-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Папір офісний
Завершена
195 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 950.00 UAH
мін. крок: 1% або 1 950.00 UAH
Період оскарження:
14.04.2020 12:34 - 17.04.2020 12:38
Вимога
Відхилено
СКАРГА
Номер:
d1896818d5424db9afb505e3083d32ec
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-14-001265-a.b1
Назва:
СКАРГА
Вимога:
14.04.2020 року КП Комунальне підприємство «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Подільського району м. Києва» оголосило процедуру поставки «Папір офісний» (https://www.dzo.com.ua/tenders/5417172) з очікуваною вартістю закупівлі 195 000 00 коп.
В даній закупівлі прийняло участь два постачальника ТОВ «ТВК-МОНТАЖ» та ТОВ «ОФІС-КИТ», які 22.04.2020 року прийняли участь в аукціоні.
За результатами аукціону ТОВ «ОФІС-КИТ» надало пропозицію поставити Вам товар за 121 646 54 коп., а ТОВ «ТВК-МОНТАЖ» за 191 292 00 коп., що майже на 70 тисяч гривень більше.
Враховуючи те, наша пропозиція була визнаною найбільш економічно вигідною, представник ТОВ «ОФІС-КИТ» зв’язався з представником замовника Пожарун Сергій В’ячеславович (з технічний питань та з організаційних питань з проведення процедур закупівель) з метою уточнень режиму роботи Замовника для передачі йому усіх необхідних документів та зразків, що передбачених п. 4 Кваліфікаційних критерії та вимог для проведення закупівлі через систему електронних закупівель (надалі - Кваліфікаційні критерії та вимоги). В результаті представник Замовника та Постачальника домовились про передачу необхідних вище документів на першу половину дня 24.04.2020 року.
Звертаємо Вашу увагу, перенесення терміну обумовлено запровадженням ряду обмежуючих норм заходів відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України № 211 від 11 березня 2020 року «Про запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2», з 12 березня 2020 р. до 24 квітня 2020 р. на всій території України установлено карантин.
Незважаючи на наявність домовленості із Замовником, виявилось, що представник Замовника - Пожарун Сергій В’ячеславович (з технічний питань та з організаційних питань з проведення процедур закупівель), умисно ввів Постачальника в оману, погодивши передачу Замовнику усіх необхідних документів та зразків, що передбачені п. 4 Кваліфікаційних критерії та вимог, на 24.04.2020 року. Як виявилось, саме це і стало підставою для дискваліфікації ТОВ «ОФІС-КИТ», відповідно до Протоколу про дискваліфікацію учасника № 191 від 24.04.2020 року (опубліковано/завантажено на майданчик 24.04.2020 року о 08:42), та обрання ТОВ «ТВК-МОНТАЖ» переможцем торгів згідно Протоколу про визначення переможця № 192 від 24.04.2020 року (опубліковано/завантажено на майданчик 24.04.2020 року о 11:42).
Враховуючи вищезазначене, ТОВ «ОФІС-КИТ» не погоджується із рішенням Замовника, оскільки вважає, що дана процедура проводиться із порушенням ЗУ «Про публічні закупівлі», наказу ДП «Прозорро» № 10 від 19.03.2019 «Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ «Про публічні закупівлі», та має ознаки антиконкурентних узгоджених дій, що випливає з наступного.
1. Рішення Замовника, а саме протоколи № 191 від 24.04.2020 року та № 192 від 24.04.2020 року), незаконні та не відповідають установленій формі, передбаченій для такого роду документів (документи не підписані членами комісією).
Протоколи № 191 від 24.04.2020 року та № 192 від 24.04.2020 року завантажені до електронного майданчику в форматі ПДФ, однак ці документи не підписані членами тендерного комітету Замовника.
Шановний Замовнику, звертаємо Вашу увагу на Наказ Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 30.03.2016 № 557, яким затверджено: «Примірне положення про тендерний комітет або уповноважену особу (осіб)», та яке містить інформацію та вимоги, що зазначено нижче.
1.1. Це Положення розроблено відповідно до статей 8 і 11 Закону "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) і визначає правовий статус, загальні організаційні та процедурні засади діяльності тендерного комітету та уповноваженої особи (осіб), а також їх права, обов'язки та відповідальність.
1.2. Тендерний комітет (далі - комітет) - службові (посадові) та інші особи замовника, призначені відповідальними за організацію та проведення процедур закупівлі згідно із Законом.
1.5. Метою створення комітету є організація та проведення процедур закупівель на засадах колегіальності та неупередженості.
1.7. Комітет і уповноважена особа (особи) у своїй діяльності керуються Законом, іншими нормативно-правовими актами з питань публічних закупівель та цим Положенням.
II. Засади діяльності тендерного комітету
2.2. До складу комітету не можуть входити посадові особи та представники учасників, члени їхніх сімей, а також народні депутати України, депутати Верховної Ради Автономної Республіки Крим та депутати міської, районної у місті, районної, обласної ради.
Членство в комітеті не повинно створювати конфлікт між інтересами замовника та учасника чи між інтересами учасників процедури закупівлі, наявність якого може вплинути на об'єктивність і неупередженість прийняття рішень щодо вибору переможця процедури закупівлі.
2.4. Голова комітету призначає заступника (заступників) голови, секретаря з числа членів комітету та визначає функції кожного члена комітету.
За відсутності секретаря комітету його обов'язки виконує інший член комітету, визначений його головою.
2.5. Формою роботи комітету є засідання, яке є правомочним за присутності на ньому не менше двох третин членів комітету.
2.6. Рішення з питань, що розглядаються на засіданнях комітету, приймаються простою більшістю голосів. У разі рівного розподілу голосів голос голови комітету є вирішальним.
Рішення комітету оформлюється протоколом, який підписується всіма членами комітету, присутніми на засіданні. У рішенні відображаються результати поіменного голосування членів комітету, присутніх на його засіданні, з кожного питання.
У разі відмови члена комітету підписати протокол про це зазначається у протоколі з обґрунтуванням причин відмови.
2.7. Комітет відповідає за організацію та проведення процедур закупівель.
У процесі роботи він забезпечує реалізацію таких функцій:
здійснення вибору процедури закупівлі та її проведення;
забезпечення рівних умов для всіх учасників, об'єктивний та чесний вибір переможця;
забезпечення складання, затвердження та зберігання відповідних документів з питань публічних закупівель, визначених Законом;
забезпечення оприлюднення інформації та звіту щодо публічних закупівель відповідно до Закону;
2.10. Члени комітету зобов'язані:
брати участь у всіх його засіданнях особисто;
організовувати та проводити процедури закупівель;
забезпечувати рівні умови для всіх учасників, об'єктивний та чесний вибір переможця;
дотримуватися норм законодавства у сфері публічних закупівель та цього Положення;
здійснювати інші дії, передбачені Законом.
2.12. Секретар комітету забезпечує:
ведення та оформлення протоколів засідань комітету;
оперативне інформування членів комітету стосовно організаційних питань його діяльності;
за дорученням голови комітету виконання іншої організаційної роботи;
зберігання документів щодо здійснення публічних закупівель;
дотримання вимог законодавства з питань діловодства під час роботи з документами;
розміщення інформації про публічні закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу через авторизовані електронні майданчики;
виконання інших повноважень відповідно до законодавства.
2.13. Голова комітету несе персональну відповідальність за виконання покладених на комітет функцій.
2.14. За порушення вимог, установлених Законом та нормативно-правовими актами, розробленими відповідно до Закону, члени комітету несуть відповідальність згідно із законами України.
2.15. Голова та секретар комітету несуть відповідальність за повноту та достовірність інформації, що оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель для загального доступу.
Тепер, як Вам уже відомо, рішення комітету оформлюється протоколом, який підписується всіма членами комітету, присутніми на засіданні, а у рішенні відображаються результати поіменного голосування членів комітету, присутніх на його засіданні, з кожного питання.
Таким чином, Ваші «ПРОТОКОЛИ» не являються документами взагалі та не мають жодної юридичної сили.
Крім того, згідно Вашої макулатури (Протоколи № 191 від 24.04.2020 року та № 192 від 24.04.2020 року), секретар у Вашому тенденому комітеті – ВІДСУТНІЙ! Тут виникає очевидне питання, хто ж тоді вів та оформлював протоколи засідань комітету? Хто розміщував інформацію про публічні закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу через авторизовані електронні майданчики 24.04.2020 року о 08:42 та 11:42?
Після таких от фактів нам стало цікаво, яким же це чином 24.04.2020 року ТОВ «ТВК-МОНТАЖ» з період з 08:42 хв. по 11:42 хв. встиг стати переможцем, будучи до того аутсайдером.
Припустимо, що працівники ТОВ «ТВК-МОНТАЖ», будучи розчарованими попередньою поразкою в аукціоні, о 08:42 хв. (час завантаження «рішення») 24.04.2020 року випадково побачили, що ТОВ «ОФІС-КИТ» було дискваліфіковано і стає очевидним, що ТОВ «ТВК-МОНТАЖ» стає наступним претендентом. На радостях працівники розпочинають несамовито збирати необхідні документи (деякі з них необхідно засвідчити) та зразки товароварів:
- супровідний лист про надання зазначених документів з повним їхнім описом;
- копії документів, що підтверджують відповідність вимогам до кваліфікації учасників (відповідно до розділу 3 даних кваліфікаційних критеріїв);
- копія статуту (або іншого установчого документу), (за наявності);
- копію документу (за наявності), що підтверджує правомочність на укладення договору про закупівлю (копія виписки з протоколу засновників, або копія наказу про призначення, або довіреності, тощо).
- безоплатно надати зразок товару (якщо якісні характеристики наданого зразка не влаштують замовника, пропозиція буде відхилена).
Все було б добре, однак до ці документи та зразок товару необхідно доставити з Білої Церкви (Київська область) на адресу Замовника м. Київ, вул. Хорива, 36 (понад 90 км.) та передати їх під підпис представнику Замовника. Представник Замовника реєструє документи в канцелярії, які в подальшому потрапляю до керівника підприємства або голови тендерного комітету. Далі голова комітету призначає час засідання на якому члени тендерного комітету тестують зразок товару та перевіряють наявність усіх наданих документів, відповідно п.4 Кваліфікаційних критерії та вимог. Після того, як члени комітету пересвідчились в надійності товару та відповідності усіх документів, секретар передає їм для особистого підписання протокол засідання, який потім секретарем сканується та завантажується на електронний майданчик. І все, необхідно рівно три години для того щоб в складній процедурі дискваліфікувати учасника та обрати нового переможця.
Шановний Замовнику, а можливо ТОВ «ТВК-МОНТАЖ» все-таки «Ваш постійний клієнт» і процедура торгів для нього зовсім інша?
Ось Ваші «законні публічні закупки», що ви проводили виключно для ТОВ «ТВК-МОНТАЖ».
1. Закупівля Пиломатеріали дошка та брус обрізні, оголошена 08.02.2019 16:34 хв. (https://www.dzo.com.ua/tenders/3490104) – очікувана вартість – 145 тис. 000 грн.
В закупівлі прийняло участь 4-ри учасника:
- ТОВ «ТВК-МОНТАЖ" - 145 000 тис. грн. – (ОГОЛОШЕНО ПЕПЕМОЖЦЕМ);
- ТОВ «ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ «КМЗ» - 134 400 тис. грн (ДИСКВАЛІФІКОВАНО);
- ПАТ «НОВА ЛІНІЯ» - 134 585 тис.грн (ДИСКВАЛІФІКОВАНО);
- ТОВ «АГРО ТРАНС ЛІС» – 144 999 тис грн. (ДИСКВАЛІФІКОВАНО)
Усіх учасників було дискваліфіковано на підставі протоколів тендерного комітету, жоден з яких не підписаний.
Причина відмови для всіх одна - не було подано документів у паперовому вигляді та зразків запропонованого товару разом з документам. Учасники скаржились, ТОВ «ТВК-МОНТАЖ», не надав усіх документів, однак замовника це не вразило. Економія бюджетних коштів – 0.00%
2. Закупівля Плитка, оголошена 20.02.2019 14:14 хв.
(https://www.dzo.com.ua/tenders/3540031) – очікувана вартість – 100 000 тис. грн.
В закупівлі прийняло участь 1 учасник:
- ТОВ «ТВК-МОНТАЖ" – 99 995 64 тис. грн. – (ОГОЛОШЕНО ПЕПЕМОЖЦЕМ);
Економія бюджетних коштів – 0.00%
3. Закупівля устаткування зварювальне, оголошена 20.03.2019 10:52 хв. (https://www.dzo.com.ua/tenders/3612940) – очікувана вартість – 120 тис. 000 грн.
В закупівлі прийняло участь 3-ри учасника:
- ТОВ «ТВК-МОНТАЖ» - 114 989 тис. грн. – (ОГОЛОШЕНО ПЕПЕМОЖЦЕМ);
- ТОВ «СВАРКА ТРЕЙДИНГ ЛТД» - 113 790.тис. грн (ДИСКВАЛІФІКОВАНО);
- ТОВ «Балони та Обладнання» - 115 680 тис. грн (Не розглядався);
Учасника - ТОВ «СВАРКА ТРЕЙДИНГ ЛТД» було дискваліфіковано на підставі протоколу тендерного комітету, який не був підписаний його членами.
Причина відмови для всіх одна - не було подано зразків запропонованого товару.
4. Закупівля «Ліхтарі та світильники», оголошена 26.03.2019 11:35. хв. (https://www.dzo.com.ua/tenders/3677217) – очікувана вартість – 49 тис. 200 грн.
В закупівлі прийняло участь 3-ри учасника:
- ТОВ «ТВК-МОНТАЖ" – 47 тис. 400 грн. – (ОГОЛОШЕНО ПЕПЕМОЖЦЕМ);
- ТОВ «САНПАУЕР» - 31 тис. 849 грн. – (ДИСКВАЛІФІКОВАНО);
- ФОП «РАЗУМНИЙ АНДРІЙ МИХАЙЛОВИЧ» 31 тис 850 грн. (ДИСКВАЛІФІКОВАНО);
Усіх учасників було дискваліфіковано на підставі протоколів тендерного комітету, жоден з яких не підписаний.
5. Закупівля «Папір офісний формату А4 та А3», оголошена 30.05.2019 10:47. (https://www.dzo.com.ua/tenders/3920309) – очікувана вартість – 189 тис. 000 грн.
В закупівлі прийняло участь 3-ри учасника:
- ТОВ «ТВК-МОНТАЖ» - 187 800.00тис. грн. – (ОГОЛОШЕНО ПЕПЕМОЖЦЕМ);
- ТОВ «УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР» - 139 тис. 998 грн 60 коп. (ДИСКВАЛІФІКОВАНО);
- ТОВ «ЕКОПРОМ СІСТЕМ» – 159 тис 993 грн. (ДИСКВАЛІФІКОВАНО)
Усіх учасників було дискваліфіковано на підставі протоколів тендерного комітету, жоден з яких не підписаний.
Усіх учасників було дискваліфіковано на підставі протоколів тендерного комітету, жоден з яких не підписаний. Причина відмови - не було подано зразків кожного товару не надання документів.
6. Закупівля «Електричні лампи розжарення», оголошена 20.03.2020 13:49. (https://www.dzo.com.ua/tenders/5273378) – очікувана вартість – 189 тис. 000 грн.
В закупівлі прийняло участь 1 учасник:
- ТОВ «ТВК-МОНТАЖ» - 187 тис. 908 грн. – (ОГОЛОШЕНО ПЕПЕМОЖЦЕМ);
Протокол тендерного комітету щодо обрання переможцем не підписаний.
7. Закупівля «Ліхтарі та світильники», оголошена 20.03.2020 13:57. (https://www.dzo.com.ua/tenders/3920309) – очікувана вартість – 115 тис. 000 грн.
В закупівлі прийняло участь 2-ва учасника:
- ТОВ «ТВК-МОНТАЖ» - 112 500 тис. грн. – (ОГОЛОШЕНО ПЕПЕМОЖЦЕМ);
- ТОВ «УКРІНТІЛЕД» - 105 600 грн. (ДИСКВАЛІФІКОВАНО);
Учасника було дискваліфіковано на підставі протоколу тендерного комітету, яких не був підписаний.
Причина відмови - не було подано зразків товару та документів. ТОВ «УКРІНТІЛЕД» оскаржував закупівлю, оскільки в умовах карантину зразки не можна було помістити в скриньку, однак Замовник не вважає це великою проблему.
Ну звісно і Закупівля №8 (https://www.dzo.com.ua/tenders/5417172) з очікуваною вартістю закупівлі 195 000 00 коп., наша тендерна пропозиція також відхилена, а нас дискваліфіковано.
Проаналізувавши знайдений матеріал, нам зрозуміло, що перемогти у Ваших торгах неможливо, так як вони створюються виключно для ТОВ «ТВК-МОНТАЖ».
Зважаючи на те, що допорогові закупівлі не оскаржуються в АМКУ, ми відправимо копію нашої скарги до Державної аудиторської служби України, Служби безпеки України, Державного бюро розслідувань та Національного антикорупційного бюро України.
Ми вважаємо, що вищезгадані державні структури зацікавляться стрімким економічним зростанням ТОВ «ТВК-МОНТАЖ», запорукою успіху якого є лише -правильний вибір Замовника.
Ах да, шановний Замовнику, по суті нашої скарги, просимо Вас дані торги відмінити!
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 27.04.2020 21:22
- 37921923_2508918353_DS181205092047.ZS2 27.04.2020 21:24
Дата подачі:
27.04.2020 21:26
Вирішення:
Відповідно до наказу ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 "про затвердження інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 зу "про публічні закупівлі" (надалі - наказ), Замовником було встановлено кваліфікаційні вимоги до процедури закупівлі.
Згідно з наказом учасники на етапі періоду уточнень до кінця строку його завершення має можливість звернутися до замовника через ЕСЗ за роз'ясненням щодо інформації, розміщеної під час оголошення про закупівлю та щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення.
Враховуючи вищезазначене, до Замовника не надходило жодних звернень, питань, пропозицій або уточнень щодо кваліфікаційних вимог зазначених в цій закупівлі. Тому виконання вимог зазначених у кваліфікаційних критеріях є обов’язковим для кваліфікації переможця тендерним комітетом Замовника.
Після аукціону, Учасник ТОВ "ОФІС-КИТ" (Код в ЄДРПОУ 37921923) звернувся до Замовника, в телефонному режимі, з уточненням щодо виконання вимог кваліфікаційних критеріїв, а саме подання документів та зразків запропонованого товару. Офіційних звернень, жодних домовленостей щодо відстрочення терміну подачі зазначених документів та зразків товару по даній процедурі, не обговорювалось.
Замовником було зазначено причини дискваліфікації у протоколі про дискваліфікацію учасника № 191 від 24.04.2020, а саме Учасником ТОВ "ОФІС-КИТ" (Код в ЄДРПОУ 37921923) не було виконано п. 4 Кваліфікаційних критеріїв, а саме не було подано оригіналів документів (зазначених в пп.4.1-4.4 даних кваліфікаційних критеріїв) та зразків запропонованого товару у визначений у кваліфікаційних критеріях строк.
Також повідомляємо, що графік роботи підприємства розміщений на офіційній сторінці комунального підприємства в мережі інтернет.
Статус вимоги:
Відхилено