-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ГБН Г.1-218-182:2011 Облаштування зон пішохідних переходів засобами підвищеної видимості на автомобільних дорогах загального користування державного значення М-06 Київ-Чоп (на м. Бухарест через м. Львів, Мукачеве і Ужгород) на км 194+398, км 195+333, км 203+638, км 204+669, км 205+685, Житомирська область
Торги не відбулися
3 477 790.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 17 388.95 UAH
мін. крок: 0.5% або 17 388.95 UAH
Період оскарження:
10.04.2020 10:57 - 23.04.2020 00:00
Вимога
Відхилено
Щодо встановлення дискримінаційних вимог та порушень законодавства у сфері публічних закупівель (UA-2020-04-10-000900-b)
Номер:
29a97b21278247b9ac4a3fdef58ab388
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-10-000900-b.a1
Назва:
Щодо встановлення дискримінаційних вимог та порушень законодавства у сфері публічних закупівель (UA-2020-04-10-000900-b)
Вимога:
Вимагаєо внести відповідні зміни до тендерної документації (проект змін додається у додатку до вимоги).
У разі невнесення Вами відповідних змін до тендерної документації, наша компанія буде змушена звернутися до АМКУ зі скаргою за захистом своїх прав та законних інтересів.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога замовнику 14.04.2020 21:08
Дата подачі:
14.04.2020 21:08
Вирішення:
Шановний учаснику! Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до положень ст. 16 Закону України від 25.12.2015 року № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, зокрема щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Як вбачається з п. 3 Технічного завдання, тендерної документації «…надання послуг здійснюється у три етапи:
I. Розроблення проєктної документації…
II. Замовлення та проведення експертної оцінки кошторисної вартості…
III. Виконання поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування...»
Отже, керуючись ст. 16 Закону, замовником встановлено кваліфікаційні критерії наявності досвіду в частині документального підтвердження договором з експлуатаційного утримання, або ремонту, або влаштування об’єктів (елементів) для забезпечення заходів з безпеки руху на автомобільних дорогах загального користування, вулиць та доріг населених пунктів, враховуючи основні види послуг згідно з технічним завданням (п. 3 Додатку
№ 3 тендерної документації на облаштування зон пішохідних переходів засобами підвищеної видимості на автомобільних дорогах загального користування державного значення).
Тому для підтвердження наявності досвіду, учасник в складі тендерної пропозиції документально підтверджує наявність досвіду виконання аналогічного (них) договору (рів) виключно по влаштуванні об’єкта, що зазначено в абз. 3 п. 3 Додатку № 3 тендерної документації.
Додатково звертаємо Вашу увагу, що підтверджувати наявність досвіду розроблення проектної документації та проведення експертизи, тендерною документацією не вимагається.
Вимога, щодо надання позитивного відгуку за договором від замовника (балансоутримувача доріг), одержувача бюджетних коштів, забезпечить участь у тендері досвідчених організацій, що дозволить отримати належну якість та своєчасність надання послуг. Надання учасником позитивного відгуку за договором від замовника (балансоутримувача доріг), одержувача бюджетних коштів є ознакою компетентності та передумовою виконання в повному обсязі і своєчасно договірних зобов’язань учасником.
Позитивний лист-відгук від балансоутримувача, який несе відповідальність за дорогу, є справедливою умовою для підрядника, що бере участь у закупівлі.
Вимога щодо надання позитивного відгуку за договором від замовника (балансоутримувача доріг), одержувача бюджетних коштів не є дискримінаційною для стабільно працюючих учасників, які мають необхідний досвід та спроможні здійснити усі необхідні технічні та організаційні заходи для успішного досягнення результату, і які дають захист від недобросовісних учасників та створюють необхідні умови для якісного та професійного надання послуг.
Позитивний лист-відгук при проведенні закупівлі вимагається від балансоутримувача, адже тільки балансоутримувач може дати об'єктивну оцінку щодо стану об’єкту після проведення ремонту в межах гарантійних термінів. І лише балансоутримувач несе за неї відповідальність.
Рішення щодо включення даної вимоги до Документації є правомірним та не містить дискримінаційних вимог.
Статус вимоги:
Відхилено