-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Поточний середній ремонт автомобільної дороги місцевого значення О 231606 (Ланівці - Лисогірка - Теофіполь) - Колісець км 7+200 - 12+200
Завершена
24 852 791.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 124 264.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 124 264.00 UAH
Період оскарження:
13.04.2020 15:43 - 10.05.2020 00:00
Скарга
Залишено без розгляду
UA-2020-04-13-001122-c Поточний середній ремонт автомобільної дороги місцевого значення О 231606 (Ланівці - Лисогірка - Теофіполь) - Колісець км 7+200 - 12+200
Номер:
fca71561629644adaf35388a5821ded8
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-13-001122-c.a1
Назва:
UA-2020-04-13-001122-c Поточний середній ремонт автомобільної дороги місцевого значення О 231606 (Ланівці - Лисогірка - Теофіполь) - Колісець км 7+200 - 12+200
Скарга:
У розділі 1 «Загальні положення» вказано, що тендерну документацію для процедури закупівлі «Відкриті торги з публікацією англійською мовою» Поточний середній ремонт автомобільної дороги місцевого значення О 231606 (Ланівці - Лисогірка - Теофіполь) - Колісець км 7+200 - 12+200 розроблено відповідно до вимог Закону України №922-VIII "Про публічні закупівлі" (зі змінами) від 25 грудня 2015 року із змінами і доповненнями (далі – Закон). Терміни вживаються у значенні, наведеному в Законі.
Так, вивченням умов тендерної документації встановлено, що розділом 5 «Оцінка тендерної пропозиції» визначено нецінові критерії оцінки зокрема, обсяг виконаних (реалізованих) на об’єктах будівельно-монтажних робіт – питома вага критерію складає 15 відсотків та середньо облікова кількість штатних працівників – питома вага критерію складає 15 відсотків (Додаток 1)
Однак, такі вимоги у тендерній документації зокрема, наведені у таблиці відсоткового співвідношення вартісного еквіваленту або питомої ваги є порушенням ч. 2 ст 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» де зазначено, що замовник має з’ясувати наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, працівників відповідної кваліфікації тощо. Тобто, замовник у документації визначає кількість необхідних працівників для виконання відповідних робіт, а не досліджує загальну кількість працівників на підприємстві – учасника публічних торгів.
Аналогічним чином у порушення вимог ч. 2 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» у тендерній документації приведено у відсотках вартісний еквівалент або питома вага обсягу виконаних (реалізованих) монтажно-будівельних робіт.
Також п. 3 ч. 2 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник має з’ясувати наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), однак кількісні показники, приведені у таблиці 2 додатку 7 не відповідають принципам здійснення публічних закупівель зокрема, добросовісній конкуренції серед учасників та дискримінують учасників на рівне ставлення до них.
Таким чином, враховуючи викладене прошу внести відповідні зміни до тендерної документації з метою приведення її до норм чинного законодавств.
Пов'язані документи:
Учасник
- Додаток 1 (Скарга).docx 07.05.2020 15:09
- рішення від 12.05.2020 № 9074.pdf 13.05.2020 14:44
Дата прийняття скарги до розгляду:
07.05.2020 15:09
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
13.05.2020 14:44