-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
код за ДК 021:2015 – 0913 (09130000-9) Нафта і дистиляти (Дизельне паливо по смарт-карткам та талонам, м. Запоріжжя (09134200-9)
Завершена
3 926 670.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 39 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 39 000.00 UAH
Період оскарження:
10.04.2020 15:39 - 22.05.2020 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга на дії замовника
Номер:
f7a11c2c18b84baaaaa329340a086e6a
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-10-001202-c.b3
Назва:
Скарга на дії замовника
Скарга:
Скасувати неправомірне рішення Тендерного комітету ЗКПМЕ "ЗАПОРІЖЕЛЕКТРОТРАНС" щодо визнання ТОВ "АВАНГАРД ОІЛ ГРУП" переможцем торгів.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга Запоріжелектротранс.PDF 24.07.2020 14:58
- Скарга (word).docx 24.07.2020 14:58
- Платіжне доручення.PDF 24.07.2020 14:58
- Додаткові пояснення (word).docx 14.08.2020 09:29
- проект договору Замовника.docx 14.08.2020 09:29
- Партнерськи договори ТОВ АВАНГАРД ОІЛ ГРУП.pdf 14.08.2020 09:30
- Додаткові пояснення.pdf 14.08.2020 09:30
- Для підтвердження повноважень(змін. паспортні дані).pdf 14.08.2020 09:58
- рішення від 28.07.2020№14502+лист замовнику.pdf 29.07.2020 11:36
- Інформація про перенесення розгляду скарги від 13.08.2020№12470.pdf 13.08.2020 23:06
- Інформація про резолютивну частину рішення від 14.08.2020№15575.pdf 17.08.2020 15:53
- рішення від 14.08.2020№15575.pdf 19.08.2020 17:08
- пояснення по суті скарги 11.08.2020 15:57
- протокол 314.pdf 21.08.2020 09:36
- протокол 315.pdf 25.08.2020 16:17
Дата прийняття скарги до розгляду:
24.07.2020 14:58
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
29.07.2020 11:38
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
19.08.2020 17:09
Дата виконання рішення Замовником:
08.09.2020 07:45
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Замовником виконано рішення АМКУ №15575-р/пк-пз від 14.08.2020. Рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "АВАНГАРД ОІЛ ГРУП" переможцем - скасовано.
Скарга
Виконана замовником
Неправомірні дії замовника
Номер:
903805fb0b084747911314a2d724f638
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-10-001202-c.c2
Назва:
Неправомірні дії замовника
Скарга:
Розглянувши вимогу на рішення тендерного комітету щодо визнання переможцем ТОВ «АВАНГАРД ОІЛ ГРУП», надану Товариством з обмеженою відповідальністю «ЗОГ-РІТЕЙЛ», Членами тендерного комітету встановлено, що відповідно до Додатку 4 до тендерної документації, технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, зокрема, п.7.3 «учасник повинен мати талони зареєстрованого торгового знаку (торгової марки), за якими можна отримати на АЗС паливо, та надати у складі пропозиції відповідні підтверджуючи документи щодо права власності або використання торгового знаку (торгової марки), котрий (у) зазначено на талонах» та п.8.4 «учасник повинен мати смарт-карти зареєстрованого торгового знаку (торгової марки), за якими можна отримати на АЗС паливо, та надати у складі пропозиції відповідні підтверджуючи документи щодо права власності або використання торгового знаку (торгової марки), котрий (у) зазначено на смарт-картках».
Учасник, замість підтверджуючих документів щодо права власності або використання торгового знаку (торгової марки) котрий (у) зазначено на смарт-картках та талонах надав Лист-роз’яснення з посилання на зареєстрований торговий знак (торгову марку), що міститься у відкритому державному реєстрі.
Таким чином, враховуючи, що ТОВ «АВАНГАРД ОІЛ ГРУП» не надав у складі своєї тендерної пропозиції документів підтверджуючих право власності або право використання торгового знаку (торгової марки) пропонованого палива, пропозиція даного учасника не відповідає встановленим Замовником вимогам.
Висновок: Скасувати прийняте рішення про визначення ТОВ «АВАНГРАД ОІЛ ГРУП» переможцем закупівлі та прийняти рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АВАНГАРД ОІЛ ГРУП».
ТОВ «АВАНГАРД ОІЛ ГРУП» не погоджується з прийнятим рішенням Замовника. Вважаємо, що воно було прийнято з порушенням законодавчих вимог проведення процедури публічних закупівель з огляду на наступне:
Відповідно до тендерної документації Замовника, Додатку 4, Технічні, якісні та кількісні
характеристики предмета закупівлі, для підтвердження відповідності своєї пропозиції технічним вимогам учасник повинен:
7.3 1.Учасник повинен мати талони зареєстрованого торгового знаку (торгової марки), за якими можна отримати на АЗС паливо, та надати у складі пропозиції відповідні підтверджуючи документи щодо права власності або використання торгового знаку (торгової марки), котрий (у) зазначено на талонах.
8.4 1.Учасник повинен мати смарт-карти зареєстрованого торгового знаку (торгової марки), за якими можна отримати на АЗС паливо, та надати у складі пропозиції відповідні підтверджуючи документи щодо права власності або використання торгового знаку (торгової марки), котрий (у) зазначено на смарт-картках.
ТОВ «АВАНГАРД ОІЛ ГРУП», надавши договір поставки №56/406 від «16» липня 2018 року, з Товариством з обмеженою відповідальністю «ЛІВАЙН ТОРГ», гарантійний лист від емітента який гарантує заправку на всіх АЗС вказаних в ньому, зразок смарт-карток й талонів зареєстрованої торгової марки «АВІАС» та лист-роз’яснення щодо наявності талонів та смарт-карток зареєстрованого торгового знаку (торгової марки) «АВІАС», в якому зазначили інформацію про свідоцтво на знак, його номер, та посилання на відкритий державний реєстр Державного підприємства «УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ», повністю виконали вимоги тендерної документації в цій частині, з огляду на наступне:
- По перше, тендерною документацією, не передбачено конкретний перелік документів на підтвердження щодо власності або використання торгового знаку (торгової марки), котрий зазначено на смарт-картках, які повинні були надати Учасники.
- По друге, в тендерній документації Замовника, не вказано що лист-роз’яснення не є підтвердженням щодо права власності або використання торгового знаку (торгової марки), котрий (у) зазначено на смарт-картках.
Тож, з огляду на вищенаведене, робимо висновок, що лист роз’яснення, наданий ТОВ «АВАНГАРД ОІЛ ГРУП», повністю відповідає вимогам визначеним Замовником у Додатку 4.
Пов'язані документи:
Учасник
- Бібліографічні дані свідоцтва на знак для товарів і послуг №195413.pdf 19.06.2020 15:52
- Лист-роз'яснення щодо ТМ.pdf 19.06.2020 15:52
- Платіжне доручення.pdf 19.06.2020 15:52
- Скарга.pdf 19.06.2020 15:52
- рішення від 23.06.2020 № 12324 + лист Замовнику .pdf 24.06.2020 11:33
- інформація про перенесення розгляду скарги від 19 червня 2020 № UA-2020-04-10-001202-c.c2.pdf 08.07.2020 21:45
- інформація про перенесення розгляду скарги від 19 червня 2020 № UA-2020-04-10-001202-c.c2.pdf 09.07.2020 22:18
- Інформація про резолютивну частину рішення від 10.07.2020 № 13426.pdf 13.07.2020 15:18
- рішення від 10.07.2020 № 13426 .pdf 15.07.2020 20:03
- пояснення по суті скарги 01.07.2020 15:50
- рішення АМКУ від 29.05.2020 01.07.2020 15:50
Дата прийняття скарги до розгляду:
19.06.2020 15:52
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
24.06.2020 11:34
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
15.07.2020 20:03
Дата виконання рішення Замовником:
16.07.2020 15:48
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На підставі рішення АМКУ №13426-р/пк-пз від 10.07.2020 Замовником прийнято рішення скасувати рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "ЗОГ- РІТЕЙЛ" переможцем, скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "АВАНГАРД ОІЛ ГРУП";
прийняти рішення щодо визначення товариства з обмеженою відповідальністю "АВАНГАРД ОІЛ ГРУП", ЄДРПОУ 42032841 переможцем процедури закупівлі «код за ДК 021:2015 – 0913 (09130000-9) Нафта і дистиляти (Дизельне паливо по смарт-карткам та талонам, м. Запоріжжя (09134200-9)» та прийняти рішення про намір укласти договір з переможцем.
Вимога
Є відповідь
порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Номер:
e4a8c768624b4017926e0204c6b72087
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-10-001202-c.b1
Назва:
порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Вимога:
Товариство з обмеженою відповідальністю «ЗОГ-РІТЕЙЛ» (код ЄДРПОУ 41224168; Юр. адреса: 69001, м. Запоріжжя, бул. Шевченка, буд.28) звертається із вимогою до Запорізького комунального підприємства міського електротранспорту «Запоріжелектротранс», оскільки Замовником було порушено ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Згідно протоколу тендерного комітету Запорізького комунального підприємства міського електротранспорту «Запоріжелектротранс» № 240 від 03.06.2020 року, переможцем процедури закупівлі за предметом код за ДК 021:2015-0913 (09130000-9) Нафта і дистиляти (Дизельне паливо по смарт-картам та талонам м. Запоріжжя 909134200-9) є ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АВАНГАРД ОІЛ ГРУП».
Відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівля здійснюється за принципами: добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників, об’єктивної та не упередженої оцінці тендерних пропозицій , запобігання корупційним діям і зловживанням.
1. Відповідно до ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити, інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля; Відповідно до ч. 4 ст. 28 після оцінки пропозицій Замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Так відповідно до вимог вищезгаданої статті Замовник розглядає почергово на предмет їх відповідності всім вимогам тендерної документації, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Всі вимоги Ви, як Замовник закладали самостійно та викладали в тендерній документації. Тобто, кожна Ваша вимога була обґрунтованою і необхідною, перелік документів, що вимагався, - чітким і лаконічним. Відповідно до ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє пропозицію, а саме, якщо:
1) учасник: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
2) переможець:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону;
3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону;
4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Тендерна пропозиція переможця містить значні помилки та підлягала відхиленню, як така що не відповідає вимогам. Однак не зважаючи на це, та нехтуючи ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» ви закрили очі на дані порушення, нехтуючи таким принципом закупівель, як об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій та визнали переможцем учасника, пропозиція якого не відповідає вимогам. Дана обставина наштовхує на думку, що Замовник має певну «прихильність» до окремого учасника процедури закупівлі. Ваші дії чітко демонструють дискримінаційний підхід до розгляду пропозиції і можуть мати для Вас негативні наслідки у випадку доведення правоохоронними органами у діях винних осіб складу злочину, а відповідно до прийнятого ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовнику за визначення переможцем учасника з пропозицією з недоліками «світить» і адміністративна відповідальність, без огляду на причини, які спонукали його до такого рішення.
Відповідно до Додатку 4 до тендерної документації , технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, технічні вимоги «код за ДК 021:2015-0913 (09130000-9) нафта і дистиляти (Дизельне паливо по смарт каркам та талонам, м. Запоріжжя (09134200-9), а саме п. 7.3 «учасник повинен мати талони зареєстрованого торгового знаку (торгової марки), за якими можна отримати на АЗС паливо, та надати у складі пропозиції відповідні підтверджуючи документи щодо права власності або використання торгового знаку (торгової марки), котрий (у) зазначено на талонах»; «п. 8.4. « учасник повинен мати смарт-карти зареєстрованого торгового знаку (торгівельної марки), за якими можна отримати на АЗС паливо, та надати у складі пропозиції відповідні підтверджуючи документи щодо права власності або використання торгового знаку (торгової марки) котрий (у) зазначено на смарт картках».
Нехтуючи умовами тендерної документації, а саме п.7.3, п. 8.4. Учасник замість підтверджуючих документів щодо права власності або використання торгового знаку (торгової марки) котрий (у) зазначено на смарт картках, талонах - надає лише Лист роз’яснення , що в свою чергу не відповідає вимогам тендерної документації, а Ви , як Замовник свою чергу не помітили , а бо «зробили» вигляд що не помітили, та не відхилили тендерну пропозицію переможця, як це передбачено нормами ст.. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», а навпаки визнали ТОВ «АВАНГАРД ОІЛ ГРУП» переможцем.
Крім того звертаємо Вашу увагу, на той, факт, що саме ця заявлена Вами вимога, мала для Вас велике значення, та містилась в іншій закупівлі, а саме: UA- 2020-04-07-002454- b. В свою чергу в відповіді на скаргу ТОВ «НАФТОГАЗ ПЛЮС ЗАПОРІЖЖЯ» ви надали заперечення вказавши наступне: «для забезпечення та дотримання принципів закупівлі, недискримінації учасників, Замовник не зазначає пріоритетність товару тієї чи іншої торгової марки (торгового знаку). Єдиним критерієм, за яким Замовник буде оцінювати пропозиції учасників є максимальна економія, ефективність та відповідність пропозицій учасника умовам закупівлі, а наявність торгової марки (торгового знаку) буде гарантом, поставки, якісного предмету закупівлі, у зв’язку з тим, що торгова марка є обличчям компанії. А якісна торгова марка – це головна перевага компаній. Власником торговельної марки є фізична або юридична особа, на імя якої зареєстровано торговельну марку в національному реєстрі торговельних марок відповідно до законодавства України. Відповідно до ст. 494 ЦК України набуття права інтелектуальної власності на торговельну марку засвідчується свідоцтвом. Відповідно до ст. 495 Ц К України майновими правами інтелектуальної власності на торговельну марку є право на використання торговельної марки, виключне право дозволяти використання торговельної марки, виключне право перешкоджати неправомірному використанню торговельної марки. В тому числі забороняти таке використання та інші майнові права інтелектуальної власності . встановлені законом.
Майнові права інтелектуальної власності на торговельну марку належать володільцю відповідного свідоцтва. Тому потреба у наявності документів про право використання торговельної марки Учасником полягає, зокрема, у забезпеченні торгових та інших чесних звичаїв ведення конкуренції при здійсненні господарської діяльності в умовах ринкових відносин. Крім того документи, що підтверджують право на використання торговельної марки дають підстави вважати, що паливо, яке відпускається є автентичним, якісним. Виробленим за всіма стандартами торговельної марки під якою відпускається особою. Яка має повноваження на введення його у господарській облік. Відповідно до ст. 427 ЦК України, майнові права інтелектуальної власності можуть бути передані відповідно до закону повністю або частково іншій особі, умови передання майнових прав інтелектуальної власності можуть бути визначені договором, який укладається відповідно до цього Кодексу та іншого закону.
2. Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації «1.1.документальне підтвердження Учасника кваліфікаційним критеріям на виконання вимог ст. 16 закону, а саме п.3.1.» Учасник від свого імені в довільній формі про виконання аналогічного (-их) договору (ів) за останні 5 років з зазначенням назви контрагента, ЄДРПОУ, контактного телефону. Періоду дії договору, загальної суми Договору з ПДВ та фактичного стану» Не звертаючи на вимоги тендерної документації Учасник, не вказує ні контактний телефон контрагенту, ні період дії договору, ні загальну суму договору разом з ПДВ.
У разі, якщо наша вимога залишиться без задоволення залишаємо за собою право подати скаргу в Антимонопольний комітет України, а також звернутися до правоохоронних органів України із заявою про злочин, передбачений статтею 358 ККУ
На підставі вищевикладеного можна зробити висновок , що вимоги тендерної документації Замовника, які він складає саме, для одних учасників є обов’язковими зі сторони Замовника і вони повинні дотримуватись цих вимог, а інші учасники можуть не дотримуватись вимог та бути визнанні переможцями. Так, як обраний вами переможець в складі тендерної пропозиції надає не достовірну інформацію, в якого велика кількість недоліків, але Ви чомусь не помічаєте. Ваші дії,чітко демонструють дискримінаційний підхід до розгляду пропозицій і можуть мати для вас негативні наслідки у випадку доведення правоохоронними органами винних осіб та складу злочину. А відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» Замовнику за визначенням переможцем учасника з пропозицією з недоліками «світить» адміністративна відповідальність, без огляду на причини, які спонукали його до такого рішення. Враховуючи, що всі вище перелічені факти є суттєвим при визначенні результатів процедури закупівлі просимо врахувати зазначене при розгляді Скарги, а також надати роз’яснення навіщо і для кого Замовником прописуються вищенаведені вимоги у тендерній документації, якщо рішення Замовника в визнанні переможця суперечить його вимогам в тендерній документації.
Пов'язані документи:
Замовник
- протокол 246.pdf 12.06.2020 16:08
Дата подачі:
10.06.2020 08:28
Вирішення:
Шановний учасник!
Замовником розглянуто Вашу вимогу та повідомляємо наступне.
1. Учасник на виконання вимог Додатку 2 тендерної документації, а саме такого кваліфікаційного критерію як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(-них) договору (-ів), повинен надати, зокрема, довідку від свого імені в довільній формі про виконання аналогічного(-их) договору(-ів)** за за останні 5 років з зазначенням назви контрагента, ЄДРПОУ, контактного телефону, періоду дії договору, загальної суми договору з ПДВ та фактичного стану виконання.
Так, довідка надана ТОВ «АВАНГАРД ОІЛ ГРУП» на виконання даної вимоги містить повну інформацію щодо назви контрагента, ЄДРПОУ, контактного телефону, періоду дії договору, загальної суми договору з ПДВ та фактичного стану виконання, а отже в повній мірі відповідає вимогам Замовника.
Враховуючи вищенаведене, обставини викладені у вимозі щодо невідповідності кваліфікаційному критерію, повністю безпідставні та не відповідають дійсності.
2. Щодо документів наданих ТОВ «АВАНГАРД ОІЛ ГРУП» у складі своєї тендерної пропозиції на підтвердження вимог Замовника викладених у Додатку № 4 до тендерної документації щодо права власності або право використання торгового знаку (торгової марки) тендерним комітетом Замовника встановлено, що даний учасник дійсно в порушення вимог ЦК України, Закону України «Про охорону прав на знаки для товарів і послуг» та інших нормативно-правових актів не надав належних документів та не підтвердив ані право власності ані право використання запропонованих торгових знаків (торгових марок).
Таким чином, на підставі викладеного, прийнято рішення Вашу скаргу задовільнити. В зв’язку з чим вирішено скасувати прийняте рішення про визначення ТОВ «АВАНГАРД ОІЛ ГРУП» переможцем закупівлі та прийняти рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АВАНГАРД ОІЛ ГРУП», як такої, що не відповідає вимогам тендерної документації, а саме не надано документів підтверджуючих право власності або право використання запропонованих торгових знаків (торгових марок).
Статус вимоги:
Задоволено