-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з ремонту і технічного обслуговування кондиціонерів.
Завершена
23 100.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 231.00 UAH
мін. крок: 1% або 231.00 UAH
Період оскарження:
08.04.2020 22:18 - 09.04.2020 22:23
Вимога
Залишено без розгляду
Оскарження
Номер:
eb8bf07ff4ac4001aa161338a02df36f
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-08-002610-a.c2
Назва:
Оскарження
Вимога:
Оскарження
Пов'язані документи:
Учасник
- Оскарження 13.04.2020 19:05
Дата подачі:
13.04.2020 19:05
Вирішення:
Замовником було уважно розглянуто лист-оскарження вих.№17 від 13.04.2020 року.
Слід зазначити, що підписання заповненого проекту договору зумовлено необхідністю отримання погодження з умовами проведення закупівлі, та з істотними умовами договору, на яких в майбутньому він буде укладатися, а тому ваша скарга є необґрунтованою.
Крім того, Згідно абз.3 ч.1 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі», під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору.
Як роз’яснено органам державної влади, органам місцевого самоврядування, установам, організаціям, підприємствам та іншим суб'єктам сфери публічних закупівель Міністерством економічного розвитку і торгівлі України у листі від 07.02.2017 р. N 3302-06/3812-06, відповідно до частини другої статті 16 Закону замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Згідно з частиною четвертою статті 16 Закону документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції.
При цьому відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Таким чином, замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та указує у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям.
Разом з тим згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 Закону).
Ураховуючи зазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому.
Встановлення вимог до предмета закупівлі зумовлено необхідністю закупівлі якісних послуг, що відповідатиме принципу ефективності закупівлі, а тому ваша скарга в частині встановлених вимог до тендерної документації – необґрунтована.
Також зазначаємо, що учасник не звертався до замовника з вимогою про внесення змін до тендерної документації в період уточнень.
Скаржник не довів та документально не підтвердив неможливість виконати наведену вище умову Документації, а також не надав документального підтвердження, яким чином наведена вище умова Документації порушує його права та законні інтереси, пов'язані з участю у Процедурі закупівлі, у зв'язку з чим відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
17.04.2020 14:03
Вимога
Залишено без розгляду
Оскарження
Номер:
00cb3578f1eb49949863c0515f40725e
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-08-002610-a.c1
Назва:
Оскарження
Вимога:
Оскарження
Пов'язані документи:
Учасник
- Оскарження 13.04.2020 18:54
Дата подачі:
13.04.2020 18:54
Вирішення:
Замовником було уважно розглянуто лист-оскарження вих.№17 від 13.04.2020 року.
Слід зазначити, що підписання заповненого проекту договору зумовлено необхідністю отримання погодження з умовами проведення закупівлі, та з істотними умовами договору, на яких в майбутньому він буде укладатися, а тому ваша скарга є необґрунтованою.
Крім того, Згідно абз.3 ч.1 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі», під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору.
Як роз’яснено органам державної влади, органам місцевого самоврядування, установам, організаціям, підприємствам та іншим суб'єктам сфери публічних закупівель Міністерством економічного розвитку і торгівлі України у листі від 07.02.2017 р. N 3302-06/3812-06, відповідно до частини другої статті 16 Закону замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Згідно з частиною четвертою статті 16 Закону документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції.
При цьому відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Таким чином, замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та указує у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям.
Разом з тим згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 Закону).
Ураховуючи зазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому.
Встановлення вимог до предмета закупівлі зумовлено необхідністю закупівлі якісних послуг, що відповідатиме принципу ефективності закупівлі, а тому ваша скарга в частині встановлених вимог до тендерної документації – необґрунтована.
Також зазначаємо, що учасник не звертався до замовника з вимогою про внесення змін до тендерної документації в період уточнень.
Скаржник не довів та документально не підтвердив неможливість виконати наведену вище умову Документації, а також не надав документального підтвердження, яким чином наведена вище умова Документації порушує його права та законні інтереси, пов'язані з участю у Процедурі закупівлі, у зв'язку з чим відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
17.04.2020 14:03