-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Електромонтажні роботи у приміщенні харчоблоку
Торги відмінено
199 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 990.00 UAH
мін. крок: 1% або 1 990.00 UAH
Період оскарження:
10.04.2020 13:44 - 15.04.2020 16:00
Вимога
Відхилено
Щодо результатів огляду об'ємів робіт
Номер:
bf6af2d5c6e845f1a8264b73537e237b
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-10-002152-b.b1
Назва:
Щодо результатів огляду об'ємів робіт
Вимога:
Вважаємо за необхідне повідомити Вас про те що при огляді об’єкту виконання робіт по закупівлі виявлено невідповідність фактично необхідних до виконання обсягів робіт заявленим обсягам робіт в Додатку 4 (Відомість обсягів робіт) «Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних закупівель».
Таким чином вимагаємо внести зміни до Оголошеня, та привести у відповідність обсяги робіт у Додатку 4 (Відомості обсягів робіт) до фактично замовлених Замовником обсягів робіт.
У зв’язку з цим є потреба у перерахунку кошторисної документації по закупівлі, що приведе до зміни ціни закупівлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога до закупівлі Лиман.pdf 15.04.2020 14:26
Дата подачі:
15.04.2020 14:26
Вирішення:
Вих.№ 10-1/120 від 16.04.2020 року ЗАМОВНИК: Лиманська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат № 34 Донецької обласної ради, 84404 м. Лиман вул. Привокзальна -7 Донецька область
ЄДРПОУ-26020891
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2020-04-10-002152-b
Лиманська СЗШІ № 34 Донецької обласної ради 15.04.2020 року в 14 годин 26 хвилин отримала Вимогу по допороговій закупівлі- електромонтажні роботи у приміщенні харчоблоку, в якій вимагається: « перерахувати кошторисну документацію по закупівлі, внести зміни до оголошення, та привести у відповідність обсяги робіт у додатку № 4 (відомості обсягів робіт)». Замовник на засіданні тендерного комітету 16.04.2020 року (протокол № 53) розглянув Вимогу і прийняв рішення про відхилення вказаної вимоги. При проведенні допорогових закупівель замовник керується чинним законодавством, а саме «Інструкцією про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах 2 і 3 ч.1 ст.2 ЗУ «Про публічні закупівлі», затвердженою Наказом ДП «Прозоро» № 10 від 19.03.2019 року і Наказом № 11 ДП «Прозоро» від 20.03.2019 року « Про внесення змін до інструкції….». Так в наказі № 11, вказаному вище , в п. 2 вказано « Абзац 1 п.12. розділу 2 Інструкції викласти в такій редакції : « У випадку виявлення порушення протягом періоду уточнень, та на рішення Замовника по кваліфікації на етапі розгляду пропозицій учасник має можливість протягом 2 робочих днів з моменту оголошення через електронну систему в ЕСЗ звернутися до Замовника з вимогою про усунення порушень у процесі проведення закупівлі». Замовник нагадує, що оголошення оприлюднено 10.04.2020 року в 13 годин 44 хвилини, а вимога надійшла 15.04.2020 року в 14 годин 26 хвилин. Тобто учасником порушені строки звернення з вимогою до замовника, тому тендерний комітет прийняв таке рішення і відхилив Вимогу.
Статус вимоги:
Відхилено