-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з прибирання офісних приміщень
Завершена
356 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.3% або 1 000.00 UAH
мін. крок: 0.3% або 1 000.00 UAH
Період оскарження:
13.04.2020 15:20 - 25.04.2020 00:00
Вимога
Є відповідь
вимога
Номер:
12479493132542c2b4bf5b078a03b3d9
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-13-001946-a.b4
Назва:
вимога
Вимога:
Відповідно до статті 30 ЗУ "Про публічні закупівлі", у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Вимагаємо надати обґрунтовану відповідь у відповідності до чинного законодавства.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
05.05.2020 11:14
Вирішення:
На вимогу ПП «Клінінг-Про» (далі – Підприємство, Учасник) про надання роз’яснень щодо зазначення конкретних підстав відхилення поданої Підприємством тендерної пропозиції, зазначаємо таке.
Всупереч вимогам пункту 5 Тендерної документації на закупівлю послуг з прибирання офісних приміщень Замовника (далі – Тендерна документація) щодо надання Учасником копій діючих на дату подання сертифікатів якості відповідності, що підтверджують якість паперових та миючих засобів, що є предметом закупівлі, Підприємством не надано документів встановленої форми, які визначають відповідність або невідповідність зазначених виробів спеціальним медичним вимогам безпеки для здоров'я і життя людини (сертифікати якості відповідності або висновки ДСЕЕ) на паперові засоби торгівельної марки «Tork» або його еквівалента, як того вимагалось Замовником.
При цьому, надані Підприємством висновки ДСЕЕ на миючі засоби торговельної марки «Чистюня» не є тотожними запитуваними Замовником сертифікатам, крім того останні не дають можливості Замовнику порівняти технічні характеристики чи складові запропонованого Учасником товару, а відтак вважати його еквівалентами запитуваних Замовником виробів торгівельних марок «Tork», «Kiehl» та інші.
Відповідно до змісту Додатку 3 до тендерної документації усі посилання в технічному завданні (технічній специфікації) тендерної документації на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент». У випадку надання учасником еквіваленту, він має надати порівняльну таблицю запропонованого товару з товаром, який вимагається Замовником (технічні характеристики еквіваленту не повинні бути гіршими).
В даному випадку варто також зазначити, що у зв’язку із необхідністю посилання на торговельну марку, фірму, патент, чи конструкцію, джерело його походження або виробника (наприклад вироби торговельних марок «Tork», «Kiehl» тощо) Замовником в Тендерній документації зазначено попередження наступного змісту «Будь-які посилання в найменуванні та/або технічних характеристиках на конкретну торговельну марку або тип тощо передбачає надання еквіваленту (технічні характеристики еквіваленту не повинні бути гіршими). У разі надання еквіваленту, Учасник в Тендерній пропозиції (технічній частині) повинен зазначити запропонований еквівалент та його технічні характеристики в разі, якщо такі визначені Документацією. Посилання Замовником в найменуванні та/або технічних характеристиках на виробників, торговельну марку або тип тощо обумовлено наданням Учасникам загального уявлення про технічні характеристики чи складові товару».
Крім того, як встановлено з Довідки про наявність у Підприємства працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідний знання та досвід, одна з прибиральниць службових приміщень має стаж менший, ніж передбачено у Додатку 2 до Тендерної документації (Додаток №1 до Договору) щодо наявності в Учасника персоналу (5 прибиральників + 1 адміністратор), що обслуговуватиме приміщення Замовника з досвідом роботи не менше одного року.
Згідно з частиною 1 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) в редакції чинній на момент оголошення цієї закупівлі, Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Також відповідно до статті 22 Закону, документація конкурсних торгів повинна містити кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до статті 16 цього Закону, вимоги та інформацію про спосіб документального підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
При цьому Законом не передбачено переліку документів, які може вимагати замовник для підтвердження того чи іншого кваліфікаційного критерію. Зокрема, під час проведення процедури відкритих торгів замовник самостійно визначає у документації конкурсних торгів перелік документів, що підтверджують відповідність учасників тим чи іншим критеріям.
Разом з тим у випадку, коли замовником встановлено конкретний перелік відомостей (які повинні бути вказані в документах, що вимагаються як такі, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям) та форму відповідних документів зазначено безпосередньо в документації конкурсних торгів, то пропозиції конкурсних торгів такого учасника, що не містять відповідних відомостей та у складі яких подано висновки, зміст яких не відповідає формам, установленим замовником, – можуть бути відхилені на підставі пункту 4 частини 1 статті 30 Закону.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Є відповідь
Вимога
Номер:
a1291dd3b86a40fb8c1326d575241bde
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-13-001946-a.a3
Назва:
Вимога
Вимога:
ТОВ "ДАН ДЕВЕЛОПМЕНТ" звертається до замовника стосовно відхилення тендерної пропозиції з вимогою надати додаткову інформацію щодо причини невідповідності пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, його невідповідності кваліфікаційним критеріям та вимогам установлених статтєю 17 Закону. Вимагаємо роз'яснення саме яким пунктам кваліфікаційних критеріїв та вимогам установлених статтєю 17 Закону не відповідає тендерна документація ТОВ "ДАН ДЕВЕЛОПМЕНТ" на підставі ч.3 ст.30 Закону України "Про публічні закупівлі".
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
01.05.2020 18:43
Вирішення:
На вимогу ТОВ «ДАН ДЕВЕЛОПМЕНТ» (далі – Товариство, Учасник) про надання роз’яснень щодо зазначення конкретних підстав відхилення поданої Товариством тендерної пропозиції, зазначаємо таке.
Всупереч вимогам пункту 5 Тендерної документації на закупівлю послуг з прибирання офісних приміщень Замовника (далі – Тендерна документація) щодо надання Учасником копій діючих на дату подання сертифікатів якості відповідності, що підтверджують якість паперових та миючих засобів, що є предметом закупівлі, Товариством не надано сертифікати відповідності на паперові та миючі засоби торгівельних марок «Tork» і «Kiehl», як того вимагалось Замовником.
Зауважимо, що надані натомість Товариством сертифікати відповідності на паперові засоби виробника ПрАТ «Київський картонно-паперовий комбінат» та миючі засоби ТОВ «Емі Люкс», не дають можливості Замовнику порівняти технічні характеристики чи складові запропонованого Учасником товару, а відтак вважати його еквівалентами запитуваних Замовником виробів торгівельних марок «Tork» та «Kiehl».
При цьому, як встановлено з додатку №1 до Договору зазначеному у Листі-згоді з істотними умовам договору поданого безпосередньо самим Учасником, останній в переліку витратних матеріалів зазначає найменування паперових та миючих засобів саме запитуваних у специфікаціях торгівельних марок «Tork» і «Kiehl», проте надає Замовнику сертифікати на зовсім інші вироби, які не можна вважати еквівалентами.
Відповідно до змісту Додатку 3 до тендерної документації усі посилання в технічному завданні (технічній специфікації) тендерної документації на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент». У випадку надання учасником еквіваленту, він має надати порівняльну таблицю запропонованого товару з товаром, який вимагається Замовником (технічні характеристики еквіваленту не повинні бути гіршими).
В даному випадку варто також зазначити, що у зв’язку із необхідністю посилання на торговельну марку, фірму, патент, чи конструкцію, джерело його походження або виробника (наприклад вироби торговельних марок «Tork» або «Kiehl») Замовником в Тендерній документації зазначено попередження наступного змісту «Будь-які посилання в найменуванні та/або технічних характеристиках на конкретну торговельну марку або тип тощо передбачає надання еквіваленту (технічні характеристики еквіваленту не повинні бути гіршими). У разі надання еквіваленту, Учасник в Тендерній пропозиції (технічній частині) повинен зазначити запропонований еквівалент та його технічні характеристики в разі, якщо такі визначені Документацією. Посилання Замовником в найменуванні та/або технічних характеристиках на виробників, торговельну марку або тип тощо обумовлено наданням Учасникам загального уявлення про технічні характеристики чи складові товару».
Крім того, всупереч вимогам пункту 5 Тендерної документації про документальне підтвердження виконання Учасником аналогічного договору, в частині надання останнім копій договору з усіма додатками та копій всіх додаткових договорів у разі їх укладення, Товариством не надано Додаткової угоди №1 до Договору «Послуги з прибирання службових приміщень Державної служби зайнятості» від 19.02.2019 №20/05, та не зазначено причини її неподачі.
Згідно з частиною 1 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) в редакції чинній на момент оголошення цієї закупівлі, Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Зауважимо, що відповідно до частини 2 зазначеної статті Замовник може встановлювати один або кілька з таких кваліфікаційних критеріїв, у тому числі наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів.
Також згідно зі статті 22 Закону, документація конкурсних торгів повинна містити кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до статті 16 цього Закону, вимоги та інформацію про спосіб документального підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
При цьому Законом не передбачено переліку документів, які може вимагати замовник для підтвердження того чи іншого кваліфікаційного критерію. Зокрема, під час проведення процедури відкритих торгів замовник самостійно визначає у документації конкурсних торгів перелік документів, що підтверджують відповідність учасників тим чи іншим критеріям.
Разом з тим у випадку, коли замовником встановлено конкретний перелік відомостей (які повинні бути вказані в документах, що вимагаються як такі, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям) та форму відповідних документів зазначено безпосередньо в документації конкурсних торгів, то пропозиції конкурсних торгів такого учасника, що не містять відповідних відомостей та у складі яких подано висновки, зміст яких не відповідає формам, установленим замовником, – можуть бути відхилені на підставі пункту 4 частини 1 статті 30 Закону.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
ДИСКРИМІНАЦІЯ УЧАСНИКІВ
Номер:
4e565c27ebc84950a77b7bc84d2af5de
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-13-001946-a.c2
Назва:
ДИСКРИМІНАЦІЯ УЧАСНИКІВ
Вимога:
Шановний замовник!
Повторно звертаємося до вас та просимо внести зміні до тендерної документації, а саме щодо вимоги надати "- документальне підтвердження наявності офісу або складу (адміністративного приміщення за місцем надання послуг) ", тому як ця вимога є дискримінаційною і виконти ії може тільки той учасник який надає послуги станом на зараз, адже логічно, що у інших учасників відсутня можливість укласти договір оренди приміщення в приміщенні де будуть надаватись послуги. Просимо змінити вимогу на вимогу надання - "документальне підтвердження наявності офісу або складу. Налолошуємо на тому, що внесеними змінами ви не усунили дискримінаційну вимогу, а саме наявність офісу або складу (адміністративного приміщення за місцем надання послуг). Тому як орендарем в вашій будівле може бути дуже обмежене коло осіб!!!!!!!!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
17.04.2020 17:28
Вирішення:
В ході обговорення тендерний комітет прийшов до висновку надати наступну відповідь: Шановний учасник! На виконання вашої вимоги (скарги) від 15.04.2020, ID: UA-2020-04-13-001946-A.A1 тендерним комітетом внесено зміни до тендерної документації 17.04.2020. Крім того, повідомляємо, що Замовником від Учасника не вимагається наявність офісу або складу безпосередньо в приміщенні Сьомого апеляційного адміністративного суду.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Дискримінаційні вимоги
Номер:
e12d8adcd16043ec998bb682a008adb3
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-13-001946-a.a1
Назва:
Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Шановний замовник!
Просимо внести зміні до тендерної документації, а саме щодо вимоги надати " документальне підтвердження наявності офісу (адміністративного приміщення за місцем надання послуг) ", тому як ця вимога є дискримінаційною і виконти ії може тільки той учасник який надає послуги станом на зараз, тобто монополіст. Просимо змінити вимогу на вимогу надання - "документальне підтвердження наявності офісу або складу.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
15.04.2020 17:20
Вирішення:
В ході обговорення тендерний комітет прийшов до висновку надати наступну відповідь: Шановний учасник, розглянувши вашу вимогу (скаргу) від 15.04.2020, 17:20 ID: UA-2020-04-13-001946-A.A1 тендерним комітетом прийнято рішення внести зміни до Тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено