-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги по збиранню, прийому відходів 4 класу небезпеки та утилізації
«Код 90510000-5 відповідно до «Єдиного закупівельного словника» ДК 021:2015 (CPV:2008) (Послуги по збиранню, прийому відходів 4 класу небезпеки та утилізації)»
Торги не відбулися
4 998.30
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 50.00 UAH
мін. крок: 1% або 50.00 UAH
Період оскарження:
09.04.2020 14:01 - 21.04.2020 00:00
Вимога
Вирішена
Замовник під час проведення зазначеної закупівлі порушує основні принципи закупівель, що визначені в Ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі»;заборона субпідряду
Номер:
17d806e46fda4071a8f12d2d1b986591
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-09-000626-c.b2
Назва:
Замовник під час проведення зазначеної закупівлі порушує основні принципи закупівель, що визначені в Ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі»;заборона субпідряду
Вимога:
1.Найменування Замовника: Маріупольська філія ДП «АМПУ» Код ЄДРПОУ 38728439 Адреса ПРОСПЕКТ АДМІРАЛА ЛУНІНА, будинок 3
2.Номер оголошення про проведення закупівлі: UA-2020-04-09-000626-c Код ДК021: 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (Послуги по збиранню, прийому відходів 4 класу небезпеки та утилізації)
3.Підстави подання вимоги: Замовник під час проведення зазначеної закупівлі порушує основні принципи закупівель, що визначені в Ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників.
4.Обгрунтування вимоги:
Замовник, Маріупольська філія ДП «АМПУ» Код ЄДРПОУ 38728439, (далі-Замовник) оголосив про проведення закупівлі UA-2020-04-09-000626-c за процедурою відкриті торги. Згідно тендерної документації (далі-ТД) предметом закупівлі Послуги по збиранню, прийому відходів 4 класу небезпеки та утилізації. Ознайомившись із ТД ми виявили в ній дискримінаційні умови, а саме:
У тендерній документації в ч. 7 Р. 3 «Інструкція з підготовки ТП» зазначено:
• Інформація про субпідрядника (у випадку закупівлі робіт) - У зв’язку з тим, що предметом закупівлі не є роботи, інформація Учасникам не надається.
• Крім того, в проекті Договору зазначено:
1.4. Надання послуг здійснюється силами Виконавця та за його рахунок.
12.1. Жодна із Сторін не в праві передавати свої права і обов’язки за цим Договором третій особі.
Зазначаємо, що згідно тендерної документації, предметом закупівлі є послуги, а не роботи.
Наголошуємо, що чинним законодавством не забороняється залучення субвиконавця, який має всі дозвільні документи (Ліцензію на поводження з небезпечними відходами) для утилізації відходів, яких немає в Ліцензії Учасника. Це є порушенням основних принципів закупівель передбачених в Ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- об'єктивна та неупереджена оцінка пропозицій;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Детальна інформація зазначена у файлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога на умови закупівлі_субпідряд_АМПУ Маріуполь.docx 14.04.2020 11:51
- 05 - Протокол відповідь на вимогу.pdf 16.04.2020 10:56
Дата подачі:
14.04.2020 11:51
Вирішення:
Відповідно протоколу засідання тендерного комітету від 15.04.2020р.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Замовник під час проведення зазначеної закупівлі порушує основні принципи закупівель, що визначені в Ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі»
Номер:
9b6678a658a7476e945ca8f182f9d949
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-09-000626-c.a1
Назва:
Замовник під час проведення зазначеної закупівлі порушує основні принципи закупівель, що визначені в Ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі»
Вимога:
1.Найменування Замовника: Маріупольська філія ДП «АМПУ» Код ЄДРПОУ 38728439 Адреса ПРОСПЕКТ АДМІРАЛА ЛУНІНА, будинок 3
2.Номер оголошення про проведення закупівлі: UA-2020-04-09-000626-c «Код 90510000-5 відповідно до «Єдиного закупівельного словника» ДК 021:2015 (CPV:2008) (Послуги по збиранню, прийому відходів 4 класу небезпеки та утилізації)»
3.Підстави подання вимоги: Замовник під час проведення зазначеної закупівлі порушує основні принципи закупівель, що визначені в Ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників.
4.Обгрунтування вимоги:
Замовник, Маріупольська філія ДП «АМПУ» Код ЄДРПОУ 38728439, (далі-Замовник) оголосив про проведення закупівлі UA-2020-04-09-000626-c за процедурою відкриті торги. Згідно тендерної документації (далі-ТД) предметом закупівлі є Послуги по збиранню, прийому відходів 4 класу небезпеки та утилізації. Ознайомившись із ТД ми виявили в ній дискримінаційні умови, а саме:
У тендерній документації в п 1.1 ч.1 Р. 3 «Інструкція з підготовки ТП» зазначено:
1.1. інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям: довідка в довільній формі про виконання аналогічного договору (виконання комплексного екологічного моніторингу);
Відповідно до ст 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) предметом закупівлі є товари, роботи чи послуги, які закуповуються Замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких Постачальникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону Украни «Про публічні закупівлі» та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 174
Враховуючи те, що згідно ТД Предметом закупівлі є: Послуги по збиранню, прийому відходів 4 класу небезпеки та утилізації за кодом класифікатора згідно Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015 90510000-5 вимагати від учасників надання довідки про виконання аналогічного договору з предметом договору: виконання комплексного екологічного моніторингу, є неправомірним. Вважаємо дану вимогу дискримінаційною та такою, що звужує коло можливих учасників процедури закупівлі.
У ч. 4 Ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» зазначено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Згідно ч.3 ст.5 Закону Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Аналогічний договір – це договір ідентичний за типом, предмет якого є аналогічним за складністю виконання предмету даної закупівлі. Для визначення предмету аналогічного договору слід послуговуватись кодом державного класифікатора, який має подібні характеристики, що підпадають під відповідний предмет закупівлі.
Вимагаємо:
У тендерній документації в п 1.1 ч.1 Р. 3 «Інструкція з підготовки ТП» внести зміни в наступній редакції:
• інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям: довідка в довільній формі про виконання аналогічного договору. Під аналогічним договором слід розуміти договір, предмет якого є аналогічним за складністю виконання предмету даної закупівлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога_умови закупівлі_аналогічний договір_АМПУ Маріуполь.docx 14.04.2020 11:37
- 05 - Протокол відповідь на вимогу.pdf 16.04.2020 10:55
Дата подачі:
14.04.2020 11:37
Вирішення:
Відповідно протоколу засідання тендерного комітету від 15.04.2020р.
Статус вимоги:
Задоволено