• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги по збиранню, прийому відходів 1, 2, 3 класу небезпеки та утилізації

«Код 90520000-8 відповідно до «Єдиного закупівельного словника» ДК 021:2015 (CPV:2008) (Послуги по збиранню, прийому відходів 1, 2, 3 класу небезпеки та утилізації)»

Торги не відбулися

6 957.55 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.9% або 60.00 UAH
Період оскарження: 09.04.2020 13:53 - 21.04.2020 00:00
Вимога
Вирішена

Замовник під час проведення зазначеної закупівлі порушує основні принципи закупівель, що визначені в Ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі»

Номер: e6a037bea6aa43c89bcf71a9440da481
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-09-000606-c.c2
Назва: Замовник під час проведення зазначеної закупівлі порушує основні принципи закупівель, що визначені в Ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі»
Вимога:
1.Найменування Замовника: Маріупольська філія ДП «АМПУ» Код ЄДРПОУ 38728439 Адреса ПРОСПЕКТ АДМІРАЛА ЛУНІНА, будинок 3 2.Номер оголошення про проведення закупівлі: UA-2020-04-09-000606-c Код ДК 021:90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги по збиранню, прийому відходів 1,2,3 класу небезпеки та утилізації) 3.Підстави подання вимоги: Замовник під час проведення зазначеної закупівлі порушує основні принципи закупівель, що визначені в Ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників. 4.Обгрунтування вимоги: Замовник, Маріупольська філія ДП «АМПУ» Код ЄДРПОУ 38728439, (далі-Замовник) оголосив про проведення закупівлі UA-2020-04-09-000606-c за процедурою відкриті торги. Згідно тендерної документації (далі-ТД) предметом закупівлі є Послуги по збиранню, прийому відходів 1,2,3 класу небезпеки та утилізації. Ознайомившись із ТД ми виявили в ній дискримінаційні умови, а саме: У тендерній документації в п 1.1 ч.1 Р. 3 «Інструкція з підготовки ТП» зазначено: 1.1. інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям: довідка в довільній формі про виконання аналогічного договору (виконання комплексного екологічного моніторингу); Відповідно до ст 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) предметом закупівлі є товари, роботи чи послуги, які закуповуються Замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких Постачальникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону Украни «Про публічні закупівлі» та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 174 Враховуючи те, що згідно ТД Предметом закупівлі є: Послуги по збиранню, прийому відходів 1,2,3 класу небезпеки та утилізації за кодом класифікатора згідно Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015 Код ДК021: 90520000-8, вимагати від учасників надання довідки про виконання аналогічного договору з предметом договору: виконання комплексного екологічного моніторингу, є неправомірним. Вважаємо дану вимогу дискримінаційною та такою, що звужує коло можливих учасників процедури закупівлі. У ч. 4 Ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» зазначено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Згідно ч.3 ст.5 Закону Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Аналогічний договір – це договір ідентичний за типом, предмет якого є аналогічним за складністю виконання предмету даної закупівлі. Для визначення предмету аналогічного договору слід послуговуватись кодом державного класифікатора, який має подібні характеристики, що підпадають під відповідний предмет закупівлі. Вимагаємо: У тендерній документації в п 1.1 ч.1 Р. 3 «Інструкція з підготовки ТП» внести зміни в наступній редакції: • інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям: довідка в довільній формі про виконання аналогічного договору. Під аналогічним договором слід розуміти договір, предмет якого є аналогічним за складністю виконання предмету даної закупівлі.
Вирішення: Відповідно протоколу засідання тендерного комітету від 15.04.2020р.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Замовник під час проведення зазначеної закупівлі порушує основні принципи закупівель, що визначені в Ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників.

Номер: 6b50b788bbce4ae3b8a4ac50d7779617
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-09-000606-c.b1
Назва: Замовник під час проведення зазначеної закупівлі порушує основні принципи закупівель, що визначені в Ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників.
Вимога:
1.Найменування Замовника: Маріупольська філія ДП «АМПУ» Код ЄДРПОУ 38728439 Адреса ПРОСПЕКТ АДМІРАЛА ЛУНІНА, будинок 3 2.Номер оголошення про проведення закупівлі: UA-2020-04-09-000606-c. Код ДК021: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги по збиранню, прийому відходів 1,2,3 класу небезпеки та утилізації) 3.Підстави подання вимоги: Замовник під час проведення зазначеної закупівлі порушує основні принципи закупівель, що визначені в Ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників. 4.Обгрунтування вимоги: Замовник, Маріупольська філія ДП «АМПУ» Код ЄДРПОУ 38728439, (далі-Замовник) оголосив про проведення закупівлі UA-2020-04-09-000606-c за процедурою відкриті торги. Згідно тендерної документації (далі-ТД) предметом закупівлі є Послуги по збиранню, прийому відходів 1,2,3 класу небезпеки та утилізації. Ознайомившись із ТД ми виявили в ній дискримінаційні умови, а саме: У тендерній документації в ч. 7 Р. 3 «Інструкція з підготовки ТП» зазначено: • Інформація про субпідрядника (у випадку закупівлі робіт) - У зв’язку з тим, що предметом закупівлі не є роботи, інформація Учасникам не надається. Зазначаємо, що згідно тендерної документації, предметом закупівлі є послуги, а не роботи. Наголошуємо, що чинним законодавством не забороняється залучення субвиконавця, який має всі дозвільні документи (Ліцензію на поводження з небезпечними відходами) для утилізації відходів, яких немає в Ліцензії Учасника. Це є порушенням основних принципів закупівель передбачених в Ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі»: - добросовісна конкуренція серед учасників; - максимальна економія та ефективність; - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; - недискримінація учасників; - об'єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; - запобігання корупційним діям і зловживанням. Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України (ЦКУ) та Господарського кодексу України (ГКУ). Пунктом 2 Статті 902 ЦКУ передбачено, що у випадках, встановлених договором, виконавець має право покласти виконання договору про надання послуг на іншу особу, залишаючись відповідальним в повному обсязі перед замовником за порушення договору. Статтею 194 Господарського кодексу України також передбачено наступне: Стаття 194. Виконання господарського зобов'язання третьою особою. 1.Виконання господарського зобов'язання може бути покладено в цілому або в частині на третю особу, що не є стороною в зобов'язанні. Управнена сторона зобов'язана прийняти виконання, запропоноване третьою особою - безпосереднім виконавцем, якщо із закону, господарського договору або характеру зобов'язання не випливає обов'язок сторони виконати зобов'язання особисто.
Вирішення: Відповідно протоколу засідання тендерного комітету від 15.04.2020р.
Статус вимоги: Задоволено