• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Поточний ремонт приміщень відділення невідкладної (екстреної) медичної допомоги КНП "Міська дитяча лікарня №5" ЗМР, за адресою: м. Запоріжжя, вул. Новгородська, 28 А, ДБН А.2.2.-3:2014 Склад та зміст проектної документації на будівництво (ДК 021:2015 код 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи)

Детальніше опис та обсяг надання послуг наведено у тендерній документації

Завершена

1 616 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 080.00 UAH
Період оскарження: 10.04.2020 17:00 - 23.04.2020 00:00
Вимога
Є відповідь

кваліфікаційні критерії

Номер: d82f403a06024d6cbdd0598524a41b88
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-10-003691-b.a1
Назва: кваліфікаційні критерії
Вимога:
Згідно розділу 5 п1 Тендерної документації єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна з урахуванням податку на додану вартість (ПДВ); Ціна переможця більше мінімальної по аукціону на 533 995,50 грн. В учасників які розглядались можливо було вважати несуттєвими помилки які не впливали на ціну робіт та мали відповідні до тендеру робітничі та інженерні кадри з необхідними кваліфікаційними вимогами. П.3 Тендерна пропозиція відхиляється замовником у разі якщо: учасник: - не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону; - тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації; Згідно додатку 2: - обов’язкова наявність кошторисника на підприємстві (надати копію сертифікату, тощо). В тендерній документації переможця наданий сертифікат кошторисника не дійсний на час проведення закупівлі( відсутні документи про перепідготовку згідно з положення про підтвердження кваліфікації) .
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Під час розгляду тендерних пропозицій учасників Замовник керувався вимогами Закону України «Про публічні закупівлі», Закону України «Про архітектурну діяльність» та іншими нормативно-правовими актами у сфері публічних закупівель, будівельно-ремонтних робіт та бюджетних установ, принципами здійснення закупівель, зокрема, дотримання об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівлі. Відповідно до вимог ч. 5 «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 19.04.2020) - Процедури закупівель товарів, робіт і послуг, розпочаті до 19.04.2020, завершуються відповідно до порядку Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII, що діяв в редакції до 19 квітня 2020 року (далі – Закон). Відповідно до ч.1 ст. 28 Закону передбачено, що оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. У разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм частини четвертої статті 10 цього Закону, проводиться оцінка лише тих тендерних пропозицій, що не були відхилені згідно з цим Законом. Відповідно до ч.4 ст. 28 Закону, після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною. Згідно з вимогами ч. 1 ст. 30 Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо: 1) учасник: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону; не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; 3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону; 4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Враховуючи вищевикладене, керуючись вимогами чинного законодавства у сфері публічних закупівель відсутні підстави щодо відхилення пропозиції Учасників за ціновим критерієм. Крім того, необхідно зазначити ,що згідно п. 2 Розділу I «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям» (Додаток 2 до тендерної документації) визначено, що Учасник в складі своєї пропозиції надає інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання умов договору про закупівлю. Учасником на виконання вищевказаних вимог у складі своєї пропозиції надано довідку (№ 0423-20 від 21.04.2020 р.) про наявність в ТОВ «Ексістрой» інженерно-технічних працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для організації ремонтного процесу За відомостями, що містяться у вказаній довідці за спеціальністю «інженер проектувальник у частині кошторисної документації» наявна інформацію про інженера-проектувальника Сахно Г.В. та надано кваліфікаційний сертифікат серія АР № 008903, дата видачі 16.10.2013. Відповідно до вимог ст. 17 Закону України «Про архітектурну діяльність», зокрема, передбачено: Громадянам, які пройшли професійну атестацію, видається відповідний кваліфікаційний сертифікат.{Частина статті 17 в редакції Закону № 5496-VI від 20.11.2012} Строк дії кваліфікаційного сертифіката для осіб, які не мають перерви в роботі за фахом понад три роки та підвищують кваліфікацію відповідно до законодавства не рідше ніж один раз на п’ять років, не обмежується. Необхідно зазначити, що законодавством у сфері проведення професійної атестації відповідальних виконавців робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури визначено, що відомості про особу, яка отримала кваліфікаційний сертифікат, вносяться до реєстру атестованих осіб. Внесення відмостей до реєстру здійснюється Атестаційною архітектурно-будівельною комісією. Реєстр ведеться в електронному та паперовому вигляді. Згідно відомостей, що містяться у вказаному реєстрі станом на 19.05.2020 за № 2007903 наявна інформація про чинний сертифікат інженера-проектувальника Сахно Г.В. Враховуючи вищенаведене, відсутні підстави для задоволення вимог у скарзі.
Статус вимоги: Не задоволено