-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Медичні матеріали
Завершена
1 800 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 9 000.00 UAH
Період оскарження:
10.04.2020 14:24 - 24.04.2020 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Приведення Документації тендерних закупівель у відповідність до норм чинного законодавства України
Номер:
612f15d0d5984ef7bc0617ac5326d167
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-10-002494-b.b1
Назва:
Приведення Документації тендерних закупівель у відповідність до норм чинного законодавства України
Вимога:
Шановний Замовнику! Ознайомившись із тендерною документацією по закупівлі ID: UA-2020-04-10-002494-b нами виявлено дискримінаційні вимоги, які не відповідають чинному законодавству про публічні закупівлі та обмежують вільну конкуренцію серед учасників, а саме: технічні характеристики предмету закупівлі сформовані таким чином, що штучно звужують коло можливих потенційних учасників та встановлюють обмеження для участі у торгах.
При проведенні закупівлі Замовник повинен керуватись головними принципам державних закупівель, а саме: максимальна економія та ефективність; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Тобто, чинне законодавство однозначно визначає заборону встановлювати дискримінаційні вимоги.
Виходячи з наведеного вище, з метою уникнути порушення основних принципів державних закупівель та розширити коло учасників, створити конкурентне середовище та уникнути зловживань та корупції, звертаємося до Вас з проханням внести зміни в документацію відкритих торгів:
- переглянути медико-технічні вимоги Додатку 3 Тендерної документації, взявши за основу аргументовані медико-технічні вимоги, та привести їх у відповідність до норм чинного законодавства України.
А саме, позицію №45 Комплект для нефростомії ZNEF 6F;8F;9F;10F;12F викласти у наступній редакції : Комплект для нефростомії 6F;8F;9F;10F;12F
Позицію №46 Комплект для цистостомії ZCYS 8F;9F;10F;12F викласти у наступній редакції : :
Комплект для цистостомії 8F;9F;10F;12F
- Виділити позиції № 45, 46 в Окремий Лот
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на вимогу 14.04.2020 12:45
Дата подачі:
10.04.2020 15:09
Вирішення:
Тендерний комітет Комунально некомерційного підприємства «Центральна районна лікарня Києво-Святошинської районної ради» розглянув Ваше прохання стосовно процедури закупівлі Медичні матеріали за кодом НК України ЄЗС ДК 21:2015 код 33140000-3 «Медичні матеріали» (Медичні матеріали) та повідомляє, відповідно до ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі по тексту – Закон) Замовником на авторизованому електронному майданчику оприлюднена для загального доступу та потенційних учасників Тендерна документація
Потрібно відзначити, що тендерна документація, як і сама процедура закупівлі, складена та проводиться у чіткому дотримані основоположних принципів ст. 3 Закону, а саме: добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії та ефективності; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників; об'єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Перелік складових, який повинна містити тендерна документація, визначено частиною другою статті 22 Закону.
При цьому частиною третьою статті 22 Закону встановлено, зокрема, що документація конкурсних торгів може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити.
Таким чином, тендерна документація розробляється замовником з дотриманням вимог Закону, зокрема ст. 3, 22 Закону, та керуючись наказом Мінекономрозвитку від 13.04.2016 р. N 680 "Про затвердження примірної тендерної документації".
Зазначаємо, що Замовником при складані тендерної документації передбачено «у разі наявності в технічній частині посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, джерело походження або виробника – читати з виразом «або еквівалент»».
Тобто, враховуючи вищевикладене, Замовник надає можливість всім потенційним учасникам запропонувати інші медичні вироби, ніж ті, що зазначені у специфікації за тієї умови, що вони є еквівалентами, що закуповуються.
Окремо відзначаємо, відповідно до ст. 28 Закону, оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону.
Згідно п. 4 ст. 28 Закону зазначається, що після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
Як того вимагає Закон, Замовником в ТД «Оцінка тендерної документації», визначаються критерії і методики оцінки поданих пропозицій, а саме «замовником визначаються критерії та методика оцінки відповідно до частини першої статті 28 Закону; оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону;
Основним з критеріїв оцінки тендерних пропозицій – Ціна з ПДВ»
Враховуючи вищевикладене, Замовник не вбачає за доцільне вносити зміни до тендерної документації, так як вона складена у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі». Таким чином запрошуємо всіх потенційних учасників до участі в даній закупівлі.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
28.04.2020 14:32