• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

Мастильні матеріали

Мастильні матеріали

Завершена

490 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 500.00 UAH
Період оскарження: 02.12.2016 09:59 - 07.12.2016 17:00
Скарга
Виконана замовником

щодо незаконних дій Замовника

Номер: 43c0719a704f4fd09c35d0cbe85b099e
Ідентифікатор запиту: UA-2016-12-02-000164-b.a9
Назва: щодо незаконних дій Замовника
Скарга:
Відповідно до оголошення № UA-2016-12-02-000164-b, яке розміщене на веб-порталі з публічних закупівель prozorro.gov.ua, комунальним підприємством «Вінницька транспортна компанія» (надалі - Замовник) було оголошено процедуру допорогової закупівлі Мастильних матеріалів (ДК 021:2015: 09210000-4 — Мастильні засоби ДК 016:2010: 19.20.2 — Паливо рідинне та газ; оливи мастильні). З протоколу №104 від 15.12.2016 засідання робочої групи Замовника про перегляд рішення щодо відхилення пропозиції Кандидата за результатом проведення процедури електронної закупівлі № UA-2016-12-02-000164-b (надалі – Протокол) нам стало відомо, що Замовником було відхилено пропозицію ТОВ «Компанія ВІП-ОЙЛ» через невідповідність вимогам документації якісним та технічним характеристикам предмету закупівлі. На нашу думку, ТОВ «Компанія ВІП-ОЙЛ» було відхилено незаконно виходячи з наступного: Документація для проведення закупівлі через систему електронних закупівель (надалі - Документація), оприлюднена Замовником на веб-порталі з публічних закупівель prozorro.gov.ua , не містить будь-яких якісних та технічних характеристик предмету закупівлі. Абзацом четвертим частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) встановлено, що під час здійснення допорогових закупівель, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених Законом. Пунктом 3 частини 2 статті 22 Закону визначено, що технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Учасником закупівлі ТОВ «Компанія ВІП-ОЙЛ» запропоновано товар, який є еквівалентом товару, визначеному Замовником у Документації. Отже, вважаємо, що пропозиція ТОВ «Компанія ВІП-ОЙЛ» повністю відповідала умовам Документації та чинному законодавству та була незаконно та безпідставно відхилена. Поряд з цим, Документація Замовника містить ряд неточностей, відсутня чітка інструкція з підготовки пропозицій, а також деякі її вимоги суперечать чинному законодавству України. ТОВ «Компанія ВІП-ОЙЛ» зверталась до Замовника з вимогами привести Документацію у відповідність чинному законодавству (вимоги №№ UA-2016-12-02-000164-b.c2; UA-2016-12-02-000164-b.c4; UA-2016-12-02-000164-b.b5; UA-2016-12-02-000164-b.c8), а також з вимогами щодо роз’яснення окремих частин Документації з метою правильного формування пропозиції Учасника (вимоги №№UA-2016-12-02-000164-b.c3, UA-2016-12-02-000164-b.c6; UA-2016-12-02-000164-b.a7). Однак з невідомих ТОВ «Компанія ВІП-ОЙЛ» причин Замовник не був зацікавлений у наданні чітких у вмотивованих відповідей. На всі вимоги Замовник торгів надав формальну відписку про те, що концепція договору передбачає наявність додатків в залежності від предмету закупівлі, що власне узгоджується із зазначеним в передостанньому абзаці додатку №3 документації. Надаючи зазначену відповідь на всі вимоги ТОВ «Компанія ВІП-ОЙЛ», Замовник не намагався звернути увагу на те, що деякі вимоги стосувались не проекту договору, а самої Документації, та вимагали чітких роз’яснень. В цих діях ТОВ «Компанія ВІП-ОЙЛ» вбачає непрозорість Замовника та підозрює свідоме ігнорування законних вимог учасника з метою створення перешкод для перемоги в закупівлі. Замовником було порушено принципи здійснення закупівель, визначені статтею 3 Закону, а саме добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, чим порушено чинне законодавство. Також Замовником незаконно відхилено пропозицію ТОВ «Компанія ВІП-ОЙЛ», яка за результатами електронного аукціону виявилась найбільш економічно вигідною. Враховуючи вищенаведене, вимагаємо скасування незаконних рішень Замовника.
Пов'язані документи: reviewers
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 02.01.2017 15:47
Автор: ТзОВ"Компанія"ВІП-ОЙЛ", Лесик Ігор +380322974828 igor.lesyk@asg.ua http://www.asg.ua
Вимога
Залишено без розгляду

Увага! Корупційна складова!

Номер: 32cd0aaaf528482b880fb9a3c55fd694
Ідентифікатор запиту: UA-2016-12-02-000164-b.b10
Назва: Увага! Корупційна складова!
Вимога:
"13" грудня 2016 року ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «УКРСПЕЦСЕРВІС» приймало участь у аукціоні на закупівлю «мастильні матеріали», що проводив КП «Вінницька транспортна компанія». Пропозиція конкурсних торгів була подана в сканованому вигляді на сайті zakupki.prom.ua. До неї ввійшли всі необхідні документи які вимагались документацією конкурсних торгів, а саме: 1. Відомості з ЄДРПОУ. 2. Витяг з реєстру ПДВ. 3. Цінову пропозицію за формою додатку №2. 4. Копії наказу та протоколу про призначення директора. 5. Лист погодження з основними умовами договору, згідно додатку №3. 6. Лист про відповідність товару вимогам замовника. Таким чином ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «УКРСПЕЦСЕРВІС» надало всі необхідні документи та підтвердження, що вимагались документацією конкурсних торгів. 20 грудня 2016 року на сайті електронних закупівель з'явилось повідомлення, що ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «УКРСПЕЦСЕРВІС» - дискваліфіковано. Обґрунтування відхилення пропозиції кандидата: Не відповідність вимогам документації торгів в частині належного підтвердження якості та походження товару. Підписались під цим рішенням наступні громадяни: С.І. Король, В.Б. Дудко, В.М. Вотяков, І.М. Стукан. ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «УКРСПЕЦСЕРВІС» уважно вивчивши документацію конкурсних торгів, не знайшло жодної вимоги про підтвердження якості та походження товару. Тому керівництво «ТОРГОВИЙ ДІМ «УКРСПЕЦСЕРВІС» вбачає в діях посадових осіб КП «Вінницька транспортна компанія» корупційну складову, та повідомляє наступне: Відповідно до ч. 5 ст. 16 Закону України "Про здійснення державних закупівель" усі пропозиції конкурсних торгів або кваліфікаційні пропозиції, які відповідають кваліфікаційним критеріям, встановленим частиною другою цієї статті, та за відсутності інших, передбачених цим Законом підстав для їх відхилення, допускаються до оцінки. Крім того, згідно ст. 3 Закону України "Про здійснення державних закупівель" закупівлі здійснюються за такими принципами, як: добросовісна конкуренція учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Вимога не підлягає задоволенню.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником: 29.12.2016 13:01
Підтвердження вирішення: Учасник в обґрунтування своїх вимог посилався на ЗУ " Про здійснення державних закупівель", який втратив чинність з 1-08-2016 року повністю, а в частині положень, що регулювали діяльність КП "ВТК" з 01-04-2016 року. В свою чергу ЗУ "Про публічні закупівлі", в частині вимог та обґрунтування Учасника не регулює взаємовідносини між Замовником та Учасником допорогової закупівлі UA-2016-12-02-000164-b. Так в дійсності ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «УКРСПЕЦСЕРВІС», надало всі документи, які вимагались Замовником згідно п.5 документації, проте зазначене даному пункті не містить вичерпних кваліфікаційних вимог. Документація закупівлі містила "Додаток №3 Основні умови, які будуть включені до договору про закупівлю" . В п.2.1 Додатку №3, зазначена вимога, щодо підтвердження якості та походження товару (офіційний зв'язок із виробником). Оскільки таке підтвердження можна здійснити різними способами в залежності від виду товару та країни походження, тому замовник не визначав тип документу в п.5 документації, залишив на розсуд учасника визначення способу підтвердження якості товару. Замовник не погоджується, що дана вимога є дискримінаційною, оскільки не тільки не суперечить вимогам чинного законодавства, але й відповідає звичаю ділового обороту. Варто також відзначити, що представник замовника звертався да учасника з проханням підтвердити якість товару та його походження. Проте, за час перебування у статусі кваліфікації (на протязі 4 –х днів), учасник не спромігся долучити до своєї пропозиції відповідні підтверджуючі документи.
Вимога
Залишено без розгляду

Про якість товарів

Номер: 9be8d32af5ae470aaaf27c103267a355
Ідентифікатор запиту: UA-2016-12-02-000164-b.c2
Назва: Про якість товарів
Вимога:
Шановний Замовнику закупівлі! Звертаємо вашу увагу на те, що п. 2.4 та п. 2.5 Основних умов, які будуть включені до договору про закупівлю (Додаток №3 Документації для проведення закупівлі через систему електронних закупівель) суперечать чинному законодавству України. Так, статтею 268 Господарського кодексу України визначено, що якість товарів, що поставляються, повинна відповідати стандартам, технічним умовам, іншій технічній документації, яка встановлює вимоги до їх якості, або зразкам (еталонам), якщо сторони не визначать у договорі більш високі вимоги до якості товарів. При поставці товару відповідно до п. 2.1 Основних умов, які будуть включені до договору про закупівлю, Товар, що поставляється, по своїй якості повинен підтверджуватися сертифікатом якості, виданим підприємством-виробником. Таким чином, Товар має відповідати вимогам, зазначеним у сертифікаті якості, а не думці Покупця стосовно цього товару. Редакція п. 2.5 Основних умов, які будуть включені до договору про закупівлю, містить маніпулятивний характер та спрямована на дискримінацію учасників. Враховуючи вищенаведене, просимо внести необхідні зміни до Документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Концепція договору передбачає наявінсть додатків в залежност від предмету закупівлі, що власне узгоджується із зазначеним в передостанньому абзаці додатку №3 документації
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

Про строк поставки товарів

Номер: 6db097f4c54442319e3e27b5abfb0c40
Ідентифікатор запиту: UA-2016-12-02-000164-b.b5
Назва: Про строк поставки товарів
Вимога:
Шановний Замовнику закупівлі! Звертаємо вашу увагу на те, що п. 3.4 Документації для проведення закупівлі через систему електронних закупівель (надалі - Документація) та п. 1.2 Основних умов, які будуть включені до договору про закупівлю (Додаток №3 Документації) визначено строк поставки товарів до 14-12-2016 р. На даний час дата проведення аукціону не визначена. Кінцевий строк подання пропозицій встановлений 12.12.2016 до 17.00 год., а відповідно до п. 6 Документації Учасник, якого визнано переможцем закупівлі, протягом двох робочих днів з моменту оприлюднення відповідної інформації, повинен надати (забезпечити фізичну наявність) Замовнику супроводжувальним листом в запечатаному конверті, в прошитому вигляді та скріплений печаткою учасника-переможця пакет документів (з додаванням їх переліку) для укладання договору про закупівлю. Таким чином, виникає ситуація, коли, договір про закупівлю може бути укладений після 14.12.2016, і поставка згідно умов цього договору буде суперечити п. 3.4 Документації. Враховуючи вищенаведене, просимо внести необхідні зміни до Документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Концепція договору передбачає наявінсть додатків в залежност від предмету закупівлі, що власне узгоджується із зазначеним в передостанньому абзаці додатку №3 документації
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

Про штрафні санкції

Номер: 1f0fdb6b6cb94731add978e8b9e67529
Ідентифікатор запиту: UA-2016-12-02-000164-b.c8
Назва: Про штрафні санкції
Вимога:
Шановний Замовнику закупівлі! У п. 7.2 Основних умов, які будуть включені до договору про закупівлю (Додаток №3 Документації для проведення закупівлі через систему електронних закупівель) зазначено, що за порушення зазначених строків постачання або недопоставку товару Постачальник зобов'язаний сплатити Покупцеві пеню в розмірі 0,1 % за кожний день прострочення, а за прострочення більш 30 (тридцяти) днів, Постачальник додатково сплачує Покупцеві штраф у розмірі 10 % (семи) від вартості недопоставленого товару. Звертаємо вашу увагу те, що розмір штрафу вказаний нечітко (10% або 7 %). З метою чіткого формулювання договірних зобов’язань просимо внести необхідні зміни до Документації для проведення закупівлі через систему електронних закупівель
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Концепція договору передбачає наявінсть додатків в залежност від предмету закупівлі, що власне узгоджується із зазначеним в передостанньому абзаці додатку №3 документації
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

Про сертифікат відповідності УкрСЕПРО

Номер: 1bce9a2190424edeb1ac862bf4978d22
Ідентифікатор запиту: UA-2016-12-02-000164-b.c6
Назва: Про сертифікат відповідності УкрСЕПРО
Вимога:
Шановний Замовнику закупівлі! У п. 2.1 Основних умов, які будуть включені до договору про закупівлю (Додаток №3 Документації для проведення закупівлі через систему електронних закупівель) зазначено, що Товар, що поставляється, по своїй якості повинен підтверджуватися сертифікатом якості, виданим підприємством-виробником, а також сертифікатом відповідності, виданим органом, акредитованим в УкрСЕПРО (вимога щодо необхідності підтвердження продукції сертифікатом відповідності зазначається підрозділом-куратором якщо продукція підлягає обов’язковій сертифікації або якщо на сертифікації наполягає підрозділ-замовник). Звертаємо вашу увагу те, що при сертифікації продукції замовнику сертифікації видається один примірник сертифікату відповідності. У зв'язку з цим просимо роз’яснити, чи може бути надана у випадку поставки нотаріально завірена копія необхідного сертифікату відповідності.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Концепція договору передбачає наявінсть додатків в залежност від предмету закупівлі, що власне узгоджується із зазначеним в передостанньому абзаці додатку №3 документації
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

Про відстрочку платежів

Номер: a56f772ef2754b9ab4c94d8a97850f5d
Ідентифікатор запиту: UA-2016-12-02-000164-b.c4
Назва: Про відстрочку платежів
Вимога:
Шановний Замовнику закупівлі! Звертаємо вашу увагу на те, що розділом 3 « Умови та порядок оплати» Основних умов, які будуть включені до договору про закупівлю (Додаток №3 Документації для проведення закупівлі через систему електронних закупівель) визначено, що Пропозиції, які передбачають попередню оплату або відстрочку платежу менше ніж 90 календарних днів з дати поставки, до електронних закупівель не допускаються. Звертаємо вашу увагу на те, що зазначене формулювання являється кваліфікаційним критерієм, який має бути розміщений в основній частині Документації для проведення закупівлі через систему електронних закупівель. У основний умовах договору мають прописуватись конретні умови оплати (або передбачено можливість учаснику вказувати свої пропозиції). Договір про закупівлю, який підписуватиметься з переможцем торгів, не може регулювати умови кваліфікації учасників Враховуючи вищенаведене, просимо внести необхідні зміни до Документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Концепція договору передбачає наявінсть додатків в залежност від предмету закупівлі, що власне узгоджується із зазначеним в передостанньому абзаці додатку №3 документації
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

Про ДСТУ, ТУ та інше

Номер: c8402855e1b74944bd522d4c727b4605
Ідентифікатор запиту: UA-2016-12-02-000164-b.c3
Назва: Про ДСТУ, ТУ та інше
Вимога:
Шановний Замовнику закупівлі! У п. 2.1 Основних умов, які будуть включені до договору про закупівлю (Додаток №3 Документації для проведення закупівлі через систему електронних закупівель) міститься вимога щодо вказання ДОСТ, ТУ відповідно до технічної пропозиції. Звертаємо вашу увагу те, що до олив іноземного походження, які є предметом закупівлі відповідно до Додатку №1 Документації для проведення закупівлі через систему електронних закупівель, ставляться вимоги стосовно їх відповідності міжнародним класифікаційним системам (таким, як SAE, API) та допускам компаній-виробників (MAN тощо). З метою правильного оформлення пропозиції просимо роз’яснити, чи можна в п. 2.1 Основних умов, які будуть включені до договору про закупівлю замість вказання ДОСТ, ТУ відповідно до технічної пропозиції вказати необхідні допуски Товару та відповідну класифікацію.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Концепція договору передбачає наявінсть додатків в залежност від предмету закупівлі, що власне узгоджується із зазначеним в передостанньому абзаці додатку №3 документації
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

Про основні умови договору

Номер: e93b289c84724b49ab8da080e609a173
Ідентифікатор запиту: UA-2016-12-02-000164-b.a7
Назва: Про основні умови договору
Вимога:
Шановний Замовнику закупівлі! Звертаємо вашу увагу на те, що у п. 2.1 Основних умов, які будуть включені до договору про закупівлю (Додаток №3 Документації для проведення закупівлі через систему електронних закупівель) міститься посилання на Додаток 3 Документації. Однак у Додатку №3 Документації для проведення закупівлі через систему електронних закупівель містяться Основні умов, які будуть включені до договору про закупівлю. З метою правильного оформлення пропозиції просимо роз’яснити дану невідповідність Документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Концепція договору передбачає наявінсть додатків в залежност від предмету закупівлі, що власне узгоджується із зазначеним в передостанньому абзаці додатку №3 документації
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

Обрання процедури закупівлі

Номер: 93908b914bd24afb916df7e9d98708ae
Ідентифікатор запиту: UA-2016-12-02-000164-b.a1
Назва: Обрання процедури закупівлі
Вимога:
Відповідно Закону України "Про публічні закупівлі 922-VIII від 25.12.15" Стаття 2. Сфера застосування Закону - до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Згідно Наказу МІНІСТЕРСТВА ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ 17.03.2016 № 454, Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, за показником п'ятого знака із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників третьої – п'ятої цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”. Згідно оголошенням про закупівлю Загальний бюджет лише цієї закупівлі Комунального підприємства «Вінницька транспортна компанія» Код в ЄДРПОУ 03327925 становить 490`000.00 грн (з ПДВ), тобто закупівля за цим кодом (19.20.2 - Паливо рідинне та газ; оливи мастильні) здійснюється відповідно Закону України "Про публічні закупівлі 922-VIII від 25.12.15". Стаття 3, п.7. Закону України "Про публічні закупівлі 922-VIII від 25.12.15" – «Забороняється придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом, та укладання договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом. Замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів або застосування цього Закону.» Враховуючи вище викладене та для уникнення порушень чинного законодавства просимо прийняти рішення про обрання процедури закупівлі відповідно до вимог Закону України "Про публічні закупівлі 922-VIII від 25.12.15" та/або надати офіційний коментар щодо наявності підстав проведення процедур закупівель Комунальним підприємством «Вінницька транспортна компанія» Код в ЄДРПОУ 03327925 без застосування вимог Закону України "Про публічні закупівлі 922-VIII від 25.12.15".
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: КП "ВТК" згідно абз. 5 п.9) в поєднанні з абз.6 п.)4 Ст.1 ЗУ " Про публічні Закупівлі" являється замовником в розумінні згаданого Закону, як підприємство що забезпечує функціонування міського електричного транспорту. Тому на підприємство розповсюджуються норми ч.2 п.1 Ст.2 ЗУ " Про публічні Закупівлі"
Статус вимоги: Не задоволено