• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С 070507 (Мукачево – Богородчани – Івано-Франківськ – Рогатин – Бібрка – Львів) – Мідяниця – Сільце км 0+000- км 5+200 Закарпатської області. Коригування. ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт»(Код ДК 021:2015 - 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)

Завершена

19 691 455.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 98 457.28 UAH
Період оскарження: 10.04.2020 17:54 - 07.05.2020 00:00
Скарга
Відхилено

порушення законодавства у сфері публічних закупівель

Номер: 5dcbf78e253744af917fec69d2e4528c
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-10-003895-b.c2
Назва: порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга:
Товариство з обмеженою відповідальністю «МЕГО ЛТД» не погоджується з прийнятим рішенням тендерного комітету, щодо недопущення до аукціону його тендерної пропозиції та вважає його незаконним та таким, що винесено з грубим порушенням вимог Закону України «Про публічні закупівлі»
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 02.07.2020 20:41
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 23.07.2020 19:12
Задовільнена: Так
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГО ЛТД", Кізь Ігор Степанович buddor@i.ua
Скарга
Виконана замовником

порушення ст.30 ЗУ Про публічні закупівлі

Номер: 3c9044253fa04d93b1bb6ee9ea9258a8
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-10-003895-b.c1
Назва: порушення ст.30 ЗУ Про публічні закупівлі
Скарга:
Товариство з обмеженою відповідальністю «МЕГО ЛТД» не погоджується з прийнятим рішенням тендерного комітету, щодо недопущення до аукціону його тендерної пропозиції та вважає його незаконним та таким, що винесено з грубим порушенням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та вимог тендерної документації По-перше, Замовник стверджує про відсутність основних транспортних засобів та механізмів, а саме, автомобілі самоскид або еквівалент, трактор, бульдозер, машина поливайно-мийна, без яких технічно не можливо виконати роботи згідно Технічного завдання (Додаток 5) тендерної документації за предметом закупівлі в повному обсязі з дотриманням діючих норм і правил Так, відповідно до вимог пункту 1 Таблиці 1 Додатку 2 тендерної документації Учасник повинен підтвердити кваліфікаційний критерій «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази». Один з документів, що підтверджує відповідність пропозиції Учасника кваліфікаційним вимогам є «Довідка за підписом уповноваженої особи Учасника за формою Зразок А, що містить інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази». Відповідно до примітки до довідки Зразок А Учасник повинен зазначити повний склад придатної до експлуатації (справної) спеціальної техніки (машини, механізми), яка відповідатиме технологічним особливостям, що передбачають безперебійне виконання проектних обсягів по видах робіт за проектно-кошторисною документацією, яку Учасник повинен мати у власності або планує залучити, у кількості достатній для виконання предмету закупівлі відповідно до Технічного завдання (Додаток 5) з дотриманням діючих норм і правил Підпунктом 5.1. п. 5 розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції для участі у процедурі закупівлі учасники повинні документально підтвердити інформацію про їх відповідність кваліфікаційним критеріям установленим статтею 16 Закону. Перелік документів, що підтверджує інформацію учасника, щодо відповідності встановленим кваліфікаційним критеріям наведено у Додатку 2. У відповідності до п. 1 таблиці 1 додатку 2 до тендерної документації по спецтехніці, що планується залучити для виконання умов договору, надати: скан копії із діючих договорів оренди або лізингу та акти передавання техніки або інші погоджені сторонами документи, що можуть підтвердити правочин, та кольорові скан копії з оригіналів всіх технічних паспортів/свідоцтв про державну реєстрацію транспортних засобів, самохідних механізмів, тощо. При цьому вказані договори мають бути чинними протягом повного періоду дії договору за предметом закупівлі. При цьому, Замовник пропонував надати Мінімальний (рекомендований) склад придатної до експлуатації (справної) спеціальної техніки (машини, механізми) для виконання предмету закупівлі відповідно до Технічного завдання (Додаток 5) Відповідно до даної вимоги, ТОВ «МЕГО ЛТД» надав Довідку за підписом уповноваженої особи Учасника за формою Зразок А, що містить інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, скан копії із діючих договорів оренди , акти передавання техніки та кольорові скан копії з оригіналів всіх технічних паспортів/свідоцтв про державну реєстрацію транспортних засобів, самохідних механізмів, тощо. Крім того, ТОВ «МЕГО ЛТД» зазначив у даній довідці, що обладнання, механізми та автотранспорт, який не вказаний в даній довідці, але необхідний для виконання робіт згідно технічного завдання тендерної документації предмету закупівлі, планується залучити у складі субпідрядних робіт, що не перевищують 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або будуть придбані за рахунок ТОВ «МЕГО ЛТД» На виконання означених вимоги тендерної документації документи надані в повному обсязі у складі тендерної пропозиції Учасника, що стверджує про виконання цієї вимоги в повному обсязі. По-друге, Замовник стверджує, що у складі тендерної пропозиції Учасник ТОВ «МЕГО ЛТД» у складі документів Тендерної пропозиції не надав інформацію (довідку) в довільній формі про відсутність підстав, передбачених пунктами 3,8 та 9 частини першої статті 17 Закону Підпунктом 5.2. п. 5 розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції для участі у процедурі закупівлі Замовник визначає вимоги, установлені статтею 17 Закону та інформацію про спосіб підтвердження відповідності установленим вимогам згідно законодавством. Більш детально визначено в Додатку 2 до тендерної документації. Документальним підтвердженням даної вимоги, відповідно Додатку 2 Таблиці2 є: Довідка учасника на фірмовому бланку (у разі наявності) у довільній формі з інформацією про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, які визначені у частинах першій і другій статті 17 Закону. У випадку, коли вартість закупівлі: товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює або перевищує 20 мільйонів гривень, Учасник повинен надати антикорупційну програму юридичної особи та наказ про призначення уповноваженого з антикорупційної програми юридичної особи. ТОВ «МЕГО ЛТД» надав Довідку учасника на фірмовому бланку у довільній формі з інформацією про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, які визначені у частинах першій і другій статті 17 Закону та антикорупційну програму юридичної особи та наказ про призначення уповноваженого з антикорупційної програми юридичної особи. Слід зазначити, що відповідно до норм ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник не вимагає від учасників документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, а саме інформації про відсутність з боку учасника: корупційних правопорушень, у т.ч. у сфері закупівель; відкритої ліквідаційної процедури; судимості, у т.ч. не погашеної, тощо. Замовник має самостійно перевіряти наявність чи відсутність зазначених обставин у відкритих державних реєстрах. На виконання означених вимоги тендерної документації документи надані в повному обсязі у складі тендерної пропозиції Учасника, що стверджує про виконання цієї вимоги в повному обсязі. По-третє, процедурні питання складання протоколу тендерного комітету передбачені ч. 4 ст.11 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), якою визначено, що рішення тендерного комітету або уповноваженої особи оформлюється протоколом. У рішенні відображаються результати поіменного голосування членів комітету, присутніх на засіданні тендерного комітету, з кожного питання. Протокол підписується всіма членами комітету, присутніми на його засіданні, або всіма уповноваженими особами. У разі відмови члена тендерного комітету або однієї з уповноважених осіб підписати протокол про це зазначається у протоколі з обґрунтуванням причин відмови. Тобто законодавець за акцентував на необхідність поіменного голосування та відображення цих результатів в протоколі тендерного комітету. Крім цього, аргументовано конкретизує на необхідності підписання саме всім членами тендерного комітету відповідного рішення, та можливості будь-якого члена відмовитись від даного підпису. Стаття 10 Закону передбачено, що Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: протокол розгляду тендерних пропозицій - протягом одного дня з дня його затвердження. Тобто, складання, підписання та оприлюднення протоколу розгляду тендерних пропозицій Замовником є обов’язком встановленим Законом, водночас, з розміщеного на веб-порталі уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках протоколу (рішення) від 24.02.2020р., вбачається, що на засіданні тендерного комітету взагалі відсутні всі члени тендерного комітету, жодного питання не ставилось на голосування та жодного рішення з цього приводу не приймалось та як наслідок цей протокол ніким не підписаний. Даний факт може свідчити лише про помилковість відображення проекту або чернетки рішення, а не остаточного рішення прийнятого за результатами поіменного голосування. За таких обставин, неправомірно недопустивши пропозицію Скаржника з підстав, наведених у електронному протоколі засідання тендерного комітету та експортований 19.05.2020, Замовник порушив вимоги статті 30 Закону, та, як наслідок, порушив право Скаржника на об'єктивний та неупереджений розгляд його тендерної пропозиції, що є порушенням вимог статті 3 Закону. Відповідно до частини дев'ятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про закупівлі, передбаченої цим Законом) та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов'язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз'яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі. Вважаю, що права та законні інтереси ТОВ "МЕГО ЛТД" можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про відхилення Пропозиції Скаржника та допущення до аукціону. Враховуючи вищевикладене та керуючись ст. 18 Закону, ПРОШУ: 1. Прийняти скаргу до свого провадження; 2. Зобов’язати Державне підприємство «Служба місцевих автомобільних доріг у Закарпатській області» скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «МЕГО ЛТД» код ЄДРПОУ: 34455332 та допустити до аукціону процедури закупівлі «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С 070507 (Мукачево – Богородчани – Івано-Франківськ – Рогатин – Бібрка – Львів) – Мідяниця – Сільце км 0+000- км 5+200 Закарпатської області. Коригування. ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт»(Код ДК 021:2015 - 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-04-10-003895-b
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 27.05.2020 20:42
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 18.06.2020 22:03
Дата виконання рішення Замовником: 22.06.2020 14:27
Коментар замовника щодо усунення порушень: Скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "МЕГО ЛТД" за процедурою закупівлі «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С 070507 (Мукачево – Богородчани – Івано-Франківськ – Рогатин – Бібрка – Львів) – Мідяниця – Сільце км 0+000- км 5+200 Закарпатської області. Коригування. ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт»(Код ДК 021:2015 - 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)», оголошення UA-2020-04-10-003895-b
Задовільнена: Так
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГО ЛТД", Кізь Ігор Степанович buddor@i.ua