• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Мийний засіб для миття скла, мийний засіб з ефектом соди для обробки поверхонь з різних матеріалів

Торги відмінено

781 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 908.00 UAH
Період оскарження: 13.04.2020 14:58 - 24.04.2020 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга

Номер: 95f2330178224aaf9010f74c97711259
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-13-001780-a.a5
Назва: Скарга
Скарга:
Скарга по суті викладена у файлі: "Скарга УО Днепровка скло.pdf"
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 08.09.2020 20:07
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 30.09.2020 22:56
Дата виконання рішення Замовником: 08.10.2020 17:33
Коментар замовника щодо усунення порушень: Враховуючи Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних No18114 -р/пк-пз від 25.09.2020 на підставі ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції Закону України від 19.09.2019 № 114-ІХ, відмінити процедуру закупівлі – "ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за No UA-2020-04-13-001780-a.
Автор: ТОВ “МІКОНТ”, Виговська Наталія 380949253709, 406534@ukr.net
Скарга
Виконана замовником

Скарга

Номер: eecd4bd8a48b412ead25d2c8022fe9ca
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-13-001780-a.c4
Назва: Скарга
Скарга:
Скарга по суті викладена у файлі: "Скарга УО Днепровка скло.pdf"
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 08.07.2020 16:36
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 28.07.2020 21:38
Дата виконання рішення Замовником: 26.08.2020 15:10
Коментар замовника щодо усунення порушень: Пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «Фортунат» відхилена на підставі рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 23.07.2020 №14284-р/пк-пз.
Автор: ТОВ “МІКОНТ”, Виговська Наталія 380949253709, 406534@ukr.net
Скарга
Виконана замовником

Скарга

Номер: ea635ab7931449639d9d28657932618a
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-13-001780-a.b3
Назва: Скарга
Скарга:
Скарга, платіжне доручення, дсту
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 28.05.2020 18:55
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 18.06.2020 22:39
Дата виконання рішення Замовником: 22.06.2020 17:48
Коментар замовника щодо усунення порушень: Пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «МІКОНТ» відхилена на підставі рішень Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 15.06.2020 № 11751-р/пк-пз.
Автор: ТОВ Гренландія, Марків Микола +380672433923 Pro@alenka.ua http://www.alenka.ua
Скарга
Виконана замовником

Оскарження визначення переможця

Номер: 11cec341f9ea4b15a415c52de8c1610c
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-13-001780-a.c2
Назва: Оскарження визначення переможця
Скарга:
Оскарження визначення переможця
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 25.05.2020 19:21
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 17.06.2020 22:35
Дата виконання рішення Замовником: 22.06.2020 17:49
Коментар замовника щодо усунення порушень: Пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «МІКОНТ» відхилена на підставі рішень Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 12.06.2020 № 11635-р/пк-пз.
Автор: ТОВ "ДЕЗ-ТАЙМ", Олена Дударєва +380443693365 office.dez-time@i.ua
Вимога
Відхилено

неможливість виконання тендерних вимог будь-яким еквівалентом

Номер: 7e6f52fd3bfe4b1089f3400e0ee2ef1c
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-13-001780-a.b1
Назва: неможливість виконання тендерних вимог будь-яким еквівалентом
Вимога:
Шановний Замовник! Одна з обов’язкових вимог тендеру UA-2020-04-13-001780-a – відповідність еквіваленту засобу необхідним технічним якісним та кількісним характеристикам, які мають бути підтверджені державними лабораторіями. Конкретно написано: «Надати протокол випробувань акредитованої згідно чинного законодавства державної лабораторії на запропонований еквівалент на підтвердження технічних характеристик. В наданих документах кожна складова показників якості та технічних характеристик, встановлена замовником в вимогах до предмету закупівлі, повинна бути підтверджена». Технічні вимоги, які мають бути підтверджені протоколами іспитів державних лабораторій визначені в додатку 2 п.1. А саме: 2.Склад засобу, вміст діючих та допоміжних речовин: спирт ізопропіловий (15-30)%; неіоногенні ПАР < 5%, органічний розчинник. 3. До складу засобу не повинні входити наступні речовини: метиловий та нашатирний спирти, оцтова кислота, хлор, альдегід, перекис водню, аміак та їх похідні. 4.Засіб повинен ефективно видаляти забруднення. 5.Засіб не повинен пошкоджувати хромованих та поверхонь із нержавіючої сталі, керамічних, порцелянових, скляних поверхонь, кахлю, виробів з полімерних та інших матеріалів та не фіксувати органічних та неорганічних забруднень. 10. Термін придатності засобу – не менше 2 роки з дати виготовлення. (інші пункти апріорі мають бути підтверджені протоколами СЕЕ або виробником і не викликають питань з нашого боку) Жодна з державних лабораторій не приймає до тестування засоби згідно Технічних вимог цього тендеру. Обґрунтування відмов: 1. Відсутність в Технічних вимогах конкретних кількісних параметрів по більшості пунктів. 2. Невизначеність методології тестування по деяких пунктах. 3. Недостатні строки на проведення всіх тестувань (до 28.04.20) Такім чином, вважаємо що тендерні вимоги не дають змоги на рівноправну участь еквівалентів окрім означеного замовником засобу конкретної торгової марки. В зв’язку з цим вимагаємо: Або: 1. Вказати по кожному пункту з п.1 Додатку 2 конкретні кількісні параметри. 2. Вказати на Методології тестування даних параметрів. 3. Надати достатній час на проведення всіх тестувань зі списку вимог та оформлення протоколів державними акредитованими лабораторіями. Або: Прийняти порівняльну таблицю еквівалента до технічних вимог по протоколам та гарантійним листам виробника (крім висновка СЕЕ (відповідно до вимог Закону України «Про забезпечення санітарного та гігієнічного благополуччя населення» та наказу МОЗ №247 від 09.10.2000 р.) та сертифікатів ISO 14001 та 22000) Результати розгляду даної Вимоги просимо оприлюднити на офіційному веб-порталі. У випадку ігнорування вищезгаданих вимог, ми будемо змушені звернутися до Державної аудиторської служби України, Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), представників Громадського контролю та АМКУ щодо надання ними належної правової оцінки умовам документації на предмет встановлених дискримінаційний умов.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Тендерним комітетом уважно розглянуто вимогу UA-2020-04-13-001780-a.b1. За результатами розгляду повідомляємо. Антимонопольний комітет України вже розглядав таку вимогу та дійшов висновку про її безпідставність. Так у п.3 рішення № 4639-р/пк-пз від 11.03.2020 (UA-2020-02-06-000783-a) зазначено: “3. Скаржник зазначає, що вимога Документації щодо надання протоколу випробувань акредитованої згідно з чинним законодавством державної лабораторії на запропонований еквівалент є дискримінаційною. Скаржник зазначає, що технічні вимоги, що вказані у додатку 3 виписані Замовником таким чином, що жодна лабораторія не зможе підтвердити наявність усіх характеристик та кожного показника. Крім того, сфери акредитації лабораторій, що проводять випробування мийних засобів, не містять визначення усіх характеристик, що зазначені в додатку 3. До того ж незаконною, на думку Скаржника, є вимога щодо проведення вказаних випробувань виключно державними лабораторіями, оскільки форма власності лабораторії жодним чипом не може бути обмеженням у проведенні відповідних випробувань. За твердженням Скаржника, незаконною є і вимога щодо проведення випробувань лише на еквівалент продукції, що є предметом закупівлі. Такі положення Документації є дискримінаційними і встановлюють додаткові вимоги для учасників, що пропонують еквівалент продукції і не передбачають таких вимог до продукції конкретних виробників, що вказані в додатку 3. На засіданні Колегії, яке відбулось 11.03.2020, представник Скаржника зазначив, що Скаржник не має жодних протоколів випробувань. У ході розгляду зазначеного питання встановлено наступне. Додаток 3 Документації містить технічні вимоги. Відповідно до додатку 3 Документації у разі подання еквіваленту (крім позицій 13,14) надати протокол випробувань акредитованої згідно з чинним законодавством державної лабораторії на запропонований еквівалент на підтвердження технічних характеристик. В наданих документах кожна складова показників якості та технічних характеристик, встановлена Замовником у вимогах до предмету закупівлі, повинна бути підтверджена. Скаржник не довів та документально не підтвердив необхідність внесення змін до Документації в цій частині, а також документально не підтвердив неможливість виконання вказаної умови Документації та не довів, яким чином наведена вище умова Документації порушує права та законні інтереси Скаржника, пов’язані з участю у Процедурі закупівлі, у зв'язку з чим відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині.” Враховуючи наведене Ваша вимога не може бути задоволена.
Статус вимоги: Відхилено