• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021-2015 – 09110000-3 Тверде паливо (Вугілля кам'яне марки ДГ ( 25-80 ))

Перелік навчально-виховних закладів Могилів – Подільського району Вінницької області наведені у Додатку 5 Тендерної документації

Завершена

1 012 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.2% або 2 000.00 UAH
Період оскарження: 14.04.2020 14:42 - 26.04.2020 00:00
Вимога
Є відповідь

Неправомірне відхилення тендерної пропозиції, порушення чинного законодавства

Номер: ac136ee4bac54c0caf7ee3191c2a4a3f
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-14-003191-b.c1
Назва: Неправомірне відхилення тендерної пропозиції, порушення чинного законодавства
Вимога:
Неправомірне відхилення тендерної пропозиції, порушення чинного законодавства 1. Електронний документ у закупівля Електронний документ – це документ, інформація в якому зафіксована у вигляді електронних даних, включаючи обов'язкові реквізити документа. Водночас для ідентифікації автора електронного документа може використовуватися електронний підпис (ч. 1 ст. 6 Закону № 851-15). При цьому накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа (ч. 2 ст. 6 Закону № 851-15). Зауважте, що в Законі № 922 законодавець не уточнює, в якій саме частині має бути враховано положення Закону № 851-15 при поданні учасниками тендерних пропозицій. При цьому Закон № 922 не містить вимог про те, що тендерна пропозиція має створюватися саме як електронний документ у розумінні Закону № 851-15 та що вона має обов’язково містити електронний цифровий підпис (далі – ЕЦП). Натомість відповідно до ч. 1 ст. 14 Закону № 922 передбачено, що подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Одночасно такі ж само вимоги до подання тендерної пропозиції, тобто подання її в електронному вигляді, законодавець установив і в ч. 1 ст 25 Закону № 922. Закон № 922 не містить вимог про те, що тендерна пропозиція має створюватися саме як електронний документ у розумінні Закону № 851-15 та що вона має обов’язково містити електронний цифровий підпис (далі – ЕЦП). Зауважте, що в силу норми абзацу першого ч. 3 ст.12 Закону № 922 електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам, обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням непорушності даних про учасників і їхніх пропозицій під час проведення процедури закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій. З огляду на зазначене, законодавець не встановлює обов’язкових вимог щодо накладення ЕЦП на тендерну пропозицію. 2. Що стосується вимоги зазначеної у Додатку 5 Тендерноїх документації, вони повністю виконані , оскільки наданий договір з безпосереднім виробником містить всю необхідну інформацію достатню для підтвердження можливості поставки відповідної марки вугілля( назва марки зазначена у договорі). Якісні показники палива такі, як зольність, на сухий стан палива, загальна волога на робочий стан палива містяться у сертифікаті генетичних, технологічних та якісних характеристик виданого на ТОВ «ГЗФ ЦЕНТР», який є безпосереднім підтвердженням якості товару. Що стосується кількості поставки та ціни, то це є конфіденційна інформація, яку замовник не має права вимагати від учасника. Також повідомляємо, що у разі ігнорування та подальших протиправних дій тендерного комітету будем змушені звернутися АМКУ згідно з вимогами ст. 18 Закону.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Частиною 4 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» (у редакції, що діяла до 19.04.2020 року) передбачено, що після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Отже, Замовник не розглядав і не мав підстав розглядати тендерну пропозицію ТОВ «Кобальт Енерджі» на відповідність умовам/вимогам Законів, на які посилається ТОВ «Кобальт Енерджі», а розглядав її на відповідність вимогам тендерної документації, яким тендерна пропозиція ТОВ «Кобальт Енерджі» не відповідає. Згідно з вимогами Додатку 5 Тендерної документації Учасник повинен надати Договір/копію договору від виробника вугілля, яким підтверджується можливість відвантажити вугілля кам'яне марки ДГ (25-80)) на користь Учасника до 15.10.2020 року відповідно до Заявок навчально-виховних закладів Могилів-Подільського району Вінницької області у загальній кількості не менше 220 тон та з якісними показниками, передбаченими тендерною документацією за процедурою закупівлі, в разі укладення договору про закупівлю з таким учасником за результатами торгів, що не було виконано ТОВ «Кобальт Енерджі». Стосовно конфіденційності інформації щодо кількості поставки та ціни, зазначаємо наступне. Якщо ТОВ «Кобальт Енерджі» вважає, що кількість кам’яного вугілля у договорі з виробником вугілля є конфіденційною інформацією, ТОВ «Кобальт Енерджі» мав право звернутися до Замовника з вимогою внести зміни до Тендерної документації у цій частині або оскаржити зазначену вимогу у порядку, передбаченому статтею 18 Закону, правом на що ТОВ «Кобальт Енерджі» не скористалося. Замовник не відхиляв тендерну пропозицію ТОВ «Кобальт Енерджі» з підстав, які стосуються ціни».
Статус вимоги: Відхилено