• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Концентрований універсальний мийний засіб для миття всіх видів підлоги

Торги відмінено

600 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 000.00 UAH
Період оскарження: 13.04.2020 15:12 - 24.04.2020 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга

Номер: 193b262178194e5bb95aa8f79f5e273a
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-13-001879-a.b7
Назва: Скарга
Скарга:
Скарга по суті викладена у файлі: "Скарга УО Днепровка підлога.pdf"
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 08.09.2020 20:05
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 30.09.2020 22:57
Дата виконання рішення Замовником: 08.10.2020 17:30
Коментар замовника щодо усунення порушень: України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних No18113 -р/пк-пз від 25.09.2020 на підставі ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції Закону України від 19.09.2019 № 114-ІХ, відмінити процедуру закупівлі – "ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого. органу за No UA-2020-04-13-001879-a
Автор: ТОВ “МІКОНТ”, Виговська Наталія 380949253709, 406534@ukr.net
Скарга
Виконана замовником

Скарга

Номер: 184be662333442edb020d3504eb443a9
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-13-001879-a.c6
Назва: Скарга
Скарга:
Скарга по суті викладена у файлі: "Скарга УО Днепровка підлога.pdf"
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 08.07.2020 19:11
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 28.07.2020 21:46
Дата виконання рішення Замовником: 26.08.2020 15:12
Коментар замовника щодо усунення порушень: Пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «ДЕЗ-ТАЙМ» відхилена на підставі рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 23.07.2020 №14282-р/пк-пз.
Автор: ТОВ “МІКОНТ”, Виговська Наталія 380949253709, 406534@ukr.net
Скарга
Виконана замовником

Скарга

Номер: 94bba3ff89f8491e880e33048303c5e4
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-13-001879-a.b5
Назва: Скарга
Скарга:
Скарга, платіжне доручення, дсту
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 27.05.2020 19:09
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 16.06.2020 21:44
Дата виконання рішення Замовником: 19.06.2020 16:36
Коментар замовника щодо усунення порушень: Замовник згідно рішень АМКУ від 11.06.2020 № 11572-р/пк-пз та від 12.06.2020 № 11634-р/пк-пз скасував рішення щодо визначення ТОВ «МІКОНТ» переможцем процедури закупівлі
Автор: ТОВ Гренландія, Марків Микола +380672433923 Pro@alenka.ua http://www.alenka.ua
Скарга
Виконана замовником

Оскарження визначення переможця

Номер: 8a8f5b5929a04f7784b76c944844e707
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-13-001879-a.c4
Назва: Оскарження визначення переможця
Скарга:
Оскарження визначення переможця
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 25.05.2020 16:46
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 17.06.2020 22:55
Дата виконання рішення Замовником: 19.06.2020 16:37
Коментар замовника щодо усунення порушень: Замовник згідно рішень АМКУ від 11.06.2020 № 11572-р/пк-пз та від 12.06.2020 № 11634-р/пк-пз скасував рішення щодо визначення ТОВ «МІКОНТ» переможцем процедури закупівлі
Автор: ТОВ "ДЕЗ-ТАЙМ", Олена Дударєва +380443693365 office.dez-time@i.ua
Вимога
Відхилено

Зміна критерія методики оцінки тендерної пропозиції

Номер: 869c4f5c76d5485fa16ac8a2b0963937
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-13-001879-a.b3
Назва: Зміна критерія методики оцінки тендерної пропозиції
Вимога:
Шановний Замовник! В критеріях вибору переможця тендера UA-2020-04-13-001879-a вказано: «Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію „Ціна”. Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ). Оцінка здійснюється щодо предмета закупівлі в цілому.» Тобто порівняння цін здійснюється за 1 літр концентрату (не розведеного засобу). Також в технічних вимогах до предмета закупівлі вказано: «Можливість приготування від 66 літрів робочого розчину для миття підлоги та поверхонь ручним способом. Вказати максимальну кількість робочого розчину за цим показником». Такім чином критерій «ціна за літр не розведеного засобу» застосовується до будь-якого еквіваленту. Але багато засобів мають концентрацію вищу ніж 66 літрів робочого розчину і порівняння буде здійснюватися некоректно. В технічних вимогах не визначено який конкретно процент розведення застосовує Замовник при митті підлоги або процент розведення який буде порівнюватись в перерахунку на ціну. Тобто з одного засобу може бути получено 66 літрів робочого розчину, а з іншого 500 літрів. Якщо Замовник придбає засіб з меншим процентом розведення, то буде значна переплата державних коштів. Порівняння ціни за 1літр концентрату не є коректним. Коректним є порівняння цін за 1 літр робочого (розведеного) розчину. Всі учасники мають рівноправні права і мають право знати який процент розведення буде порівнюватись. Вимагаємо: Змінити критерій методики оцінки тендерної пропозиції. Визначити конкретний процент розведення, який буде порівнюватись між еквівалентними концентратами миючих засобів, або порівнювати ціну за готовий розчин згідно вказаним процентам розведення, наданих учасниками з поданням відповідних підтверджуючих документів. Результати розгляду даної Вимоги просимо оприлюднити на офіційному веб-порталі. У випадку ігнорування вищезгаданих вимог, ми будемо змушені звернутися до Державної аудиторської служби України, Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), представників Громадського контролю та АМКУ щодо надання ними належної правової оцінки умовам документації на предмет встановлених дискримінаційний умов.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник. Розглянувши вашу вимогу повідомляємо наступне. Відповідно до ст.28 Закону України “Про публічні закупівлі” критеріями оцінки є: - у разі здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, що виробляються, виконуються чи надаються не за окремо розробленою специфікацією (технічним проектом), для яких існує постійно діючий ринок, - ціна; - у разі здійснення закупівлі, яка має складний або спеціалізований характер (у тому числі консультаційних послуг, наукових досліджень, експериментів або розробок, дослідно-конструкторських робіт), - ціна разом з іншими критеріями оцінки, зокрема, такими як: умови оплати, строк виконання, гарантійне обслуговування, експлуатаційні витрати, передача технології та підготовка управлінських, наукових і виробничих кадрів. За цією процедурою закуповується продукція масового виробництва, тобто Законом для неї встановлений лише єдиний критерій оцінки — ціна пропозиції. Враховуючи вищенаведене, ваша вимога про зміну критерію оцінки не відповідає чинному законодавству.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Внесення змін в технічні вимоги закупівлі

Номер: 46cfa480722641f6abac69fee1f303a5
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-13-001879-a.b2
Назва: Внесення змін в технічні вимоги закупівлі
Вимога:
Неможливость виконання Технічних вимог Замовника, щодо представлення протоклів іспитів на концентований мийний засіб для всіх видів підлог, якщо він не тої конкретної торгової марки, яку указав Замовник. Додаємо відповідь на наше звернення до органів Стандартізації з метою здійснення вимог Замовника щодо представлення необхідних документів на торги. Дійсні технічні вимоги спрямовані на перемогу конкретного постачальника, що порушує основні принципи проведення відкритих торгів - рівноправна участь. У випадку відмови на внесення змін у Тендерну документацію, залишаємо за собой право на звернення до АМКУ щодо оскарження вимог Тендерної документації даної Закупівлі
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний Учаснику! На вашу вимогу повідомляємо наступне. У листі-зверненні від 14.04.2020 №2364/04/20, що додається до цієї вимоги, зазначений номер закупівлі UA-P-2020-04-13-007334-b. У той час як ця процедура закупівлі має номер UA-2020-04-13-001879-a. Згідно з даними Реєстру акредитованих органів оцінки відповідності (https://naau.org.ua/reyestr-akreditovanix-oov/), що ведеться Національним агентством з акредитації Україні на сьогодні кількість органів оцінки відповідності з діючими атестатами про акредитацію становить 766, а ДП “Укрметртестстандарт” є лише одним з них. З огляду на вищезазначене надані листі-зверненні від 14.04.2020 №2364/04/20 та лист від 16.04.2020 №07-02/774 не можуть бути доказом неможливості виконання вимог тендерної документації за цією процедурою закупівлі. Таким чином, вимога не підлягає задоволенню.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Неможливість виконня тендерних вимог

Номер: d0a624ee5d9f49ce8332392cb04d3f1b
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-13-001879-a.b1
Назва: Неможливість виконня тендерних вимог
Вимога:
Шановний Замовник! Одна з обов’язкових вимог тендеру UA-2020-04-13-001879-a – відповідність еквіваленту засобу необхідним технічним якісним та кількісним характеристикам, які мають бути підтверджені державними лабораторіями. Конкретно написано: «Надати протокол випробувань акредитованої згідно чинного законодавства державної лабораторії на запропонований еквівалент на підтвердження технічних характеристик. В наданих документах кожна складова показників якості та технічних характеристик, встановлена замовником в вимогах до предмету закупівлі, повинна бути підтверджена». Технічні вимоги визначені в додатку 2 п.1. А саме: 1. Мийний засіб для миття наливних підлог, стін зі штучного каменю, кахлю, гранітних, мармурових, скляних та керамічних поверхонь. 2. Засіб на основі аніонних ПАР (до 5%), органічних розчинників (5-15%%). 3. Засіб повинен мати виражені миючі властивості та не пошкоджувати поверхні з штучного каменю, наливних підлог, пластику, мармуру, граніту тощо. 4. Засіб не повинен фіксувати органічні та неорганічні забруднення. 5. Засіб повинен усувати неприємний запах та видаляти органічний бруд. 6. Засіб не повинен потребувати змивання робочого розчину з оброблених поверхонь. 8. Можливість приготування від 66 літрів робочого розчину для миття підлоги та поверхонь ручним способом. Вказати максимальну кількість робочого розчину за цим показником. Відсутність необхідності змивання робочого розчину з оброблених поверхонь. 9.Термін придатності робочих розчинів не менше 7 діб. 10. Можливість миття підлоги машинним способом, зокрема підлогомийними машинами, пилососами з мийною функцією. 11. Засіб не повинен утворювати піну. 12. Можливість зливання в каналізацію відпрацьованих та невикористаних робочих розчинів. 13. Термін придатності засобу не менше 2 років. (інші пункти апріорі мають бути підтверджені протоколами СЕЕ і не викликають питань з нашого боку) Жодна з державних лабораторій не приймає до тестування засоби згідно Технічних вимог цього тендеру. Обґрунтування відмов: 1. Відсутність в Технічних вимогах конкретних кількісних параметрів по більшості пунктів. 2. Невизначеність методології тестування по деяких пунктах. 3. Недостатні строки на проведення всіх тестувань (до 28.04.20) Такім чином, вважаємо що тендерні вимоги не дають змоги на рівноправну участь еквівалентів окрім означеного замовником засобу конкретної торгової марки. В зв’язку з цим вимагаємо: Або: 1. Вказати по кожному пункту з п.1 Додатку 2 конкретні кількісні параметри. 2. Вказати на Методології тестування даних параметрів. 3. Надати достатній час на проведення всіх тестувань зі списку вимог та оформлення протоколів державними акредитованими лабораторіями. Або: Прийняти порівняльну таблицю еквівалента до технічних вимог по протоколам та гарантійним листам виробника (крім висновка СЕЕ (відповідно до вимог Закону України «Про забезпечення санітарного та гігієнічного благополуччя населення» та наказу МОЗ №247 від 09.10.2000 р.) та сертифікатів ISO 14001 та 22000) Результати розгляду даної Вимоги просимо оприлюднити на офіційному веб-порталі. У випадку ігнорування вищезгаданих вимог, ми будемо змушені звернутися до Державної аудиторської служби України, Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), представників Громадського контролю та АМКУ щодо надання ними належної правової оцінки умовам документації на предмет встановлених дискримінаційний умов.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! На Вашу вимогу повідомляємо наступне. Антимонопольний комітет України вже розглядав таку вимогу та дійшов висновку про її безпідставність Так у п.3 рішення № 4639-р/пк-пз від 11.03.2020 (UA-2020-02-06-000783-a) зазначено: “3. Скаржник зазначає, що вимога Документації щодо надання протоколу випробувань акредитованої згідно з чинним законодавством державної лабораторії на запропонований еквівалент є дискримінаційною. Скаржник зазначає, що технічні вимоги, що вказані у додатку 3 виписані Замовником таким чином, що жодна лабораторія не зможе підтвердити наявність усіх характеристик та кожного показника. Крім того, сфери акредитації лабораторій, що проводять випробування мийних засобів, не містять визначення усіх характеристик, що зазначені в додатку 3. До того ж незаконною, на думку Скаржника, є вимога щодо проведення вказаних випробувань виключно державними лабораторіями, оскільки форма власності лабораторії жодним чипом не може бути обмеженням у проведенні відповідних випробувань. За твердженням Скаржника, незаконною є і вимога щодо проведення випробувань лише на еквівалент продукції, що є предметом закупівлі. Такі положення Документації є дискримінаційними і встановлюють додаткові вимоги для учасників, що пропонують еквівалент продукції і не передбачають таких вимог до продукції конкретних виробників, що вказані в додатку 3. На засіданні Колегії, яке відбулось 11.03.2020, представник Скаржника зазначив, що Скаржник не має жодних протоколів випробувань. У ході розгляду зазначеного питання встановлено наступне. Додаток 3 Документації містить технічні вимоги. Відповідно до додатку 3 Документації у разі подання еквіваленту (крім позицій 13,14) надати протокол випробувань акредитованої згідно з чинним законодавством державної лабораторії на запропонований еквівалент на підтвердження технічних характеристик. В наданих документах кожна складова показників якості та технічних характеристик, встановлена Замовником у вимогах до предмету закупівлі, повинна бути підтверджена. Скаржник не довів та документально не підтвердив необхідність внесення змін до Документації в цій частині, а також документально не підтвердив неможливість виконання вказаної умови Документації та не довів, яким чином наведена вище умова Документації порушує права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з участю у Процедурі закупівлі, у зв'язку з чим відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині.” Враховуючи наведене, Ваша вимога не може бути задоволена.
Статус вимоги: Відхилено