-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Поточний ремонт приміщень ЗОШ І-ІІІ ступенів №19 м.Житомира за адресою вул Лесі Українки, 71
Завершена
280 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 800.00 UAH
мін. крок: 1% або 2 800.00 UAH
Період оскарження:
10.04.2020 16:51 - 23.04.2020 00:00
Вимога
Є відповідь
дискваліфікація переможця
Номер:
ba939f2cc27644c2b551761f4fb2e4af
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-10-002650-a.c2
Назва:
дискваліфікація переможця
Вимога:
дискваліфікація переможця
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога 12.05.2020 15:26
Дата подачі:
12.05.2020 15:26
Вирішення:
Розглянувши Вашу вимогу №1 від 12 травня 2020 року стосовно дискваліфікації учасника ФОП Грищенко Сергій Володимирович та визначення переможцем закупівлі учасника ТОВ «ТЕХ-МАКС-2007» повідомляємо наступне.
Закон України «Про публічні закупівлі» визначає одними з основних принципів здійснення закупівель об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Відповідно до 5.1 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме: - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Пунктом 5.1.1. даного розділу передбачено, що для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у порядку згідно п. 1.1 цього Розділу всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме:
- сканкопію аналогічного договору про надання послуг з ремонту приміщень ( за 2017 рік або 2018 рік або 2019 рік).
- позитивний відгук (або рекомендаційний лист, тощо) від замовника згідно аналогічного договору, інформацію про виконання якого надано у складі тендерної пропозиції, що має бути складений на фірмовому бланку замовника (за наявності), завірений підписом керівника замовника, окрім цього відгук повинен містити інформацію щодо реквізитів договору, щодо виконання якого надається такий відгук (дата укладення, номер за наявності), а також найменування предмету закупівлі згідно договору, та інформацію про: суму (вартість) наданих послуг (або виконаних робіт), дотримання учасником умов договору, в тому числі в частині повноти надання послуг (виконання робіт), відсутність фактів виявлення недоліків щодо якості надання послуг (виконання робіт).
Учасником не підтверджено кваліфікаційний критерій наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, а саме у тендерній пропозиції учасника наданий лист-відгук від замовника Вих №138/1 від 22.05.2019 року, що не відповідає вимогам тендерної документації. Наданий Лист відгук не містить інформації про суму (вартість) наданих послуг (або виконаних робіт) (вимога абз.3 п. 5.1.1. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»).
Стосовно «відсутності спеціального зразка для надавання подібних відгуків» повідомляємо Вам, що Замовником у тендерній документації чітко зазначено, яка інформація повинна бути зазначена у позитивному відгуку (або рекомендаційному листі) від замовника згідно аналогічного договору (інформація перелічена в абз.3 п. 5.1.1. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»). Якщо на момент підготовки тендерної пропозиції в учасників закупівлі відсутній позитивний відгук (або рекомендаційний лист) від замовника згідно аналогічного договору, який відповідав би умовам тендерної пропозиції – в таких учасників є можливість звернутись до замовника згідно аналогічного договору про надання такого відгуку. Також, статтею 23 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що в фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону.
Також частиною 2 статті 18 Закону визначено що скарги, які стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій.
Учасник ФОП Грищенко Сергій Володимирович, у період визначений Законом, не звертався до Замовника щодо усунення даної норми з тендерної документації та не оскаржував умови тендерної документації до органу оскарження, тому, відповідно до абз. 20 п.20 «Інша інформація» розділу «Оцінка тендерної пропозиції» відсутність будь-яких запитань або уточнень щодо змісту та викладення вимог тендерної документації з боку Учасників процедури закупівлі, які отримали цю документацію у встановленому порядку, розцінюється як таке, що Учасники процедури закупівлі, які беруть участь в цих торгах, повністю усвідомлюють зміст цієї тендерної документації та вимоги, викладені Замовником при підготовці цієї закупівлі.
Також, інформаційна довідка №12 від 26 квітня 2020 року, надана учасником ФОП Грищенко Сергій Володимирович у складі тендерної пропозиції, не містить інформацію в довільній формі про відсутність підстав, визначених у пункті 2 частини 1 17 Закону. В даній довідці просто процитована вимога тендерної документації – однак інформація в довільній формі про відсутність підстави згідно п.2 ч.1 ст.17 – відсутня. (вимога п.5.4. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»).
Враховуючи вищевикладене, відповідно до абзацу 1 пункту 1 частини 1 статті 30 Закону, Замовником правомірно прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника процедури відкритих торгів ФОП Грищенко Сергій Володимирович за предметом закупівлі Поточний ремонт приміщень ЗОШ І-ІІІ ступенів №19 м.Житомира за адресою вул Лесі Українки, 71 (ДК 021:2015: 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт) (ідентифікатор закупівлі UA-2020-04-10-002650-a)
Стосовно «суттєвих чи несуттєвих помилок» в тендерній пропозиції учасників, повідомляємо наступне. Тендерна пропозиція повинна повністю відповідати умовам тендерної документації. В Законі відсутнє поняття «несуттєва причина для дискваліфікації». Ст. 30 Закону чітко визначає підстави для відхилення тендерних пропозицій учасників, а саме: Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо:
1) учасник:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
2) переможець:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону;
3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону;
4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Однак, тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Помилки, згідно яких пропозиція учасника ФОП Грищенко Сергій Володимирович відхилена, не можуть бути віднесені до формальних помилок.
Стосовно визначення переможцем учасника ТОВ «ТЕХ-МАКС-2007» повідомляємо наступне.
Відповідно до 5.1 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме: - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Пунктом 5.1.1. даного розділу передбачено, що для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у порядку згідно п. 1.1 цього Розділу всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме:
- сканкопію аналогічного договору про надання послуг з ремонту приміщень ( за 2017 рік або 2018 рік або 2019 рік).
- позитивний відгук (або рекомендаційний лист, тощо) від замовника згідно аналогічного договору, інформацію про виконання якого надано у складі тендерної пропозиції, що має бути складений на фірмовому бланку замовника (за наявності), завірений підписом керівника замовника, окрім цього відгук повинен містити інформацію щодо реквізитів договору, щодо виконання якого надається такий відгук (дата укладення, номер за наявності), а також найменування предмету закупівлі згідно договору, та інформацію про: суму (вартість) наданих послуг (або виконаних робіт), дотримання учасником умов договору, в тому числі в частині повноти надання послуг (виконання робіт), відсутність фактів виявлення недоліків щодо якості надання послуг (виконання робіт).
Тобто, тендерною документацією вимагається лише копія аналогічного договору та позитивний відгук, який свідчить про виконання робіт. Акти виконаних робіт тендерною документацією не вимагаються.
Стосовно цінових пропозицій учасників повідомляємо наступне.
Відповідно до ч.1 ст. 28. Закону, оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону.
Частиною 2 статті 28 Закону передбачено що, до початку проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель автоматично розкривається інформація про ціну та перелік усіх цін пропозицій, розміщений у порядку від найнижчої до найвищої ціни без зазначення найменувань та інформації про учасників. У разі якщо крім ціни установлені інші критерії оцінки до початку електронного аукціону в електронній системі закупівель автоматично, відповідно до методики оцінки, установленої замовником в тендерній документації, визначаються показники інших критеріїв оцінки та приведена ціна, після чого розкривається інформація про приведену ціну та перелік усіх приведених цін пропозицій, розміщений у порядку від найнижчої до найвищої ціни без зазначення найменувань та інформації про учасників. Під час проведення електронного аукціону в електронній системі відображаються значення ціни пропозиції учасника та приведеної ціни.
Відповідно до ч.4 ст. 28 Закону, після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель.
У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною.
Оскільки, за результатами електронного аукціону та оцінки електронною системою закупівель поданих учасниками тендерних пропозицій, найбільш економічно вигідною була визначена пропозиція Учасника ПП "КОМПАНІЯ РОС", яка була відхилена замовником у зв’язку з тим, що учасником не підтверджено кваліфікаційний критерій наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Після відхилення пропозиції першого учасника з найбільш економічно вигідною пропозицію, замовником розглянуто пропозицію наступного учасника з найбільш економічно вигідною пропозицією ФОП Грищенко Сергій Володимирович. І тільки після відхилення даної пропозиції, Замовником розглядалась пропозиція наступного учасника. Тому, Замовником не допущено жодного порушення Закону при розгляді тендерних пропозицій учасників при проведенні закупівлі Поточний ремонт приміщень ЗОШ І-ІІІ ступенів №19 м.Житомира за адресою вул Лесі Українки, 71 (ДК 021:2015: 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт) (ідентифікатор закупівлі UA-2020-04-10-002650-a).
Одночасно повідомляємо Вам, що при розгляді тендерних пропозицій учасників закупівлі, тендерний комітет Загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №19 м.Житомира дотримується позиції Управління Північного Офісу Держаудитслужби в Житомирській області та Антимонопольного комітету України та вимог Закону України «Про публічні закупівлі», та дотримується принципів публічних закупівель щодо добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Учасники закупівлі, як суб’єкти оскарження, мають право звертатись до органу оскарження – Антимонопольного комітету України відповідно до статті 18 Закону 922.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
зміна статусу
Номер:
5d7c4935bc424542b763a8f47507e0cd
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-10-002650-a.b1
Назва:
зміна статусу
Вимога:
повернути в статус кваліфікація переможця
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога 12.05.2020 15:25
Дата подачі:
12.05.2020 15:25
Вирішення:
Розглянувши Вашу вимогу №1 від 12 травня 2020 року стосовно дискваліфікації учасника ФОП Грищенко Сергій Володимирович та визначення переможцем закупівлі учасника ТОВ «ТЕХ-МАКС-2007» повідомляємо наступне.
Закон України «Про публічні закупівлі» визначає одними з основних принципів здійснення закупівель об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Відповідно до 5.1 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме: - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Пунктом 5.1.1. даного розділу передбачено, що для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у порядку згідно п. 1.1 цього Розділу всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме:
- сканкопію аналогічного договору про надання послуг з ремонту приміщень ( за 2017 рік або 2018 рік або 2019 рік).
- позитивний відгук (або рекомендаційний лист, тощо) від замовника згідно аналогічного договору, інформацію про виконання якого надано у складі тендерної пропозиції, що має бути складений на фірмовому бланку замовника (за наявності), завірений підписом керівника замовника, окрім цього відгук повинен містити інформацію щодо реквізитів договору, щодо виконання якого надається такий відгук (дата укладення, номер за наявності), а також найменування предмету закупівлі згідно договору, та інформацію про: суму (вартість) наданих послуг (або виконаних робіт), дотримання учасником умов договору, в тому числі в частині повноти надання послуг (виконання робіт), відсутність фактів виявлення недоліків щодо якості надання послуг (виконання робіт).
Учасником не підтверджено кваліфікаційний критерій наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, а саме у тендерній пропозиції учасника наданий лист-відгук від замовника Вих №138/1 від 22.05.2019 року, що не відповідає вимогам тендерної документації. Наданий Лист відгук не містить інформації про суму (вартість) наданих послуг (або виконаних робіт) (вимога абз.3 п. 5.1.1. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»).
Стосовно «відсутності спеціального зразка для надавання подібних відгуків» повідомляємо Вам, що Замовником у тендерній документації чітко зазначено, яка інформація повинна бути зазначена у позитивному відгуку (або рекомендаційному листі) від замовника згідно аналогічного договору (інформація перелічена в абз.3 п. 5.1.1. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»). Якщо на момент підготовки тендерної пропозиції в учасників закупівлі відсутній позитивний відгук (або рекомендаційний лист) від замовника згідно аналогічного договору, який відповідав би умовам тендерної пропозиції – в таких учасників є можливість звернутись до замовника згідно аналогічного договору про надання такого відгуку. Також, статтею 23 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що в фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону.
Також частиною 2 статті 18 Закону визначено що скарги, які стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій.
Учасник ФОП Грищенко Сергій Володимирович, у період визначений Законом, не звертався до Замовника щодо усунення даної норми з тендерної документації та не оскаржував умови тендерної документації до органу оскарження, тому, відповідно до абз. 20 п.20 «Інша інформація» розділу «Оцінка тендерної пропозиції» відсутність будь-яких запитань або уточнень щодо змісту та викладення вимог тендерної документації з боку Учасників процедури закупівлі, які отримали цю документацію у встановленому порядку, розцінюється як таке, що Учасники процедури закупівлі, які беруть участь в цих торгах, повністю усвідомлюють зміст цієї тендерної документації та вимоги, викладені Замовником при підготовці цієї закупівлі.
Також, інформаційна довідка №12 від 26 квітня 2020 року, надана учасником ФОП Грищенко Сергій Володимирович у складі тендерної пропозиції, не містить інформацію в довільній формі про відсутність підстав, визначених у пункті 2 частини 1 17 Закону. В даній довідці просто процитована вимога тендерної документації – однак інформація в довільній формі про відсутність підстави згідно п.2 ч.1 ст.17 – відсутня. (вимога п.5.4. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»).
Враховуючи вищевикладене, відповідно до абзацу 1 пункту 1 частини 1 статті 30 Закону, Замовником правомірно прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника процедури відкритих торгів ФОП Грищенко Сергій Володимирович за предметом закупівлі Поточний ремонт приміщення Житомирського дошкільного навчального закладу №10, м. Житомира, вулиця Михайла Грушевського, буд. 89/97 (ДК 021:2015: 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт).
Стосовно «суттєвих чи несуттєвих помилок» в тендерній пропозиції учасників, повідомляємо наступне. Тендерна пропозиція повинна повністю відповідати умовам тендерної документації. В Законі відсутнє поняття «несуттєва причина для дискваліфікації». Ст. 30 Закону чітко визначає підстави для відхилення тендерних пропозицій учасників, а саме: Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо:
1) учасник:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
2) переможець:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону;
3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону;
4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Однак, тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Помилки, згідно яких пропозиція учасника ФОП Грищенко Сергій Володимирович відхилена, не можуть бути віднесені до формальних помилок.
Стосовно визначення переможцем учасника ТОВ «ТЕХ-МАКС-2007» повідомляємо наступне.
Відповідно до 5.1 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме: - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Пунктом 5.1.1. даного розділу передбачено, що для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у порядку згідно п. 1.1 цього Розділу всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме:
- сканкопію аналогічного договору про надання послуг з ремонту приміщень ( за 2017 рік або 2018 рік або 2019 рік).
- позитивний відгук (або рекомендаційний лист, тощо) від замовника згідно аналогічного договору, інформацію про виконання якого надано у складі тендерної пропозиції, що має бути складений на фірмовому бланку замовника (за наявності), завірений підписом керівника замовника, окрім цього відгук повинен містити інформацію щодо реквізитів договору, щодо виконання якого надається такий відгук (дата укладення, номер за наявності), а також найменування предмету закупівлі згідно договору, та інформацію про: суму (вартість) наданих послуг (або виконаних робіт), дотримання учасником умов договору, в тому числі в частині повноти надання послуг (виконання робіт), відсутність фактів виявлення недоліків щодо якості надання послуг (виконання робіт).
Тобто, тендерною документацією вимагається лише копія аналогічного договору та позитивний відгук, який свідчить про виконання робіт. Акти виконаних робіт тендерною документацією не вимагаються.
Стосовно цінових пропозицій учасників повідомляємо наступне.
Відповідно до ч.1 ст. 28. Закону, оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону.
Частиною 2 статті 28 Закону передбачено що, до початку проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель автоматично розкривається інформація про ціну та перелік усіх цін пропозицій, розміщений у порядку від найнижчої до найвищої ціни без зазначення найменувань та інформації про учасників. У разі якщо крім ціни установлені інші критерії оцінки до початку електронного аукціону в електронній системі закупівель автоматично, відповідно до методики оцінки, установленої замовником в тендерній документації, визначаються показники інших критеріїв оцінки та приведена ціна, після чого розкривається інформація про приведену ціну та перелік усіх приведених цін пропозицій, розміщений у порядку від найнижчої до найвищої ціни без зазначення найменувань та інформації про учасників. Під час проведення електронного аукціону в електронній системі відображаються значення ціни пропозиції учасника та приведеної ціни.
Відповідно до ч.4 ст. 28 Закону, після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель.
У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною.
Оскільки, за результатами електронного аукціону та оцінки електронною системою закупівель поданих учасниками тендерних пропозицій, найбільш економічно вигідною була визначена пропозиція Учасника ПП "КОМПАНІЯ РОС", яка була відхилена замовником у зв’язку з тим, що учасником не підтверджено кваліфікаційний критерій наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Після відхилення пропозиції першого учасника з найбільш економічно вигідною пропозицію, замовником розглянуто пропозицію наступного учасника з найбільш економічно вигідною пропозицією ФОП Грищенко Сергій Володимирович. І тільки після відхилення даної пропозиції, Замовником розглядалась пропозиція наступного учасника. Тому, Замовником не допущено жодного порушення Закону при розгляді тендерних пропозицій учасників при проведенні закупівлі Поточний ремонт приміщень ЗОШ І-ІІІ ступенів №19 м.Житомира за адресою вул Лесі Українки, 71 (ДК 021:2015: 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт) (ідентифікатор закупівлі UA-2020-04-10-002650-a).
Одночасно повідомляємо Вам, що при розгляді тендерних пропозицій учасників закупівлі, тендерний комітет Загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №19 м.Житомира дотримується позиції Управління Північного Офісу Держаудитслужби в Житомирській області та Антимонопольного комітету України та вимог Закону України «Про публічні закупівлі», та дотримується принципів публічних закупівель щодо добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Учасники закупівлі, як суб’єкти оскарження, мають право звертатись до органу оскарження – Антимонопольного комітету України відповідно до статті 18 Закону 922.
Статус вимоги:
Не задоволено