• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ГБН Г.1-218-182:2011 Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-12 Суми-Полтава на ділянці км 71+000 – км 75+220, Сумська область (45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг)

ГБН Г.1-218-182:2011 Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-12 Суми-Полтава на ділянці км 71+000 – км 75+220, Сумська область (45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг)

Торги не відбулися

120 490 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 240 980.00 UAH
Період оскарження: 10.04.2020 16:43 - 10.05.2020 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога

Номер: 93e9e191708148c3a65ad24dada53661
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-10-002618-a.b1
Назва: Вимога
Вимога:
безпідставне відхилення
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Тендерним комітетом Служби автомобільних доріг у Сумській області здійснювався аналіз транспортної схеми ТОВ «Автомагістраль-Південь» виходячи з наданої учасником інформації. При здійснені перерахунку даних наданих учасником було виявлено, що при розрахунку часу та відстані перевезенням асфальтобетонної суміші не було 1,4 км відстані перевезення, що в свою чергу призводить до збільшення часу перевезення асфальтобетонних сумішей на 2 хв. при здійсненні перерахунку. В результаті чого загальний час перевезення асфальтобетонної суміші дорівнюватиме 3,01 год., що не відповідає вимогам тендерної документації. Тендерний комітет Служби автомобільних доріг у Сумській області вважає прийняте рішення, щодо відхилення учасника, у зв’язку з недотриманням вимог часу перевезення асфальтобетонних сумішей, правомірним та прийнятим на підставі даних наданих учасником закупівлі ТОВ «Автомагістраль-Південь». ТОВ «Автомагістраль-Південь» у своїй вимозі від 25.05.2020 № 0525/В-1-С зазначає, що такі дії ним вчинено в порядку статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). При цьому, ТОВ «Автомагістраль-Південь» не враховано того, що положення частини 3 статті 31 Закону щодо можливості звернення до Замовника із вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації вміщуються в редакції Закону, яка набула чинності з 19.04.2020 року згідно з Законом України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» від 19.09.2019 року № 114-IX. Пунктом 5 Прикінцевих та перехідних положень Закону (у редакції Закону України від 19.09.2019 року № 114-IX) процедури закупівель товарів, робіт і послуг, розпочаті до введення в дію цього Закону, завершуються відповідно до порядку, що діяв до введення в дію цього Закону. Процедуру закупівлі «ГБН Г.1-218-182:2011 Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-12 Суми-Полтава на ділянці км 71+000 – км 75+220, Сумська область (45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг)» (оголошення UA-2020-04-10-002618-a) оголошено на веб-порталі Уповноваженого органу 10.04.2020 року (тобто відповідно до попередньої редакції Закону, яка діяла до 19.04.2020). Відтак, попередня редакція Закону (яка діяла до 19.04.2020 року) містила у собі статтю 31 «Відміна замовником торгів чи визнання їх такими, що не відбулися», яка питання звернення Учасника до Замовника після відхилення його тендерної пропозиції не врегламентовувала. Також й положення частини 9 статті 26 Закону (у редакції Закону України від 19.09.2019 року № 114-IX), відповідно до яких учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, так само набули чинності лише з 19.04.2020 року. Закон у своїй попередній редакції, яка діяла до 19.04.2020 року, не містив у собі норм, які б надавали Замовнику можливість звернення до Учасника закупівлі з метою отримання уточнених або нових документів. Виходячи з викладеного, тендерний комітет САД у Сумській області міг здійснювати аналіз та розгляд тендерної пропозиції ТОВ «Автомагістраль-Південь» виключно за тими документами, які надавалися Учасником до електронної системи вказаної закупівлі. При цьому, надані скан-копії аркушів трудових книжок працівників, визначених в протоколі від 21.05.2020 № 21.05 ПРП, не надавали тендерному комітету можливості провести ідентифікацію аркушів із записами про прийом на роботу (які не містять відбитків серії та номеру цих документів) із аркушами, на яких вказано ПІБ пра
Статус вимоги: Відхилено