• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015: 30210000-4 Машини для обробки даних ( апаратна частина) ( комп'ютеризоване робоче місце для вчителя початкових класів)

Завершена

787 826.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 7 878.26 UAH
Період оскарження: 13.04.2020 11:37 - 25.04.2020 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Умови

Номер: 316eaf2ea6794e0592d1aa05727feebb
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-13-000665-a.a1
Назва: Умови
Вимога:
Шановний Замовнику! В оприлюдненій тендерній документації Замовником встановлено вимогу, яка значно обмежує коло потенційних учасників, які могли б взяти участь у зазначеній процедурі закупівлі, що в свою чергу не призведе до максимальної економії та ефективності використання коштів, свідчить про наперед упереджену оцінку тендерних пропозицій учасників. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників, проте тендерна документація містить вимогу: «медичні довідки щодо придатності до керування транспортними засобами водіїв, які виконують роботи з перевезення вантажів (у кількості, відповідній до кількості транспортних засобів), що підтверджують своєчасний періодичний огляд, один раз на рік, відповідно до «Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів», затверджене Наказом МОЗ та МВС України № 65/80 від 31.01.2013 р.» Жодним чинним нормативно-правовим актом не встановлено обов’язку під час здійснення господарської (підприємницької) діяльності мати та використовувати власні потужності, як то власні транспортні засоби, також законодавчо відсутній обов’язок суб’єкта господарювання мати у підпорядкуванні працівників, що будуть здійснювати перевезення вантажу, як то водії, задля укладання договорів поставки. Враховуючи, що Учасники користуються своїм правом здійснювати поставку товарів із залученням транспортних компаній на підставі укладеного договору на перевезення із відповідною транспортною організацією, встановлена вимога є надмірно специфічною і вказує на спроби Замовника штучно звузити коло потенційних учасників торгів. Надання подібних документів є просто неможливим тими учасниками, які користуються послугами перевезення і не мають трудових відносин з водіями цих транспортних засобів, а таким чином не мають права вимагати таких документів як медичні довідки щодо придатності до керування транспортним засобом. Замовник об’єктивно не довів та не підтвердив документально необхідність встановлення у тендерній документації такої вимоги, враховуючи, що предметом закупівлі є саме товар, а не окремі послуги з перевезення вантажів.Перевезення товару – є супутньою послугою. Товар, що є предметом закупівлі, не є таким до якого законодавством встановлено вимоги як для спецiальних чи небезпечних вантажiв. Просимо зважати на той факт, що відповідальність при укладеннi договору з Замовником, в тому числi за дії iнших осiб, при виконаннi зобов'язання несе саме переможець процедури закупiвлi. Таким чином, встановлена Замовником в тендерній документації вимога суперечить принципам публічних закупівель та підпадає під ознаки дискримінації суб’єктів господарювання згідно ст. 31 Господарського кодексу України. Статтею 42 Конституції України встановлено, що держава забезпечує захист конкуренції у підприємницькій діяльності. Не допускаються зловживання монопольним становищем на ринку, неправомірне обмеження конкуренції та недобросовісна конкуренція. Згідно із ч.5 ст.13 Цивільного кодексу України, не допускаються використання цивільних прав з метою неправомірного обмеження конкуренції, зловживання монопольним становищем на ринку, а також недобросовісна конкуренція. На підставі вищевикладеного, просимо внести зміни до тендерної документації шляхом усунення дискримінаційної вимоги встановленої до учасників та товарів. Усунення дискримінаційної вимоги сприятиме конкуренції серед учасників та максимальній економії коштів. Дякуємо!
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний Учаснику! Щодо Вашого звернення надаємо пояснення щодо умов тендерної документації, які за Вашою суб’єктивною думкою є дискримінаційними. Відповідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації. Згідно п.2 ч. 2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі»: Тендерна документація повинна містити, серед іншого, один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Таким чином, Замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії у відповідності до загальних норм Закону з огляду на необхідність забезпечення належного постачання продукції. Зазначені Вами кваліфікаційні критерії в жодному випадку не є дискримінуючими, а покликані забезпечити своєчасне, безперебійне та належне постачання продукції до освітніх закладів. Вимога щодо обов’язковості медичної ґрунтується на п.1.1. «Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів», затверджене Наказом МОЗ та МВС України № 65/80 від 31.01.2013 р., далі – Положення. Відповідно до вищезазначеного пункту цього Положення «медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів проводиться з метою визначення придатності особи до безпечного керування транспортними засобами». Як зазначено в п.1.3. Періодичному медичному огляду підлягають водії транспортних засобів для підтвердження права на керування транспортним засобом: віком до 55 років (включно) - один раз на 10 років; віком від 56 до 75 років (включно) - один раз на 3 роки; віком від 76 років і більше - один раз на рік. Водії, які виконують роботи з перевезення пасажирів та вантажів, підлягають періодичному медичному огляду один раз на рік. Тому, наявність в штаті осіб, саме придатних керувати транспортним засобом, в кореспонденції з іншими вимогами, як-то наявність матеріально технічної бази, наявність персоналу, транспортних засобів є запорукою успішного виконання поставки товару на користь Замовника, оскільки транспортування здійснюється саме автомобільним транспортом. Також, звертаємо Вашу увагу на те, що у додатку 2 до тендерної документації, розміщено вимоги щодо можливості перевезення предмету закупівлі із залученням іншого суб’єкта господарювання (перевізних кампаній), де відсутня вимога щодо надання медичної довідки. Повідомляємо, що ці умови є однаковими для всіх учасників закупівлі без виключення. Хочемо зауважити, що ми працюємо з дітьми, здоров’я яких є важливішим понад усе. Основним завданням Замовника в даній ситуації є забезпечення належного процесу постачання продукції і, відповідно, подальша належна реалізація навчального процесу. Відсутність у учасника запитуваних критеріїв ставить під загрозу можливу закупівлю продукції.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 29.04.2020 12:03