• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

бездротова система безпеки (комплект сигналізації)

Завершена

560 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 1 000.00 UAH
Період оскарження: 12.04.2020 15:18 - 24.04.2020 00:00
Вимога
Відхилено

Листи від виробників з зазначенням статусу Учасника

Номер: b4195d29252e475d8fb3820c1e54b7e4
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-12-000015-a.b1
Назва: Листи від виробників з зазначенням статусу Учасника
Вимога:
Шановний Замовнику, вивчивши документацію торгів, повідомляємо наступне - в Додатку № 3 до тендерної документації міститься вимога надання учасником листів від виробників запропонованого товару або їх офіційних представників, з зазначенням статусу Учасника (авторизований партнер, дистриб’ютор тощо) та підтвердження гарантій щодо поставки товару та гарантійних зобов’язань. Повідомляємо, що дана вимога є дискримінаційною по відношенню до учасників, що не є авторизованими партнерами та дистриб'юторами, проте в змозі здійснити поставку усього необхідного обладнання. Відповідно до ч.3 ст.5 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 № 922-VIII (надалі - Закон) Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників., а також ч.4 ст.22 Закону Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Підтвердження гарантій щодо поставки товару та гарантійних зобов’язань, що, як ми розуміємо, є основною причиною встановлення даної вимоги, в повній мірі можливо та повинно підтверджуватись гарантійним листом від учасника, що є повноцінним документом, що спричиняє появу зобов'язань в учасника та юридичних наслідків. Також, додатково надаємо копію рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 10218-р/пк-пз від 04.10.2018 року, як підтвердження правомірності нашої вимоги та невідповідності вимоги, що зазначена в тендерній документації, чинному законодавству та такої, що порушує основні принципи здійснення закупівель, зазначені в ст.3 Закону. На підставі вищевикладеного, ВИМАГАЄМО виключити вимогу надання данних листів від виробника з тендерної документації. У разі відхилення або ігнорування нашої вимоги, ми будемо вимушені звернутись до контролюючих органів у сфері закупівель, для перевірки відсутності факту змови з конкретним учасником. З повагою!
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Закупівля 100 комплектів сигналізації зумовлена господарською діяльністю Замовника, відповідно до цього прописаний термін поставки даних товарів протягом 1-го дня з дня оформлення заявки. Для того щоб ми мали гарантії у своєчасності поставки товарів у певній кількості і протягом 1-го дня та виконання гарантійних зобов’язань, ми вимагаємо надання від учасників листів від виробників запропонованого товару або їх офіційних представників, з зазначенням статусу Учасника (авторизований партнер, дистриб’ютор тощо) та підтвердження гарантій щодо поставки товару та гарантійних зобов’язань. Те, що Ви описуєте і зазначаєте номер скарги про наявність дискримінаційної вимоги то хочемо зазначити наступне: 1. Ми не обмежили коло потенційних учасників лише тим, що вони мають бути обов’язково виробником, офіційним представником, дистриб’ютором чи авторизованим партнером, просимо звернути увагу, що прописано слово «ТОЩО», тобто може бути зазначено і інший статус потенційного учасника, крім того, як нам відомо, що офіційних представників того чи іншого товару може бути в необмеженій кількості. 2. Зазначаємо, що нам потрібно щоб Виробник або офіційний представник не тільки зазначив статус учасника, а і надав гарантії щодо поставки товару та підтвердив гарантійні зобов’язання на товар, який буде поставлятися. 3. Відповідно до вимог п.3 ч.2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) ми у тендерній документації прописали: «У разі, якщо інформація про необхідні технічні характеристики предмета закупівлі містить посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, мається на увазі вираз «або еквівалент». Тобто ми не обмежили учасників певним товаром того чи іншого виробника, кожен потенційний учасник може запропонувати товар будь-якого виробника, який відповідатиме технічним характеристикам, які зазначені у додатку №3 до тендерної документації. 4. Щодо рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 10218-р/пк-пз від 04.10.2018 року, просимо звернути увагу, що в закупівлі, замовник встановив вимогу щодо надання листа від виробника, або сертифікат, або договір, який підтверджує статус учасника як офіційного представника, або дилера, або дистриб’ютора виробника товару, що дійсно обмежує коло учасників, оскільки, учасник повинен мати безпосередній зв'язок з виробником товару, крім того, даний замовник просить в такому листі вказати виробника тільки в статусі учасника, ми ж в свою чергу, вимагаємо надання гарантії поставки товару виконання гарантійних зобов’язань на поставлений товар, адже термін гарантії на товар складає не менше 24 місяців також такий лист може бути наданий офіційним представником виробника. Підсумовуючи вищенаведене зазначаємо, що дана вимога встановлена на підставі вимог абз. 1 ч.3. ст. 22 Закону, також, ми не обмежили коло учасників, а прописали в тендерній документації, що учасники можуть пропонувати еквівалент товару відповідно до вимог п.3 ч.2 ст. 22 Закону, крім того, дана вимога встановлена для надання гарантій поставки, виконання гарантійних зобов’язань протягом не менш як 24-х місяців. Слід зазначити також, що згідно Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених статтею 22 Закону. Ураховуючи викладене, замовник в тендерній документації самостійно встановлює вимоги з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
Статус вимоги: Відхилено