• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 09130000-9 Нафта і дистиляти (Бензин А-92 або еквівалент (талони), дизельне паливо або еквівалент (талони))

Завершена

2 140 840.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 21 408.00 UAH
Період оскарження: 14.04.2020 14:37 - 28.04.2020 00:00
Вимога
Відхилено

ВИМОГА (ТД)

Номер: 314c05ebab374c9bbb194d0bdce03e8b
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-14-003140-b.b1
Назва: ВИМОГА (ТД)
Вимога:
Вилучити дискримінаційні умови тендерної документації.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Тендерним комітетом Управління Північно-Кримського каналу (далі — Тендерний комітет) уважно розглянуто Вашу Вимогу щодо тендерної документації на закупівлю № UA-2020-04-14-003140-b за ДК 021:2015 09130000-9 Нафта і дистиляти (Бензин А-92 або еквівалент (талони), дизельне паливо або еквівалент (талони)) від 17.04.2020 року № UA-2020-04-14-003140-b.b1 (далі – Вимога). При проведенні закупівлі за державні кошти тендерний комітет керується основними принципами Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами) (далі – Закон), в тому числі — принципом максимальної економії та ефективності. Відповідно до пункту 30 частини першої статті 1 Закону тендерна пропозиція – пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. При цьому ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити зокрема інструкцію з підготовки тендерних пропозицій. У свою чергу, згідно з частиною першою статті 25 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями. Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій і здійснення їх оцінки, документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» (абзац третій частини третьої статті 12 Закону). Таким чином, замовник самостійно зазначає вимоги до учасників щодо оформлення та подання тендерної пропозиції з дотриманням законодавства та з урахуванням частини третьої статті 12 Закону і частини першої статті 25 Закону. Основною риторикою і вимогою вашого звернення є виключення або вибірковість застосування електронного цифрового підпису (ЕЦП)/кваліфікаційного електронного підпису (КЕП), що насамперед забезпечує підвищення відповідальності всіх осіб, які приймають участь в процедурі та дозволяє перевірити достовірність наданої інформації. Також з метою забезпечення дотримання зазначених принципів та керуючись досвідом роботи Тендерний комітет встановлює умову наявності копії лицьової та зворотної сторони талонів (єдиного зразка, єдиного бренду), що пропонується учасником та обслуговуються у мережі АЗС. Копії (зразки) наданих талонів повинні бути завірені підписом посадової особи (із зазначенням посади та ПІБ) власника (емітента) талонів та завірені його печаткою (у разі використання), бо саме емітент талонів установлює форму та зміст бланків талонів та гарантує ступінь їх захисту. З метою забезпечення рівних умов участі в процедурі всіх учасників, тендерний комітет передбачає вимоги тендерної документації як для учасника, що є емітентом талонів так і для учасника який не є емітентом талонів. Зважаючи на вищевикладене, Тендерний комітет не вбачає жодних дискримінаційних вимог щодо тендерної документації на закупівлю № UA-2020-04-14-003140-b за ДК 021:2015 09130000-9 Нафта і дистиляти (Бензин А-92 або еквівалент (талони), дизельне паливо або еквівалент (талони)) від 17.04.2020 року № UA-2020-04-14-003140-b.b1.
Статус вимоги: Відхилено