• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт (Капітальний ремонт електроосвітлення, силового електрообладнання (повна заміна), внутрішніх опоряджувальних робіт будівлі Шпанівського Будинку культури по вул. Шкільній, 3, с. Шпанів, Рівненського району, Рівненської області (коригування))

Завершена

4 579 534.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 22 897.67 UAH
Період оскарження: 09.04.2020 15:23 - 22.04.2020 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога

Номер: 5cbf206112104f6e862d1a3b8a6f77bb
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-09-002118-a.a1
Назва: Вимога
Вимога:
Вимога про усунення порушення під час проведення процедури закупівлі UA-2020-04-09-002118-a Товариство з обмеженою відповідальністю-фірма «Кортакоз» (далі – ТОВ-фірма «Кортакоз») є Учасником у відкритих торгах UA-2020-04-09-002118-a щодо закупівлі «ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт (Капітальний ремонт електроосвітлення, силового електрообладнання (повна заміна), внутрішніх опоряджувальних робіт будівлі Шпанівського Будинку культури по вул. Шкільній, 3, с. Шпанів, Рівненського району, Рівненської області (коригування))». На участь у торгах було подано пропозиції наступними учасниками: 1) ТОВ «РБК ІМПУЛЬС» 2) ТОВ «ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ» 3) Товариство з обмеженою відповідальністю-фірма «Кортакоз» Відповідно до Протоколу засідання тендерного комітету Замовника № 5 від 04.05.2020 визначено переможцем процедури відкритих торгів за цим предметом закупівлі ТОВ «РБК ІМПУЛЬС» та прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем. ТОВ-фірма «Кортакоз» не погоджується з таким рішенням та діями Замовника, адже вони порушують вимоги Закону України «Про публічні закупівлі», законні права та інтереси нашого підприємства як Учасника торгів. Детально ознайомившись із тендерною пропозицією ТОВ «РБК ІМПУЛЬС» зазначаємо, що подані цим Учасником документи не відповідають вимогам Тендерної документації Замовника з огляду на наступне: Відповідно до п.1 Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів з: - свідоцтвом про реєстрацію платника податку на додану вартість (витягом з реєстру платників податку на додану вартість) або свідоцтвом про право сплати єдиного податку (витягом з реєстру платників єдиного податку). У разі, якщо учасник не є платником податку на додану вартість чи платником єдиного податку, він повинен надати довідку у довільній формі з відповідними поясненнями та обґрунтуваннями.». Учасник в складі тендерної пропозиції надав завірену копію свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість № 100276864 (файл «Свідоцтво про реєстрацію платника податку.pdf»). У складі тендерної пропозиції відсутні свідоцтво про право сплати єдиного податку (витяг з реєстру платників єдиного податку) та довідка у довільній формі з відповідними поясненнями та обґрунтуваннями про те, що Учасник не є платником єдиного податку, у разі якщо він дійсно не є платником цього податку. Отже, тендерна пропозиція ТОВ «РБК ІМПУЛЬС» не відповідає вимогам Тендерної документації в цій частині. Зазначена вище невідповідність суттєво впливає на зміст тендерної пропозиції, адже згідно Податкового кодексу України юридична особа може бути одночасно платником єдиного податку та платником податку на додану вартість. Відтак Учасник не підтвердив статус платника податків у спосіб, встановлений в Тендерній документації. Крім того, у п.1 Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації зазначено, що «Документи, які вимагаються замовником відповідно до вимог цієї тендерної документації у складі тендерної пропозиції, але не передбачені чинним законодавством для учасників юридичних осіб, фізичних осіб, в тому числі фізичних осіб-підприємців, не подаються ними у складі своєї тендерної пропозиції, про що такі учасники повинні зазначити у своїй тендерній пропозиції (в листі-поясненні), включаючи обґрунтування причини неподання документів та інформації з посиланнями на норми діючого законодавства.». Викладене вище дає підстави стверджувати, що своїми діями Замовник порушив вимоги ст.19 Конституції України та Закону України «Про публічні закупівлі» та не дотримався вимог власної Тендерної документації. Відповідно до ст.19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Згідно ч.4 ст.28 Закону України «Про публічні закупівлі» після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Відповідно до п.30 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. Відповідно до п.1 Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації зазначено, що для правильного оформлення тендерної пропозиції учасник вивчає всі інструкції, форми, терміни та специфікації, наведені у тендерній документації. Неспроможність подати всю інформацію, що потребує тендерна документація, або подання пропозиції, яка не відповідає вимогам в усіх відношеннях, буде віднесена на ризик учасника та спричинить за собою відхилення такої тендерної пропозиції. Пропозиція ТОВ «РБК ІМПУЛЬС» подана не відповідно до вимог тендерної документації. Відповідно до ч.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено вичерпний перелік підстав для відхилення тендерних пропозицій, зокрема і в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. З даного приводу звертаємо увагу Замовника, що відхилення тендерних пропозицій з підстав наведених у цій статті Закону є обов’язком Замовника, а не правом. Визнаючи цього Учасника переможцем торгів – Замовник порушив принципи здійснення закупівель (ст.3 Закону), а саме: принцип недискримінації учасників, адже дискримінував інших учасників процедури закупівлі, пропозиції яких відповідають вимогам Тендерної документації. Відповідно до ч.1 ст.28 Закону України «Про публічні закупівлі» Учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. На підставі викладеного, враховуючи вимоги Тендерної документації, керуючись ст.19 Конституції України, ст.ст. 1, 3, 5, 11, 22, 28, 30 Закону України «Про публічні закупівлі», вимагаємо: 1) Надати інформацію про пропозицію переможця торгів ТОВ «РБК ІМПУЛЬС», у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією ТОВ-фірма «КОРТАКОЗ», за виключенням вартості (пропозиція ТОВ-фірма «КОРТАКОЗ» не містить аналогічних порушень, що викладені вище). 2) Скасувати рішення про визнання переможцем ТОВ «РБК ІМПУЛЬС» у відкритих торгах UA-2020-04-09-002118-a щодо закупівлі «ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт (Капітальний ремонт електроосвітлення, силового електрообладнання (повна заміна), внутрішніх опоряджувальних робіт будівлі Шпанівського Будинку культури по вул. Шкільній, 3, с. Шпанів, Рівненського району, Рівненської області (коригування))». 3) Розглянути наступні тендерні пропозиції з переліку учасників, пропозиції яких вважаються найбільш економічно вигідними у порядку встановленому Законом України «Про публічні закупівлі» та у відповідності до вимог Тендерної документації.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Відповідь на вимогу міститься в протоколі засідання тендерного комітету, що додається
Статус вимоги: Не задоволено