-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
послуги з оцінки арештованого майна та прав у виконавчому провадженні (ДК 021:2015 - 79410000-1 Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління)
Завершена
1 500 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 500.00 UAH
Період оскарження:
10.04.2020 14:28 - 21.04.2020 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога, щодо внесення змін в тендерну документацію
Номер:
27766e8597b84375995e29506820a8c0
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-10-000951-c.a1
Назва:
Вимога, щодо внесення змін в тендерну документацію
Вимога:
Доброго дня! Просимо внести зміни в тендерну документацію, а саме прибрати дискримінаційні вимоги до умов закупівлі:
1. У чому виявляється необхідність у залученні згідно умов тендерної закупівлі 7 (семи оцінювачів), які перебувають у штаті Учасника закупівлі, прошу прибрати дану вимогу або дозволити залучення оцінювачів згідно цивільно правових угод.
2. Яка необхідність залучення судового експерта, який взагалі не потрібний для оцінки арештованого майна у рамках виконавчого провадження, прошу прибрати дану вимогу.
3. Яка необхідність залучення інженера землевпорядника, якщо достатньо оцінювача з експертної оцінки землі, прошу прибрати дану вимогу.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
13.04.2020 16:59
Вирішення:
Статтею 5 Закону України «Про органи та осіб, які здійснюють
примусове виконання судових рішень і рішень інших органів» передбачено,
що державний виконавець, приватний виконавець під час здійснення
професійної діяльності є незалежними, керуються принципом верховенства
права та діють виключно відповідно до закону. Забороняється втручання
державних органів, органів влади АРК, органів місцевого самоврядування,
їхніх посадових і службових осіб, політичних партій, громадських об’єднань,
інших осіб у діяльність державного виконавця, приватного виконавця з
примусового виконання рішень.
Статтею 20 Закону України «Про виконавче провадження» для
з’ясування та роз’яснення питань, що виникають під час здійснення
виконавчого провадження і потребують спеціальних знань, виконавець
виносить постанову про залучення експерта або спеціаліста, а для
проведення оцінки майна – суб’єктів оціночної діяльності – суб’єктів
господарювання.
Послуги експерта, спеціаліста, оцінювача повинні будуть надаватися
на території трьох областей України, площею 84 447 кв. км., 76 відділам
державної виконавчої служби, а висновок або звіт повинні бути надані
протягом 15 робочих днів з дня ознайомлення з постановою виконавця.
Тому, для уникнення негативних наслідків (затягування з часом
ознайомлення з постановою виконавця про залучення, затягування часу з
оглядом майна, затягування часу з виготовлення висновку або звіту) потрібні
такі умови.
Умовами тендерної документації на закупівлю послуг з оцінки
арештованого майна та прав у виконавчому провадженні (ДК 021:2015 -
79410000-1 Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та
управління) передбачено: підтвердження наявності в учасника у штаті не
менш ніж сім працівників, з яких не менше чотирьох оцінювачів які
отримали кваліфікаційні свідоцтва оцінювачів, включені до Державного
реєстру оцінювачів та суб’єктів оціночної діяльності і мають досвід роботи в
складі та штаті суб’єкта оціночної діяльності не менше ніж рік до дати
початку торгів (з обов’язковим зазначенням наступної інформації: прізвище,
ініціали, посади, стажу та/або досвіду роботи на ній) та не менше однієї
особи яка відповідає вимогам, встановленим статтями 9, 10 Закону України
«Про судову експертизу», повинна бути судовим експертом, якого внесено до
державного Реєстру атестованих судових експертів, повинна мати відповідну
вищу освіту, освітньо-кваліфікаційний рівень не нижче спеціаліста, пройти
відповідну підготовку в державних спеціалізованих установах Міністерства
юстиції України, бути атестованою та мати кваліфікацію судового експерта з
певної спеціальності і має досвід роботи у складі та штаті суб’єкта оціночної
діяльності не менше трьох років до дати подання пропозицій (з обов’язковим
зазначенням наступної інформації: прізвище, ініціали, посади, стажу та/або
досвіду роботи на ній). Мати у складі та штаті спеціаліста інженера –
землевпорядника, який працю не менше ніж рік до дати подачі пропозицій (з
обов’язковим зазначенням наступної інформації: прізвище, ініціали, посади,
стажу та/або досвіду роботи на ній).
Необхідність в не менш ніж чотирьох оцінювачах, а не семи, як
зазначено в вимозі, полягає в розрахунку вартості експертогодин в
порівнянні з тим обсягом робіт який планується згідно тендерної
документації, наявність оцінювачів та інших працівників у штаті компанії,
яка буде залучена до виконання робіт, є необхідністю якісного виконання
цих робіт. Наявність зазначеної кількості працівників штатного персоналу –
це гарантія своєчасного та якісного виконання визначеного обсягу робіт.
Залучення сторонніх спеціалістів не є такою гарантією. Кількість штатного
персоналу характеризує стабільність та ділову репутацію на ринку, що є
важливою конкурентною перевагою перед наспіх залученими фахівцями.
Щодо судового експерта, оцінка арештованого майна у виконавчому
провадженні передбачає, згідно чинного законодавства України, оскарження
в судах в разі незгоди сторін. Для цих дій залучається судовий експерт.
Після відміни ліцензій для землеоціночних робіт, виникла колізія в
законодавстві, щодо оцінки земельних ділянок. Для запобігання спорів щодо
законності оцінки в штаті підприємство повинно мати інженера –
землевпорядника, при цьому, слід зазначити, що є арештовані та описані
земельні ділянки, без кадастрових номерів, встановлених меж та інших
моменті, що виникають в ході роботи та потребують спеціальних знать в
галузі землевпорядних робіт. Також, потреба залучення землевпорядника
виникає під час звернення стягнення на право користування земельною
ділянкою, звернення стягнення на саму земельну ділянку, звернення
стягнення на майбутній врожай, врожай, що не зібраний тощо. При виході на
місцевість не завжди є можливість встановити межі земельної ділянки на
місцевості, її місцеположення на полі, а ці дані повинні точно і обов’язково
відображатися в постанові про опис та арешт майна, а в подальшому будуть
мати вирішальне значення при оцінці майна.
Ненадання державному виконавцю, на його вибір, можливості
призначати експерта, спеціаліста, оцінювача, буде втручанням в його
діяльність, що заборонено законом.
Крім того, експерт несе кримінальну відповідальність за відмову без
поважних причин від виконання покладених на нього обов’язків під час
здійснення виконавчого провадження.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
25.04.2020 17:01