-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Охоронні послуги (охорона приміщень, споруд та території)
Завершена
3 800 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 38 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 38 000.00 UAH
Період оскарження:
12.04.2020 18:50 - 24.04.2020 00:00
Вимога
Без відповіді
Вимога
Номер:
8d817f59d1c347aca10b7353e28dbe3f
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-12-000026-b.b4
Назва:
Вимога
Вимога:
Шановний Замовнику, просимо прокоментувати відсутність документу у складі пропозиції Переможця, якого Ви обрали. У документації Ви визначили ряд вимог: Сканована довідка/довідки з обслуговуючого банку/банків про наявність рахунків в банківських установах та про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами. Довідка/довідки повинні бути надана(і) з тих обслуговуючих/ обслуговуючого банку/банків, які Учасник зазначив у тендерній пропозиції. Довідка/довідки повинна(і) бути не більше двотижневої давнини до кінцевої дати подання тендерних пропозицій. Сканована довідка/довідки з обслуговуючого банку/банків про залишок коштів на рахунку(ах), які повинні бути отримані не раніше дати публікації оголошення про проведення даної закупівлі або більш пізню дату. Довідка/довідки повинні бути надані з тих обслуговуючих/обслуговуючого банку/банків, які Учасник зазначив у тендерній пропозиції. У пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ПІДРОЗДІЛ ШВИДКОГО РЕАГУВАННЯ "ТИГР" подано інформацію про 2 банківські установи: АТ «Укрексімбанк» та АТ «Банк інвестицій та заощаджень». З АТ «Укрексімбанк» Переможцем подано 3 довідки, як і вимагалося документацією. Щодо АТ «Банк інвестицій та заощаджень», то з даної банківської установи не подано інформацію про залишок коштів на рахунку. Хоча у Вас є чіткий припис про те, що: Довідка/довідки повинні бути надані з тих обслуговуючих/обслуговуючого банку/банків, які Учасник зазначив у тендерній пропозиції. Таким чином, враховуючи вищевикладене, вимагаємо скасувати рішення про визначення переможцем ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ПІДРОЗДІЛ ШВИДКОГО РЕАГУВАННЯ "ТИГР" та завершити процедуру згідно чинного законодавства.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
06.05.2020 11:45
Скарга
Відхилено
Скарга №620 від 06.05.2020 р. на неправомірне рішення Замовника (в прикріпленому файлі)
Номер:
0a8af361ac7b489fb1ec877c2cce7fbd
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-12-000026-b.a3
Назва:
Скарга №620 від 06.05.2020 р. на неправомірне рішення Замовника (в прикріпленому файлі)
Скарга:
Скаржник обґрунтовано вважає рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЩИТ-1» неправомірним та прийнятим з порушенням вимог пункту 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі». Внаслідок такого рішення, що затверджено у ПРОТОКОЛІ/РІШЕННІ УПОВНОВАЖЕНОЇ ОСОБИ №36 від «04» травня 2020 року було порушено наші права та законні інтереси та обрано переможцем закупівлі учасника з більшою чим наша ціною тендерної пропозиції. Вважаємо, що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі»: об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів; - недискримінація учасників.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга на рішення Замовника №620 від 06.05.2020.PDF 06.05.2020 10:31
- Баланс-Звіт про фін рез-ти за ост. зв. період.PDF 06.05.2020 10:31
- Ліст-підтвердження про ненадання звіту про рух грошових коштів.PDF 06.05.2020 10:31
- Чинність розяснення №3302-04-6576-12.PDF 06.05.2020 10:40
- Копія платіжного доручення №691 від 06.05.2020 на підтвердження оплати за подання скарги.PDF 06.05.2020 12:48
- sign.p7s 06.05.2020 12:50
- Рішення від 12.05.2020 № 9079 (+лист Замовнику).pdf 12.05.2020 17:30
- інформація про перенесення розгляду скарги від 06.05.2020 № UA-2020-04-12-000026-b.a3.pdf 25.05.2020 22:32
- інформація про перенесення розгляду скарги від 06.05.2020 № UA-2020-04-12-000026-b.a3.pdf 26.05.2020 22:28
- Інформація про резолютивну частину рішення від 27.05.2020 № 10448.pdf 28.05.2020 20:36
- Рішення від 27.05.2020 № 10448.pdf 01.06.2020 23:34
Дата прийняття скарги до розгляду:
06.05.2020 10:31
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
12.05.2020 17:31
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
01.06.2020 23:35
Вимога
Є відповідь
Вимога
Номер:
621c880e85ac415a8b326a8a99c3b4c1
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-12-000026-b.b2
Назва:
Вимога
Вимога:
Добрий вечір! Цікаво Ви, як Замовник, розглядаєте пропозиції учасників. Найбільш економічна пропозиція ТОВ "ЩИТ-1", на Вашу думку, не відповідала вимогам тендерної документації, лише з однієї підстави, а саме щодо подання фінансового звіту не за той період, хоча насправді, у пропозиції даного учасника є інші невідповідності. Але маємо питання: чому тоді Ви не побачили невідповідності у пропозиції Переможця? Пояснюємо: у тендерній документації Ви самі ж встановлюєте припис: Документи, які оформлюються Учасником в довільній формі, повинні оформляться на бланку (у разі його наявності) та мати такі обов’язкові реквізити: назву Учасника (або установи, організації, тощо), назва виду документа, дата складання, реєстраційний номер, текст документа, підпис уповноваженої особи учасника та відбиток печатки (у разі її використання). Дані документи мають бути сформовані станом. У складі пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ПІДРОЗДІЛ ШВИДКОГО РЕАГУВАННЯ "ТИГР" подано листи-згоди на працівників, які є: 1) документом, який оформлено в довільній формі, адже конкретної форми у документації не встановлено; 2) готується учасником самостійно для участі у даній закупівлі. Тому маємо питання: чому дані згоди: 1) не оформлені на фірмовому бланку? 2) не містять обов’язкові реквізити, такі як - назву Учасника (або установи, організації, тощо), назва виду документа, дата складання, реєстраційний номер? 3) чому вони датовані 2019 роком? За цей час багато разів особа могла змінити свою думку та заборонити розповсюдження інформації. Нагадуємо, що згідно Закону «Про захист персональних даних»:
згода суб’єкта персональних даних - добровільне волевиявлення фізичної особи (за умови її поінформованості) щодо надання дозволу на обробку її персональних даних відповідно до сформульованої мети їх обробки, висловлене у письмовій формі або у формі, що дає змогу зробити висновок про надання згоди. У сфері електронної комерції згода суб’єкта персональних даних може бути надана під час реєстрації в інформаційно-телекомунікаційній системі суб’єкта електронної комерції шляхом проставлення відмітки про надання дозволу на обробку своїх персональних даних відповідно до сформульованої мети їх обробки, за умови, що така система не створює можливостей для обробки персональних даних до моменту проставлення відмітки;
обробка персональних даних - будь-яка дія або сукупність дій, таких як збирання, реєстрація, накопичення, зберігання, адаптування, зміна, поновлення, використання і поширення (розповсюдження, реалізація, передача), знеособлення, знищення персональних даних, у тому числі з використанням інформаційних (автоматизованих) систем;
персональні дані - відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована;
розпорядник персональних даних - фізична чи юридична особа, якій володільцем персональних даних або законом надано право обробляти ці дані від імені володільця.
Таким чином, ТОВ "ЩИТ-1"поширило персональні дані працівників без їх належно оформленої згоди, чим порушило норми ЗУ «Про захист персональних даних».
Наступний учасник ТОВ "ГРАД-К" також має суттєві недоліки у поданій пропозиції ,а отже, Ви як замовник, згідно Закону повинні були відхилити всі пропозиції і повторно проводити процедуру. Таким чином, враховуючи вищевикладене, вимагаємо скасувати рішення про визначення переможцем ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ПІДРОЗДІЛ ШВИДКОГО РЕАГУВАННЯ "ТИГР" та завершити процедуру згідно чинного законодавства.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
05.05.2020 18:02
Вирішення:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ПІДРОЗДІЛ ШВИДКОГО РЕАГУВАННЯ "ТИГР" надав у складі пропозиції скановані оригінали листів-згод працівників, які зазначені у довідці №27/04.1 від 27.04.2020 щодо згоди на обробку, використання, поширення та доступ до їх персональних даних.
Оскільки дані документи не оформлюються Учасником самостійно в довільній формі, тому і не можуть бути оформлені на бланку Учасника. Відповідно до норм Закону № 2297 роботодавець не зобов'язаний отримувати згоду від своїх працівників на обробку їх персональних даних під час прийняття на роботу, за умови якщо персональні дані співробітників (наприклад, ім'я, по батькові та прізвище співробітника, інформація про освіту, сімейний стан) роботодавець використовує для виконання своїх обов'яз¬ків у сфері трудових правовідносин і забезпечує захист таких даних (п. 2 ч. 2 ст. 7, п. 5 ч. 1 ст. 11 Закону № 2297). Так як, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ПІДРОЗДІЛ ШВИДКОГО РЕАГУВАННЯ "ТИГР" використовує персональні дані своїх співробітників (наприклад, ім'я, по батькові та прізвище співробітника, інформація про освіту) для участі у тендерних закупівлях (у вільному доступі в електронній закупівлі), то листи згоди на обробку, використання, поширення та доступ до їх персональних даних були оформлені через кадрову службу товариства ще у 2019 році (після прийняття співробітників на роботу), а не для участі у даній закупівлі.
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ПІДРОЗДІЛ ШВИДКОГО РЕАГУВАННЯ "ТИГР" не порушив вимоги ТД в цій частині.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Упереджена оцінка тендерної пропозиції ТОВ "ЩИТ-1" та її неправомірне відхилення
Номер:
cc767130db614eeab17bf7dd0f23b858
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-12-000026-b.c1
Назва:
Упереджена оцінка тендерної пропозиції ТОВ "ЩИТ-1" та її неправомірне відхилення
Вимога:
Шановний Замовнику!
Вимагаємо відмінити Ваше рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ЩИТ-1" та всі послідуючі рішення, включючі рішення про обрання переможця.
В Роз’ясненні МІНІСТЕРСТВА ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ ЩОДО ЗАСТОСУВАННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ДЕРЖАВНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ від 22.02.2012 р. № 3302-04/6576-12 чітко зазначено:
«Згідно зі статтею 1 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» фінансова звітність — бухгалтерська звітність, що містить інформацію про фінансове становище, результати діяльності та рух грошових коштів підприємства за звітний період.
Відповідно до Порядку подання фінансової звітності, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28.02.2000 р. № 419 (далі — Порядок), складається річна та квартальна фінансова звітність.
Відповідно до статті 13 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік. Проміжна звітність складається щоквартально наростаючим підсумком з початку звітного року в складі балансу та звіту про фінансові результати. Баланс підприємства складається за станом на кінець останнього дня кварталу (року).
Пунктом 12 Положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності», затвердженого наказом Мінфіну від 31.03.99 р. № 87, також визначено, що проміжна (місячна, квартальна) звітність, яка охоплює певний період, складається наростаючим підсумком з початку звітного року.
Ураховуючи викладене, а також інформацію, зазначену у листі Мінфіну від 27.12.2011 р. № 31-08410-06-5/32821, якщо у документації конкурсних торгів замовником вимагається надання балансу, звіту про фінансові результати, звіту про рух грошових коштів на/за останній звітний період, учасники (за винятком I кварталу) у складі пропозиції конкурсних торгів подають баланс та звіт про фінансові результати за відповідний період (квартал, півроку, дев’ять місяців) з урахуванням кінцевої дати подання квартальної звітності, визначеної Порядком. Водночас у I кварталі учасники торгів надають баланс, звіт про фінансові результати, звіт про рух грошових коштів, звіт про власний капітал та примітки до звітів за останній звітний рік.
Замовник може послатися на Роз’яснення МІНЕКОНОМРОЗВИТКУ від 22.02.2012 р. № 3302-04/6576-12 для відміни поспішних рішень. У разі неприйняття та незадоволення Замовником нашої вимоги, ТОВ "ЩИТ-1" направляє скаргу про упереджену оцінку та неправомірне відхилення найбільше економічно вигідної ТП ТОВ ЩИТ-1" до Колегії Антимонопольного комітету України, а також повідомляє ДАСУ та правоохоронні органи та ЗМІ. Учасник також здійснив моніторинг попередніх торгів Замовника.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
05.05.2020 11:37
Вирішення:
Шановний Учасник!
В Роз’ясненні МІНІСТЕРСТВА ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ ЩОДО ЗАСТОСУВАННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ДЕРЖАВНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ від 22.02.2012 р. № 3302-04/6576-12 наголошується на наступному.
Відповідно до абз. 5 ч. 2 ст. 16 Закону № 2289 (який доречи втратив чинність) для участі у процедурах закупівель учасники повинні мати кваліфікаційні дані, які відповідають, зокрема, такому критерію, як наявність фінансової спроможності (баланс, звіт про фінансові результати, звіт про рух грошових коштів, довідка від обслуговуючого банку про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами).
Отже, замовники під час складання документацій конкурсних торгів у частині визначення способу документального підтвердження відповідності учасників процедури закупівель такому кваліфікаційному критерію, як наявність фінансової спроможності, а також під час розгляду та оцінки пропозицій конкурсних торгів учасників процедур закупівель мають дотримуватися положення ст. 13 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16.07.99 р. № 996-XIVПроміжна звітність (баланс та звіт про фінансові результати) складається щоквартально наростаючим підсумком з початку звітного року, а звіт про рух грошових коштів — один раз на рік.
З огляду на це, Мінекономрозвитку в листі, що зазначається Вами, рекомендує замовникам у документації конкурсних торгів зазначати конкретний період (квартал, півроку, 9 місяців, рік), за який мають бути подані документи, що підтверджують наявність фінансової спроможності.
Якщо Вам не було зрозумілим умови тендерної документації, Ви мали право звернутися до Замовника за роз’ясненням та внесенням змін до ТД. Але Ви не скористалися своїм правом, а просто навмисно не виконали вимоги Замовника, за що й були відхилені в подальшому.
Перед тим, як направляти скаргу до Колегії Антимонопольного комітету України, до органів ДАСУ, правоохоронних органів та ЗМІ рекомендуємо Вам вивчити практику АМКУ, а саме хоча б ознайомитися з позицією Колегії АМКУ у рішеннях № 2016-р/пк-пз від 05.03.2018, No 730-р/пк-сквід 02.07.2014, No 1775-р/пк-сквід 10.07.2016 тощо.
Статус вимоги:
Не задоволено