-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Дизельне паливо, Бензин А-92, Газ скраплений
Завершена
442 140.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 421.40 UAH
мін. крок: 1% або 4 421.40 UAH
Період оскарження:
14.04.2020 14:10 - 03.05.2020 00:00
Скарга
Залишено без розгляду
Дискримінація та антиконкурентні умови держзакупівлі.
Номер:
ee49d80d29444a8a85367e2452b794e2
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-14-002788-b.b1
Назва:
Дискримінація та антиконкурентні умови держзакупівлі.
Скарга:
Відповідно до ст. 3 п. 1 та ст. 4 п. 1 пп. 2 ЗУ «Про добровільне об’єднання територіальних громад»:
Суб’єктами добровільного об’єднання територіальних громад є суміжні територіальні громади сіл, селищ міст.
Згідно з ч. 3 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Відповідно до ч. 2 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
- наявність обладнання та матеріально-технічної бази
- наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Разом з тим, відповідно до ч. 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає необхідне до неї включити, а відповідно до ч. 4 цієї статті тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників.
Відповідно до ст. 4 ч. 2 ЗУ «Про захист економічної конкуренціїї»: Суб’єкти господарювання, органи місцевого самоврядування, а також органи адміністративно-господарського управління та контролю зобов’язані сприяти розвитку конкуренції та не вчиняти будь-яких неправомірних дій, які можуть мати негативний вплив на конкуренцію
Ст. 6 ч. 8 згаданого вище ЗУ: суттєве обмеження конкурентоспроможності суб’єктів господарювання на ринку без об’єктивновиправданих на те причин.
Ст. 15 ч. 2: Антиконкурентними діями органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю, зокрема, визнаються:
Дія, внаслідок якої окремим суб’єктам господарювання або групам суб’єктів господарювання створюються несприятливі чи дискримінаційні умови діяльності порівняно з конкурентами.
Отже, у тендерній документації, у Додатку 3(Технічні специфікації), зазначені обов’язкові умови для постачальника, а саме:
- наявність АЗС в межах смт. Черкаське, Слов’янського району Донецької області
- Дизельне паливо, безин (номіналом 10, 20, 50 літрів)
- термін дії талонів на пальне не менше одного року.
Разом з цим замовник вимагає відстань АЗС від міста розташування автотранспорту
Ціна 70 % Відстань АЗС від міста розташування автотранспорту 30 %
Вага, 30%:
Опції: до 1 км = 30, від 1 км до 5 км = 15,більш 5 км = 0
На території смт. Черкаське, Слов’янського району Донецької області діє лише АЗС Параллель, тому вважаємо, що наявні порушення ЗУ «Про публічні закупівлі», зі сторони замовника, а саме вимоги, що обмежують конкуренцію та дискримінацію інших учасників.
Пов'язані документи:
Учасник
- СКАРГА.PDF 24.04.2020 20:34
- рішення від 29.04.2020 №8234 + лист Замовнику.pdf 29.04.2020 21:39
Дата прийняття скарги до розгляду:
24.04.2020 20:35
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
29.04.2020 21:39