• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт покрівель закладу загальної середньої освіти № 37 за адресою вулиця Антоновича, 130/17 у Голосіївському районі міста Києва

Капітальний ремонт покрівель закладу загальної середньої освіти № 37 за адресою вулиця Антоновича, 130/17 у Голосіївському районі міста Києва

Завершена

1 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 000.00 UAH
Період оскарження: 10.04.2020 10:39 - 16.04.2020 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога щодо скасування рішення про визначення переможця

Номер: b1756e3d609d4068bad987e1fc8d4a14
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-10-000495-a.b2
Назва: Вимога щодо скасування рішення про визначення переможця
Вимога:
Відповідно до протоколу 23-04-5 від 23.04.2020 року засідання тендерного комітету, Учасника ТОВ «ІНБУД-ХХ1» було визначено переможцем оголошеної закупівлі UA-2020-04-10-000495-a. Дане рішення є необгрунтованим, безпідставним і таким що порушує норми ЗУ «Про публічні закупівлі»!!! У складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ІНБУД-ХХ1» відстуня довідка Довідка, складена у довільній формі, яка повинна містити відомості про підприємство: реквізити (місцезнаходження (фактичне та юридичне) телефон, факс, електронну адресу, банківські реквізити). Керівництво (посада, ім'я по батькові (повністю), телефон для контактів). У форматі WORD. Чим, не відповідає вимогам п. 7. Довідка з банку 1 – станом на 08.04.2020р., а довідка з банку 2 – взагалі без дати. Дата оголошення тендеру – 10.04.2020р. Чим не відповідає вимогам п.8. Термін дії договору оренди офісного приміщення – по 07 вересня 2020 року. Чим не відповідає вимогам п.19. Лист-гарантія за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за наявності), що у випадку визнання переможцем учасник зобов’язується підписати договір не раніше ніж через 10 дні та не пізніше ніж 20днів з моменту визначення переможця. Чим, не відповідає вимогам п.30. Також у складі тендерної пропозиції відсутній IMD файл. За теж саме Учасника ТОВ «РЕСТ-ВЕРУМ» було дискваліфіковано… Підсумовуючи все вище перераховане вимагаємо скасувати рішення Замовника про визнання переможця ТОВ «ІНБУД-ХХ1». При проведенні допорогових закупівель Замовники повинні дотримуватись основних принципів публічних торгів, вони повинні бути відкритими, чесними, доцільними, під час них потрібно забезпечити добросовісну конкуренцію та однакові умови для всіх учасників. Однак, дана закупівля викликає великі сумніви стосовно чесності і доцільності. У разі бездіяльності чи незаконної діяльності Замовника, ми будемо змушені звернутися до відповідних органів!!!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вимога
Залишено без розгляду

Вимога щодо скасування рішення про дискваліфікацію

Номер: 4d566b7cb02049c39fd8546021b3b098
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-10-000495-a.b1
Назва: Вимога щодо скасування рішення про дискваліфікацію
Вимога:
Зважаючи на протокол 23-04-4 від 23.04.2020 року засідання тендерного комітету щодо дискваліфікації пропозиції ТОВ «РЕСТ-ВЕРУМ» на підставі підпункту 1 пункту 1 статті 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону: - Зведений кошторис складено не вірно, вартість більша за оголошену суму закупівлі - Відсутній IMD файл - Не подані тех. Паспорти автомобілів - Відсутня остання сторінка проекту договору Учасник ТОВ «РЕСТ-ВЕРУМ» повідомляє наступне: Відповідно до оголошеної закупівлі UA-2020-04-10-000495-a Замовником були встановлені наступні вимоги: - п.25 Розрахункові кошторисні документи відповідно до заявленого дефектного акту. Кошторисна документація має бути розроблена в програмному комплексі АВК-5 (або аналог) версія 3.3.3.1 (не нижче) та додатково у форматі word, скріплена печаткою та підписана Учасником, а також підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника) у складі: - договірної ціни, що визначається з урахуванням проходження експертизи кошторисної документації; - зведеного кошторисного розрахунок вартості робіт з пояснювальною запискою із урахуванням глави 10 утримання служби замовника (включити витрати на технічний нагляд до 1,5% та інженера консультанта до 2,5%) - локальних кошторисів; - відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку. Учасником ТОВ «РЕСТ-ВЕРУМ» були подані належним чином складені та оформлені розрахункові кошторисні документи. Сума пропозиції, а також сам договір буде підписуватись за Договірною ціною, яка є меншою за оголошену суму закупівлі, а також повідомляємо, що зведений кошторисний розрахунок складено із урахуванням глави 10 утримання служби замовника (включити витрати на технічний нагляд до 1,5% та інженера консультанта до 2,5%), через що і є перевищення вартості. Учасник ТОВ «РЕСТ-ВЕРУМ» повністю відповідає вимогам п. 25 та надав правильно складені відповідні кошторисні документи. П. 33 Порядок надання Переможцем документів на заключення договору: - договір; - договірна ціна; (динамічна); - календарний план виконання робіт; - зведеного кошторисного розрахунок вартості робіт з пояснювальною запискою із урахуванням глави 10 утримання служби замовника (включити витрати на технічний нагляд до 1,5% та інженера консультанта до 2,5%); - локальний кошторис; - об’єктний кошторис; - підсумкова відомість; - пояснювальна записка; - дефектний акт; - протокол узгодження договірної ціни; - оригінал або нотаріально завірена копія довідки, що завірена органом, який її видав, а саме уповноваженим органом - Департамент інформаційно-аналітичного забезпечення МВС або управлінням (відділом) інформаційно-аналітичного забезпечення головних управлінь, управлінь МВС України в областях та місті Києві. У разі невірного складання або відсутності хоча б одного документу всі інші документи не приймаються. П. 34 Всі довідки, повинні бути на фірмовому бланку з обов’язковим зазначенням вихідного номера, підпису керівника підприємства та печатки (у разі наявності), кошторисна документація повинна містити підпис керівника підприємства та печатки (за наявності). Учасник, якого було відхилено в зв’язку із допущенням помилок у поданих документах, може звернутись до Замовника (протягом періоду оскарження рішення Замовника) за наданням змоги виправити та/або довантажити документи, у разі, якщо Учасник в закупівлі був один. Замовник приймає рішення надати таку змогу або ні. Вищезазначений перелік документів надається також в електронному вигляді на USB-флеш-накопичувачі, включаючи IMD-файл. Учасник ТОВ «РЕСТ- ВЕРУМ» надасть IMD файл на USB-флеш накопичувачі разом з документами переможця, як це і вимагається Замовником. Учасником надання IMD файла у складі тендерної пропозиції не вимагалося, а тому Учасник ТОВ «РЕСТ-ВЕРУМ», відповідає вимогам Замовника. - п.19 Наявність обладнання та матеріально-технічної бази Довідка у довільній формі, що містить інформацію про наявність в учасника відповідного власного чи орендованого обладнання та власної чи орендованої матеріально – технічної бази (склад/виробнича база/офіс/тощо) необхідної для виконання умов договору. Для підтвердження надати завірені належним чином копії договорів оренди, документи на право власності та/або технічні паспорти на машини, обладнання, механізми та приміщення (договір повинен бути чинний на дату подання пропозиції і термін його дії повинен бути не меншим ніж 31 грудня 2020 року). Замовник за власним бажанням може перевірити наявність обладнання та матеріально - технічної бази, в разі їх відсутності пропозиція буде відхилена не залежно від її ціни. Зазначаємо, що вимогами для підтвердження наявності є: завірені належним чином копії договорів оренди, документи на право власності та/або технічні паспорти на машини, обладнання, механізми та приміщення. Учасником подано договір про надання послуг із залученням не лише техніки й автомобілів, а й з відповідним персоналом і відповідно до умов даного договору, техніка та автомобілі будуть залучені під конкретний об’єкт. А тому Учасник ТОВ «РЕСТ-ВЕРУМ» повнітсю відповідає вимогам п.19,та надав усі підтверджуючі документи. П. 17. Заповнений проект Договору, оформлений належним чином, що підтверджує погодження учасника з основними умовами Договору. Учасником подано Заповнений проект договору, що підтверджує погодження учасника з основними умовами Договору, проте з технічних причин у даному файлі відсутня остання сторінка проекту договору. Це є технічна помилка, яка не впливає на зміст тендерної пропозиції. ТОВ «РЕСТ-ВЕРУМ» відповідає вимогам п.17. Тому, зважаючи на вище перераховані, подані у складі тендерної пропозиції документи, що повністю підтверджують відповідність вимогам Замовника, Учасник, ТОВ «РЕСТ-ВЕРУМ» вимагає скасувати рішення про дискваліфікацію та визнати Учасника, ТОВ «РЕСТ-ВЕРУМ» переможцем торгів. Також, нагадуємо, що ЗУ «Про публічні закупівлі» установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади, метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. А також, про наше право оскаржувати незаконні дії і рішення Замовника у вищі інстанції.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.