-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Вугілля кам'яне марки АС 6-13 (або еквівалент)
Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: З організаційних питань - Дідківський Анатолій Миколайович, тел.: (04133) 3-10-15, anatolii_didkivskyi@bank.gov.ua. З технічних питань - Мельник Олексій Васильович, тел.: (04133) 3-13-85. Постачання Товару у повному обсязі здійснюється протягом ____ календарних днів з дати підписання договору уповноваженими особами Сторін (учасник надає свою пропозицію але не більше 90 календарних днів), окремими партіями по 50 т ± 10 т.
Завершена
2 262 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 12 000.00 UAH
Період оскарження:
09.04.2020 11:08 - 30.04.2020 00:00
Скарга
Відхилено
на рішення Замовника про визнання переможцем ТОВ «ПІВДЕННИЙ ПАЛИВНИЙ СКЛАД»
Номер:
76a0f304984c41fab8e67efccc3f46d0
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-09-000916-b.a4
Назва:
на рішення Замовника про визнання переможцем ТОВ «ПІВДЕННИЙ ПАЛИВНИЙ СКЛАД»
Скарга:
Відповідно до частин 3 статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII року зі змінами (далі – Закон) державне регулювання та контроль у сфері публічних закупівель здійснюють Уповноважений орган та інші органи відповідно до їх компетенції у межах своїх повноважень, визначених Конституцією та законами України, а саме: Рахункова палата, Антимонопольний комітет України, центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю. Згідно частини 3 статті 8 Закону Антимонопольний комітет України в особі постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель виступає органом оскарження у сфері здійснення публічних закупівель згідно розпорядження Антимонопольного комітету України від 05.04.2015 року № 6-рп (далі – Орган оскарження). Згідно із постановою Кабінету Міністрів України «Про встановлення розміру плати за подання скарги» від 23.03.2016 року №291, встановлено плату за подання скарги в розмірі - 5 тис. грн у разі оскарження процедури закупівлі товарів або послуг, та 15 тис. грн у разі оскарження процедури закупівлі робіт.
ТОВ "Кобальт Енерджі" як Скаржником внесено зазначений вище розмір плати за Скаргу у встановлений строк згідно платіжного доручення, що додається.
Частиною 2 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII року в редакції дійсній до 19.04.2020 року (далі – Закон) встановлено: «Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю».
На офіційному веб-порталі системи електронних закупівель «Prozorro» (https:/prozorro.gov.ua/) 09.04.2020 року тендерним комітетом Банкнотно-монетного двору Національного банку України було розміщено оголошення з ідентифікатором: UA-2020-04-09-000916-b про проведення закупівлі основний словник національного класифікатора України ДК 021:2015: 09110000-3 Тверде паливо (вугілля марки АС 6-13)
За вказаною закупівлею, тендерним комітетом Банкнотно-монетного двору Національного банку України, згідно витягу №06 з протоколу від 13.05.2020 року №24-20 прийнято рішення про визначення переможцем ТОВ «ПІВДЕННИЙ ПАЛИВНИЙ СКЛАД», Код за ЄДРПОУ: 42768142 та про намір укладення договору з ТОВ «ПІВДЕННИЙ ПАЛИВНИЙ СКЛАД» Код за ЄДРПОУ: 42768142
Товариство з обмеженою відповідальністю «Кобальт Енерджі» не погоджується з прийнятим Рішенням Замовника і вважає його таким, що порушує права Скаржника, як учасника закупівлі, зокрема принцип об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, з огляду на наступні підстави та обставини:
1. Згідно тендерної документації ч. 1 Розділу ІІІ - документи тендерної пропозиції, що розміщуються учасником в Системі у сканованому вигляді, не повинні містити різних накладень, малюнків, рисунків (наприклад, накладених підписів, печаток) на скановані документи, що розміщуються учасником в Системі.
В супереч даній вимозі тендерної документації ТОВ «ПІВДЕННИЙ ПАЛИВНИЙ СКЛАД» надає документи, які містять накладені підписи та печатки, а саме файли з назвою: 1.9 Тендерна пропозиція, 1.8 відповідність тех.вимогам, 1.4 господарська діяльність, 1.3 повноваження посадової особи, 1.2 стаття 17, 1.1. стаття 16, інші документи, 1.1 відсутність підстав для застосування санкцій. 1.10 Гарантійний лист-згода з договором.
Таким чином, ТОВ «ПІВДЕННИЙ ПАЛИВНИЙ СКЛАД» не виконало вимоги ч. 1 Розділу ІІІ тендерної документації, тому дана тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
1. Відповідно до п.п.1.1.2. п.1.1 Додатку 2 до тендерної документації, для підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність аналогічного договору» учасники повинні надати: – Довідку про виконання аналогічного (-их) договору (-ів)” по формі що додається, завірена підписом уповноваженої особи та відбитком печатки (у разі її використання) учасника, з інформацією щодо досвіду виконання учасником подібного чи аналогічного за характером видами та складністю замовлення договору (договорів) за три останні роки. Аналогічними Замовник вважає договори з постачання учасником товару з аналогічними характеристиками. – Документ, що підтверджує факт виконання договору (-ів), що зазначені у “Довідці про виконання аналогічного (-их) договору (-ів)”, а саме: лист-відгук/рекомендаційний лист* від замовника або видаткова накладна, або акт приймання-передачі товару, або інший документ, що підтверджує виконання аналогічного договору.
На запитання учасників в системі про те, чи буде вважатися аналогічним договором договір на постачання вугілля марки АС (6-13) з показниками якості згідно із ДСТУ 7146:2020 (зольністю – до 19%, вологістю – до 7%), Замовником була надана відповідь наступного змісту: «Вимоги до вугілля, встановлені у додатку 3 до тендерної документації. Зазначені показники вказані менше ніж передбачені ДСТУ 7146:2010. Аналогічними Замовник вважає договори з постачання учасником товару з аналогічними характеристиками. Таким чином, аналогічним договором буде вважатися договір за яким постачалось вугілля з показниками якості, встановленими у додатку 3 до тендерної документації».
У Додатку 3 до тендерної документації встановлені наступні характеристики вугілля марки АС (6-13): зольність на сухий стан палива – до 11,9%, загальна волога на робочий стан палива – до 5,6%.
Таким чином, виходячи з того, що тендерною документацією надано визначення аналогічного договору як такого, що передбачає постачання учасником товару з аналогічними характеристиками, а також з урахуванням наданої Замовником відповіді в системі на питання щодо уточнення про аналогічний договір, учасники повинні надати аналогічний договір про постачання вугілля марки АС (6-13) з показниками не гірше, ніж встановлені у Додатку 3 до тендерної документації.
В наданих у складі тендерної пропозиції ТОВ «ПІВДЕННИЙ ПАЛИВНИЙ СКЛАД» договору про закупівлю товарів, робіт та послуг за державні кошти №1 від 30.01.2020р. та відгуку за вих.№152/01-30 від 23.03.2020р., не вбачається, що постачалося вугілля марки АС (6-13) з аналогічними характеристиками (зольністю на сухий стан палива – до 11,9%, загальною вологою на робочий стан палива – до 5,6%), у зв’язку з чим вказаний учасник не підтвердив свою відповідність кваліфікаційному критерію «наявність документального підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору», а тому його пропозиція не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та вимогам тендерної документації.
Враховуючи вищезазначене, тендерна пропозиція ТОВ «ПІВДЕННИЙ ПАЛИВНИЙ СКЛАД» не відповідає умовам тендерної документації Замовника, що відповідно до п.1 та п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» є підставою для відхилення пропозиції.
Дії Замовника про призначення переможцем ТОВ «ПІВДЕННИЙ ПАЛИВНИЙ СКЛАД» прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій.
Рішенням Замовника було порушено право та охоронювані Законом інтереси ТОВ «Кобальт Енерджі», як Учасника даної закупівлі.
Враховуючи вищевикладене та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ПРОШУ:
1. Прийняти скаргу до розгляду
2. Прийняти рішення про встановлення порушення процедури закупівлі
3. Задовільнити скаргу та зобов’язати Банкнотно-монетний двір Національного банку України скасувати рішення про визнання переможцем ТОВ «ПІВДЕННИЙ ПАЛИВНИЙ СКЛАД» за протоколом від 13.05.2020 року №24-20 та згідно законодавства – перейти до розгляду наступних пропозицій.
Додатки:
1. платіжне доручення №303 від 22.05.2020
Директор ТОВ «Кобальт Енерджі» Ковальчук Н. В
Пов'язані документи:
Учасник
- Платіжне доручення 23.05.2020 21:10
- Скарга 23.05.2020 21:12
- рішення від 27.05.2020 № 10399 + лист Замовнику .pdf 27.05.2020 20:49
- Інформація про резолютивну частину рішення від 11.06.2020 № 11575.pdf 12.06.2020 21:39
- рішення від 11.06.2020 № 11575 .pdf 16.06.2020 20:33
- Про надання інформації за скаргою № UA-2020-04-09-000916-b.a4.docx 04.06.2020 12:55
- Про надання інформації за скаргою № UA-2020-04-09-000916-b.a4.pdf 04.06.2020 12:55
- Про надання інформації за скаргою № UA-2020-04-09-000916-b.a4.docx 04.06.2020 14:18
Дата прийняття скарги до розгляду:
23.05.2020 21:09
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
27.05.2020 20:49
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
16.06.2020 20:33
Вимога
Є відповідь
Вимога про скасування рішення про акцепт
Номер:
470cf62fa6184aec9faac9402ace3e8f
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-09-000916-b.a3
Назва:
Вимога про скасування рішення про акцепт
Вимога:
За результатами проведення даних відкритих торгів, Замовником було прийнято рішення про намір укласти договір з ТОВ «ПІВДЕННИЙ ПАЛИВНИЙ СКЛАД».
Ознайомившись з тендерною пропозицією ТОВ «ПІВДЕННИЙ ПАЛИВНИЙ СКЛАД», нами встановлено, що вона не відповідає вимогам тендерної документації Замовника та підлягає відхиленню з підстав невідповідності кваліфікаційному критерію, встановленого у тендерній документації.
Відповідно до п.п.1.1.2. п.1.1 Додатку 2 до тендерної документації, для підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність аналогічного договору» учасники повинні надати:
– Довідку про виконання аналогічного (-их) договору (-ів)” по формі що додається, завірена підписом уповноваженої особи та відбитком печатки (у разі її використання) учасника, з інформацією щодо досвіду виконання учасником подібного чи аналогічного за характером видами та складністю замовлення договору (договорів) за три останні роки. Аналогічними Замовник вважає договори з постачання учасником товару з аналогічними характеристиками.
– Документ, що підтверджує факт виконання договору (-ів), що зазначені у “Довідці про виконання аналогічного (-их) договору (-ів)”, а саме: лист-відгук/рекомендаційний лист* від замовника або видаткова накладна, або акт приймання-передачі товару, або інший документ, що підтверджує виконання аналогічного договору.
Шановний замовнику, на запитання учасників в системі про те, чи буде вважатися аналогічним договором договір на постачання вугілля марки АС (6-13) з показниками якості згідно із ДСТУ 7146:2020 (зольністю – до 19%, вологістю – до 7%), Вами була надана відповідь наступного змісту: «Вимоги до вугілля, встановлені у додатку 3 до тендерної документації. Зазначені показники вказані менше ніж передбачені ДСТУ 7146:2010. Аналогічними Замовник вважає договори з постачання учасником товару з аналогічними характеристиками. Таким чином, аналогічним договором буде вважатися договір за яким постачалось вугілля з показниками якості, встановленими у додатку 3 до тендерної документації».
У Додатку 3 до тендерної документації встановлені наступні характеристики вугілля марки АС (6-13): зольність на сухий стан палива – до 11,9%, загальна волога на робочий стан палива – до 5,6%.
Таким чином, виходячи з того, що тендерною документацією надано визначення аналогічного договору як такого, що передбачає постачання учасником товару з аналогічними характеристиками, а також з урахуванням наданої Вами відповіді в системі на питання щодо уточнення про аналогічний договір, учасники повинні надати аналогічний договір про постачання вугілля марки АС (6-13) з показниками не гірше, ніж встановлені у Додатку 3 до тендерної документації.
Натомість, з наданих у складі тендерної пропозиції ТОВ «ПІВДЕННИЙ ПАЛИВНИЙ СКЛАД» договору про закупівлю товарів, робіт та послуг за державні кошти №1 від 30.01.2020р. та відгуку за вих.№152/01-30 від 23.03.2020р., не вбачається, що постачалося вугілля марки АС (6-13) з аналогічними характеристиками (зольністю на сухий стан палива – до 11,9%, загальною вологою на робочий стан палива – до 5,6%), у зв’язку з чим вказаний учасник не підтвердив свою відповідність кваліфікаційному критерію «наявність документального підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору», а тому його пропозиція повинна бути відхилена на підставі п.1 ч.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» (у попередній редакції).
З урахуванням викладеного, просимо скасувати рішення про визначення переможцем ТОВ «ПІВДЕННИЙ ПАЛИВНИЙ СКЛАД».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
16.05.2020 17:58
Вирішення:
Шановний Учаснику, звертаємо Вашу увагу, що вимога відповідно до частини першої статті 23 Закону України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 №922-VIII, (у редакції Закону, що діяв до 19 квітня 2020 року), подається не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції.
Щодо Вашого звернення повідомляємо наступне.
Тендерна пропозиція ТОВ «ПІВДЕННИЙ ПАЛИВНИЙ СКЛАД» містить посвідчення вуглехімічної лабораторії на вугілля марки «А» АС від 22.02.2020 року № 47, з якого вбачається, що технічні характеристики вугілля, що поставляється, повністю відповідають технічним характеристикам, які встановлені в тендерній документації Замовника.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
щодо прийняття рішення про невідповідність пропозиції ТОВ «ПІВДЕННИЙ ПАЛИВНИЙ СКЛАД»
Номер:
e0c727f906f747d599d9d2e9475b94d8
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-09-000916-b.b2
Назва:
щодо прийняття рішення про невідповідність пропозиції ТОВ «ПІВДЕННИЙ ПАЛИВНИЙ СКЛАД»
Вимога:
На офіційному веб-порталі системи електронних закупівель «Prozorro» (https:/prozorro.gov.ua/) 09.04.2020 року тендерним комітетом Банкнотно-монетного двору Національного банку України було розміщено оголошення з ідентифікатором: UA-2020-04-09-000916-b про проведення закупівлі основний словник національного класифікатора України ДК 021:2015: 09110000-3 Тверде паливо (вугілля марки АС 6-13)
За вказаною закупівлею, тендерним комітетом Банкнотно-монетного двору Національного банку України прийнято рішення про визначення переможцем: ТОВ «ПІВДЕННИЙ ПАЛИВНИЙ СКЛАД», Код за ЄДРПОУ: 42768142.
Вважаємо, що пропозиція ТОВ «ПІВДЕННИЙ ПАЛИВНИЙ СКЛАД» не відповідає вимогам встановленим Замовником в тендерній документації на закупівлю: основний словник національного класифікатора України ДК 021:2015: 09110000-3 Тверде паливо (вугілля марки АС 6-13) та повинна бути відхилена з наступної підстави:
Згідно тендерної документації ч. 1 Розділу ІІІ - документи тендерної пропозиції, що розміщуються учасником в Системі у сканованому вигляді, не повинні містити різних накладень, малюнків, рисунків (наприклад, накладених підписів, печаток) на скановані документи, що розміщуються учасником в Системі..
ТОВ «ПІВДЕННИЙ ПАЛИВНИЙ СКЛАД» надає документи, які містять накладені підписи та печатки, а саме файли з назвою: 1.9 Тендерна пропозиція, 1.8 відповідність тех.вимогам, 1.4 господарська діяльність, 1.3 повноваження посадової особи, 1.2 стаття 17, 1.1. стаття 16, інші документи, 1.1 відсутність підстав для застосування санкцій. 1.10 Гарантійний лист-згода з договором, що не відповідає умовам тендерної документації та викликає сумнів щодо достовірності та оригінальності наданих документів
Виходячи із вищезазначеного, просимо тендерний комітет врахувати нашу вимогу та відхилити тендерну пропозицію ТОВ «ПІВДЕННИЙ ПАЛИВНИЙ СКЛАД» як таку, що не відповідає умовам тендерної документації відповідно ч.4 п.1. ст.30 Закону «Про публічні закупівлі» та перейти до розгляду наступної пропозиції.
У випадку ігнорування нашого звернення та не усунення порушень чинного законодавства ТОВ «Кобальт Енерджі» буде змушене звернутися до органу оскарження, судових та правоохоронних органів щодо захисту своїх прав та притягнення винних осіб до визначеної законом відповідальності.
Директор ТОВ «Кобальт Енерджі» Ковальчук Н. В
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
15.05.2020 12:21
Вирішення:
Шановний Учаснику, звертаємо Вашу увагу, що вимога відповідно до частини першої статті 23 Закону України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 №922-VIII, (у редакції Закону, що діяв до 19 квітня 2020 року), подається не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції.
Щодо зазначеного звернення повідомляємо наступне.
Тендерна пропозиція учасника ТОВ "Південний паливний склад" подана з накладанням електронного цифрового підпису (кваліфікованого електронного підпису), що підтверджує достовірність та справжність документів.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Дискримінаційні умови
Номер:
b864cbf11a4f4f558077768a53dbc86d
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-09-000916-b.b1
Назва:
Дискримінаційні умови
Вимога:
Шановний Замовнику!
Уважно вивчивши тендерну документацію та вашу відповідь щодо ціни тендерної пропозиції, вимагаємо внести зміни в документацію та прибрати дискримінаційні умови, які не дозволяють прийняти участь у закупівлі учасникам-платникам ПДВ, які відмовилися від використання пільги, зазначеної у абзаці першому пункту 45 підрозділу 2 розділу XX ПКУ чи зупинили її використання.
Відповідно до абзацу третьому пункту 45 підрозділу 2 розділу ХХ Податкового кодексу України платник податків може відмовитися від використання зазначеної пільги чи зупинити її використання на один або декілька звітних (податкових) періодів шляхом подання заяви. Таким чином, ваше ствердження (відповідь на запитання від 15.04.20, 10:11), що усі потенційні учасники торгів (у тому числі учасник-платник ПДВ) можуть подати тендерну пропозицію без ПДВ та приймати участь на рівних умовах, не відповідає дійсності.
Відповідно до п.1 статті 3 ЗУ "Про Публічні закупівлі" (далі - Закон), закупівлі здійснюються за принципами, зокрема: добросовісна конкуренція серед учасників; недискримінація учасників. Згідно п.3 статті 5 Закону Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Згідно п.4 статті 22 Закону Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Встановлені Замовником вимоги не дозволяють прийняти участь у торгах учасникам-платникам ПДВ, що порушує умови здійснення державних закупівель та звужує коло потенційних учасників торгів.
Відповідно до п.1 (Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції) розділу ІІІ (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) тендерної документації, тендерна пропозиція подається, зокрема, в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником).
Відповідно до п.1 (Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію) розділу V (Оцінка тендерної пропозиції) тендерної документації, визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції здійснюється за результатами оцінки тендерних пропозицій на основі єдиного критерію “Ціна” (питома вага критерію – 100% (без ПДВ).
Під терміном “Ціна” мається на увазі ціна учасника з урахуванням усіх податків, зборів та обов’язкових платежів, які сплачує учасник згідно обраної системи оподаткування.
Відповідно до п.2 (Інша інформація) розділу V (Оцінка тендерної пропозиції) тендерної документації, ціна тендерної пропозиції Учасника означає ціну, за яку Учасник пропонує поставити товар, передбачений в технічній специфікації з урахуванням вартості усіх витрат на поставку товару, в т.ч. на транспортування, страхування, навантаження, розвантаження, сплату податків, та інших обов’язкових платежів і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені. До розрахунку ціни входять усі види послуг, у тому числі й ті, які долучатимуться для виконання третім особам. Не врахована Учасником вартість окремих послуг не сплачується Замовником окремо та вважається врахованою у ціні його тендерної пропозиції.
Учасники подають тендерні пропозиції із зазначенням ціни без урахування ПДВ.
<...> Загальна вартість тендерної пропозиції повинна бути остаточно визначена без будь-яких посилань, обмежень або застережень.
Відповідно до п. 1.9. Додатку 2 до тендерної документації, учасник повинен розмістити (завантажити) в електронній системі закупівель (далі – Система) до кінцевого строку подання тендерних пропозицій у сканованому вигляді “Тендерну пропозицію”, яка складена і заповнена за формою, що наведена у Додатку 1 до тендерної документації.
Відповідно до п. 2.2.1 Переможець процедури закупівлі повинен надати замовнику у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір “Тендерна пропозиція” (остаточну пропозицію за результатами проведеного аукціону), яка складена і заповнена за формою, що наведена у Додатку 1 до тендерної документації.
“Тендерна пропозиція” повинна містити точну і повну інформацію про товар, що пропонується. Ціна тендерної пропозиції та всі її складові повинні бути чітко і остаточно визначені без будь-яких посилань, обмежень або застережень.
Переможець визначає ціну на “Вугілля кам’яне марки АС 6-13 (або еквівалент)”, яку він пропонує надати за договором, з урахуванням всіх податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, на умовах, викладених в Проекті договору наведеному у Додатку7 до тендерної документації.
Додаток 1 містить форму тендерній пропозиції, яка передбачає заповнення полей та стовпчиків з ціною та сумою тільки БЕЗ ПДВ, при цьому Тендерна пропозиція учасника повинна бути складена і заповнена за наведеною формою.
Відповідно до абзацу першого п.3 (Проект договору про закупівлю) розділу VІ (Результати торгів та укладання договору про закупівлю) Проект договору (Додаток 7 до тендерної документації) складено замовником з урахуванням особливостей предмету закупівлі.
Відповідно до Додатку 7 (ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ) до тендерної документації Загальна вартість договору становить ______ (________________________ грн.______коп.) БЕЗ ПДВ і включає в себе вартість Товару та послуг, що пов’язані із завантаженням та доставкою Товару на склад Покупця.
Відповідно до абзацу четвертому п.3 (Проект договору про закупівлю) розділу VІ (Результати торгів та укладання договору про закупівлю) у разі, якщо учасник не погоджується з проектом договору (Додаток 7 до тендерної документації) або надає свої пропозиції щодо внесення змін (додаткових умов, уточнень) до нього, замовник має право відхилити пропозицію такого учасника, як таку, що не відповідає умовам тендерної документації.
Відповідно до п. 1.10. Додатку 2 до тендерної документації, учасник повинен розмістити (завантажити) в електронній системі закупівель (далі – Система) до кінцевого строку подання тендерних пропозицій у сканованому вигляді гарантійний лист – згода (складений в довільній формі) про те, що учасник погоджується з проектом договору, викладеним в Додатку 7 до тендерної документації. У разі, якщо учасник не погоджується з проектом договору (Додаток 7 до тендерної документації) або надає свої пропозиції щодо внесення змін (додаткових умов, уточнень) до нього, Замовник має право відхилити пропозицію такого Учасника, як таку, що не відповідає умовам тендерної документації.
Всі питання та пропозиції, які виникають в учасника закупівлі, стосовно проекту договору (Додаток 7 до тендерної документації) розглядаються замовником та у разі їх прийнятності можуть бути затверджені замовником на етапі «Звернення за роз’ясненнями».
Як видно з умов та вимог тендерної документації, прийняти участь у даній процедурі закупівлі можуть тільки учасники-неплатники ПДВ або, як слідує з роз'яснення Замовника, ті учасники, які користуються пільгою згідно абзацу третьому пункту 45 підрозділу 2 розділу ХХ Податкового кодексу України. Проте у разі відмови платника податку від застосування тимчасового режиму звільнення від оподаткування ПДВ під час здійснення операцій із постачання вугілля та/або продуктів його збагачення сума ПДВ повинна додаватися до бази оподаткування ПДВ, визначеної п. 188.1 ПКУ.
Враховуючи вищевикладене, керуючись ст.3, 5, 22 Закону, вимагаємо:
1. усунути наявні порушення, надати можливість учасникам-платникам ПДВ приймати участь у процедурі закупівлі на рівних умовах;
2. внести відповідні зміни в документацію та привести її у відповідність до Закону України "Про публічні закупівлі" та Податкового кодексу України.
В разі ігнорування звернення та бездіяльності відповідальних осіб Замовника вимушені будемо звернутися за захистом своїх прав та інтересів до уповноважених на здійснення контролю осіб та Антимонопольного комітету України.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
17.04.2020 11:07
Вирішення:
«Доброго дня!
В документацію будуть внесені відповідні зміни».
Статус вимоги:
Задоволено