-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
09120000-6 Газове паливо (природний газ)
Торги відмінено
2 778 750.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 13 893.75 UAH
мін. крок: 0.5% або 13 893.75 UAH
Період оскарження:
13.04.2020 15:51 - 25.04.2020 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга
Номер:
d4e96bbdb2014b269fe3b775e0fd6c22
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-13-001150-c.a4
Назва:
Скарга
Скарга:
Скарга
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга 02.07.2020 10:45
- Скан-копія платіжного доручення 02.07.2020 10:45
- Рішення від 06.07.2020 №13088.pdf 07.07.2020 11:58
- Інформація про резолютивну частину рішення від 21.07.2020 № 14084.pdf 22.07.2020 18:56
- рішення від 21.07.2020 № 14084 .pdf 24.07.2020 20:13
Дата прийняття скарги до розгляду:
02.07.2020 10:46
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
07.07.2020 11:58
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
24.07.2020 20:13
Дата виконання рішення Замовником:
31.07.2020 12:27
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення № 14084-р/пк-пз від 21.07.2020 Постійно діючої адміністративна колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, тендерним комітетом прийнято рішення скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції
товариства з обмеженою відповідальністю "ЮГ-ГАЗ" та рішення про визначення
товариства з обмеженою відповідальністю "УКРГАЗДОБИЧ" переможцем процедури
закупівлі – "ДК 021:2015: 09120000-6 — Газове паливо", оголошення про проведення якої
оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-04-13-001150-c
Скарга
Виконана замовником
Скарга
Номер:
a24cf2acfc4b4e0eab1bd533cad41c68
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-13-001150-c.b3
Назва:
Скарга
Скарга:
Скарга
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга 18.05.2020 16:37
- Платіжне доручення 18.05.2020 16:37
- Лист СБУ 18.05.2020 16:37
- Типовий договір транспортування природного газу 18.05.2020 16:37
- рішення від 21.05.2020 № 9932 + лист Замовнику.pdf 21.05.2020 21:11
- інформація про перенесення розгляду скарги від 18.05.2020 № UA-2020-04-13-001150-c.b3.pdf 05.06.2020 22:44
- Інформація про резолютивну частину рішення від 09.06.2020 № 11269.pdf 10.06.2020 20:23
- рішення від 09.06.2020 № 11269.pdf 12.06.2020 22:30
- пояснення 27.05.2020 16:03
- пояснення 27.05.2020 16:03
- клопотання 01.06.2020 12:14
- ДОПОВНЕННЯ ДО ПОЯСНЕНЬ 04.06.2020 18:24
- ЗАПИТ 04.06.2020 18:24
- ВІДПОВІДЬ НА ЗАПИТ 04.06.2020 18:24
- протокол 17.06.2020 16:42
Дата прийняття скарги до розгляду:
18.05.2020 16:38
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
21.05.2020 21:12
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
12.06.2020 22:30
Дата виконання рішення Замовником:
23.06.2020 09:55
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення № 11269-р/пк-пз від 09.06.2020 Постійно діючої адміністративна колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, Замовником скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції
товариства з обмеженою відповідальністю "ЮГ-ГАЗ" та рішення про визначення
товариства з обмеженою відповідальністю "УКРГАЗДОБИЧ" переможцем процедури
закупівлі – "ДК 021:2015: 09120000-6 — Газове паливо", оголошення про проведення якої
оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-04-13-001150-c
Вимога
Вирішена
вимога
Номер:
bdcb817e32a34a2fbee53eb27fd05e84
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-13-001150-c.a2
Назва:
вимога
Вимога:
При вивченні Тендерної Документації, наданої при проведенні процедури публічної закупівлі природного газу на базі інформаційно-телекомунікаційної системи Прозоро, зокрема, проекту Договору на постачання природного газу, виявлена невідповідність нормам чинного законодавства, у зв’язку з чим, виникла необхідність проінформувати Вас про наступне: Так, проектом Договору передбачається оплата послуг транспортування, однак, просимо прийняти до уваги та врахувати той факт, що в травні місяці 2019 року, відбулася концептуальна зміна, відповідно, до Кодексу ГТС та типового договору транспортування природного газу, впроваджено поняття послуг замовлення потужності точок входу/виходу. Послуги із замовлення (бронювання) потужності – послуги, які надаються Постачальником Споживачу та полягають у замовленні (бронюванні) Постачальником у Оператора ГТС відповідної потужності, необхідної для постачання природного газу Споживачу у відповідній Газовій добі/місяці/кварталі/році. Таким чином, транспортування фактично змінено на послуги замовлення (бронювання) потужності.
Звертаємо Вашу увагу на ст. 203 Цивільного кодексу, зокрема, ч.1, відповідно до якої - зміст правочину не може суперечити цьому Кодексу, іншим актам цивільного законодавства, а також інтересам держави і суспільства, його моральним засадам. Так, Договір, - має відповідати вимогам, встановленим законом. Зміст Договору (його умови) насамперед не повинен суперечити вимогам актів законодавства, зокрема, нормативно-правовим актам, які регулюють відносини на ринку природного газу. Просимо врахувати та внести вищевикладені зміни до тендерної документації, а саме, передбачити положеннями Договору послуги замовлення (бронювання) потужності, замість поняття транспортування магістральними трубопроводами, яке запропоновано проектом Договору наразі., а саме в пунктах Договору 2.2 та 2.2.2:
«2.2. Ціна за 1000,0 кубічних метрів газу на момент укладення даного Договору, з врахування вартості транспортування природного газу магістральними трубопроводами по території України та без ПДВ складає ______ грн.(прописом), крім того ПДВ – _____________ грн.(прописом). Разом _____________ грн. (прописом)»
«2.2.2. Для цілей цього Договору транспортування природного газу магістральними трубопроводами входить до компенсації витрат Постачальнику на оплату за розподіл потужності, які виникнуть у майбутньому та які будуть пов’язані з постачанням Постачальником газу для Споживача, що визначено в п. 1.1.3»
Пов'язані документи:
Замовник
- повідомлення про рішення 17.04.2020 17:44
Дата подачі:
15.04.2020 15:44
Вирішення:
Стосовно Вашого питання, будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відкликано скаржником
вимога щодо виключення з тендерної документації неправомірної,надмірної та незаконної вимоги
Номер:
b1cd0e29132c46f4abe2449362ad85d8
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-13-001150-c.a1
Назва:
вимога щодо виключення з тендерної документації неправомірної,надмірної та незаконної вимоги
Вимога:
В Розділі «Оцінка тендерної пропозиції», а саме в п. 2 «Інша інформація» наявна вимога: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Лист про надання інформації з Центрального управління Служби безпеки України про те, що Служба безпеки України у межах своєї компетенції не розглядає діяльність учасника закупівлі як таку, що підпадає дію ЗУ «Про Санкції» ,та що Службою Безпеки України відносно учасника не надано пропозицій Раді національної безпеки і оборони України, щодо застосування, скасування та внесення змін до санкцій у порядку, передбаченому ЗУ «Про Санкції».
Вказана вимога, вже неодноразово в аналогічних процедурах закупівлі створювала умови для незаконного та необґрунтованого відхилення тендерних пропозицій учасників процедури закупівлі (в т.ч. й конкретно у Вашій попередньо оголошеній процедурі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-01-27-000974-c). При цьому, причиною таких відхилень було виключно неоднозначне та хибне тлумачення різними суб’єктами господарювання та замовниками закупівлі форми, змісту та способу документального підтвердження вказаної вимоги.
Різність в підходах замовників та учасників процедури закупівлі до порядку виконання вказаної вимоги порушують основний принцип здійснення процедур закупівлі «законність». Замовник вимагає від учасника процедури закупівлі вчинити дії щодо отримання від СБУ документу, який остання згідно законодавства не зобов’язана надавати на запити суб’єктів господарювання. Тобто Замовник приховуючи свою вимогу до учасників за гаслами дотримання законодавства про санкції навантажує СБУ невластивими для неї функціями проведення моніторингу діяльності суб’єктів господарювання, більш того за ініціативою самого суб’єкта господарювання. Вказане разом порушує принцип «верховенства закону» у правовідносинах державних органів із суб’єктами господарювання.
Відповідно до функцій СБУ, що визначені ЗУ «Про служби безпеки України» не відносяться функції надання будь-яких листів на запит суб’єктів господарювання щодо розгляду чи не розгляду діяльності учасника процедури закупівлі законодавству про санкції. Також СБУ не надає інформацію суб’єктам господарювання стосовно будь-яких рекомендацій та пропозицій РНБО, щодо застосування, скасування та внесення змін до санкцій до учасників процедури закупівлі в неофіційний спосіб. Будь-які рішення та рекомендації СБУ для РНБО відбуваються на їхніх спільних засіданнях з обов’язковим прийняттям офіційних публічних рішень. Тобто списки юридичних і фізичних осіб, до яких застосовані санкції та інші обмежувальні економічні заходи знаходяться у відкритому публічному доступі та безперешкодно можуть бути переглянуті замовниками процедур закупівлі.
Варто також звернути увагу на строки та умови отримання вказаного листа від СБУ. Оскільки офіційний порядок розгляду таких звернень відсутній, існує ризик неможливості отримання запитуваної інформації учасником процедури закупівлі з незалежних від нього обставин.
Крім цього необхідно також враховувати обмеження у розпорядку роботи державних органів і суб’єктів господарювання, що викликані введеним карантином проти пандемії коронавірусної хвороби, що врегульовані Законом України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникнення і поширення коронавірусної хвороби (COVID-19)» №530-IX та інших нормативно-правових актів. Так Сервісні центри при МВС, НКРЕКП, інші державні інституції окрім органів та об’єктів критичної інфраструктури обмежили свій графік роботи, оприлюднивши відповідні розпорядження на офіційних веб-сайтах.
Із вказаного видно,що виконання вимоги Замовника є незаконним та необґрунтованим,а отже таким,що порушує права учасників на добросовісну конкуренція та об’єктивну, неупереджену оцінку тендерних пропозицій.Вказана вимога Замовника носить дискримінаційний характер,надаючи перевагу лише тим учасникам, які в поза правовий спосіб отримали відповідний Лист. З огляду на вказане, вище зазначена вимога підлягає виключенню як неправомірна,надмірна та незаконна
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
15.04.2020 15:18
Опис причини скасування:
неактуально
Дата скасування:
17.04.2020 15:53