-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт покрівлі машинного залу ГНС Каховської зрошувальної системи». Коригування.
Завершена
8 958 700.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 89 587.01 UAH
мін. крок: 1% або 89 587.01 UAH
Період оскарження:
09.04.2020 15:27 - 28.04.2020 00:00
Скарга
Відхилено
Скарга на неправомірні дії тендерного комітету Замовника під час проведення процедури закупівлі: «ДСТУ Б.Д. 1.1-1-2013 «Капітальний ремонт покрівлі машинного залу ГНС Каховської зрошувальної системи». Коригування. (ДК 021:2015: 45453000-7 -- Капітальний ремонт і реставрація)»
Номер:
d4ff37065ca344289a16fc75de7b2070
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-09-002774-b.c3
Назва:
Скарга
на неправомірні дії тендерного комітету Замовника під час проведення процедури закупівлі:
«ДСТУ Б.Д. 1.1-1-2013 «Капітальний ремонт покрівлі машинного залу ГНС Каховської зрошувальної системи». Коригування. (ДК 021:2015: 45453000-7 -- Капітальний ремонт і реставрація)»
Скарга:
04 травня 2020 року відбувся аукціон з проведення відкритих торгів по закупівлі: «ДСТУ Б.Д. 1.1-1-2013 «Капітальний ремонт покрівлі машинного залу ГНС Каховської зрошувальної системи». Коригування. (ДК 021:2015: 45453000-7 -- Капітальний ремонт і реставрація)», ідентифікатор закупівлі: UA-2020-04-09-002774-b.
Переможцем аукціону згідно із рішенням тендерного комітету Замовника з питань публічних закупівель від 13 травня 2020 року, протокол №203, опублікованого в електронній системі закупівель Prozorro, визнано Товариство з обмеженою відповідальністю «Алад-Енерго», код ЄДРПОУ 38939596.
Згідно протоколу розгляду тендерної документації Замовника без номера та дати, опублікованого в електронній системі закупівель Prozorro 13.05.2020 року, пропозиція ТОВ «Алад-Енерго», код ЄДРПОУ 38939596, визнана такою, що відповідає умовам тендерної документації та відсутні підстави для відмови в участі у торгах відповідно до вимог, встановлених статтею 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Згідно протоколу визначення переможця №203 від 13.05.2020 року, пропозиція ТОВ «Алад-Енерго», код ЄДРПОУ 38939596, визнана найбільш економічно вигідною.
Але, враховуючи вимоги затвердженої тендерної документації, Скаржник вважає рішення тендерного комітету Замовника незаконним та таким, що порушують права та інтереси інших учасників Закупівлі, у зв’язку з чим ми звертаємось з даною скаргою.
На думку скаржника незаконність прийнятих рішень Замовника полягає у наступному.
1. Пунктом першим розділу третього, затверджених рішенням тендерного комітету Управління Каховського магістрального каналу № 168 від 24 квітня 2020 року, змін до тендерної документації визначено, що Учасник повинен розмістити (завантажити) в електронній системі закупівель (далі - Система) всі документи, передбачені цією тендерною документацією до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження з нижченаведених документів, які надаються в кольоровому сканованому вигляді в форматі pdf або jpeg та/або розширення програм, що здійснюють архівацію даних (WinRAR, 7-Zip). Тендерна пропозиція складається з кваліфікаційної та технічної частин. Кожна сформована частина з переліком документів (реєстром) подається окремим файлом.
Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати інформацію та документи, що підтверджують
відповідність учасника кваліфікаційним критеріям згідно Додатку №1 затверджених змін до тендерної документації.
У Додатку №1 до тендерної документації Замовник розмістив вичерпний перелік документів, які необхідні для підтвердження відповідності Учасників процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям.
Згідно п. І Додатку «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям» Учасник повинен надати інформацію про досвід виконання аналогічного договору,
Відповідно до п. 6.4.2 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» при визначені вартості виконаних обсягів робіт і проведені взаєморозрахунків за виконані роботи по об’єктах будівництва, зведення яких здійснюється за рахунок державних коштів, застосовуються форми первинних облікових документів «Акт приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-2в) і «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма № КБ-3), які наведено у додатку Т та у додатку У.
За роз’ясненнями Мінрегіонбуду така форма підлягає застосуванню в обов'язковому порядку при проведенні взаєморозрахунків між сторонами відповідного договору у разі залучення коштів бюджету та коштів підприємств державної форми власності. В лівому верхньому куті Довідки про вартість виконаних будівельних робіт зазначаються реквізити підприємства, яким його було складено (назва, код за ЄДРПОУ), назви замовника, генерального та субпідрядника (у разі залучення), реквізити договору, на виконання якого складено дану довідку, а також відомості про об’єкт будівництва (назва, місцезнаходження). Довідка не нумерується. Під назвою документу зазначається звітний період (місяць, рік). Всі вартісні показники зазначаються в тисячах гривень.
Правові засади регулювання, організації, ведення бухгалтерського обліку визначені Законом України від 16 липня 1999 року №996-ХІV «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» (далі - Закон №996). Водночас ст.1 Закону №996 визначено, що первинний документ – це документ, який містить відомості про господарську операцію та підтверджує її здійснення, а господарська операція - це дія або подія, що викликає зміни у структурі активів та зобов'язань, власному капіталі підприємства. Первинні документи мають бути складені під час здійснення господарської операції, а якщо це неможливо - безпосередньо після її закінчення.
Згідно ч. 2 ст. 9 Закону №996: Первинні документи можуть бути складені в паперовій або в електронній формі та повинні мати такі обов’язкові реквізити:
- назву документа (форми);
- дату складання;
- назву підприємства, від імені якого складено документ;
- зміст й обсяг господарської операції, одиницю виміру господарської операції;
- посади осіб, відповідальних за здійснення господарської операції та правильність її оформлення;
- особистий підпис, аналог власноручного підпису або підпис, прирівняний до власноручного підпису відповідно до Закону України «Про електронний цифровий підпис», або інші дані, що надають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції.
Наявність перелічених вище реквізитів на документі надає йому юридичної сили та доказовості. На цьому наголосив і Мінфін України в листі від 15.01.2015 р. № 31-11410-08-10/871.
Тим часом, залежно від характеру операції та технології обробки даних, до первинних документів можуть бути включені такі додаткові реквізити (пп. 2.4 Положення № 88):
- ідентифікаційний код підприємства, установи з Державного реєстру;
- номер документа;
- підстава для здійснення операцій;
- дані про документ, що засвідчує особу-одержувача, тощо.
Учасник ТОВ «Алад-Енерго», у документі «57. Довідка про досвід.pdf» надає відомості про виконання аналогічного договору за № 189 від 17.07.2018 року, замовник Бехтерська сільська рада, код ЄДРПОУ 35908256 з сумою договору 1 131845,00 грн без ПДВ. На підтвердження виконання цього договору ТОВ «Алад-Енерго» надає у файлі «60. Відгук.pdf» сканкопію оригіналу відгуку Бехтерської сільської ради, де зазначено, що роботи виконувались з 17.07.2018 року по 26.12.2018 року та у файлах « 59. Форми.pdf» та «59. Форми засвідчені.pdf» копії довідки про вартість виконаних робіт (форми КБ-3).
Довідка, наведена у цих файлах не може бути прийнята у якості підтверджуючого документу, бо у ній відсутні такі обов’язкові реквізити, як ідентифікаційний код ЄДРПОУ замовника та генпідрядника, номер та дата договору, згідно якого виконувались роботи для Бехтерської сільської ради, місяць у якому були проведені роботи, прізвище та ініціали підписанта зі сторони Бехтерської сільської ради та дата підписання довідки. Тобто ця довідка ніяк не може підтвердити факт прийняття робот Бехтерською сільською радою за договором № 189 від 17.07.2018 року у період з 17.07.2018 року по 26.12.2018 та належне виконання цього договору.
Таким чином можна зробити висновок, що Довідка за формою КБ-3, надана ТОВ «Алад-Енерго», у файлі «59. Форми.pdf» не відповідає вимогам оформлення первинних документів, які наведені Національними стандартами України (ДСТУ) із ціноутворення в будівництві, зокрема, ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 та Законом України від 16 липня 1999 року №996-ХІV «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» (далі - Закон №996) та не може бути визнана, як документ підтверджуючий виконання аналогічного договору та відповідність учасника ТОВ «Алад-Енерго» кваліфікаційним критеріям, а саме документом підтверджуючим досвід виконання аналогічного договору.
А тендерна пропозиція ТОВ «Алад-Енерго», у цій частині не відповідає вимогам тендерної документації та встановленим кваліфікаційним критеріям, згідно ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі».
2. Згідно п. І Додатку «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям» Учасник повинен надати інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме:
Згідно інформації наведеної у таблиці 1 Додатку 1 затверджених змін до тендерної документації замовника, для підтвердження відповідності пропозиції учасників кваліфікаційним критеріям згідно ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», вони повинні надати:
« 2.1 Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, які будуть залучені до виконання робіт за формою №2 цього додатку.
2.2 Завірена копія діючого штатного розпису (розкладу) працівників відповідної кваліфікації.
2.3 Копії форми «1ДФ» за весь 2019 роки»
У файлі «53. Довідка про працівників.pdf», ТОВ «Алад-Енерго», у довідці, за вихідним номером .№22/04-20.1 від 22.04.2020 року надає відомості про наявність у штаті підприємства працівників у кількості сім осіб..
У файлі «54. Копії наказів.pdf» приведені сканкопія оригіналів наказів від 30.09.2019 року за №№ 14, 15,16,17,18,19 на прийом у штат ТОВ «Алад-Енерго» шістьох працівників з 01.10.2019 року.
У файлі «55. Копії 1 ДФ.pdf» ТОВ «Алад-Енерго», наводить сканкопія оригіналів Податкового розрахунків сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку за період з першого по четвертий квартали 2019 року. (далі - форма 1ДФ) з квитанціями, підтверджуючими прийняття форми 1ДФ державним, уповноваженим на те органом.
Згідно інформації, наведеної у формі 1 ДФ за 4 квартал 2019 року у штаті ТОВ «Алад-Енерго», знаходилось 4 працівника (ознака доходу 101), три з яких було прийнято датою прийняття 01.10.2019 року. Виникає наявна невідповідність між кількістю працівників, прийнятих за наказами у штат підприємства та відомостей поданих ТОВ «Алад-Енерго» до податкових органів у формі 1 ДФ за 4 квартал 2019 року.
Тобто, учасник закупівлі ТОВ «Алад-Енерго», у складі тендерної пропозиції надає завідомо неправдиві відомості щодо кількості працівників у штаті підприємства, чим порушує вимоги затверджених змін до тендерної документації замовника та норми чинного діючого законодавства України.
З вищенаведеного можна зробити висновок, що тендерна пропозиція ТОВ «Алад-Енерго», у цій частині не відповідає вимогам затверджених змін до тендерної документації замовника та встановленим кваліфікаційним критеріям, згідно ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі».
3. Згідно інформації наведеної у таблиці 1 Додатку 1 для підтвердження відповідності пропозиції учасників кваліфікаційним критеріям згідно ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», вони повинні надати: «3.1 Довідка про наявність машин, механізмів, транспортних засобів необхідних для виконання робіт за формою №3 цього додатку. Учасник зазначає інформацію в даній довідці відповідно до розділу II підсумкової відомості ресурсів.»
У файлі «50. Довідка про наявність машин.pdf» ТОВ «Алад-Енерго» надало довідку за вих.№22/04-20.1 від 22.04.2020 року, у графі 7 якої зазначено «Перевезення сміття до 15 км».
Згідно умов тендерної документації та наведеній форми довідки у цієї графі повинно бути зазначено «найменування машин, механізмів, транспортних засобів за ІІ розділом підсумкової відомості ресурсів».
Ми вважаємо, що фраза: «Перевезення сміття до 15 км» не може бути ідентифікована, як найменування машин, механізмів, транспортних засобів.
Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «Алад-Енерго», у цій частині, не відповідає вимогам затверджених змін до тендерної документації та встановленим кваліфікаційним критеріям, згідно ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі».
4. Пунктом шостим розділу третього змін до тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» встановлено, що Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати «розрахунок коштів на покриття адміністративних витрат будівельної організації (на підставі обґрунтованої їх величини і структури, яка склалася у організації за попередній звітний період)».
Пунктом першим розділу третього затверджених змін до тендерної документації визначено,що документи тендерної пропозиції, які готуються безпосередньо учасником, викладаються ним на бланку (у разі наявності), обов'язково повинні мати вказівку на дату складання, вихідний номер, адресата, якому подається документ, підпис та печатку (у разі наявності) на кожній сторінці.
Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження з нижченаведених документів, які надаються в кольоровому сканованому вигляді в форматі pdf або jpeg та/або розширення програм, що здійснюють архівацію даних (WinRAR, 7-Zip).
У складі технічної частини тендерної пропозиції ТОВ «Алад-Енерго», код ЄДРПОУ 38939596, присутній файли «r_Розрахунок ЗВВ та адміністративних витрат 2019.doc» та «5. Розрахунок зарплати.pdf.» Документи, надані у цих файлах, підготовлені безпосередньо учасником та викладені з порушеннями вимог змін до тендерної документації, а саме: викладено не на фірмовому бланку, вони не мають вказівок на дату складання, не мають обов’язкового реквізиту адресата, якому подається документ, не мають вихідного номеру. Документ з файлу «r_Розрахунок ЗВВ та адміністративних витрат 2019.doc» не має назви, підпису уповноваженої особи ТОВ «Алад-Енерго», печатки, у ньому відсутня загальна сума коштів на покриття адміністративних витрат ТОВ «Алад-Енерго» за 2019 рік, що не дозволяє отримати інформацію, яку потребував замовник у складі тендерної документації.
згідно з ч.3 ст. 22 «Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі Закон), вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначається замовником самостійно, виходячи з специфіки предмету закупівлі.
Згідно змісту п. 30 ч.1 ст.1 «Закону України «Про публічні закупівлі», учасник подає Замовнику тендерну пропозицію, щодо предмета закупівлі, відповідно до вимог тендерної документації. Перелік підстав для відхилення тендерних пропозицій визначений частиною першою статті 30 Закону та є вичерпним. Зокрема відповідно до п.4 ч.1 статті 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо вона не відповідає умовам тендерної документації.
Таким чином, ми вважаємо, що тендерна пропозиція ТОВ «Алад-Енерго» не відповідає у цій частині умовам п.1 та п. 6 розділу 3 змін до тендерної документації та підлягає відхиленню Замовником на
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 22.05.2020 15:43
- 2. Тендерна пропозиція.pdf 22.05.2020 15:43
- 50. Довідка про наявність машин.pdf 22.05.2020 15:43
- 53. Довідка про працівників.pdf 22.05.2020 15:43
- 54. Копії наказів.pdf 22.05.2020 15:43
- 55. Копії 1 ДФ.pdf 22.05.2020 15:43
- 57. Довідка про досвід.pdf 22.05.2020 15:43
- 58. Копія аналогічного договору.pdf 22.05.2020 15:43
- 59. Форми засвідчені.pdf 22.05.2020 15:43
- 59. Форми.pdf 22.05.2020 15:43
- 60. Відгук.pdf 22.05.2020 15:43
- 8585_АЛАД_ЕНЕРГО_Гарантія_30_04_2020.pdf 22.05.2020 15:43
- r_Розрахунок ЗВВ та адміністративних витрат 2019.doc 22.05.2020 15:43
- Додаток 1.pdf 22.05.2020 15:44
- Зміни до тендерної документації.pdf 22.05.2020 15:44
- Протокол розгляду тендерних пропозицій АЛАД-ЕНЕРГО.pdf 22.05.2020 15:44
- Протокол визначення переможця.pdf 22.05.2020 15:44
- Розрахунок_заробiтноi_плати_9954,78..xls 22.05.2020 15:44
- Платіжне доручення.pdf 22.05.2020 15:44
- key_13808944_1028866596.jks 22.05.2020 15:46
- Заперечення до АМКУ_Каховка_.docx 11.06.2020 14:10
- Протокол відхилення Хімекопром.pdf 11.06.2020 14:10
- Заперечення до АМКУ_Каховка.pdf 11.06.2020 14:10
- рішення від 26.05.2020 № 10241+лист Замовнику.pdf 27.05.2020 10:54
- Інформація про перенесення розгляду скарги від 22 травня 2020 № UA-2020-04-09-002774-b.c3 .pdf 13.06.2020 00:55
- Інформація про резолютивну частину рішення від 15.06.2020 № 11795.pdf 16.06.2020 17:04
- рішення від 15.06.2020 № 11795.pdf 18.06.2020 21:29
- Додаток до пояснення по Скарзі 3.pdf 05.06.2020 15:36
- Додаток до пояснення по Скарзі1.pdf 05.06.2020 15:36
- Додаток до пояснення по Скарзі 2.pdf 05.06.2020 15:36
- Пояснення по суті скарги до АМКУ ТОВ «ХІМЕКОПРОМ».pdf 05.06.2020 15:36
- Відповідь Бехтерська сільська рада.pdf 05.06.2020 15:36
- Пояснення по суті скарги до АМКУ ТОВ «ХІМЕКОПРОМ».doc 05.06.2020 15:36
Дата прийняття скарги до розгляду:
22.05.2020 15:44
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
27.05.2020 10:54
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
18.06.2020 21:29
Скарга
Відхилено
Скарга на протокол №203 від 13.05.2020 року
Номер:
73cccf5982524dff9840c071a2c83808
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-09-002774-b.c2
Назва:
Скарга на протокол №203 від 13.05.2020 року
Скарга:
Щодо розгляду на відповідність тендерної пропозиції ТОВ "АЛАД-ЕНЕРГО"
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга на протокол №203 від 13.05.2020.pdf 21.05.2020 15:25
- Платіжне доручення.pdf 21.05.2020 15:25
- sign.p7s 21.05.2020 15:33
- рішення від 25.05.2020 № 10136 .pdf 26.05.2020 14:50
- Інформація про резолютивну частину рішення від 09.06.2020 № 11282.pdf 10.06.2020 20:22
- рішення від 09.06.2020 № 11282.pdf 12.06.2020 22:28
- Пояснення по суті скарги до АМКУ ТОВ «ДЕМОС» 2.pdf 29.05.2020 15:06
- Пояснення по суті скарги до АМКУ ТОВ «ДЕМОС» 2.doc 29.05.2020 15:06
Дата прийняття скарги до розгляду:
21.05.2020 15:25
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
26.05.2020 14:50
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
12.06.2020 22:29
Скарга
Відхилено
Скарга на протокол 195 від 06.05.2020
Номер:
b630f7740d6a487db667f3dacc8253b9
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-09-002774-b.b1
Назва:
Скарга на протокол 195 від 06.05.2020
Скарга:
Скарга на протокол 195 від 06.05.2020
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга ТОВ КБМП ДЕМОС.pdf 13.05.2020 14:29
- Платіжне доручення 5808.pdf 14.05.2020 13:35
- sign.p7s 14.05.2020 13:37
- рішення від 18.05.2020 №9559+лист Замовнику.pdf 19.05.2020 08:36
- Інформація про перенесення розгляду Скарги від 14.05.2020 № UA-2020-04-09-002774-b.b1.pdf 01.06.2020 21:18
- Інформація про резолютивну частину рішення від 02.06.2020 №10878 .pdf 03.06.2020 16:23
- рішення від 02.06.2020 №10878 .pdf 05.06.2020 20:30
- Пояснення по суті скарги до АМКУ ТОВ «ДЕМОС».pdf 25.05.2020 16:02
- Пояснення по суті скарги до АМКУ ТОВ «ДЕМОС».doc 25.05.2020 16:02
Дата прийняття скарги до розгляду:
14.05.2020 13:35
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
19.05.2020 08:36
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
05.06.2020 20:30