• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015: код 39160000-1 «Шкільні меблі» (Обладнання для кабінетів початкових класів (Комплекти дидактичних матеріалів))

«Так як система електронних закупівель prozorro.gov.ua передбачає обов'язкове зазначення очікуваної вартості "з" або "без" ПДВ замовником зазначено вартість "з" ПДВ. Проте до оцінки та до участі допускаються пропозиції учасників незалежно від форми оподаткування, що визначені згідно Податкового законодавства України»

Завершена

471 471.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 714.71 UAH
Період оскарження: 09.04.2020 18:16 - 23.04.2020 00:00
Вимога
Є відповідь

Не законне Відхилення пропозиції торгів

Номер: 6064ab717b9d409c9524dd9f25e65fe9
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-09-003927-b.b5
Назва: Не законне Відхилення пропозиції торгів
Вимога:
Замовник торгів Протоколі No 48 від «29» травня 2020 року ВИРІШИВ: відхилити пропозицію ПП УКРДИДАТКИК за: 1. Невідповідність найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції вимогам тендерної документації на закупівлю: ДК 021:2015: код 39160000-1 «Шкільні меблі» (Обладнання для кабінетів початкових класів (Комплекти дидактичних матеріалів)) Ідентифікатор закупівлі UA-2020-04-09-003927-b та відхилити тендерну пропозицію учасника ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРДИДАКТИК" на підставі п. 4 частини першої ст. 30 Закону, як таку що не відповідає умовам тендерної документації. Мотивувавши своє рішення наступним текстом Всупереч вимогам п. 6 Додатка 3 до тендерної документації, у складі пропозиції ПП «Укрдидактик» відсутні копія висновку державної санітарно – епідеміологічної експертизи на скрині F1 для зберігання та копія титульної сторінки Технічних умов на кабінети навчальні, засоби навчання та обладнання, затверджених відповідним органом МОН України. ПП УКРДИДАКТИК не погоджується з таким рішенням Замовника торгів, так у складі тендерної пропозиції згідно документації конкурсних торгів наявні всі необхідні документи передбачені Законом України Про Публічні закупівлі та законодавством України навіть Вашою інструкцією тобто Документацією конкурсних торгів. Відхилення за 1. Погоджено МОН титульної сторінки 2. Висновок СЕС на скрині. По-першому пункту відхилення - у пропозиції ПП УКРДИДАКТИК міститься документ - Титульний лист ТУ _копія завірена_.pdf - завірений належним чином відповідним органом. Неправомірність Вашого рішення вимогою лише документа МОН підтверджується листом МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ яке додається. По другому питання у складі пропозиції ПП УКРДИДКТИК міститься документ СЕС початкоі класи.pdf стор.3 контейнери для роздаткового матеріалу ось посилання на наш сайт https://ukrdidactic.com.ua/product/plastykov%d1%8bj-lotok-f1-312h377h75-mm-bez-napryamnyh. Просимо Вас скасувати Ваше рішення на визнати ПП УКРДИДАКТИК переможцем торгів UA-2020-04-09-003927-b. Залишаємо за собою право звертатися до АМКУ, ДАСУ Поліції, суду.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний учаснику, Ваша вимога розглянута та за результатами її розгляду повідомляємо наступне. Щодо першого пункту вимоги ПП «Укрдидактик», то як зазначено у протоколі відхилення, всупереч чинним вимогам тендерної документації, у складі пропозиції відсутня копія титульної сторінки Технічних умов на кабінети навчальні, засоби навчання та обладнання, затверджених відповідним органом МОН України, виданих на виробника товару. Надана учасником копія титульної сторінки Технічних умов ПП «Укрдидактик» не містить жодної інформації щодо їх погодження із Міністерством освіти і науки України. Вимоги про надання зазначених вище документів перевірялись Антимонопольним комітетом України та їх правомірність було підтверджено рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 9484 -р/пк-пз від 15.05.2020р. За таких обставин, Замовник не може визнати переможцем учасника, пропозиція якого не відповідає вимогам тендерної документації. Щодо наданого учасником листа директорату шкільної освіти МОН України №4/1992-20 від 28.05.2020 р., повідомляємо, що вимоги до тендерної документації та її змісту, визначаються в першу чергу Законом України «Про публічні закупівлі». Відповідно до вимог ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», в редакції чинній на момент оголошення закупівлі, тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Таким чином, неспроможність ПП «Укрдидактик» виконати вимоги тендерної документації, правомірність яких перевірено рішенням, постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 9484 -р/пк-пз від 15.05.2020р. позбавляє замовника можливості прийняти таку пропозицію. Щодо другого пункту вимоги ПП «Укрдидактик», то повідомляємо, що наданий у складі пропозиції висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи №12.2-18-1/18612 від 16 серпня 2019 р. (файл «СЕС початкові класи.pdf») не може прийматись до уваги замовником, оскільки він втратив чинність. Так, у вказаному документі (аркуш 2) зазначено, що висновок дійсний на термін дії ТУ У 32.9-42366394-001:2019 Технічні умови; наказ МОНУ №137 від 13.02.18 р. «Про затвердження Примірного переліку засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для навчальних кабінетів початкової школи». Наказ МОНУ №137 від 13.02.18 р. втратив чинність з 25 березня 2020 р., на підставі наказу Міністерства освіти і науки України №453 від 25.03.20 р. «Про визнання такими, що втратили чинність деяких наказів МОН». Таким чином, станом на момент подання тендерних пропозицій, наданий ПП «Укрдидактик» висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи є недійсним, в зв’язку з втратою чинності документом, на період дії якого він був виданий, а тому не може прийматись до уваги замовником. Враховуючи наведені вище обставини, пропозиція учасника ПП «УКРДИДАКТИК» була обґрунтовано відхилена на підставі п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», як така, що не відповідає умовам тендерної документації і у замовника відсутні правові підстави для задоволення вимоги ПП «Укрдидактик».
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Скарга
Відхилено

щодо дискримінаційних вимог

Номер: 5bbc1556e1bf46afb23f5e8582a855c5
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-09-003927-b.b4
Назва: щодо дискримінаційних вимог
Скарга:
щодо дискримінаційних вимог
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 27.04.2020 20:27
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 20.05.2020 21:39
Автор: ФОП "КИСЛИЦЬКИЙ КОСТЯНТИН ЮРІЙОВИЧ", Костянтин Кислицький +380966657817 kurevic79@gmail.com
Вимога
Відхилено

Дискримінаційна вимога

Номер: 9dcdccb49ff64558bd543109297674d9
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-09-003927-b.b3
Назва: Дискримінаційна вимога
Вимога:
Добрий день. Звертаємо Вашу увагу, що тендерною документацією передбачені дискримінаційні вимоги що обмежують потенційне коло учасників, а саме вимога щодо надання - копія Титульної сторінки на кабінети навчальні, засоби навчання та обладнання, затверджених відповідним органом МОН України, виданих на виробника товару; ТА копія висновків державної санітарно – епідеміологічної експертизи на скрині F1 для зберігання. Щодо надання копії Титульної сторінки на кабінети навчальні, засоби навчання та обладнання, затверджених відповідним органом МОН України повідомляємо, що жодним нормативно правовим актом України не передбачено вимоги щодо завірення ТУ відповідним органом МОН, оскільки ТУ це нормативний документ, що встановлює внутрішні технічні вимоги, яким повинна відповідати продукція, процес або послуга, та визначає процедури, за допомогою яких може бути встановлено, чи дотримані такі вимоги. ТУ встановлюють вимоги до продукції, призначеної до самостійного постачання (виконання, надавання) та регулюють відносини між виробником (постачальником) та споживачем (користувачем). Оскільки це внутрішній документ погодження його з органом МОН є дискримінаційною вимогою. Щодо копії висновків державної санітарно – епідеміологічної експертизи на скрині F1 повідомляємо що скрині F1 не є окремою позицією товару що закуповується, а являються лише частиною товарної одиниці «Комплект для навчання грамоти/письма на магнітах» у зв’язку з чим вимого щодо надання сертифікату на одну зі складових комплекту який є одиницею товару є абсурдним та обмежує коло учасників. Сертифікати мать вимагатися на товар що закуповується а саме обладнання для кабінетів навчання , засоби навчання та обладнання. У разі ігнорування зазначеної вимоги, му будемо вимушені звернутись до АМК зі скаргою на вимоги встановлені в тендерній докуметації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику, відповідь на Вашу вимогу надана у відповідях на попередні запитання та вимоги.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

про сертифікацію та розробку ТУ

Номер: 6209bf7b21f945219756261d6bb20b6f
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-09-003927-b.b2
Назва: про сертифікацію та розробку ТУ
Вимога:
Шановний,Замовнику дякуємо за вашу обізнаність з питань сертифікації та розробки ТУ. Якщо Ви вказуєте назву, номер, статтью та пункт чинного документу про сертифікацію та розробку ТУ вимагаємо від Вас надати назву, номер, пункт ,статтю,дату прийняття чинного нормативно правового документу згідно з яким МОН України (або його повноважний орган) має повноваження на погодження ТУ. У разі ненадання Вами вищезазначеної інформації,щодо назви, номера, пункту , статті, дати прийняття чинного нормативно правового документу вимагаємо скасувати данну дискримінаційну вимогу з ТД, щодо надання "копії Титульної сторінки на кабінети навчальні, засоби навчання та обладнання, затверджених відповідним органом МОН України, виданих на виробника товару".Дякуємо за розуміння!!!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику, відповідь на Вашу вимогу надана у відповідях на попередні запитання та вимоги.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

щодо відповідей Замовника

Номер: 17ed52e4246b47c4bef84f08ed4470d6
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-09-003927-b.b1
Назва: щодо відповідей Замовника
Вимога:
Шановний Замовнику,вамагаю від Вас надати роз яснення: 1.Яким нормативно-правовим актом затверджено порядок погодження ТУ на навчальні засоби Міністерством освіти і науки України або його органами? 2.Який орган Міністерства освіти і науки України уповноважений на погодження ТУ на навчальні засоби та яким нормативно-правовим актом надані такі повноваження?
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику, дякуємо за Ваш інтерес до нашої закупівлі. За результатами розгляду Вашого звернення повідомляємо, наступне. Відповідно до частини третьої ст. 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Згідно листа Мінекономрозвитку від 07.02.2017 № 3302-06/3812-06 вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі. Тендерна документація не містить дискримінаційних вимог і складена в рамках Закону України «Про публічні закупівлі» та інші нормативно-правові документи, що регулюють галузь освіти. Вимоги, які встановленні в тендерній документації не містять вимог, що обмежують чи унеможливлюють участь в торгах будь якого учасника. Будь-яка юридична чи фізична особа, незалежно від форми власності або резиденства компанії, всі мають рівні умови та можуть отримати вказанні документи і подати свою пропозицію на умовах зазначених в тендерній документації. Неспроможність підготувати пакет документів не дає підстав вважати, що Учасник обмежений в правах. Відповідальність на підготовку тендерної пропозиції відповідно до чинного законодавства покладається на учасника, який бажає прийняти участь у торгах. Відповідно до чинного законодавства, вироби можуть вироблятися відповідно до Галузевого стандарту (далі – ГС) , Національного стандарту (далі – ДСТУ) або Технічних умов (далі – ТУ) (Технічного опису тощо). Даний вид продукції не регулюється ГС та ДСТУ, а виробляється відповідно до ТУ, та погоджується профільним міністерством та іншими органами виконавчої влади. ТУ розробляється самим підприємством виробником. Отже, будь-яка компанія чи організація може розробити та погодити ТУ і розпочати виробництво навчальний комп’ютерний комплекс мобільний та лінгафонний кабінет і немає ніякої дискримінації чи обмежень, будь-яка компанія має таку можливість. Для іноземних компаній обмежень по даній процедурі також немає. Замовник не є профільною установою, щодо визначення відповідності чи невідповідності технічних умов нормативно-правовим документам України, з цією метою і встановлені вимоги, щодо надання підтвердження ТУ в цілому установою, на яку покладені такі функції. Звертаємо Вашу увагу, що що зазвичай в технічних умовах приведені базові конфігурації (специфікації) виробів, отже Виробник може змінювати конфігурації, моделі, кількість і т.і. в рамках одних і тих самих ТУ. Отже, встановлення вимоги щодо точної відповідності ТУ специфікації тендеру чи іншій специфікації, не буде містити юридичних підстав для визначення такої відповідності Замовником, а також не дасть підстав обмежувати Учасника чи Виробника пропонувати модифікації виробу відповідно до вказаних ТУ. Відповідно до чинного законодавства вироби можуть вироблятися відповідно до Галузевого стандарту (далі – ГС) , Державного Стандарту (далі – ДСТУ) або Технічних умов (далі – ТУ) (Технічного опису тощо). Даний вид продукції не регулюється ГС та ДСТУ, а виробляється відповідно до ТУ, та погоджується профільним міністерством і рештою компетентних органів. ТУ розробляється самим підприємством виробником, отже будь яка компанія чи організація може розробити та погодити ТУ і розпочати виробництво предметних кабінетів. Отже немає ніякої дискримінації чи обмежень, будь яка компанія має таку можливість. Для іноземних компаній обмежень по даній процедурі також немає. Необхідність надання технічних умов також вимагається і підтверджується вимогами п. 2.4. Наказу №537 від 17.06.2008 року Міністерства освіти і науки України (далі – МОН) «Про затвердження Порядку надання навчальній літературі, засобам навчання і навчальному обладнанню грифів та свідоцтв Міністерства освіти і науки України» (http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/z0628-08). Даний наказ також встановлює вимоги, щодо наявності санітарно-гігієнічних висновків. Наказ №537 зареєстрований в Міністерстві юстиції України 10 липня 2008 року за №628/15319 та є обов’язковим для виконання.
Статус вимоги: Відхилено