• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги із забезпечення комплексу заходів, спрямованих на захист майна об'єкту з прилеглою територією шляхом встановлення цілодобового посту

Завершена

337 920.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 379.00 UAH
Період оскарження: 09.04.2020 17:16 - 21.04.2020 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Форма одягу

Номер: 3ddf7359ce6d437aba0886e11ad9f30d
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-09-002775-a.a3
Назва: Форма одягу
Вимога:
У Додатку 5 ви встановили вимогу: *форма одягу: тактична з позначенням щодо належності особи до підприємства Виконавця (надати фото одягу). Проте законодавчо не визначено поняття «тактична». Відповідно частини 5 статті 11 розділу ІІІ ЗУ «Про охоронну діяльність» суб’єкт охоронної діяльності зобов'язаний забезпечувати дотримання законодавства в організації та функціонуванні охорони, прийомі на роботу персоналу охорони, в організації правил носіння відповідного одягу та розпізнавальних знаків, а також в оснащенні засобами оборони та індивідуального захисту. В свою чергу, «НОРМИ БЕЗПЛАТНОЇ ВИДАЧІ СПЕЦІАЛЬНОГО ОДЯГУ, СПЕЦІАЛЬНОГО ВЗУТТЯ ТА ІНШИХ ЗАСОБІВ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ ПРАЦІВНИКАМ ЗАГАЛЬНИХ ПРОФЕСІЙ РІЗНИХ ГАЛУЗЕЙ ПРОМИСЛОВОСТІ», затверджені наказом Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду від 16 квітня 2009 р. N 62 та зареєстровані в Міністерстві юстиції України 12 травня 2009 р. за N 424/16440 (далі - Норми), передбачають видачу спеціального одягу охороннику (код 5169): костюм та, для зовнішніх робіт узимку, куртка утеплена та штани утеплені. Отже, у нашому випадку, законодавчо не визначено поняття «форма одягу: тактична». Задля уникнення під час розгляду тендерних пропозицій учасників «непорозумінь» у зв’язку із невизначеним терміном, та забезпечення замовником принципів здійснення закупівель відповідно частини 1 статті 3 розділу І ЗУ «Про публічні закупівлі», вимагаємо виключити дану вимогу та пропонуємо внести зміни до тендерної документації і викласти вимогу у відповідності із термінологією Норм, визначених законодавством України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Під поняттям «тактична» [форма одягу] в додатку 5 до Тендерної документації замовником мається на увазі одяг, призначений для використання представниками різних силових структур та який, зважаючи на це, має особливі властивості (підвищена міцність, зносостійкість, висока функціональність окремих елементів), які сприяють максимальній ефективності при виконанні поставлених завдань. Вимога про наявність позначення щодо належності особи до підприємства виконавця цілком відповідає вимогам ч. 5 ст. 11 Закону України «Про охоронну діяльність». Щодо затверджених наказом Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду від 16.04.2009 № 62 Норм безплатної видачі спеціального одягу, спеціального взуття та інших засобів індивідуального захисту працівникам загальних професій різних галузей промисловості (далі Норми): по-перше, Норми розроблено відповідно до Закону України "Про охорону праці" і саме для безоплатної (тобто, за рахунок роботодавця) видачі спецодягу; по-друге, Норми визначають види і строки носіння (використання) спецодягу, спецвзуття та інших засобів індивідуального захист), необхідних працівникам для виконання виробничого процесу (п. 4); застосування даного нормативу в даному випадку не доречно, адже замовником торгів не висуваються вимоги щодо видів, строків носіння спеціального одягу (або джерела фінансування на його придбання) на виконання учасником умов залучення громадян до охоронної діяльності та інших вимог, визначених Законом України «Про охоронну діяльність» та інших норматив-правових актів чинного законодавства України.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 25.04.2020 17:22
Вимога
Залишено без розгляду

Порушення конфіденційності

Номер: 1573a685dbce441b878053c2ee603c85
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-09-002775-a.c2
Назва: Порушення конфіденційності
Вимога:
У Таблиці 2 Додатку 2 вами встановлено вами встановлено Перелік документів, які надаються всіма учасниками для підтвердження відповідності вимогам тендерної документації, зокрема п.11 – Акт огляду об’єкту, послуги з охорони якого є предметом даної закупівлі, підписаний учасником та замовником. Тобто, ви плануєте підписати Акти огляду об’єкту з усіма потенціальними учасниками закупівлі ще до проведення аукціону? Це суперечить умовам здійснення публічних закупівель, а саме: частина 3 статті 12 «Електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам, обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням непорушності даних про учасників і їхніх пропозицій під час проведення процедури закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій.». Вимагаємо скасувати дану вимогу, оскільки вона порушує право учасників на конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Дана вимога розрахована на добросовісність учасників, які не лише розмірковують прийняти участь у процедурі закупівлі, але й мають реальні наміри (в разі визнання їх переможцем торгів) надати якісні послуги, що є предметом закупівлі, з дотриманням вимог замовника та з урахуванням дислокації об’єкта. Замовник не «планує» «підписати Акти огляду об’єкту з усіма потенційними учасниками, натомість, виражає готовність провести спільний огляд об’єкту (з підписанням відповідного акту) з усіма учасниками, що мають намір взяти участь у даній закупівлі та звернуться до замовника. Принципи здійснення закупівель, визначені ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», не порушені. Щодо суперечності з ч. 3 ст. 12 Закону України «Про публічні закупівлі»: по-перше, ст. 12 вказаного Закону не встановлює «умови» здійснення закупівель, по-друге, ч. 3 ст. 12 містить вимоги до електронної системи закупівель.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 25.04.2020 17:22
Вимога
Залишено без розгляду

Офіс та матбаза в Запоріжжі

Номер: 6826b7a8c2304f3c806cf6d903682df2
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-09-002775-a.b1
Назва: Офіс та матбаза в Запоріжжі
Вимога:
У своєму оголошенні Ви зазначаєте, що учасник повинен надати документи, що підтверджують право власності або оренди на офіс у Запоріжжі. Повідомляємо, що дана вимога є дискримінаційною, оскільки ліцензія на надання охоронних послуг діє на всій території України та не має обмежень ні по території, ні по терміну дії, ні по об’єктам надання охорони. Логічно, що такий документ Вам зможе надати лише суб'єкт, який зареєстрований у Запорізькій області. Таким чином, прописавши дану вимогу, Ви автоматично відсіяли учасників з усіх інших регіонів України, а отже, дискримінували їх (привіт, принцип недискримінації учасників, який зазначений в Законі України "Про публічні закупівлі"!). Це велике "по-перше". Велике "по-друге" полягає в тому, що Ви ж розумієте, у разі перемоги учаснику немає проблем орендувати офіс у Запоріжжі та передислокувати свої групи для того, щоб повно і якісно надавати Вам послуги. Таким чином, Ви можете зобов'язати учасників надати гарантійний лист про те, що вони орендують офіс саме у Запоріжжі. Підсумуємо вищевикладене, ми, звичайно, розуміємо, що Ви хочете бачити переможця із Запоріжжя, але ж Ви проводите відкриту та прозору процедуру, тому грайте по її правилам та вимогам закону! Отже, вимагаємо виключити вимогу про надання документів на офіс у Запоріжжі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Кваліфікаційна вимога про наявність матеріально-технічної бази в м. Запоріжжя або передмісті (з дотриманням установленої умови) зумовлена необхідністю отримати якісну послугу, пересвідчитись в наявній можливості оперативного реагування на виниклі нештатні ситуації та не є дискримінаційною. А викладені у вимозі доводи суперечать один одному: якщо Ви розумієте, що «учаснику немає проблем орендувати офіс у Запоріжжя та передислокувати свої групи», то у складі своєї тендерної пропозиції такий учасник має надати відповідний договір оренди. Варто зазначити, що згідно приписів ст. 16 та п. 2 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв та визначає перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 25.04.2020 17:22