-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів марки: Skoda, Volkswagen, Renault, Opel, ВАЗ, ГАЗ)
Завершена
1 429 950.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 1 000.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 1 000.00 UAH
Період оскарження:
09.04.2020 17:00 - 26.04.2020 00:00
Скарга
Відхилено
Скарга на дії Замовника
Номер:
a0d9b5b11ca24f7f9276a0f35cf3aa55
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-09-003613-b.a3
Назва:
Скарга на дії Замовника
Скарга:
Вих. № 150520/1
від 15. 05. 2020 року.
АНТИМОНОПОЛЬНИЙ КОМІТЕТ УКРАЇНИ
Голові постійно діючої адміністративної колегії
Антимонопольного комітету України
з розгляду скарг про порушення законодавства
у сфері публічних закупівель
Вовк А. М.
03035, м. Київ, МСП-03680,
вул. Митрополита Василя Липківського, 45
тел.: (044) 251-62-62; факс: (044) 520-03-25
Електронна пошта: slg@ameu.gov.ua
СУБ’ЄКТ ОСКАРЖЕННЯ:
Найменування: Товариство з обмеженою відповідальністю «СУГ-ПРЕМІУМ»
Код ЄДРПОУ: 39417003
Юридична адреса: 61046, місто Харків,
проспект Московський , будинок 273, офіс 32
Адреса для листування: 61046, місто Харків,
проспект Московський, будинок 273, офіс 32
Телефон:
(057) 7323343
ЗАМОВНИК:
Найменування:
Служба автомобільних доріг у Харківській області
Код ЄДРПОУ: 30885376
Місцезнаходження: 61202, Україна , Харківська область, місто Харків, вулиця Ахсарова, 2, кабінет 204
Телефон: (057) 773 25 21
Електронна пошта: kh_tdv@ukravtodor.gov.ua
ІНФОРМАЦІЯ ПРО ЗАКУПІВЛЮ:
ID: b610e1cec8464cfca1c02e37b1899ca2
Ідентифікатор у системі Уповноваженого органу:
UA-2020-04-09-003613-b
Процедура закупівлі: Відкриті торги
Предмет закупівлі: Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів марки: Skoda, Volkswagen, Renault, Opel, ВАЗ, ГАЗ
Код предмету закупівлі за ДК 021-2015: ДК 021:2015: 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання Дата, коли суб’єкту оскарження стало відомо про неправомірні дії замовника: 08.05.2020 р, 14:58
Плата за подання скарги: 5 000,00 грн (п’ять тисяч гривень, 00 копійок)
Скарга подається в порядку ст.18
Закону України «Про публічні закупівлі»
СКАРГА на дії Замовника
Службою автомобільних доріг у Харківській області на підставі Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VІІІ від 25.12.2015 р. (далі – Закон) було оголошено відкриті торги на закупівлю за кодом ДК 021:2015: 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів марки: Skoda, Volkswagen, Renault, Opel, ВАЗ, ГАЗ) (ідентифікатор у системі Уповноваженого органу UA-2020-04-09-003613-b).
Закупівля оголошена: 09.04.2020 р.
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій – до 30.04.2020 р.
Кваліфікація переможця – з 05.05.2020 р.
Пропозиції розглянуті – 08.05.2020 р.
Оцінка тендерних пропозицій проводилась на основі єдиного критерію – ціна тендерної пропозиції, з питомою вагою цінового критерію 100%.
Згідно «Протоколу розгляду тендерних пропозицій №6 від 08.05.2020 р., розміщеного Замовником 08.05.2020 р, 14:58 Товариство з обмеженою відповідальністю «АВТОСЕРВІС-ХАУС» було визначено переможцем закупівлі. Товариство з обмеженою відповідальністю «СУГ-ПРЕМІУМ» (надалі – Скаржник), не погоджується з рішенням Замовника.
У зв’язку з чим, вважаємо за необхідне повідомити про порушення законодавства у сфері Публічних закупівель під час проведення Процедури закупівлі та просимо прийняти рішення, а саме зобов'язати Замовника скасувати рішення про визнання переможцем учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «АВТОСЕРВІС-ХАУС», тендерна пропозиція якого не відповідає вимогам тендерної документації.
У відповідності до абз. 2 ч. 2 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю.
Таким чином, Товариством з обмеженою відповідальністю «Суг - Преміум» строки подання скарги порушені не були, у зв’язку з чим у постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з питань розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель немає підстав для залишення скарги без розгляду.
Під час розгляду цієї скарги просимо встановити наявність порушення Замовником Процедури закупівлі щодо визначення переможцем учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «АВТОСЕРВІС-ХАУС». Неправомірність дій Замовника про визначення переможцем Процедури закупівлі учасника товариство з обмеженою відповідальністю «АВТОСЕРВІС-ХАУС» зазначаємо виходячи з наступного.
У відповідності норм частини четвертої статті 28 Закону Замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною, у строки встановлені Законом.
У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, Замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною.
Відповідно до частини шостої статті 28 Закону за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції Замовник визначає переможця та приймає рішення про намір укласти договір згідно з цим Законом.
Нормами статті 30 Закону встановлено обов’язок Замовника відхилити тендерну пропозицію, у випадках визначених частиною першою.
Згідно з пунктом 4 частини першої статті 30 Закону Замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію в разі, якщо пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Тендерна пропозиція учасника товариство з обмеженою відповідальністю «АВТОСЕРВІС-ХАУС» не відповідає вимогам тендерної документації з наступних причин:
1) Товариством з обмеженою відповідальністю «Автосервіс Хаус» у складі тендерної пропозиції надано Гарантійний лист ФОП Мартиненко Є.Ю. (вих. №5068 від 28.04.2020 року), який містить ознаки підробки та монтажу, та який не можна вважати дійсним. Є всі підстави вважати, що цей лист було виконано не шляхом його сканування, а шляхом монтажу тексту та фотографії печатки за допомогою спеціальних комп’ютерних програм (фотошоп), що підтверджується наступним.
Так, відповідно до цього листа ФОП Мартиненко Є.Ю. на витиску печатки мається код ЄДРПОУ - 2967003519, та зазначено ФОП Мартиненко Є.Ю.
Разом з тим, в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань відсутні дані про таку фізичну особу-підприємця із зазначеним кодом (посилання https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch, скрин шот додається), пошук в реєстрі здійснювався за ідентифікаційним номером фізичної особи-підприємця, який зазначений на печатці ФОП Мартиненко Євген Юрійович - 2967003519, в системі відсутні дані про фізичну особу-підприємця з кодом 2967003519.
Також інформація про фізичну особу-підприємця з кодом 2967003519 відсутня і в Реєстрі «Дані про взяття на облік платників податків» (посилання https://cabinet.tax.gov.ua/registers/registration ), копія додається.
Таким чином, в цьому листі мається витиск печатки фізичної особи - підприємця, яка не належить ФОП Мартиненко Є.Ю., бо цей ФОП має інший код, а саме – 2967006519.
Ознаки підробки документу вбачаються при візуальному огляді зазначеного листа за допомогою програми для перегляду даного документу Adobe Acrobat Reader DC, та при цьому видно, що документ не є цільним, а складається з кількох шарів, тобто виконаний шляхом накладення окремої фотографії підпису з печаткой на окремий текстовий документ «Гарантійний лист ФОП Мартиненко Є.Ю. (вих. №5068 від 28.04.2020 року)», що вказує на ознаки його монтажу.
Тобто дане накладення підпису з печаткою фізичної особи-підприємця із печаткою, яка не належить ФОП Мартиненко Є.Ю., прямо вказує на його підробку, та його використання свідчить про порушення вимог діючого законодавства, в тому числі за яке передбачена і кримінальна відповідальність за ст. 358 Кримінального кодексу України - Підроблення документів, печаток, штампів та бланків, збут чи використання підроблених документів, печаток, штампів.
Про відсутність ведення господарської діяльності фізичної особи-підприємця Мартиненко Є.Ю. (ІПН 2967003519) вказує і той факт, що на фірмовому бланку зазначені банківські реквізити, які станом на дату подання гарантійного листа вважаються не дійсними.
Згідно з Постановою Правління Національного банку України 28.12.2018 № 162 «Про запровадження міжнародного номера банківського рахунку (IBAN) в Україні» з 05 серпня до 31 жовтня 2019 року банками проведена зміна діючих рахунків клієнтів банків відповідно до вимог стандарту IBAN із збереженням довжини номера рахунку аналітичного обліку - не більше 14 символів. У реквізитах ФОП Мартиненко Є.Ю. (ІПН 2967003519) вказаний поточний рахунок старого (недійсного зразку): п/р 26002052615024 в ПАТ КБ «Приватбанк» в м. Києві, МФО 320649.
Зазначені порушення вказують на порушення ТОВ «Автосервіс Хаус» вимоги тендерної документації, а саме вимог Додатка №2 до Тендерної документації, де передбачена необхідність гарантувати Учасником можливість залучення по субпідрядному договору СТО у місті Києві для обслуговування автомобілів замовника у разі нагальної потреби (надати гарантійний лист в довільній формі від власника/орендаря СТО в місті Києві).
2) Відповідно вимог п.1.1. Додатку №2 до тендерної документації учасник повинен гарантувати можливість залучення по субпідрядному договору СТО у м. Києві для обслуговування автомобілів Замовника у разі нагальної потреби.
Товариство з обмеженою відповідальністю «АВТОСЕРВІС-ХАУС» у складі пропозиції надана довідка №86/20 від 27.04.2020 року, щодо незалучення субпідрядника для виконання послуг, що суттєво суперечить інформації наведеної у гарантійному листі від ФОП Мартиненко Є.В. №5068 від 28.04.2020 про згоду на залучення СТО Дакар м. Київ для виконання послуг з обслуговування автомобілів, а отже надані довідки містять недостовірну інформацію.
3) Згідно вимог пункту 2. Додатку 2 до тендерної документації учасник повинен надати документальне підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Учасник повинен подати інформаційну довідку, про наявність у учасника працівників, які будуть надавати послуги згідно технічного завдання за встановленою Таблицею №2 Додатку 2. На підтвердження інформації щодо наявності в учасника на кожного працівника, яка міститься в Таблиці № 2, необхідно у складі тендерної пропозиції надати копії трудових книжок або копії наказів про призначення, або копії наказів про сумісництво (якщо працівник працює за сумісництвом), або копії цивільно – правових угод з особами, що будуть задіяні учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками зазначеними в Таблиці № 2.
На виконання цих вимог товариство з обмеженою відповідальністю «АВТОСЕРВІС-ХАУС» у складі пропозиції надана довідка згідно Таблиці № 2, де працівник Бубліков Генадій Вікторович є сумісником та займає 2 посади (маляр - рихтувальник та слюсар з ремонту автомобілів 5-го розряду), та надає наказ лише маляра - рихтувальника. В підтвердження учасник повинен був надати копії наказів про сумісництво (тобто на 2 посади).
3). Відповідно вимог п.2. Додатку №6 до тендерної документації учасники в складі тендерної пропозиції додатково надають:
- відповідно до ч. 2 ст. 44 Закону України № 2275-УШ від 06.02.2018р. та ст. 98 Цивільного кодекс) України, якщо Учасник-юридична особа маг форму власності товариство з обмеженою або додатковою відповідальністю, то він повинен надати копію рішення загальних зборів учасників товариства про надання згоди на вчинення правочину. якщо очікувана вартість закупівлі перевищує 50% вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу. В Іншому випадку Учасником надасться інформація в довільній формі на фірмовому бланку (за наявності), про те. що очікувана вартість закупівлі не перевищує 50% вартості чистих активів товариства станом па кінець попереднього кварталу;
Товариством з обмеженою відповідальністю «АВТОСЕРВІС-ХАУС» надана довідка «про відсутність підстав на отримання згоди від загальних зборів» учасників на вчинення правочину (укладання договору), що суперечить наданому учасником протоколу №10 від 23 квітня 2020 року рішення загальних зборів на вчинення правочину, а отже надані довідки містять недостовірну інформацію.
ПРОСИМО:
1. Прийняти дану Скаргу до розгляду.
2. Призупинити процедуру закупівлі на строк до винесення рішення за Скаргою.
3. Встановити наявність порушень при проведенні процедури відкритих торгів на закупівлю за кодом ДК 021:2015: 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів марки: Skoda, Volkswagen, Renault, Opel, ВАЗ, ГАЗ) (ідентифікатор у системі Уповноваженого органу UA-2020-04-09-003613-b).
4. Зобов'язати Замовника скасувати рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю «АВТОСЕРВІС-ХАУС» переможцем процедури закупівлі за кодом ДК 021:2015: 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів марки: Skoda, Volkswagen, Renault, Opel, ВАЗ, ГАЗ), відхилити його пропозицію та завершити процедуру закупівлі відповідно до вимог чинного законодавства.
ДОДАТКИ:
1. Докази сплати мита – Платіжне доручення № 1715 від 15.05.2020 р. про сплату мита в сумі 5000,00 (п’ять тисяч) грн, за подання Скарги відповідно до ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі», з відмітками банківської установи про перерахування до бюджету.
2. Довідки ТОВ «АВТОСЕРВІС-ХАУС»:
- «без субпідрядника.pdf»
- «відсутність підстав на отримання згоди загальних зборів.pdf»
- «гарантійний лист Київ.pdf»
- «Накази працівників.pdf»
- «Працівники.pdf»
- «протокол №10 на вчинення правочину»
3. Повідомлення про намір укласти договір
4. Протокол № 6 Розгляду
5. Скрин шот cabinet.tax.gov.ua
6. Скрин шот minjust.gov.ua
Директор ТОВ «СУГ-ПРЕМІУМ» Радченко В.М.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга 15.05.2020 17:16
- Без субпідрядника 15.05.2020 17:16
- відсутність підстав на отримання згоди загальних зборів 15.05.2020 17:16
- гарантійний лист Київ 15.05.2020 17:16
- Накази працівників 15.05.2020 17:16
- Скрин шот cabinet.tax.gov.ua 15.05.2020 17:16
- Платіжне доручення №1715 15.05.2020 17:17
- Скрин шот minjust.gov.ua 15.05.2020 17:17
- Повідомлення про намір укласти договір 15.05.2020 17:17
- Скарга word 15.05.2020 17:17
- працівники 15.05.2020 17:17
- Протокол № 6 Розгляду 15.05.2020 17:17
- протокол №10 на вчинення правочину 15.05.2020 17:17
- Рішення від 19.05.2020 №9719.pdf 20.05.2020 08:54
- Інформація про резолютивну частину рішення від 04.06.2020 №11091.pdf 05.06.2020 14:36
- Рішення від 04.06.2020 №11091.pdf 10.06.2020 22:24
- Пояснення на скаргу №. UA-2020-04-09-003613-b.a3..doc 25.05.2020 15:03
- Пояснення на скаргу №. UA-2020-04-09-003613-b.a3..PDF 25.05.2020 15:03
Дата прийняття скарги до розгляду:
15.05.2020 17:17
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
20.05.2020 08:54
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
10.06.2020 22:24
Скарга
Залишено без розгляду
щодо дискримінаційних вимог до Учасників
Номер:
54b81d4b391743e88b5c084501385445
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-09-003613-b.b2
Назва:
щодо дискримінаційних вимог до Учасників
Скарга:
СКАРГА
на умови тендерної документації
09 квітня 2020 року, Замовником «Служба автомобільних доріг у Харківській області, код ЄДРПОУ 30885376, місцезнаходження замовника: 61202, Україна , Харківська обл., Харків, м. Харків, вул. Ахсарова, 2, к.204, опубліковано оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю «50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів марки: Skoda, Volkswagen, Renault, Opel, ВАЗ, ГАЗ».
Відповідно до вимог ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до вимог ч. 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Однак, в порушення вимог ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація Замовника містить наступні дискримінаційні вимоги:
По-перше: в Додатку 2 до Тендерної документації «Інформація про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановлених замовником кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 закону», в п. 3 «Документальне підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору», визначено що під аналогічним договором необхідно розуміти договір (ри) з ремонту і технічного обслуговування автомобілів марок Skoda, Volkswagen, Renault, Opel, ВАЗ, ГАЗ.
Зазначена вимога є дискримінаційною, оскільки ремонт перелічених вище автомобілів не є специфічним, та не відрізняється суттєво, а тому вимога щодо надання аналогічних договорів по всіх перелічених в Додатку 2 автомобілів є дискримінацією учасників, оскільки звужує коло учасників, які можуть приймати участь у відкритих торгах.
Документальним підтвердженням того факту, що зазначена вимога є дійсно дискримінаційною, підтверджує навіть перелік послуг, які Замовник потребує, що містяться у «Таблиці 1» Додатку № 4 Тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» - «Технічне завдання по закупівлі «50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання», оскільки жодна із перелічених у Таблиці вимог не є специфічною, тобто такою, яка відноситься лише до окремої марки автомобіля та не може бути підтверджена аналогічними роботами по інших марках автомобілів.
По-друге: в Додатку № 4 Тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» - «Технічне завдання по закупівлі «50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання», Замовником визначено наступну дискримінаційну вимогу – «З метою забезпечення безперебійного використання автомобілів працівниками Замовника, а також зважаючи на той факт, що використання автомобілів безпосередньо пов’язане із безпекою працівників, станція технічного обслуговування Учасника повинна відповідати вказаним вимогам, розташовуватись на відстані не більше ніж 2 кілометри від місця дислокації автомобілів Замовника…»
Зазначена вимога є дискримінаційною, за наступних підстав:
- в проекті договору (Додаток 5 до Тендерної документації Замовника) у п. 5.2. визначено місце надання послуг – м. Харків СТО, м. Київ СТО. П. 6.3.8. проекту договору, передбачено забезпечення надання послуг по Договору у м. Києві СТО у разі нагальної потреби Замовника.
- в п. 2.2. Тендерної документації визначено місце знаходження Замовника: «вул. Ахсарова, 2, к. 204, м. Харків, 61202».
Даних щодо «місця дислокації автомобілів» Замовника, умовами Тендер
Пов'язані документи:
Учасник
- Платіжне доручення.pdf 22.04.2020 12:31
- Скарга.pdf 22.04.2020 12:31
- Протокол № 3.PDF 22.04.2020 16:21
- рішення від 27.04.2020 № 7997 .pdf 27.04.2020 19:30
Дата прийняття скарги до розгляду:
22.04.2020 12:31
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
27.04.2020 19:30
Вимога
Відхилено
щодо надання актів виконаних робіт
Номер:
ccdc364485004bf081ad8e224f12d50b
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-09-003613-b.b1
Назва:
щодо надання актів виконаних робіт
Вимога:
Чи є "Акт звірки взаєморозрахунків" підтверджуючим документом про виконання договору?
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
15.04.2020 12:30
Вирішення:
Акт звірки розрахунків не є первинним документом, який свідчить про надання послуг або виконання роботи, таким документом може бути Акт виконаних робіт, підписаний двома сторонами договору.
Акт звірки розрахунків використовується для перевірки повноти всіх врахованих первинних документів в бухгалтерському обліку.
Тому Акт звірки розрахунків не є підтверджуючим документом про виконання договору.
Статус вимоги:
Відхилено