• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 код 45310000-3 Електромонтажні роботи (послуги з встановлення охоронної сигналізації).

Торги відмінено

69 826.40 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 350.00 UAH
Період оскарження: 09.04.2020 11:22 - 15.04.2020 00:00
Вимога
Без відповіді

продовження скарги

Номер: 13e4b5b5a4a44e78aa66387ec62a5cb7
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-09-000791-a.a5
Назва: продовження скарги
Вимога:
Зазначаючи в Тендерній документації надання копії документу, який не є обов’язковим Замовник тим самим свідомо обмежує участь компаній, які не мають даного сертифікату, оскільки не може не розуміти, що встановлюючи вимогу про надання такого документу тим самим створює обов’язок для цих компанія отримати даний сертифікат, якщо вони бажають прийняти участь в оголошеному тендері, що суперечить частині 4 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлено, що Тендерна документація не повинна містити умов, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. При цьому Замовник розуміє, що отримати такий сертифікат в період з моменту оголошення тендеру до моменту його проведення Учасник не зможе. На підставі викладеного керуючись статтями 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» прошу виключити з вимог Тендерної документації вимоги про надання учасниками у складі тендерної пропозиції Сертифікату, який підтверджує, що система менеджменту якістю учасника (стосовно надання послуг, які є предметом закупівлі) відповідає ДСТУ ISO 9001:2015.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вимога
Без відповіді

продовження скарги

Номер: cc846e1fbcd94caf92947f8b69bf428a
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-09-000791-a.c4
Назва: продовження скарги
Вимога:
Пунктом 3 статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» заборонено Замовнику встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Міністерство економічного розвитку і торгівлі України в своєму листі від 07.02.2017 р. № 3302-06/3812-06 щодо розробки тендерної документації підтримує позицію, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дискримінаційними вважаються дії, що призводять до погіршення становища одних суб'єктів порівняно з іншими суб'єктами господарювання і обмежують їхні законні права та інтереси. Вказане кореспондується із положеннями ч. 4 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», згідно із якою документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. З огляду на вказані положення норм матеріального права вимога надати копію сертифікату, який підтверджує, що система менеджменту якістю учасника (стосовно надання послуг, які є предметом закупівлі) відповідає ДСТУ ISO 9001:2015 є дискримінаційною, оскільки обмежує участь у тендері для всіх учасників, які не маю даного сертифікату лише через те, що його наявність не є обов’язково для ведення відповідної господарської діяльності. Відповідно до частини 1 статті 16 Закону України «Про стандартизацію» № 1315-VII від 05.06.2014 р. 1. Підприємства, установи та організації мають право у відповідних сферах діяльності та з урахуванням своїх господарських і професійних потреб організовувати та виконувати роботи із стандартизації. Тобто введення або не введення певних стандартів є правом, а не обов’язком компанії. Відповідно до частини 2 статті 16 Закону України «Про стандартизацію» «Стандарти, кодекси усталеної практики та технічні умови, прийняті підприємствами, установами та організаціями, застосовуються на добровільній основі» Таким чином наявність будь-якого впровадженого в компанії стандарту не зобов’язує компанію його застосовувати при здійсненні господарської діяльності. Частина 2 статті 23 Закону України «Про стандартизацію» чітко встановлює, що «Національні стандарти та кодекси усталеної практики застосовуються на добровільній основі, крім випадків, якщо обов’язковість їх застосування встановлена нормативно-правовими актами В частині 3 статті 23 Закону України «Про стандартизацію» передбачено «Національний орган стандартизації забезпечує розміщення на офіційному веб-сайті текстів національних стандартів та кодексів усталеної практики, обов’язковість застосування яких установлена нормативно-правовими актами, не пізніше ніж через 30 календарних днів з дня офіційного опублікування таких актів з безоплатним доступом до зазначених національних стандартів та кодексів усталеної практики». Таким чином положення ДСТУ ISO 9001:2015, а також положеннями нормативних актів, якими їм надано чинність, не передбачена обов’язковість застосування вказаних вище стандартів, а також не вимагається обов’язкова сертифікація суб’єктів на їх відповідність. Більше того, за даними офіційного веб-порталу Міжнародної організації по стандартизації (https://www.iso.org) сертифікація на відповідність стандарту ISO 9001 також не є обов’язковою. Таким чином Замовник вимагає від учасників надання у складі тендерних пропозицій відповідності системи управління якістю обов’язковість яких не передбачена положеннями чинного законодавства та наявність яких жодним чином не впливає на технічні і якісні характеристика предмета закупівлі, чим обмежує можливості потенційних учасників у закупівлі послуг.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вимога
Без відповіді

Скагра на наявність дискримінаційних умов в тендерній документації Замовника

Номер: c614b34d31ae46ccbbf293d62cf3d672
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-09-000791-a.a3
Назва: Скагра на наявність дискримінаційних умов в тендерній документації Замовника
Вимога:
09.04.2020 року Замовник - Комунальне некомерційне підприємство «Центр первинної медико-санітарної допомоги № 2» Дарницького району м. Києва оголошено закупівлю послуг з встановлення охоронної сигналізації (Закупівля № 5608868) Пунктом 4 Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження Документації для проведення закупівлі через систему електронних закупівель (далі по тексту – «Тендерна документація») передбачено: «Учасник повинен надати в електронному вигляді (сканованому в форматі pdf) в складі своєї пропозиції наступні документи (завірені підписом відповідальної особи учасника): - Копію Сертифікату, який підтверджує, що система менеджменту якістю учасника (стосовно надання послуг, які є предметом закупівлі) відповідає ДСТУ ISO 9001:2015» Наша компанія вважає, про надання копії Сертифікату, який підтверджує, що система менеджменту якістю учасника (стосовно надання послуг, які є предметом закупівлі) відповідає ДСТУ ISO 9001:2015 є дискримінаційною і такою що підлягає виключенню зі змісту тендерної документації. Пункт 3) ч. 2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» № 992-VІІІ від 25.12.2015 р. передбачено що тендерна документація повинна містити: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля; п 6. Вимоги до організації з проведення робіт, надання послуг чи поставки товару Тендерної документації визначено, що Виконавець повинен дотримуватися правил техніки безпеки та охорони праці відповідно до Закону України «Про охорону праці». Закон України «Про охорону праці» № 2694 ХІІ від 14.10.1992 року дотримання якого вимагає Замовник не передбачає отримання сертифікату який підтверджує, що система менеджменту якістю учасника (стосовно надання послуг, які є предметом закупівлі) відповідає ДСТУ ISO 9001:2015. Окрім цього іншими нормативно-правовими актами також не передбачено обов’язковість отримання сертифікату, який підтверджує, що система менеджменту якістю учасника (стосовно надання послуг, які є предметом закупівлі) відповідає ДСТУ ISO 9001:2015 для здійснення будь-якої господарської діяльності на території України За таких обставин наявність або відсутність сертифікату, який підтверджує, що система менеджменту якістю учасника (стосовно надання послуг, які є предметом закупівлі) відповідає ДСТУ ISO 9001:2015 у Виконавця жодним чином не впливає на відповідність наданих ним послуг технічним та якісним характеристикам предмету закупівлі. 2. Частиною 4 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлено, що Тендерна документація не повинна містити умов, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Пунктом 1 статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено «учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах». Пунктом 3 статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» заборонено Замовнику встановлювати дискримінаційні вим
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вимога
Відхилено

ДИСКРИМІНАЦІЯ !!!!

Номер: 97274ecb5ad64cef9117d1eb88e75786
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-09-000791-a.b2
Назва: ДИСКРИМІНАЦІЯ !!!!
Вимога:
Доброго дня. Навіщо Ви ставите вимогу для учасника щодо допуску до 1000 В для працівників, якщо система, яка вами запланована до установки складається з радіообладнання, яке працює на елементах живлення до 3 В (радосповіщувачі, клавіатура, Хаб) ????? Єдине, що ХАБ підключається до мережі 220 В і то за допомогою вилки в розетку. До того ж технологічно та фізично інших шляхів підключення НЕ МАЄ. Якщо ви не підлаштовуєте вимоги під конкретного учасника прохання прибрати дану вимогу, яка не відповідає вашому технічному завданню
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Замовником не задоволено вимогу
Статус вимоги: Відхилено
Дата виконання рішення Замовником: 14.04.2020 17:29
Підтвердження вирішення: Відповідно до вимог Додатку 3 до документації «Технічні та якісні вимоги», учасник повинен здійснити поставку, монтаж та налагодження системи охоронної сигналізації. Тобто учаснику необхідно здійснити всі дії для створення системи охоронної сигналізації, зокрема, підключити її складові частини до електричної мережі, навіть в разі відсутності розетки в місці встановлення такого обладнання.
Вимога
Відхилено

ДИСКРИМІНАЦІЯ !!!!

Номер: e727585218f54de482667fe041f6ff50
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-09-000791-a.b1
Назва: ДИСКРИМІНАЦІЯ !!!!
Вимога:
Шановний замовник звертаємо увагу, що систему, яку ви обрали для інсталяції на вашому обєкті, Виробник характеризує, як "легке рішення встановлення сигналізації для звичайної людини" тому ваше вимога щодо наявності в учасника сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015 є не зрозумілим. Так як навіть виробник акцентує увагу на тому, що це дуже проста система для встановлення і не потребує навіть спеціальних навичок. Крім того діючим законодавством України не передбачено обов'язкове отримання сертифікатів ДСТУ ISO 9001:2015. Враховуючи наведене, вимоги тендерної документації щодо надання вищевказаного сертифікату порушують принципи здійснення державних закупівель, встановлених статтею 3 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме: добросовісної конкуренції серед учасників; недискримінації учасників; об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій. Прохання для підвищення конкурентності приберіть дану вимогу
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Замовником не задоволено вимогу
Статус вимоги: Відхилено
Дата виконання рішення Замовником: 14.04.2020 17:28
Підтвердження вирішення: Система менеджменту якістю – це сукупність організаційної структури, методик, процесів і ресурсів, необхідних для здійснення загального управління якістю. Система менеджменту якістю компанії будується з урахуванням головної умови, згідно з якою для досягнення вищезазначених цілей необхідно організувати діяльність так, щоб тримати під контролем усі технічні, адміністративні та людські чинники, що впливають на якість послуг. Управління якістю повинно бути орієнтоване на виявлення, скорочення, усунення, а головне, своєчасне запобігання надання послуг незадовільної якості. Система менеджменту якістю забезпечує можливість зниження собівартості надання послуг, що в даному випадку призводить до економії бюджетних коштів, підвищення результативності і ефективності шляхом вдосконалення функціонування структурних підрозділів і їх посадових осіб, здатна виявити й оцінити наслідки, усунути, а головне, попередити надання послуг незадовільної якості. Також, щодо аналогічної вимоги, Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель прийнято рішення № 52-р/пк-ск від 18.01.2016 року. Згідно із зазначеним рішенням, вимога щодо наявності сертифікату системи менеджменту якістю ДСТУ ISO 9001 не є дискримінаційною. Зважаючи на вищезазначене, вважаємо, що Документація для проведення закупівлі через систему допорогових електронних закупівель розроблена у суворій відповідності до вимог законодавства України та не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.