можливості інших учасників, які не зобов’язані отримувати дане свідоцтво (що допускається чинним законодавством України) прийняти участь у даній закупівлі. Наголошуємо, що згідно ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі» одним із основним принципів здійснення закупівель є недискримінація учасників. 5. Вимагаємо: Вимогу про надання свідоцтва про допущення транспортних засобів до перевезення небезпечних вантажів привести у відповідність до норм чинного в Україні законодавства шляхом викладення в наступній редакції: «свідоцтво про допущення транспортних засобів до перевезення небезпечних вантажів (у разі наявності);».
Вирішення: кваліфікаційні вимоги змінені
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Вимога - атестат виробництва

Номер: 3ebedc8da4434b43b466d8eaa3d856f6
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-14-003303-b.b2
Назва: Вимога - атестат виробництва
Вимога:
1.Замовник: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 4" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ. 2. Номер повідомлення про проведення закупівлі: UA-2020-04-14-003303-b. 3. Підстави подання вимоги: Порушення Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 29.11.2016 № 1999 та ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі». 4. Обґрунтування вимоги: Замовником вимагається надання учасником в складі своєї пропозиції атестату виробництва. Зазначаємо, що Наказ № 571 від 25.09.2000р., який передбачав обов’язкову наявність атестату виробництва - втратив чинність (Наказ Міністерства економічного розвитку і торгівлі України № 1999 від 29.11.2016). Замовник, прописавши даний пункт в документації, порушив Наказ Міністерства економічного розвитку і торгівлі України № 1999 від 29.11.2016р. та ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі», звузивши коло потенційних учасників лише до тих, які отримати атестат виробництва до моменту втрати чинності вищезазначеного наказу та позбавивши можливості інших учасників, які не мають на сьогодні атестату виробництва (що допускається чинним законодавством України) прийняти участь у даній закупівлі. Наголошуємо, що згідно ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі» одним із основним принципів здійснення закупівель є недискримінація учасників. 5. Вимагаємо: Вимогу про надання атестату виробництва привести у відповідність до норм чинного в Україні законодавства шляхом викладення в наступній редакції: «- атестат виробництва (у разі наявності);».
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: кваліфікаційні вимоги змінені
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Так
Вимога
Відхилено

Вимога - висновок СЕС на операції

Номер: 7e342d1a650045fd975597ee7e29fca9
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-14-003303-b.b1
Назва: Вимога - висновок СЕС на операції
Вимога:
1.Замовник: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 4" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ. 2. Номер повідомлення про проведення закупівлі: UA-2020-04-14-003303-b. 3. Підстави подання вимоги: Порушення вимог п.1 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами та ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі». 4. Обґрунтування вимоги: Замовником вимагається надання учасником у складі своєї тендерної пропозиції копії висновку СЕС на операції в сфері поводження з небезпечними відходами, що є предметом закупівлі. Зазначаємо, що у відповідності до Наказу №247 від 09.10.2000р. Міністерства охорони здоров'я «Про затвердження Тимчасового порядку проведення державної санітарно-гігієнічної експертизи», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 10.01.2001р. за N 4/5195 (із змінами) - «об'єкт державної санітарно-епідеміологічної експертизи - будь-яка діяльність, технологія, продукція та сировина, проекти будівництва, проекти нормативних документів, реалізація (функціонування, використання) яких може шкідливо вплинути на здоров'я людини, та чинні нормативні документи у випадках, коли їх шкідливий вплив установлено в процесі функціонування (використання), а також у разі закінчення встановленого терміну дії висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи - документ установленої форми, що засвідчує відповідність (невідповідність) об'єкта державної санітарно-епідеміологічної експертизи медичним вимогам безпеки для здоров'я і життя людини. Крім того, згідно п.1 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами ці Ліцензійні умови встановлюють вичерпний перелік документів, які додаються до заяви про отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами (далі - ліцензія), а також визначають вичерпний перелік організаційних, кадрових, технологічних вимог, обов’язкових для виконання під час провадження зазначеної діяльності. Так, у додатку 6 до цих Ліцензійних умов вказано дозвільний документ - «позитивний висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи» без призначення саме на що – операції, документи, чи інше. Наказами №10 від 19.03.19 та №11 від20.03.19 ДП «Прозорро» не передбачається надання висновку санітарно-епідеміологічної експертизи саме на операції. Прописавши вимогу про надання копії висновку СЕС на операції в сфері поводження з небезпечними відходами, що є предметом закупівлі, Замовник звузив коло потенційних учасників лише до тих, які мають такий висновок тільки на операції, та позбавив можливості інших учасників, які мають висновок на інше, ніж операції (що допускається чинними законодавством України) прийняти участь у даній закупівлі. Наголошуємо, що Ліцензійними умовами допускається надання позитивного висновку санітарно-епідеміологічної експертизи не тільки на відповідність операцій, а і на відповідність документів, чи інше. Адже, згідно ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі» одним із основним принципів здійснення закупівель є недискримінація учасників. 5. Вимагаємо: Вимогу про надання копії висновку СЕС на операції в сфері поводження з небезпечними відходами, що є предметом закупівлі привести у відповідність до норм чинного в Україні законодавства шляхом викладення в наступній редакції: «- позитивний висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на операції в сфері поводження з небезпечними відходами, що є предметом закупівлі (надати копію);».
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: кваліфікаційні вимоги змінені
Статус вимоги: Відхилено