• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Поточний ремонт водопроводу по вулиці Шевченка в селі Новосілки Володимир-Волинського району Волинської області

Торги не відбулися

1 214 894.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 074.47 UAH
Період оскарження: 13.04.2020 17:47 - 26.04.2020 03:00
Вимога
Є відповідь

Вимога на рішення замовника щодо визначення переможця закупівлі відповідно до ст. 30 ЗУ "Про публічні закупівлі"

Номер: 296377f522f84025828c043666c03494
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-13-000901-c.b3
Назва: Вимога на рішення замовника щодо визначення переможця закупівлі відповідно до ст. 30 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Вимога:
Ознайомившись з пропозицією ТОВ «Будівельні споруди міста» у закупівлі UA-2020-04-13-000901-c «Поточний ремонт водопроводу по вулиці Шевченка в селі Новосілки Володимир-Волинського району Волинської області» (ДК 021:2015: 45330000-9 — Водопровідні та санітарно-технічні роботи) вважаємо, що вказана пропозиція не відповідає умовам тендерної документації та вимогам Закону Україну «Про публічні закупівлі». Умовами тендерної документації, а саме для підтвердження «Кваліфікаційних критеріїв до учасників» (п.5 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, та Додатком 2 Тендерної документації) передбачалось «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» довідка у формі табл. 4, що містить інформацію про виконання учасником аналогічного договору. Учасником, ТОВ «Будівельні споруди міста» в тендерній пропозиції, в довідці «Довідка про наявність аналогічного досвіду» було вказано про два договори –– «Реконструкція водопровідноканалізаційних мереж району вул. Металістів у м. Львові» (на суму 9300000,00 грн.) та «Реконструкція водопровідних мереж району вул. На Чвертях у м. Львові» (на суму 5010099,60 грн.). Подані два договори не відповідають кваліфікаційним вимогам замовника, адже ці договори станом на дату подачі тендерної пропозиції ще виконуються, що в свою чергу не відповідає умовам тендерної пропозиції, та ст.16 Закону України “Про публічні закупівлі”. Водночас таке формулювання явно не відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки його частина 2 статті 16 зазначає саме факт «виконання», а не «укладення» договору. Умовами тендерної документації (якщо іншого не передбачено умовами ТД) та умовами ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» чітко вказано про «досвід виконання аналогічного договору» саме як завершену дію (виконання договору). Сам по собі договір не може підтвердити факт виконання аналогічних домовленостей сторін. Згідно з главою 48 Цивільного кодексу України процес виконання договору слідує після моменту його укладення. Відповідно, факт виконання договору підтверджується документами, в залежності від предмету договору. Таким чином, з метою підтвердження досвіду укладання (виконання) аналогічних договорів учасник має подати не лише договір, але й документ, який підтверджують факт його виконання належним чином. Ураховуючи зазначене, та беручи до уваги мету Закону України «Про публічні закупівлі», якою є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, замовнику під час проведення процедури закупівлі, у тому числі розгляду та оцінки тендерних пропозицій, необхідно дотримуватись принципів здійснення закупівель, не призводячи своїми діями до штучного та/або формального обмеження кола учасників для подальшого визначення переможця торгів. Керуючись нормами закріпленими ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», ВИМАГАЄМО: 1. Прийняти вимогу до розгляду; 2. Скасувати прийняте рішення уповноваженої особи від 05.06.2020 року, щодо наміру укласти договір про закупівлю з ТОВ «Будівельні споруди міста»; 3. Замовнику усунути порушення або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: 1. Скасувати прийняте рішення уповноваженої особи від 05.06.2020 року, щодо наміру укласти договір про закупівлю з ТОВ «Будівельні споруди міста» 2. Відхилити тендерну пропозицію переможця процедури відкритих торгів ДК 021:2015 45330000-9 Водопровідні та санітарно-технічні роботи «Поточний ремонт водопроводу по вулиці Шевченка в селі Новосілки Володимир – Волинського району Волинської області» - ТОВ «Будівельні споруди міста» м. Київ, Шевченківський р-н, вул.. Січових Стрільців,37/41 ЄДРПОУ 43037877 як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації Замовника
Статус вимоги: Задоволено
Задовільнена: Так
Вимога
Є відповідь

ВИМОГА В порядку ст.30 пункту 3 Закону України «Про публічні закупівлі»

Номер: 812a0152f621444081dcaa7fb54119f4
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-13-000901-c.a2
Назва: ВИМОГА В порядку ст.30 пункту 3 Закону України «Про публічні закупівлі»
Вимога:
ВИМОГА В порядку ст.30 пункту 3 Закону України «Про публічні закупівлі» ТОВ «СМ-РЕМБУД» подало пропозицію на закупівлю послуг «Поточний ремонт водопроводу по вулиці Шевченка в селі Новосілки Володимир-Волинського району Волинської області» 30 квітня 2020 року. Згідно Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 12.05.2020 року пропозиція ТОВ «СМ-РЕМБУД» за ідентифікатором закупівлі UA-2020-04-13-000901-c відхилена згідно п.1-3 даного протоколу. ТОВ «СМ-РЕМБУД» вважає рішення замовника неправомірним, оскільки: Договірна́ ціна́ — ціна, що встановлюється за домовленістю між виробником (продавцем, підрядником) споживачем (покупцем, замовником) продукції (робіт). Відповідно до п.21 Постанови № 668 від 1 серпня 2005р Кабінету Міністрів України "Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві" - договірна ціна у договорі підряду визначається на основі кошторису. Договірна ціна до Договору підряду №25/2019 від 07.11.2019р. та до Договору підряду №26/2019 від 07.11.2019 р. подана у формі Локального кошторису, у якому відображено всі розрахунки, згідно вимог та норм ДБН (ДСТУ) та програмного комплексу АВК. Додатково дублювати Локальні кошториси немає потреби. Крім того саме у такому вигляді Договірна ціна підписана замовником. 1.На виконання додатку 2 Тендерної документації (далі – ТД) ( учасником ТОВ «СМ-РЕМБУД» було надано 2 ( два) договори для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору та згідно ст.16 частини 2 Закону України «Про публічні закупівлі» для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору не зазначено їх кількість. Крім того, договір підряду №25/2019 від 07.11.2019 року виконаний у повному обсязі, про що свідчить довідка КБ-3 на суму 384 798,64 гривень. Роботи виконані повністю, а різниця у сумі 12 341,56 грн. являється економією коштів. Про виконані роботи у повному обсязі свідчить відгук №280/01-15 від Затурцівської сільської ради. Згідно додатку 2 Тендерної документації (далі – ТД) замовником не вимагалось факт підтвердження повного виконання аналогічного договору. Враховуючи вищевикладене, трактувати те, що Учасник ТОВ «СМ-РЕМБУД» не підтвердив вимогу надання аналогічного договору та не підтвердив відповідність кваліфікаційному критерію є не правомірним. 2.Згідно п.2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку 2 ТД необхідна наявність в учасника необхідної кількості працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт відповідно даного предмету. Монтажника систем утеплення будівель Шлапака В.Д. до даного виду робіт не планується залучати, оскільки його спеціалізація до влаштування водопроводу відношення ніякого не має. Щодо Таблиці 3 «Довідка про кваліфікацію і досвід працівників робочих професій, що будуть залучені до виконання обсягів робіт відповідно даного предмету закупівлі» (довідка №148 від 28 квітня 2020 року поданої тендерної пропозиції) графа «Загальний досвід роботи (років)» повністю відповідає графі «Досвід роботи на даній посаді(років)», тому доцільності дублювати інформацію немає потреби. Тому трактувати те, що Учасник ТОВ «СМ-РЕМБУД» не підтвердив інформацію про наявність в учасника необхідної кількості працівників відповідної кваліфікації та не підтвердив відповідність кваліфікаційному критерію є не правомірним. Згідно п.1 «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» Додатку 2 ТД замовником вимагалося надати інформацію про наявність в учасника основних видів машин, механізмів, техніки та обладнання, необхідних для виконання обсягів будівельно-монтажних робіт відповідно даного предмету закупівлі згідно форми Таблиці №1 ТД, що повністю відображено у довідці №145 від 27 квітня 2020року поданої тендерної пропозиції. «Киркувальник» та «Насос гідравлічний ручний» не можливо віднести до графи «Тип обладнання, будівельних машин та механізмів» Таблиці 1 Додатку 2 ТД, оскільки «Киркувальник» та «Насос гідравлічний ручний» являються розхідним інструментом та входять до розрахунку загальновиробничих витрат підприємства. «Киркувальник» входить до складу розрахунку загальновиробничих витрат для виконання робіт згідно розцінки РН18-1-3 «Розбирання щебеневих та гравійних покриттів та основ». Дана робота буде виконуватися мініекскаватором гусеничним JCB (п.31 довідки №145 від 27.04.2020р.). «Насос гідравлічний ручний» відноситься до робіт згідно розцінок РН 16-8-1, РН 16-8-2 та РН 16-8-3 та у даних роботах використовуватись не буде і входить до складу ЗВВ підприємства. ТОВ «СМ-РЕМБУД» вважає, що подане обладнання, будівельні машини та механізми у довідці №145 від 27.04.2020р. «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» відображені у повному обсязі для виконання робіт, вказаних у технічному завданні Додатку 4 даної тендерної документації по закупівлі послуг. На підстави вищевикладеного, керуючись чинним п.3 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», - ВИМАГАЄМО: 1. Прийняти дану вимогу ТОВ «СМ-РЕМБУД» до розгляду»; 2. Зобов’язати Замовника – Комунальне господарство Зарічанської сільської ради: - Скасувати Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 12.05.2020 року щодо дискваліфікації ТОВ «СМ-РЕМБУД» у даній закупівлі; - Зобов’язати Замовника усунути порушення або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі. - У випадку ігнорування даної вимоги ТОВ «СМ-РЕМБУД» змушене буде звертатись до АМКУ.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Комунальне господарство Зарічанської сільської ради в повному обсязі розглянуло вимогу про усунення правопорушень Учасника публічної закупівлі та вважає її необґрунтованою та безпідставною з підстав наведених нижче. 1. Розрахунок договірної ціни проводиться з урахуванням усіх положень ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», зокрема підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни є локальні кошториси; розрахунок вартості матеріальних ресурсів (відомість ресурсів, тощо); розрахунок загальновиробничих витрат; розрахунок адміністративних витрат; розрахунок прибутку, розрахунку розміру кошторисної заробітної плати. Договірна ціна є невід’ємною частиною усіх договорів підряду у будівництві разом з локальним кошторисом, відомістю ресурсів та іншими документами, що передбачені державними нормами. Відсутність у договорі підряду локальних кошторисів як кошторису вартості підрядних робіт та обсягів робіт зменшує можливості для громадського контролю та моніторингу закупівель та є ризиком недобросовісного виконання договору. Замовник робіт згідно Договорів котрі подано Учасником у складі тендерної пропозиції, передбачено згідно чинного законодавства, що невід’ємною частиною договору є договірна ціна та локальні кошториси. Однак, Учасник не подав у складі своєї пропозиції у складі аналогічних договорів локальні кошториси. Враховуючи вищевикладене, Замовник законно має право трактувати те, що Учасник ТОВ «СМ-РЕМБУД» не підтвердив вимогу надання аналогічного договору та не підтвердив відповідність кваліфікаційному критерію. Даний факт невиконання вимог ТД також міститься в рішенні АМКУ від 22.08.2019 № 11690 (п. 2.3) (UA-2019-07-12-000395-c) та 1413-р/пк-ск від 18.08.2015 (п. 1.5). Згідно пп.10.1 п. 10 поданого Учасником Договору підряду №25/2019, зазначається, що факт виконання робіт підтверджується актами, а саме: «здача-приймання робіт здійснюється за Актами здачі-приймання виконаних робіт». Однак суми згідно актів здачі-приймання, договірної ціни та відгуку різняться, Учасник подає інформацію, що договір виконаний згідно довідки та відгуку, але керуючись умовами поданого договору, що передача робіт здійснюється за актами, факт його виконання актами не підтвердив, чим не виконав вимог ТД, де зазначено: «Додати завірені копії договорів та актів виконаних робіт, відгуку, який повинен містити вихідний номер, дату видачі, посилання на договір, який виконувався». 2. Чинним законодавством України передбачено, що трудова книжка є основним документом про трудову діяльність працівника. Статтею 48 Кодексу законів про працю України, трудові книжки ведуться на всіх працівників, які працюють на підприємстві, в установі, організації або у фізичної особи понад п'ять днів. До трудової книжки заносяться відомості про роботу, заохочення та нагороди за успіхи в роботі на підприємстві, в установі, організації; відомості про стягнення до неї не заносяться. Порядок ведення трудових книжок визначається Кабінетом Міністрів України. Виходячи з вказаної норми, звертаємо Вашу увагу, що Замовник встановив чітку вимогу щодо надання «наказів та/або трудових книжок», а саме подати у складі ТП «довідки у формі табл. 2, 3 що містять інформацію про наявність в учасника необхідної кількості працівників відповідної кваліфікації, які знаходяться у трудових відносинах з учасником, які є в штаті або працюють за цивільно-правовими угодами, та які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт відповідно даного предмету закупівлі (інженерно-технічних робітників, робочих) підтвердити копіями наказів та/або трудових книжок Враховуючи вище викладене, Учасником не виконано вимоги тендерної документації Замовника, оскільки не надано копії наказу та/або трудової книжки, що підтверджують трудові відносини між учасником та працівником, дані якого Учасником внесені до «Довідки про кваліфікацію і досвід працівників робочих професій, що будуть залучені до виконання обсягів робіт відповідно даного предмету закупівлі». Крім того, не можна погодитись з позицією Учасника, оскільки Замовником встановлені вимоги для того, щоб переконатися про наявність в Учасника відповідної кількості робітників, до компетенції Замовника не входить здогадуватися, кого Учасник з перерахованих у Довідці робітників буде залучати до виконання робіт, а кого ні, і який вид робіт покладений на даного працівника. 3. У додатку 2 ТД наведено кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям. Документи, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно до частини другої статті 16 Закону. Згідно з додатком 2 Документації для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію "Наявність обладнання та матеріально-технічної бази" учасник має надати «довідку у формі табл.1, що містить інформацію про наявність в учасника основних видів машин, механізмів, техніки та обладнання, необхідних для виконання обсягів будівельно-монтажних робіт відповідно даного предмету закупівлі». У складі Пропозиції Учасника містяться наступні документи: - «Довідка, про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (про наявність основних видів машин, механізмів, техніки та обладнання), необхідних для виконання обсягів робіт відповідно даного предмету закупівлі», складена за формою, наведеною у додатку 2 Документації; - "Підсумкові відомість ресурсів", у розділі «Будівельні машини враховані у складі загальновиробничих витрат», якої, зокрема, зазначено «Киркувальник» та «Насос гідравлічний ручний». Враховуючи вимогу Документації щодо необхідності зазначення в довідці переліку обладнання та машин, які будуть використовуватись при виконанні робіт на об’єкті та зазначення учасником в підсумковій відомості ресурсів вищевказаного обладнання не зазначивши його у відповідній довідці, порушило умови Документації в цій частині. Учасник може складати розрахунок договірної ціни з урахуванням та зазначенням матеріально-технічної бази, яка у нього наявна. До компетенції Замовника не входить здогадуватися, який саме технологічний процес та з використанням, якого обладнання та механізмів буде користуватися Учасник для виконання робіт, саме тому Замовником зазначені відповідні вимоги у ТД. Вивчивши практику прийняття рішень АМКУ щодо даного питання, Замовник керувався п.3 Рішення АМКУ від 15.04.2019 № 4549. Беручи до уваги усе вищевикладене, ми вважаємо подану ТОВ «СМ-РЕМБУД» вимогу необґрунтованою та безпідставною. Акцептувавши пропозицію ТОВ «СМ-РЕМБУД», яка не відповідає вимогам ТД, Замовник демонстрував би дискримінаційний підхід щодо розгляду пропозицій інших Учасників, котрі можуть відповідати вимогам ТД та котрі, також зможуть оскаржити акцепт пропозиції ТОВ «СМ-РЕМБУД», котра не відповідає вимогам ТД.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

ВИМОГА В порядку ст.30 пункту 3 Закону України «Про публічні закупівлі»

Номер: 6d51861999114e27a76b179470290a5f
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-13-000901-c.b1
Назва: ВИМОГА В порядку ст.30 пункту 3 Закону України «Про публічні закупівлі»
Вимога:
ВИМОГА В порядку ст.30 пункту 3 Закону України «Про публічні закупівлі» ТОВ «СМ-РЕМБУД» подало пропозицію на закупівлю послуг «Поточний ремонт водопроводу по вулиці Шевченка в селі Новосілки Володимир-Волинського району Волинської області» 30 квітня 2020 року. Згідно Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 12.05.2020 року пропозиція ТОВ «СМ-РЕМБУД» за ідентифікатором закупівлі UA-2020-04-13-000901-c відхилена згідно п.1-3 даного протоколу. ТОВ «СМ-РЕМБУД» вважає рішення замовника неправомірним, оскільки: Договірна́ ціна́ — ціна, що встановлюється за домовленістю між виробником (продавцем, підрядником) споживачем (покупцем, замовником) продукції (робіт). Відповідно до п.21 Постанови № 668 від 1 серпня 2005р Кабінету Міністрів України "Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві" - договірна ціна у договорі підряду визначається на основі кошторису. Договірна ціна до Договору підряду №25/2019 від 07.11.2019р. та до Договору підряду №26/2019 від 07.11.2019 р. подана у формі Локального кошторису, у якому відображено всі розрахунки, згідно вимог та норм ДБН (ДСТУ) та програмного комплексу АВК. Додатково дублювати Локальні кошториси немає потреби. Крім того саме у такому вигляді Договірна ціна підписана замовником. 1.На виконання додатку 2 Тендерної документації (далі – ТД) ( учасником ТОВ «СМ-РЕМБУД» було надано 2 ( два) договори для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору та згідно ст.16 частини 2 Закону України «Про публічні закупівлі» для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору не зазначено їх кількість. Крім того, договір підряду №25/2019 від 07.11.2019 року виконаний у повному обсязі, про що свідчить довідка КБ-3 на суму 384 798,64 гривень. Роботи виконані повністю, а різниця у сумі 12 341,56 грн. являється економією коштів. Про виконані роботи у повному обсязі свідчить відгук №280/01-15 від Затурцівської сільської ради. Згідно додатку 2 Тендерної документації (далі – ТД) замовником не вимагалось факт підтвердження повного виконання аналогічного договору. Враховуючи вищевикладене, трактувати те, що Учасник ТОВ «СМ-РЕМБУД» не підтвердив вимогу надання аналогічного договору та не підтвердив відповідність кваліфікаційному критерію є не правомірним. 2.Згідно п.2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку 2 ТД необхідна наявність в учасника необхідної кількості працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт відповідно даного предмету. Монтажника систем утеплення будівель Шлапака В.Д. до даного виду робіт не планується залучати, оскільки його спеціалізація до влаштування водопроводу відношення ніякого не має. Щодо Таблиці 3 «Довідка про кваліфікацію і досвід працівників робочих професій, що будуть залучені до виконання обсягів робіт відповідно даного предмету закупівлі» (довідка №148 від 28 квітня 2020 року поданої тендерної пропозиції) графа «Загальний досвід роботи (років)» повністю відповідає графі «Досвід роботи на даній посаді(років)», тому доцільності дублювати інформацію немає потреби. Тому трактувати те, що Учасник ТОВ «СМ-РЕМБУД» не підтвердив інформацію про наявність в учасника необхідної кількості працівників відповідної кваліфікації та не підтвердив відповідність кваліфікаційному критерію є не правомірним. Згідно п.1 «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» Додатку 2 ТД замовником вимагалося надати інформацію про наявність в учасника основних видів машин, механізмів, техніки та обладнання, необхідних для виконання обсягів будівельно-монтажних робіт відповідно даного предмету закупівлі згідно форми Таблиці №1 ТД, що повністю відображено у довідці №145 від 27 квітня 2020року поданої тендерної пропозиції. «Киркувальник» та «Насос гідравлічний ручний» не можливо віднести до графи «Тип обладнання, будівельних машин та механізмів» Таблиці 1 Додатку 2 ТД, оскільки «Киркувальник» та «Насос гідравлічний ручний» являються розхідним інструментом та входять до розрахунку загальновиробничих витрат підприємства. «Киркувальник» входить до складу розрахунку загальновиробничих витрат для виконання робіт згідно розцінки РН18-1-3 «Розбирання щебеневих та гравійних покриттів та основ». Дана робота буде виконуватися мініекскаватором гусеничним JCB (п.31 довідки №145 від 27.04.2020р.). «Насос гідравлічний ручний» відноситься до робіт згідно розцінок РН 16-8-1, РН 16-8-2 та РН 16-8-3 та у даних роботах використовуватись не буде і входить до складу ЗВВ підприємства. ТОВ «СМ-РЕМБУД» вважає, що подане обладнання, будівельні машини та механізми у довідці №145 від 27.04.2020р. «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» відображені у повному обсязі для виконання робіт, вказаних у технічному завданні Додатку 4 даної тендерної документації по закупівлі послуг. На підстави вищевикладеного, керуючись чинним п.3 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», - ВИМАГАЄМО: 1. Прийняти дану вимогу ТОВ «СМ-РЕМБУД» до розгляду»; 2. Зобов’язати Замовника – Комунальне господарство Зарічанської сільської ради: - Скасувати Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 12.05.2020 року щодо дискваліфікації ТОВ «СМ-РЕМБУД» у даній закупівлі; - Зобов’язати Замовника усунути порушення або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі. - У випадку ігнорування даної вимоги ТОВ «СМ-РЕМБУД» змушене буде звертатись до АМКУ.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Комунальне господарство Зарічанської сільської ради в повному обсязі розглянуло вимогу про усунення правопорушень Учасника публічної закупівлі та вважає її необґрунтованою та безпідставною з підстав наведених нижче. 1. Розрахунок договірної ціни проводиться з урахуванням усіх положень ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», зокрема підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни є локальні кошториси; розрахунок вартості матеріальних ресурсів (відомість ресурсів, тощо); розрахунок загальновиробничих витрат; розрахунок адміністративних витрат; розрахунок прибутку, розрахунку розміру кошторисної заробітної плати. Договірна ціна є невід’ємною частиною усіх договорів підряду у будівництві разом з локальним кошторисом, відомістю ресурсів та іншими документами, що передбачені державними нормами. Відсутність у договорі підряду локальних кошторисів як кошторису вартості підрядних робіт та обсягів робіт зменшує можливості для громадського контролю та моніторингу закупівель та є ризиком недобросовісного виконання договору. Замовник робіт згідно Договорів котрі подано Учасником у складі тендерної пропозиції, передбачено згідно чинного законодавства, що невід’ємною частиною договору є договірна ціна та локальні кошториси. Однак, Учасник не подав у складі своєї пропозиції у складі аналогічних договорів локальні кошториси. Враховуючи вищевикладене, Замовник законно має право трактувати те, що Учасник ТОВ «СМ-РЕМБУД» не підтвердив вимогу надання аналогічного договору та не підтвердив відповідність кваліфікаційному критерію. Даний факт невиконання вимог ТД також міститься в рішенні АМКУ від 22.08.2019 № 11690 (п. 2.3) (UA-2019-07-12-000395-c) та 1413-р/пк-ск від 18.08.2015 (п. 1.5). Згідно пп.10.1 п. 10 поданого Учасником Договору підряду №25/2019, зазначається, що факт виконання робіт підтверджується актами, а саме: «здача-приймання робіт здійснюється за Актами здачі-приймання виконаних робіт». Однак суми згідно актів здачі-приймання, договірної ціни та відгуку різняться, Учасник подає інформацію, що договір виконаний згідно довідки та відгуку, але керуючись умовами поданого договору, що передача робіт здійснюється за актами, факт його виконання актами не підтвердив, чим не виконав вимог ТД, де зазначено: «Додати завірені копії договорів та актів виконаних робіт, відгуку, який повинен містити вихідний номер, дату видачі, посилання на договір, який виконувався». 2. Чинним законодавством України передбачено, що трудова книжка є основним документом про трудову діяльність працівника. Статтею 48 Кодексу законів про працю України, трудові книжки ведуться на всіх працівників, які працюють на підприємстві, в установі, організації або у фізичної особи понад п'ять днів. До трудової книжки заносяться відомості про роботу, заохочення та нагороди за успіхи в роботі на підприємстві, в установі, організації; відомості про стягнення до неї не заносяться. Порядок ведення трудових книжок визначається Кабінетом Міністрів України. Виходячи з вказаної норми, звертаємо Вашу увагу, що Замовник встановив чітку вимогу щодо надання «наказів та/або трудових книжок», а саме подати у складі ТП «довідки у формі табл. 2, 3 що містять інформацію про наявність в учасника необхідної кількості працівників відповідної кваліфікації, які знаходяться у трудових відносинах з учасником, які є в штаті або працюють за цивільно-правовими угодами, та які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт відповідно даного предмету закупівлі (інженерно-технічних робітників, робочих) підтвердити копіями наказів та/або трудових книжок Враховуючи вище викладене, Учасником не виконано вимоги тендерної документації Замовника, оскільки не надано копії наказу та/або трудової книжки, що підтверджують трудові відносини між учасником та працівником, дані якого Учасником внесені до «Довідки про кваліфікацію і досвід працівників робочих професій, що будуть залучені до виконання обсягів робіт відповідно даного предмету закупівлі». Крім того, не можна погодитись з позицією Учасника, оскільки Замовником встановлені вимоги для того, щоб переконатися про наявність в Учасника відповідної кількості робітників, до компетенції Замовника не входить здогадуватися, кого Учасник з перерахованих у Довідці робітників буде залучати до виконання робіт, а кого ні, і який вид робіт покладений на даного працівника. 3. У додатку 2 ТД наведено кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям. Документи, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно до частини другої статті 16 Закону. Згідно з додатком 2 Документації для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію "Наявність обладнання та матеріально-технічної бази" учасник має надати «довідку у формі табл.1, що містить інформацію про наявність в учасника основних видів машин, механізмів, техніки та обладнання, необхідних для виконання обсягів будівельно-монтажних робіт відповідно даного предмету закупівлі». У складі Пропозиції Учасника містяться наступні документи: - «Довідка, про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (про наявність основних видів машин, механізмів, техніки та обладнання), необхідних для виконання обсягів робіт відповідно даного предмету закупівлі», складена за формою, наведеною у додатку 2 Документації; - "Підсумкові відомість ресурсів", у розділі «Будівельні машини враховані у складі загальновиробничих витрат», якої, зокрема, зазначено «Киркувальник» та «Насос гідравлічний ручний». Враховуючи вимогу Документації щодо необхідності зазначення в довідці переліку обладнання та машин, які будуть використовуватись при виконанні робіт на об’єкті та зазначення учасником в підсумковій відомості ресурсів вищевказаного обладнання не зазначивши його у відповідній довідці, порушило умови Документації в цій частині. Учасник може складати розрахунок договірної ціни з урахуванням та зазначенням матеріально-технічної бази, яка у нього наявна. До компетенції Замовника не входить здогадуватися, який саме технологічний процес та з використанням, якого обладнання та механізмів буде користуватися Учасник для виконання робіт, саме тому Замовником зазначені відповідні вимоги у ТД. Вивчивши практику прийняття рішень АМКУ щодо даного питання, Замовник керувався п.3 Рішення АМКУ від 15.04.2019 № 4549. Беручи до уваги усе вищевикладене, ми вважаємо подану ТОВ «СМ-РЕМБУД» вимогу необґрунтованою та безпідставною. Акцептувавши пропозицію ТОВ «СМ-РЕМБУД», яка не відповідає вимогам ТД, Замовник демонстрував би дискримінаційний підхід щодо розгляду пропозицій інших Учасників, котрі можуть відповідати вимогам ТД та котрі, також зможуть оскаржити акцепт пропозиції ТОВ «СМ-РЕМБУД», котра не відповідає вимогам ТД.
Статус вимоги: Не задоволено